Je verwacht het, maar als het er dan is word je toch weer emotioneelquote:
Helemaal als je dan ook nog vrienden van de dagbagger als Gibs, stokj en konijn zietquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je verwacht het, maar als het er dan is word je toch weer emotioneel
De ontwikkeling dat ik dooie dieren eet? Vind het nou niet echt positiefquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:42 schreef stokj het volgende:
Je bent jezelf aan het ontdekken![]()
Maar is wel leuk om deze ontwikkeling te zien.
Jawel!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De ontwikkeling dat ik dooie dieren eet? Vind het nou niet echt positief
Inderdaad!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal als je dan ook nog vrienden van de dagbagger als Gibs, stokj en konijn ziet
Je bent van vegan naar mens aan het transformeren?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De ontwikkeling dat ik dooie dieren eet? Vind het nou niet echt positief
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent van vegan naar mens aan het transformeren?
Ja, hoi!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal als je dan ook nog vrienden van de dagbagger als Gibs, stokj en konijn ziet
Hier eten we maar 2/3 keer in de week vlees, maar helemaal zonder zou ik niet kunnenquote:
Ow wij zijn meer zo van: een dag geen vlees gegeten is een dag niet geleefd!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier eten we maar 2/3 keer in de week vlees, maar helemaal zonder zou ik niet kunnen
Hier vooral rundvlees en kip want mager. En vis doet het hier ook altijd wel goedquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:51 schreef ToT het volgende:
Ik ben meer van de rundvlees, mevrouw ToT is meer van varkensvlees en kip.
Kip heb ik het afgelopen jaar echt veel te veel gehad. Met name gefrituurd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier vooral rundvlees en kip want mager. En vis doet het hier ook altijd wel goed
Ik kom echt nooit in Utrechtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:43 schreef ToT het volgende:
Jawel!Nu kom je er achter wat je allemaal gemist hebt!
Wet-aged bavette van Meat&More in Utrecht!
![]()
![]()
Neejoh, was niet veganistisch hahaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
Je bent van vegan naar mens aan het transformeren?
Ik normaal ook nooit, we kwamen het toevallig tegen toen we daar waren voor mijn vrouw d'r immigratie-examens.quote:
Zal 'm onthouden, mocht ik er ooit komenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
Ik normaal ook nooit, we kwamen het toevallig tegen toen we daar waren voor mijn vrouw d'r immigratie-examens.
Ik had broodje kroket, broodje kaassoufflé en patatquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
Alleen vandaag zijn het knakworsten die nu opgewarmd worden. #studentenleeft
Ik kan je nog meer leuke plekjes in Utrecht laten zienquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal 'm onthouden, mocht ik er ooit komen
Je slaapkamer?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:18 schreef dud0r het volgende:
Ik kan je nog meer leuke plekjes in Utrecht laten zien![]()
Nee.quote:
Ah!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik bedoelde gewoon wat leuke tentjes om te eten en drinken. Gelijk weer zo doordenken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |