Nee dat is dat clubje dat het tot de halve finale maakte op het WK, terwijl het Nederlandse elftal zich geen eens gekwalificeerd had.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ken ik niet. Lagere divisie zeker?
Ken ik niet. Hebben die ooit iets gewonnen eigenlijk?quote:Op zondag 26 januari 2020 11:42 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Nee dat is dat clubje dat het tot de halve finale maakte op het WK, terwijl het Nederlandse elftal zich geen eens gekwalificeerd had.
Olympische spelen 1920.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken ik niet. Hebben die ooit iets gewonnen eigenlijk?
Sorry ik wist niet dat ik van doen had met een rasechte voetballer die al zijn hersencellen naar de filistijnen heeft gezopen/geslagen.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
De hele olympische spelen ja? Netjes
ga gewoon wegquote:Op zondag 26 januari 2020 11:52 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat ik van doen had met een rasechte voetballer die al zijn hersencellen naar de filistijnen heeft gezopen/geslagen.
Nee ik bedoelde logischerwijs enkel het voetbal.
Ik zal voortaan rekening houden met uw trage begrip.
@Neef_Wuppiequote:
Andere users taggen terwijl je het bericht al geplaatst hebt werkt niet, enorme tyfusmongool dat je daar in je stoel zit.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:54 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
@:Neef_Wuppie
@:Plompzakker
@:Rozevla
@:Hyaenidae
@:Pferdfahrer
RIPquote:Op zondag 26 januari 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al zijn accounts deleted van fok
RIP AAN DE NABESTAANDEN.
Bedankt Muskusboktor57quote:Op zondag 26 januari 2020 11:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Andere users taggen terwijl je het bericht al geplaatst hebt werkt niet, enorme tyfusmongool dat je daar in je stoel zit.
niet gelezenquote:Op zondag 26 januari 2020 11:55 schreef Plompzakker het volgende:
Wat is dat toch met die verzoeken om weg te gaan. Alsof de vaste users hier dermate autistisch zijn dat ze in kortsluiting modus schieten wanneer er een onbekende user komt posten. Gelukkig zijn ze na een aantal posts wel gewend en houdt het op
Stuur hem een berichtje dan. Het hoeft toch niet altijd van hem te komen?quote:Op zondag 26 januari 2020 11:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
RIP
8/27/2019 voor het laatst gesproken via whatsapp
Pferdelul taggenquote:Op zondag 26 januari 2020 11:54 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
@:Neef_Wuppie
@:Plompzakker
@:Rozevla
@:Hyaenidae
@:Pferdfahrer
@:Mikeytt
Het was gisteren wel gezellig! Onlogisch, Drzzt en Lange-Lans waren wel tof... Maar deze mensen zijn direct weer van de hooivork.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:55 schreef Plompzakker het volgende:
Wat is dat toch met die verzoeken om weg te gaan. Alsof de vaste users hier dermate autistisch zijn dat ze in kortsluiting modus schieten wanneer er een onbekende user komt posten. Gelukkig zijn ze na een aantal posts wel gewend en houdt het op
Ach een aantal zijn het al gewend. De rest volgt vanzelf wel.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:55 schreef Plompzakker het volgende:
jawelquote:Op zondag 26 januari 2020 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stuur hem een berichtje dan. Het hoeft toch niet altijd van hem te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |