Jezus had je er zo eentje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bruh. Ex wil uitleg en praten. Heb daar op dit moment niet echt behoefte aan.
Dankquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik vond je altijd wel een aardige user.
Misschien kun je er nog een keertje overheen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog een keer neuken en dan dumpen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meer neuken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog een keer neuken en dan dumpen.
Onee wacht doe maar niet... dan wilt ze je alleen nog maar meer....
Laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien kun je er nog een keertje overheen.
Dan zeg je dat en dan is ze ook meteen klaar met je. Dan kan ze in verwerkingsfase van sad memes posten op Facebook in de sfeer van "het maakt niet uit hoe vaak mensen me neerhalen ik kom er altijd sterker uit" met een 💪 emoji.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit klinkt akelig specifiek.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan zeg je dat en dan is ze ook meteen klaar met je. Dan kan ze in verwerkingsfase van sad memes posten op Facebook in de sfeer van "het maakt niet uit hoe vaak mensen me neerhalen ik kom er altijd sterker uit" met een 💪 emoji.
Dat eerste deel wil nog niet zo landen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan zeg je dat en dan is ze ook meteen klaar met je. Dan kan ze in verwerkingsfase van sad memes posten op Facebook in de sfeer van "het maakt niet uit hoe vaak mensen me neerhalen ik kom er altijd sterker uit" met een 💪 emoji.
Jezus zo eentje heb ik nu ook op Fb, elke fucking dag weer. Meerdere keren. Ik vraag me echt af wat haar is aangedaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mkquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus zo eentje heb ik nu ook op Fb, elke fucking dag weer. Meerdere keren. Ik vraag me echt af wat haar is aangedaan.
Aanstelleritus waarschijnlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus zo eentje heb ik nu ook op Fb, elke fucking dag weer. Meerdere keren. Ik vraag me echt af wat haar is aangedaan.
Waarschijnlijk heeft ze met een klantenservice gesproken en dr zin niet gekregen. Waardoor ze nu 'het gevecht aangaat tegen onrecht' met een advocaat en radar.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Allures toch.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stuur haar het nummer van Roel C Verburg - Uitquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat eerste deel wil nog niet zo landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |