Jezus had je er zo eentje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bruh. Ex wil uitleg en praten. Heb daar op dit moment niet echt behoefte aan.
Dankquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik vond je altijd wel een aardige user.
Misschien kun je er nog een keertje overheen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog een keer neuken en dan dumpen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meer neuken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog een keer neuken en dan dumpen.
Onee wacht doe maar niet... dan wilt ze je alleen nog maar meer....
Laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien kun je er nog een keertje overheen.
Dan zeg je dat en dan is ze ook meteen klaar met je. Dan kan ze in verwerkingsfase van sad memes posten op Facebook in de sfeer van "het maakt niet uit hoe vaak mensen me neerhalen ik kom er altijd sterker uit" met een 💪 emoji.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit klinkt akelig specifiek.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan zeg je dat en dan is ze ook meteen klaar met je. Dan kan ze in verwerkingsfase van sad memes posten op Facebook in de sfeer van "het maakt niet uit hoe vaak mensen me neerhalen ik kom er altijd sterker uit" met een 💪 emoji.
Dat eerste deel wil nog niet zo landen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan zeg je dat en dan is ze ook meteen klaar met je. Dan kan ze in verwerkingsfase van sad memes posten op Facebook in de sfeer van "het maakt niet uit hoe vaak mensen me neerhalen ik kom er altijd sterker uit" met een 💪 emoji.
Jezus zo eentje heb ik nu ook op Fb, elke fucking dag weer. Meerdere keren. Ik vraag me echt af wat haar is aangedaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mkquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus zo eentje heb ik nu ook op Fb, elke fucking dag weer. Meerdere keren. Ik vraag me echt af wat haar is aangedaan.
Aanstelleritus waarschijnlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus zo eentje heb ik nu ook op Fb, elke fucking dag weer. Meerdere keren. Ik vraag me echt af wat haar is aangedaan.
Waarschijnlijk heeft ze met een klantenservice gesproken en dr zin niet gekregen. Waardoor ze nu 'het gevecht aangaat tegen onrecht' met een advocaat en radar.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Allures toch.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stuur haar het nummer van Roel C Verburg - Uitquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat eerste deel wil nog niet zo landen.
Uit d'r posts leek altijd alsof die meer met z'n scharrels bezig was dan met haar.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen man sowieso nog over, niet zo dat ze met lege handen staat.
Moet dat?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik stuur dit even door naar Allures.
Oh ja het moet MK zijn.quote:
Joh, leeft die nog?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik stuur dit even door naar Allures.
Dat is schrikken als er ineens een bericht terug komt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar ik stuur haar sms'jes omdat ik dan kan doen alsof ze er nog is.
Nee dan heb ik eindelijk contact na al die jaren. Ga ik ook een realityserie beginnen. Spoken jagen enzo.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is schrikken als er ineens een bericht terug komt.
RIP Dino's anus.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Uitgeschoten met de pepers, dat wordt morgen een feestje
Ik kende haar niet, dus googelde haar.quote:
Ik ken het gevoel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eerste hapje was niet zo pittig, dus nog flink wat tabasco erover heen gemikt.
Ze speelt the White Canary in the Legends of Tomorrow en van origine is ze een volger van Ra's al Ghul, zo'n assassin, geïntroduceerd in Arrow.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kende haar niet, dus googelde haar.
Eerste suggestie was haar abs.
Nou, en wat voor een abs
En een penisquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:28 schreef Chia het volgende:
En vrouwen hebben net zo goed een adamsappel.
Ik heb net een aflevering Legends of Tomorrow gezien, en heb me even ingelezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze speelt the White Canary in the Legends of Tomorrow en van origine is ze een volger van Ra's al Ghul, zo'n assassin, geïntroduceerd in Arrow.
Klein minipenisjequote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:33 schreef Chia het volgende:
[..]Nee die niet. Moeilijk hè, biologie.
Faxie heeft al een tijd geen vagina gezien.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:33 schreef Chia het volgende:
[..]Nee die niet. Moeilijk hè, biologie.
Een wat?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Faxie heeft al een tijd geen vagina gezien.
Wat een kutleven heb je danquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Faxie heeft al een tijd geen vagina gezien.
Ja, voor de show klopt iddquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb net een aflevering Legends of Tomorrow gezien, en heb me even ingelezen.
Maar kennelijk iemand voor de show bedacht, vandaar dat ik haar niet kende.
Daarom googelde ik haar.
Banana splitquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:47 schreef Faxie het volgende:
Heb nog vanilleijs en banaan. Zo maar eens iets in elkaar toveren
Heb ook nog kaneel en slagroomquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Banana split.
Ik heb Ben en Jerry's.
Hmmmquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het jammer dat ik in dit dorp 's avonds en op zondag nergens kibbeling kan kopen.
Ben niet kleinquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn wel vaker van die kleine mannetjes heb ik het idee.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde eigen dunne schriele mannetjes zeggen, maar dat ben je ook al niet.
Pizza was lekker.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Praten over kibbeling helpt niet voor mijn hongergevoel.
Ik heb nog niet helemaal door wie wie is etc.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik volg WIDM dit jaar niet. Maar hoop wel dat Nathan er lang in blijft.
Nathan kun je niet missen met zijn matjequote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog niet helemaal door wie wie is etc.!
Oh hij! En waarom wil je dat? Ik heb nu de helft al gemist. Moest even de baby opnieuw in slaap zingen... eigen schuldquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nathan kun je niet missen met zijn matje
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier wraps gemaakt vanavond met kidneybonen, kikkererwten, kipfilet, komkommer, blokjes tomaat, sausju, alles.
Uh... paar weken geleden toevallig nogquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een pilsje gedronken?
Ik noteer dit.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh... paar weken geleden toevallig nog
Leef nog hoorquote:
Wat ga je doen dan?quote:
Ik nietquote:
Oei, da's dubbel kutquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben aan het babysitten voor mensen die wel een leven hebben
Nee hoorquote:
Leukquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog even de stad in om wat te drinken.
Voer er maar eentje dronkenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
quote:
Oke.quote:
En als ik je kom halen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke.
Ik Ben aan het babysitten, ik heb geen rijbewijs of auto. Lijkt me puik
Ik Ben eigenlijk wel klaar om te slapen zoquote:
Dat kan hier toch ookquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik Ben eigenlijk wel klaar om te slapen zo
Ik weet dat heel veel mensen heel veel van mij denken hier maar, dat soort shit doe ik niet....quote:
Op dit tijdstip!?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Owquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet dat heel veel mensen heel veel van mij denken hier maar, dat soort shit doe ik niet....
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
Zou best bij faxie durven logeren, hij is wel een good boy.
Stiekem op de PS4 spelenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kom ik in mijn flanellen geruite xl pyjama op je bank bivakkeren, gezellig.
Ja helaasquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel een comfy spel met meerdere mensen. Maar ja, je woont zo ver weg he.
Ja doen!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja helaas
Zou bijna weer een meet overwegen voor als ik jarig ben
CALL OF DUTY! Koop het! Kom gamen! Zombies schieten! En elkaar!quote:Op zondag 26 januari 2020 00:15 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er fijne shooters op de ps4 die je online met vrienden kunt spelen en waarbij je elkaar helemaal af kunt maken?
quote:Op zondag 26 januari 2020 00:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
CALL OF DUTY! Koop het! Kom gamen! Zombies schieten! En elkaar!
Niet doen hoor CL. Ze nodigt je niet eens uit en vervolgens zit je de hele zaterdagavond te wachten.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
CALL OF DUTY! Koop het! Kom gamen! Zombies schieten! En elkaar!
Ik heb m'n PlayStation nog niet aan gehad dit weekendquote:Op zondag 26 januari 2020 00:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet doen hoor CL. Ze nodigt je niet eens uit en vervolgens zit je de hele zaterdagavond te wachten.
Ja lekker dan. En maar mensen aansporen om die game te kopen.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb m'n PlayStation nog niet aan gehad dit weekendstaat op de planning van morgen
Toch fijn dat sommige mensen je niet goed kennen en je soms nog voor lief aangezien kan worden.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 00:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet doen hoor CL. Ze nodigt je niet eens uit en vervolgens zit je de hele zaterdagavond te wachten.
Je had ze natuurlijk ook niet kunnen uitnodigen.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Kan niet wachten tot visite weg is haha.
Jaweeelquote:Op zondag 26 januari 2020 01:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Je had ze natuurlijk ook niet kunnen uitnodigen.
Dan moet je ook niet zeuren.quote:
Eigenlijk ben ik boos omdat ik niet was uitgenodigd natuurlijk.quote:
Woonkamer zat al vol.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik boos omdat ik niet was uitgenodigd natuurlijk.
Dan pas je hier er in ieder geval goed tussen.quote:
Ik zie er alleen een kringspier inquote:Op zondag 26 januari 2020 08:47 schreef AirwiN het volgende:
Goedemorgen! Zojuist besloten waar ik later dit jaar op vakantie ga...
[ afbeelding ]
Ook goed. Ik ken dat hele mens niet. Dus geen idee hoe ik dat schrijf. Ik heb het fonetisch opgeschreven.quote:
Broodje yoghurt.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:08 schreef Senn88 het volgende:
Broodje of yoghurt ontbijt, ik weet niet wat ik wil
Nu je het zo zegt... 🤔quote:
Lijkt mij ook niet lekker, maar als je dan niet kan kiezen.quote:
Wat stom.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig wordt het rond die tijd blijkbaar pas gezellig op bepaalde plekken.
De koelkast moet leeg dus het is een bak yoghurt gwordequote:Op zondag 26 januari 2020 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet lekker, maar als je dan niet kan kiezen.
quote:Op zondag 26 januari 2020 09:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De koelkast moet leeg dus het is een bak yoghurt gworde
Mooi zo. Ik snap alleen niet waarom het niet om bijvoorbeeld 20 uuur gezellig kan zijn.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was wel gezellig. Dus vandaag zal wel een vrij rustige dag gaan worden.
Kan ook wel. Alleen de plek waar we nu naartoe gingen loopt pas later vol. Ook genoeg plekken waar het eerder ook leuk is. Uiteindelijk ligt het vaak toch aan met wie je er bent.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik snap alleen niet waarom het niet om bijvoorbeeld 20 uuur gezellig kan zijn.
Early bird is nog goedkoper ook.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:50 schreef gcjoel het volgende:
Ik ben wel voorstander van die nieuwe vroege vogels feestjes hype.
Vorig jaar ook wel naar een leuk feestje geweest. Alleen gingen we een van die keren daarna gewoon door in de stad in plaats van naar huis toe.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:50 schreef gcjoel het volgende:
Niet zo gek toch. Er zijn maar 2 dagen weekend.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het ook wel fijn om gewoon wat aan mijn zondag te hebben.
Ik weet niet, maar dit flitst ineens voorbijquote:Op zondag 26 januari 2020 09:50 schreef gcjoel het volgende:
Zonder toestemming foto’s van de laatste meet postenquote:Op zondag 26 januari 2020 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar dit flitst ineens voorbij
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2020 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Saaierd.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]![]()
Ik ben er nog niet geweest dus kan het niet bevestigen.
Maar het zijn gewoon feestjes die al om 20.00 ofzo beginnen gewoon lekker na het eten beetje dansen en op tijd naar bed
Gewoon om 19/20 uur de stad in en dan om 23 uur weer naar huis en bed.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:50 schreef gcjoel het volgende:
Ja, binnenkort wordt dat ook mijn verjaardagquote:Op zondag 26 januari 2020 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker lang uit eten gaan vind ik altijd wel prima.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon om 19/20 uur de stad in en dan om 23 uur weer naar huis en bed.
quote:Op zondag 26 januari 2020 12:27 schreef ElDinosaur het volgende:
R&P / Sexafspraakjes hoe lang duren die?
manmanman
Ah man heerlijk die pareltje die af en toe voorbij komen. Kunnen je hele dag weer goedmaken.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:27 schreef ElDinosaur het volgende:
manmanman
hobbies, wat zijn dat? Ik ben een fokker ik heb alleen maar seks.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:27 schreef ElDinosaur het volgende:
manmanman
En een logboek bijhouden over de activiteiten van de buurvrouwtjesquote:Op zondag 26 januari 2020 12:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
hobbies, wat zijn dat? Ik ben een fokker ik heb alleen maar seks.
quote:Op zondag 26 januari 2020 12:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En een logboek bijhouden over de activiteiten van de buurvrouwtjes
Dit strookt niet met elkaar.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
hobbies, wat zijn dat? Ik ben een fokker ik heb alleen maar seks.
quote:Op zondag 26 januari 2020 12:27 schreef ElDinosaur het volgende:
manmanman
Mijn buurman heeft een camera boven zijn voordeur hangen. Die zal het bij mij ook wel bijhouden.quote:
Hoe laat was jij gisteren thuis eigenlijk hmmmmmmm?quote:Op zondag 26 januari 2020 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft een camera boven zijn voordeur hangen. Die zal het bij mij ook wel bijhouden.
Daarom ga ik soms ook achterom naar binnenquote:![]()
Op zondag 26 januari 2020 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft een camera boven zijn voordeur hangen. Die zal het bij mij ook wel bijhouden.
Pas na middernachtquote:Op zondag 26 januari 2020 13:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe laat was jij gisteren thuis eigenlijk hmmmmmmm?
huehuequote:Op zondag 26 januari 2020 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom ga ik soms ook achterom naar binnen
Ik ben er gewoon hoor.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel gezellig hier nu die alcoholist en autist op vakantie zijn.
Vraag ik me ook af jaquote:Op zondag 26 januari 2020 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Welke is de alcoholist en welke de autist?
Ja hè, ouderwets gezelligquote:Op zondag 26 januari 2020 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel gezellig hier nu die alcoholist en autist op vakantie zijn.
quote:Op zondag 26 januari 2020 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, die percentages zijn dus steeds van de drank die je soldaat maakt
Ik ga wel weer hoor.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:56 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een verschil een of twee personen kunnen maken
Oei nu is ie schoonquote:Op zondag 26 januari 2020 14:35 schreef STING het volgende:
Dat moment wanneer je de wasmachine open doet en je je realiseert dat er een zakdoekje in een van de zakken heeft gezeten
Matige kwaliteit danquote:Op zondag 26 januari 2020 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
En in 150 stukjes verspreid over alle kledingstukken.
Gewoon leegvreten, goed voor je weerstand.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je katoenen zakdoeken hebt
quote:Op zondag 26 januari 2020 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie al honger?
CUL / Chili a la Kaneel
Is genoeg voor 4 mensen.
quote:gewoon los uit een schaal als de big die je bent.
Ik dacht even dat je bedoelde dat je je vieze zakdoekjes op atquote:Op zondag 26 januari 2020 15:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon leegvreten, goed voor je weerstand.
Waarom pers jij je knoflook niet?quote:Op zondag 26 januari 2020 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie al honger?
CUL / Chili a la Kaneel
Is genoeg voor 4 mensen.
Daar laat ik een soepje van trekkenquote:Op zondag 26 januari 2020 17:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat je je vieze zakdoekjes op at
Uit eigen keuken smaakt toch het bestequote:Op zondag 26 januari 2020 17:22 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens van tampons
Omdat het hier geen toevoeging heeft. Het zit zo lang in de pan dat de smaak goed overgebracht wordt.quote:
Ik ook hoor, Faxie is gewoon een beetje een vies mannetje.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat je je vieze zakdoekjes op at
Ik overweeg om zo frietjes te halenquote:Op zondag 26 januari 2020 17:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook hoor, Faxie is gewoon een beetje een vies mannetje.
Kan ik die frietjes lekker in m'n neus soppenquote:Op zondag 26 januari 2020 17:39 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren al op
Vandaag maaltijdsalade
Is het geen plastic speelgoed?quote:Op zondag 26 januari 2020 17:48 schreef ElDinosaur het volgende:
5 maanden geleden knoflook gekocht en het is nog steeds niet uitgegroeid / rot
Wat mij meer verbaasd is dat het na 5 maanden nog niet op is.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:48 schreef ElDinosaur het volgende:
5 maanden geleden knoflook gekocht en het is nog steeds niet uitgegroeid / rot
Was zo'n bos van 6 bollen.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat mij meer verbaasd is dat het na 5 maanden nog niet op is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |