Ja ik wacht echt op de dag dat een kandidaat écht eens live voor z'n neus een molactie ziet. En die dan dus vanaf dat moment alle testen goed in zal vullen en zal winnen, maar wel de hele tijd z'n mond moet houden. En dan van die stiekeme onderonsjes met de mol kan hebben die dan voor het eerst betrapt isquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:34 schreef MMunkun het volgende:
Ja, ik ook!
Ik vind de 'meet the mole' opdrachten van de Vlaamse editie altijd leuk. Daarbij wordt de mol echt op de proef gesteld en moet de mol echt zijn/haar best doen om niet om niet door de mand te vallen
Ja ik ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik wacht echt op de dag dat een kandidaat écht eens live voor z'n neus een molactie ziet. En die dan dus vanaf dat moment alle testen goed in zal vullen en zal winnen, maar wel de hele tijd z'n mond moet houden. En dan van die stiekeme onderonsjes met de mol kan hebben die dan voor het eerst betrapt is
Misschien in de 10e afleveringquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ookZouden ze dat dan uitzenden?
Uhu, vanavond de afvallerloze afleveringquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:25 schreef roos94 het volgende:
Zin an
Miljuschka
Vandaag gaat niemand eruit mark my words
Doen ze dat elk jaar?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:26 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Uhu, vanavond de afvallerloze aflevering
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:25 schreef roos94 het volgende:
Zin an
Miljuschka
Vandaag gaat niemand eruit mark my words
Ja, elk seizoen zit er sowieso een aflevering zonder afvaller tussen, omdat ze anders maar 2 mensen in de finale hebben (waarvan een de mol)quote:
Nee, dat is volgende week pasquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:26 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Uhu, vanavond de afvallerloze aflevering
quote:
Net als vorig jaar in Vlaanderen, toen ze lieten zien wie vanaf welke aflevering op de mol zat en waaromquote:
Laten we hopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |