Ik zie jouw reportage graag tegemoet, of het nou beter is of niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou, als ik jou zo bezig zie wordt dat een hele opgave. Maar ik ga hem zeker proberen. Maar ik heb niet het diel het beter te doen, zo zit ik niet in elkaar.
Dank je. Fijn dat je er van genoten hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:39 schreef Smallish het volgende:
Gisteravond jouw chili gegeten. Toppertje en blijvertje.
Ananas serveren we er meestal los bij. Dan heb je het contrast tussen hartig en zoet, maar ook warm en koud. En het is meer voor de mietjes.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:34 schreef Postbus100 het volgende:
Oja, en ik gooi er een blikje ananasblokjes in (rozijnen kan ook), voor de zoete twist.
Oh, dat is ook wel een goed idee. Ja, ik heb wel geleerd om dat pas helemaal aan het einde erbij te doen, zodat het inderdaad niet meewarmt, maar apart erbij is natuurlijk ook een optie.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ananas serveren we er meestal los bij. Dan heb je het contrast tussen hartig en zoet, maar ook warm en koud. En het is meer voor de mietjes.
Zou het leuk vinden als je volgende keer hier een verslagje van maakt!quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:34 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb laatst (zaterdag volgens mij) ook weer eens zoiets gemaakt, en het blijft godenvoerZie ook veel overeenkomsten tussen jouw en mijn gerecht.
Alleen maakte ik 'm met gehakt (chorizo is wel een goed idee), en wel een beetje cacaopoeder, minus de kaneel. Goed idee, die kan ik de volgende keer ook wel eens toevoegen.
Oja, en ik gooi er een blikje ananasblokjes in (rozijnen kan ook), voor de zoete twist.
Oef, maar ik kook niet echt voor een forum ofzo. Maar zal het in mijn achterhoofd houden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het leuk vinden als je volgende keer hier een verslagje van maakt!
Fijn dat je het lekker vond.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:08 schreef Smallish het volgende:
Grote verschil tussen erg lekker met gehakt en WOW, hoe lekker hartig is de chorizo. Super tip/idee!
'tuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou half gehakt, half chorizo lekker zijn?
Grappig ik vind het niet lijken op een goulash.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:48 schreef Lunatiek het volgende:
Het zijn wat vreemde ingrediënten voor een chili, en afgezien van de maïs en de chorizo vraag ik me af wat het verschil is met een goulash?
Ik zou het niet doen. Je merkt toch niks meer van het gehakt met al die kruiden en de sterke smaak van de chorizo.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou half gehakt, half chorizo lekker zijn?
Stoofvlees ook makkelijk. Je moet alleen een dag eerder beginnenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Je merkt toch niks meer van het gehakt met al die kruiden en de sterke smaak van de chorizo.
Ik ga het wel binnenkort proberen met chorizo. Dus dank aan @:kaneelstokje voor de tip
Met stoofvlees vind ik het eigenlijk het allerlekkerste maar ik maak meestal chili omdat het makkelijk en snel is.
Heb ik eters dan wraps of rijst erbij en zelfgemaakte salsa, voor mezelf als ik alleen ben zonder dat want ben niet zo’n grote eetster![]()
Wel altijd met een flinke klodder zure room/crème natuurlijk erbij
En het fijne de ochtend erna als ontbijt van wat er over is
Ja en dan gaat mijn snel en makkelijk dus niet meer opquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Stoofvlees ook makkelijk. Je moet alleen een dag eerder beginnen
Gatverdamme.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:34 schreef Postbus100 het volgende:
Dank je. Je mag er zelf ook wezen.quote:
Laat maar weten als je het hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Je merkt toch niks meer van het gehakt met al die kruiden en de sterke smaak van de chorizo.
Ik ga het wel binnenkort proberen met chorizo. Dus dank aan @:kaneelstokje voor de tip
Met stoofvlees vind ik het eigenlijk het allerlekkerste maar ik maak meestal chili omdat het makkelijk en snel is.
Heb ik eters dan wraps of rijst erbij en zelfgemaakte salsa, voor mezelf als ik alleen ben zonder dat want ben niet zo’n grote eetster![]()
Wel altijd met een flinke klodder zure room/crème natuurlijk erbij
En het fijne de ochtend erna als ontbijt van wat er over is
Fijn om te horen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:37 schreef Nine. het volgende:
Afgelopen weekend dit recept geprobeerd, was erg lekker @:kaneelstokje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |