Ja maar je zegt eerst dat je het met Eiting niet gaat winnen op fysieke duels, en daarna dat je heel anders moet spelen.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe kort Grun erop zit of niet
Nee je snapt t niet.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar je zegt eerst dat je het met Eiting niet gaat winnen op fysieke duels, en daarna dat je heel anders moet spelen.
Je sprak jezelf dus tegen.
Babel nooit meer opstellen, echt nooit meerquote:Op zondag 26 januari 2020 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mag toch hopen dat Depay fit is met het EK.
Wat is die Babel kut.
Dan heb je weinig naar Ajax gekeken in de eerste seizoenshelft waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik vind ‘m niet zo denderend eigenlijk.
Vrijwel alles.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je weinig naar Ajax gekeken in de eerste seizoenshelft waarschijnlijk.
hahahahah Alsof Ajax nog 2 kansen gaat krijgenquote:Op zondag 26 januari 2020 15:56 schreef RipCity het volgende:
Groningen is niet zo slim bezig. Ze moeten het ook even wat gaan doseren. Heeft geen zin om helemaal kapot te gaan en straks alsnog 2-2 om de oren te krijgen.
Er was net toch al een aardige voor Babelquote:Op zondag 26 januari 2020 15:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
hahahahah Alsof Ajax nog 2 kansen gaat krijgen![]()
Eh, een kans voor Babel = geen kansquote:Op zondag 26 januari 2020 15:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Er was net toch al een aardige voor Babel
quote:Op zondag 26 januari 2020 15:56 schreef RipCity het volgende:
Groningen is niet zo slim bezig. Ze moeten het ook even wat gaan doseren. Heeft geen zin om helemaal kapot te gaan en straks alsnog 2-2 om de oren te krijgen.
zolang ze niet op doel zijn heb je je nergens zorgen over te makenquote:Op zondag 26 januari 2020 15:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Er was net toch al een aardige voor Babel
quote:Op zondag 26 januari 2020 15:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
zolang ze niet op doel zijn heb je je nergens zorgen over te maken
De echte kennersquote:Op zondag 26 januari 2020 16:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DANI DE WIT MOET ERIN
- Kale en Kokkie
Haha...…...quote:Op zondag 26 januari 2020 15:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
hahahahah Alsof Ajax nog 2 kansen gaat krijgen![]()
Alleen tot het EK, daarna gaat hij wel doorselecteren.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Zegt ook wel iets over Koeman dat die vertrouwen blijft houden in Babel lol
Ach tuurlijk wel. Die houden dit met het grootste gemaakt vol. Ajax is fucking slecht.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:08 schreef fetX het volgende:
Dit gaat niet lang goed zo voor Groningen.
Dan gaat ie naar Barcelona.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen tot het EK, daarna gaat hij wel doorselecteren.
Die hebben net die Setien gehaald, dat lijkt me niet.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gaat ie naar Barcelona.
quote:Op zondag 26 januari 2020 16:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is volgens de regels gewoon een pingel.
Oh, dat heb ik helemaal gemist.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben net die Setien gehaald, dat lijkt me niet.
En volgens de regel te lichtquote:Op zondag 26 januari 2020 16:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is volgens de regels gewoon een pingel.
Je mag toch niet duwen?quote:
Dit ja. Veel meer dreiging dan De Jong. Gelukkig is hij niet naar Sparta gegaan anders hadden we nog een groter probleem.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:09 schreef Themeparktommy het volgende:
Godverdomme, was je gewoon lekker begonnen met Traore had je dit 90 minuten ipv 20....
hahahhaquote:Op zondag 26 januari 2020 16:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je mag toch niet duwen?
Nou die verdediger duwt. Simpeler kan je het niet maken.
Tussenstandenquote:Op zondag 26 januari 2020 16:08 schreef RipCity het volgende:
Wat betekenen die plingpling belletjes daar in die stadions altijd?
ahquote:Op zondag 26 januari 2020 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax, dus dat lijkt me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |