Nee dat is dat clubje dat het tot de halve finale maakte op het WK, terwijl het Nederlandse elftal zich geen eens gekwalificeerd had.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ken ik niet. Lagere divisie zeker?
Ken ik niet. Hebben die ooit iets gewonnen eigenlijk?quote:Op zondag 26 januari 2020 11:42 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Nee dat is dat clubje dat het tot de halve finale maakte op het WK, terwijl het Nederlandse elftal zich geen eens gekwalificeerd had.
Olympische spelen 1920.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken ik niet. Hebben die ooit iets gewonnen eigenlijk?
Sorry ik wist niet dat ik van doen had met een rasechte voetballer die al zijn hersencellen naar de filistijnen heeft gezopen/geslagen.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
De hele olympische spelen ja? Netjes
ga gewoon wegquote:Op zondag 26 januari 2020 11:52 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat ik van doen had met een rasechte voetballer die al zijn hersencellen naar de filistijnen heeft gezopen/geslagen.
Nee ik bedoelde logischerwijs enkel het voetbal.
Ik zal voortaan rekening houden met uw trage begrip.
@Neef_Wuppiequote:
Andere users taggen terwijl je het bericht al geplaatst hebt werkt niet, enorme tyfusmongool dat je daar in je stoel zit.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:54 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
@:Neef_Wuppie
@:Plompzakker
@:Rozevla
@:Hyaenidae
@:Pferdfahrer
RIPquote:Op zondag 26 januari 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al zijn accounts deleted van fok
RIP AAN DE NABESTAANDEN.
Bedankt Muskusboktor57quote:Op zondag 26 januari 2020 11:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Andere users taggen terwijl je het bericht al geplaatst hebt werkt niet, enorme tyfusmongool dat je daar in je stoel zit.
niet gelezenquote:Op zondag 26 januari 2020 11:55 schreef Plompzakker het volgende:
Wat is dat toch met die verzoeken om weg te gaan. Alsof de vaste users hier dermate autistisch zijn dat ze in kortsluiting modus schieten wanneer er een onbekende user komt posten. Gelukkig zijn ze na een aantal posts wel gewend en houdt het op
Stuur hem een berichtje dan. Het hoeft toch niet altijd van hem te komen?quote:Op zondag 26 januari 2020 11:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
RIP
8/27/2019 voor het laatst gesproken via whatsapp
Pferdelul taggenquote:Op zondag 26 januari 2020 11:54 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
@:Neef_Wuppie
@:Rozevla
@:Hyaenidae
@:Pferdfahrer
@:Mikeytt
Het was gisteren wel gezellig! Onlogisch, Drzzt en Lange-Lans waren wel tof... Maar deze mensen zijn direct weer van de hooivork.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:55 schreef Plompzakker het volgende:
Wat is dat toch met die verzoeken om weg te gaan. Alsof de vaste users hier dermate autistisch zijn dat ze in kortsluiting modus schieten wanneer er een onbekende user komt posten. Gelukkig zijn ze na een aantal posts wel gewend en houdt het op
Ach een aantal zijn het al gewend. De rest volgt vanzelf wel.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:55 schreef Plompzakker het volgende:
jawelquote:Op zondag 26 januari 2020 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stuur hem een berichtje dan. Het hoeft toch niet altijd van hem te komen?
Zij waren wel aardig ja.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:56 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Het was gisteren wel gezellig! Onlogisch, Drzzt en Lange-Lans waren wel tof... Maar deze mensen zijn direct weer van de hooivork.
Donder gewoon op, varken.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:55 schreef Plompzakker het volgende:
Ze draaien wel bij. Ze zijn een beetje schuwquote:Op zondag 26 januari 2020 11:56 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Het was gisteren wel gezellig! Onlogisch, Drzzt en Lange-Lans waren wel tof... Maar deze mensen zijn direct weer van de hooivork.
Koekoek. De scrummeister komt even in met dos gestrektos beenos.quote:
Lansgod.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koekoek. De scrummeister komt even in met dos gestrektos beenos.
Je bent 31 seconden te vroeg, maar je zit dichterbij 12:00 dan gisteren!quote:Op zondag 26 januari 2020 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is rood.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:01 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Je bent 31 seconden te vroeg
Wuhan virus heeft maar één vormquote:Op zondag 26 januari 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je een vervelende vorm van het Wuhan virus.
(niet dodelijk)
Niet gelezen.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:02 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Wuhan virus heeft maar één vormCoronavirus heeft meerdere vormen, Wuhan virus is daar een vorm van.
Voetbal-intellect dit.
Verbeterd worden door een belgquote:Op zondag 26 januari 2020 12:02 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Wuhan virus heeft maar één vormCoronavirus heeft meerdere vormen, Wuhan virus is daar een vorm van.
Voetbal-intellect dit.
Ach ja.quote:
Is dat leuk? Mensen oplichten door te doen alsof je paranormaal begaafd bent.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook.
Jojo.quote:
Voetbalintellect, zonder koppelteken.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:02 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Voetbal-intellect dit.
Alleejquote:Op zondag 26 januari 2020 12:03 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Alleej niet alle belgen zijn dom
Ik ben bang dat hij het dan niet kan lezen.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voetbalintellect, zonder koppelteken.
Wat is dat eigenlijk? Ik zie het best veel GTWV.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:04 schreef Plompzakker het volgende:
Ik heb dit topic trouwens nog geen GTWV gegeven, bij deze
GA TOCH WERKEN VENT.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:06 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Ik zie het best veel GTWV.
Het betekent: "Ga Toch Weg Vent"quote:Op zondag 26 januari 2020 12:06 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Ik zie het best veel GTWV.
Ik zie het niet echt buiten KLB maar duidelijk!quote:Op zondag 26 januari 2020 12:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het betekent: "Ga Toch Weg Vent"
Dit post je in topics waar je het niet eens bent met de TS
Wordt vooral in klb gebruikt maar het kan overal hoorquote:Op zondag 26 januari 2020 12:09 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt buiten KLB maar duidelijk!
quote:
Ik neem trouwens aan dat bij een vrouw, vent vervangen wordt met vrouw?quote:Op zondag 26 januari 2020 12:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het betekent: "Ga Toch Weg Vent"
Dit post je in topics waar je het niet eens bent met de TS
Vrouwen op fokquote:Op zondag 26 januari 2020 12:11 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
[..]
Ik neem trouwens aan dat het bij een vrouw, vent vervangen wordt met vrouw?
Spijtigquote:Op zondag 26 januari 2020 12:12 schreef Plompzakker het volgende:
Dat zijn allemaal vieze mannen van in de 40 die doen alsof
Tegen wie moet lommel vandaag?quote:Op zondag 26 januari 2020 12:12 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ennieweej zijn er nog toffe matches (ik bedoel niet de luciferkes) op tv?
True.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:12 schreef Plompzakker het volgende:
Dat zijn allemaal vieze mannen van in de 40 die doen alsof
nog geneukt?quote:Op zondag 26 januari 2020 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom zijn hier ineens allerlei Belgen en andere debielen?
Dit is niet mijn SC.
quote:
Zo hé, dit gesprek is goor.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de jouwe je trosje noemde.
Is Joe al terug gekomen op de boze Twitter meute na het hele Sanders verhaal?quote:
geen ideequote:Op zondag 26 januari 2020 12:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is Joe al terug gekomen op de boze Twitter meute na het hele Sanders verhaal?
klb en vbl beef is wat we willenquote:Op zondag 26 januari 2020 11:55 schreef Plompzakker het volgende:
Je ging toch de hort op in Amsterdam?quote:
Grapje van @Plompzakker denk ikquote:Op zondag 26 januari 2020 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom zijn hier ineens allerlei Belgen en andere debielen?
Dit is niet mijn SC.
Loop jij op je knieen dan?quote:Op zondag 26 januari 2020 13:18 schreef Tjacka het volgende:
Wel interval hoor. Beetje last van de knietjes.
Hij heeft ook eentje met Bob Lazar. Wel crazy shit ja.quote:
Ik ben niets anders van mezelf gewendquote:Op zondag 26 januari 2020 13:22 schreef Tjacka het volgende:
Oei ik zag dat @:picommp een nuttige bijdrage heeft gedaan in het Ajax topic.
Dont care.quote:
Ze zijn wel echt onaardig naar nieuwkomers. Positiever fok zei Danny. Nou ik merk het. Zodra je een ding zegt is het rot op, en dan heb je eigenlijk nog niks gedaan alleen vriendelijk gegroet.quote:
Niet gelezenquote:Op zondag 26 januari 2020 13:25 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt onaardig naar nieuwkomers. Positiever fok zei Danny. Nou ik merk het. Zodra je een ding zegt is het rot op, en dan heb je eigenlijk nog niks gedaan alleen vriendelijk gegroet.
Stelletje inboorlingen.
Het is erg vreemd ja.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:25 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt onaardig naar nieuwkomers. Positiever fok zei Danny. Nou ik merk het. Zodra je een ding zegt is het rot op, en dan heb je eigenlijk nog niks gedaan alleen vriendelijk gegroet.
Stelletje inboorlingen.
vind deze sterkerquote:Op zondag 26 januari 2020 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft ook eentje met Bob Lazar. Wel crazy shit ja.
Nee, jij niet.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:28 schreef Tjacka het volgende:
Oh blijkbaar sta ik ook op de negeerlijst van @:kapieintje
Het is gewoon niet te rijmen. Je groet ze zonder enige slechte intentie en het is direct rot op.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is erg vreemd ja.
Vanwaar de haat tegen nieuwkomers?
Oh super.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaat @:onlogisch je een dezer dagen ongetwijfeld haarfijn uitleggen.
Denk dat de memo is tegengehouden door @GGMMquote:Op zondag 26 januari 2020 13:29 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te rijmen. Je groet ze zonder enige slechte intentie en het is direct rot op.
Ik dacht dat FOK! Juist positiever moest worden. Misschien hebben ze hier de memo nooit ontvangen en zijn wij een soort missionarissen.
We brengen beschaving.
Dat is denk ik je enige optie.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou bijna een abbo nemen om die debielen te negeren.
Ga wegquote:Op zondag 26 januari 2020 13:29 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te rijmen. Je groet ze zonder enige slechte intentie en het is direct rot op.
Ik dacht dat FOK! Juist positiever moest worden. Misschien hebben ze hier de memo nooit ontvangen en zijn wij een soort missionarissen.
We brengen beschaving.
Ja of Danny heeft niks met voetbal.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Denk dat de memo is tegengehouden door @:ggmm
Duvel is altijd goed. Maar drink liever trippel karmeliet.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoe smaken de pijpjes bier bij jullie eigenlijk?
Ik begin hier met een Duveltje en gooi zo de bitterballen in het vet
Brugse zot is een mooi biertje. Dat hebben ze mooi voor elkaar in Belgie.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:33 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Duvel is altijd goed. Maar drink liever trippel karmeliet.
Jupiler en Palm hebben ze verneukt. Dus dat drink ik allang niet meer soms wel Brugse zot.
Ja er steekt ook een grappig verhaal achter de naam van het biertje.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Brugse zot is een mooi biertje. Dat hebben ze mooi voor elkaar in Belgie.
Lekker man, mede door gisteren toch wel een relaxed topzondagje. Bij jou dan?quote:Op zondag 26 januari 2020 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe is het maat? Alweer een driepunter
Prima. Lekker uitbrakken op de bank. Gisteren alleen de eerste helft kunnen zien. Daar werd ik niet vrolijk van dus toch nog aangenaam verrast.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker man, mede door gisteren toch wel een relaxed topzondagje. Bij jou dan?
Oh die ken ik niet. Die kun jij mij vast vertellen?quote:Op zondag 26 januari 2020 13:36 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ja er steekt ook een grappig verhaal achter de naam van het biertje.
Gezopen gister?quote:Op zondag 26 januari 2020 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima. Lekker uitbrakken op de bank. Gisteren alleen de eerste helft kunnen zien. Daar werd ik niet vrolijk van dus toch nog aangenaam verrast.
Wikipedia want ik zit mobiel:quote:Op zondag 26 januari 2020 13:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet. Die kun jij mij vast vertellen?
Na 50 minuten op pauze gezet, moet zo weg.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:36 schreef aTypisch het volgende:
@:scrummie2.1 ben je nog aan het luisteren?
wat een genot
Leuk altijd die anekdotes!quote:Op zondag 26 januari 2020 13:44 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Wikipedia want ik zit mobiel:
De bijnaam van de Bruggelingen is "(Brugse) zotten". Deze bijnaam danken ze aan volgende legende: nadat ze Maximiliaan I van Oostenrijk in hun strijd om autonomie voor een tijd gevangen hadden gehouden, verbood deze het houden van een jaarmarkt en andere festiviteiten. In een poging om hem te sussen, hield Brugge voor hem een groot feest en vroeg daarna de toelating opnieuw een jaarmarkt te mogen houden, belastingen te mogen innen én ... het bouwen van een nieuw zothuis. Hij antwoordde: "Sluit alle poorten van Brugge en je hebt een zothuis!".
Hoe is je zondag neef?
Ja daar wordt een mens kotsmisselijk en klaplam vanquote:Op zondag 26 januari 2020 13:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Niet eens veel, maar van alles door elkaar
Jawel gaat zijn gangetje, gisteren beetje teveel gedronken nu een beetje aan het kateren.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Leuk altijd die anekdotes!
Ja gaat voortvarend. Vanmorgen even boodschappen gedaan en nu lekker de hele dag foebal kijken met bier en bitterballen
Jouwe dan niffo?
quote:
Klinkt als een prima zondag.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:54 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Jawel gaat zijn gangetje, gisteren beetje teveel gedronken nu een beetje aan het kateren.
Heb net als jou ook even boodschappen moeten doen, helaas waren de bitterballen uitverkocht kreeg er wel goesting in na dat geklap gisteren hier over bitterballen.
Ik moet eerlijk bekennen voetbal weet ik niet zoveel van.
Morgen weer werk dat is wel klote. Dan moet ik weer een broek aan.
Tyf met dit soort ellende lekker op naar KLB. Met je debiele bitterbal act.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:54 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Jawel gaat zijn gangetje, gisteren beetje teveel gedronken nu een beetje aan het kateren.
Heb net als jou ook even boodschappen moeten doen, helaas waren de bitterballen uitverkocht kreeg er wel goesting in na dat geklap gisteren hier over bitterballen.
Ik moet eerlijk bekennen voetbal weet ik niet zoveel van.
Morgen weer werk dat is wel klote. Dan moet ik weer een broek aan.
TR gezet.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf met dit soort ellende lekker op naar KLB. Met je debiele bitterbal act.
Zelfs @:kingroland vindt je een tyfusdebiel.
Beest.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-vier op een rij
@:lange_lans
@:onlogisch
@:picommp
quote:Op zondag 26 januari 2020 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erge kater? Hopelijk heb je er morgen op het werk geen last meer van.
@:tjacka
Is een principekwestie.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie verwacht je dat deze TR oppakt?
@:klummie
@:skysherrif
quote:Op zondag 26 januari 2020 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-vier op een rij
Ja altijd als ik niet werk dan gaat de broek uit.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Klinkt als een prima zondag.
Altijd broekje uit idd.
Passief agressief.quote:
GTWVquote:Op zondag 26 januari 2020 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf met dit soort ellende lekker op naar KLB. Met je debiele bitterbal act.
Zelfs @:kingroland vindt je een tyfusdebiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zondag 26 januari 2020 14:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het is v-v-v-v-v vier op een rijHoe noem je dat in de voetbal een hatrick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze dat in het voetbal?quote:Op zondag 26 januari 2020 14:15 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Hoe noem je dat in de voetbal een hatrick?
quote:Op zondag 26 januari 2020 14:15 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
hatrickquote:Op zondag 26 januari 2020 14:15 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
ja en de voetbalquote:
Waar dat dan? Ik dacht eerst je had het over mij en mijn kompanen maar ik kan mij niet voorstellen dat ge me hebt gezien, ik heb zo'n plakkertje over mijn webcam.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja en de voetbal
ik heb serieus nog nooit zulke grote debielen in mijn leven gezien
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op zondag 26 januari 2020 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-vier op een rij
Kun jij mij in een zin misschien de buitenspelregel helder maken?quote:Op zondag 26 januari 2020 14:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja en de voetbal
ik heb serieus nog nooit zulke grote debielen in mijn leven gezien
Oef. Daar faalt iemand.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:lenny_leonard @:lange_lans @:onlogisch
Ga gewoon weg. Niemand vindt deze act leuk. En neem die vriendjes van je mee.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kun jij mij in een zin misschien de buitenspelregel helder maken?
Is wel goed voor mijn plezier tijdens de wedstrijden van vandaag.
Ge mequote:Op zondag 26 januari 2020 14:24 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Waar dat dan? Ik dacht eerst je had het over mij en mijn kompanen maar ik kan mij niet voorstellen dat ge me hebt gezien, ik heb zo'n plakkertje over mijn webcam.
Da's wanneer ze de bal moeten ingooien, dan is de bal buiten het spel. Als echter een opponent de bal voorbij de doellijn schiet dan gooien ze niet in maar leggen ze hem op een stip in de hoek.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kun jij mij in een zin misschien de buitenspelregel helder maken?
Is wel goed voor mijn plezier tijdens de wedstrijden van vandaag.
Het is sinds jullie uitbarstingen juist beregezellig hier.quote:
Oh sorry ik weet er weinig vanquote:Op zondag 26 januari 2020 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Vier op een rij een ‘hatrick’? Ongeveer alles hieraan is fout.
Ik ook.quote:
Mannen die echt niks van voetbal wetenquote:Op zondag 26 januari 2020 14:28 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Oh sorry ik weet er weinig van
Dat zijn de NikkiTutorials onder de mannen.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Mannen die echt niks van voetbal weten
quote:Op zondag 26 januari 2020 14:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Mannen die echt niks van voetbal weten
Nee hoor want ik kijk darts. Dat vind ik een mooiere sport.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zijn de NikkiTutorials onder de mannen.
Nikki heeft gewoon een kutje hoor.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zijn de NikkiTutorials onder de mannen.
Darts is geen sport.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:32 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor want ik kijk darts. Dat vind ik een mooiere sport.
Pijltjes gooienquote:Op zondag 26 januari 2020 14:32 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
[..]
Dartsen is geen sport. Ongelofelijke teringdebiel.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:32 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
[..]
Wat vind jij beter darts of voetbal?quote:Op zondag 26 januari 2020 14:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nikki heeft gewoon een kutje hoor.
quote:
Waarom is voetbal dan wel een sport en darts niet?quote:Op zondag 26 januari 2020 14:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dartsen is geen sport. Ongelofelijke teringdebiel.
DimitriGodquote:Op zondag 26 januari 2020 14:33 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]Deze man weet
![]()
Kim Huybrechts De Hurricane
kequote:Op zondag 26 januari 2020 14:34 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx
Nog geluk gehad op tinder/grindr? Ama zei ke had laatst beet
Da's ook wel een baaske ja!quote:
Volgens mij heb ik typisch gezien op grindrquote:Op zondag 26 januari 2020 14:34 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx
Nog geluk gehad op tinder/grindr? Ama zei ke had laatst beet
Dikzak gespotquote:Op zondag 26 januari 2020 14:33 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
[..]
Waarom is voetbal dan wel een sport en darts niet?
Ik trap niet makkelijk zo'n balleke in de goal dat geef ik toe, maar gij gooit niet even trippel 20.
Ik ging 2 weken geleden op grindr maar was voor projectlesquote:Op zondag 26 januari 2020 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik typisch gezien op grindr
Ja ik kijk ook alleen maar voor de grapquote:Op zondag 26 januari 2020 14:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ging 2 weken geleden op grindr maar was voor projectles
Godverdomme. Net broodjes besteld, maar jij herinnert me eraan dat ik nog knakworsten heb staanquote:
Dan heb je na je broodjes nog lekkere knakworstjes!quote:Op zondag 26 januari 2020 15:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Godverdomme. Net broodjes besteld, maar jij herinnert me eraan dat ik nog knakworsten heb staan
Dat is waar. Bedankt voor deze positieve noot!quote:Op zondag 26 januari 2020 15:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan heb je na je broodjes nog lekkere knakworstjes!
@Lenny_Leonardquote:Op zondag 26 januari 2020 15:17 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in piccolinis wat doen we elkaar toch aan mannen!
Jij bent degene die debiel doet, ik niet.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kap nou eens met je debiele gedrag man.
Ga wegquote:Op zondag 26 januari 2020 15:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij bent degene die debiel doet, ik niet.
Dit heeft na 24 uur en 100 dezelfde berichten geen zin. Waarom denk je dat jouw bericht wel zin heeft?quote:
Ga wegquote:Op zondag 26 januari 2020 15:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit heeft na 24 uur en 100 dezelfde berichten geen zin. Waarom denk je dat jouw bericht wel zin heeft?
Ook niet die vieze stank van de frituur in huisquote:Op zondag 26 januari 2020 15:30 schreef PicoMMP het volgende:
#ietsminderviesdikalshetuitdeairfryerkomt
Dat vooral inderdaad.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook niet die vieze stank van de frituur in huis
Die Chinezen bij mij in de buurt kunnen geen friet bakkenquote:Op zondag 26 januari 2020 15:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat vooral inderdaad.
Heb mijn frituurpan 10 jaar geleden bij het grof vuil gezet, nooit een seconde spijt gehad.
Voor een echt patatje ga ik wel even langs de snackbar.
Die snackbar bij ons is wisselend. Ene dag top, andere dag kut.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die Chinezen bij mij in de buurt kunnen geen friet bakken
Geen klassiek frietkot in de buurt hebben!quote:Op zondag 26 januari 2020 15:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die Chinezen bij mij in de buurt kunnen geen friet bakken
classic zeker? dat trok ik slechtquote:Op zondag 26 januari 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
@:Drizzt_Dourden @:Scrummie2.1
@:Littlerabbit @:Knutdeijsbeer en @:Insomnia (rip) spelen nu ook wow op mijn server. Komen jullie ook nog?
@:aTypisch
Moet hij weten.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Classic ja. Inso is vandaag begonnen
Welke server speel je makker?quote:Op zondag 26 januari 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
@:Drizzt_Dourden @:Scrummie2.1
@:Littlerabbit @:Knutdeijsbeer en @:Insomnia (rip) spelen nu ook wow op mijn server. Komen jullie ook nog?
@:aTypisch
quote:Op zondag 26 januari 2020 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Hoeveel staat het bij Groningen - Ajax?
Mograine, EUquote:Op zondag 26 januari 2020 15:49 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Welke server speel je makker?
Ah misschien dat ik nog eens ga spelen, maar weet niet of ik er zoveel tijd in wil steken. Ging toch altijd veel tijd in zitten.quote:
ik merk dat ik geen uren per dag erin wil stoppen, dan is classic voor mij niet zo interessantquote:
Gordelroos is leuker dan kingrolandquote:Op zondag 26 januari 2020 15:52 schreef aTypisch het volgende:
stelling: die nieuwe users zijn leuker dan kingroland
quote:Op zondag 26 januari 2020 15:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik merk dat ik geen uren per dag erin wil stoppen, dan is classic voor mij niet zo interessant
Kijk we zitten toch een beetje op één lijn, aTypisch.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:51 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ah misschien dat ik nog eens ga spelen, maar weet niet of ik er zoveel tijd in wil steken. Ging toch altijd veel tijd in zitten.
moet jij wetenquote:Op zondag 26 januari 2020 15:54 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
[..]
Kijk we zitten toch een beetje op één lijn, aTypisch.
Ja je moet dan ook genoeg bitterballen erbij eten...quote:Op zondag 26 januari 2020 16:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Begin toch wel een stuk in mijn kraag te krijgen van al die speciaalbiertjes.
Heb al een halve kilo zak achter de kiezen.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:09 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ja je moet dan ook genoeg bitterballen erbij eten...
Zijn we gewend.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:37 schreef Tjacka het volgende:
Leuk grapje gemaakt in Ajax toppa. Alleen wel een hoop foutjes.
Dikke pad.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik flikker zo'n zak "Aviko Grieks" in de pan.
Bitterballen.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik flikker zo'n zak "Aviko Grieks" in de pan.
Wereldsquote:Op zondag 26 januari 2020 17:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dikke pad.
Hier gaan we strakjes broodjes hamburger maken. Alles erop en eraan.
wss volgende week in rotterdam krijg ik datquote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 19:06 schreef pferdfahrer het volgende:
Wat een kutwedstrijd weer. Al die latente nichten die achter het balletje aanrennen en supporters trekken zichzelf weer af met de gedachte dat ze in de kleedkamer gepijpt worden door 1 van "hun helden"
Bij welke club speel jij dan?quote:Op zondag 26 januari 2020 19:06 schreef pferdfahrer het volgende:
Wat een kutwedstrijd weer. Al die latente nichten die achter het balletje aanrennen en supporters trekken zichzelf weer af met de gedachte dat ze in de kleedkamer gepijpt worden door 1 van "hun helden"
Buitendam is er klaar mee.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is @:buitendam er?
Sterkte maat. Dit is niet leuk.
Trotsquote:Op zondag 26 januari 2020 14:14 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Doe ik het zo goed? ^
Dan heeft u geen last van aambeien.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik heb net genottelijk zitten schijten
Ik zit potdicht.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik heb net genottelijk zitten schijten
Virus proof?quote:Op zondag 26 januari 2020 19:43 schreef KingRoland het volgende:
hahahahahahahah iedereen strugglen voor plek in Rotterdam voor ESF gelukkig heb ik mijn vrienden daar
RotterdamGOD
Pleurt op met dat ESFquote:Op zondag 26 januari 2020 19:43 schreef KingRoland het volgende:
hahahahahahahah iedereen strugglen voor plek in Rotterdam voor ESF gelukkig heb ik mijn vrienden daar
RotterdamGOD
Het altijd gemoedelijke Broabaant.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:39 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
HET LAATSTE BRABANT NIEUWS IS UIT!!!
![]()
![]()
![]()
VBL / PSV-supporters bestormen hoofdingang stadion, ME voert charges uit
Zou die dikke erbij zijn?quote:Op zondag 26 januari 2020 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het altijd gemoedelijke Broabaant.
Niet verloren maar mocht je nog wat inspiratie zoeken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verliezen van Twente. Dan meld ik me ziek maandag.
Reden 2. Coronaquote:Op zondag 26 januari 2020 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet verloren maar mocht je nog wat inspiratie zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |