Je verwacht het, maar als het er dan is word je toch weer emotioneelquote:
Helemaal als je dan ook nog vrienden van de dagbagger als Gibs, stokj en konijn zietquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je verwacht het, maar als het er dan is word je toch weer emotioneel
De ontwikkeling dat ik dooie dieren eet? Vind het nou niet echt positiefquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:42 schreef stokj het volgende:
Je bent jezelf aan het ontdekken![]()
Maar is wel leuk om deze ontwikkeling te zien.
Jawel!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De ontwikkeling dat ik dooie dieren eet? Vind het nou niet echt positief
Inderdaad!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal als je dan ook nog vrienden van de dagbagger als Gibs, stokj en konijn ziet
Je bent van vegan naar mens aan het transformeren?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent van vegan naar mens aan het transformeren?
Ja, hoi!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal als je dan ook nog vrienden van de dagbagger als Gibs, stokj en konijn ziet
Hier eten we maar 2/3 keer in de week vlees, maar helemaal zonder zou ik niet kunnenquote:
Ow wij zijn meer zo van: een dag geen vlees gegeten is een dag niet geleefd!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier eten we maar 2/3 keer in de week vlees, maar helemaal zonder zou ik niet kunnen
Hier vooral rundvlees en kip want mager. En vis doet het hier ook altijd wel goedquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:51 schreef ToT het volgende:
Ik ben meer van de rundvlees, mevrouw ToT is meer van varkensvlees en kip.
Kip heb ik het afgelopen jaar echt veel te veel gehad. Met name gefrituurd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier vooral rundvlees en kip want mager. En vis doet het hier ook altijd wel goed
Ik kom echt nooit in Utrechtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:43 schreef ToT het volgende:
Jawel!Nu kom je er achter wat je allemaal gemist hebt!
Wet-aged bavette van Meat&More in Utrecht!
![]()
![]()
Neejoh, was niet veganistisch hahaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
Je bent van vegan naar mens aan het transformeren?
Ik normaal ook nooit, we kwamen het toevallig tegen toen we daar waren voor mijn vrouw d'r immigratie-examens.quote:
Zal 'm onthouden, mocht ik er ooit komenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
Ik normaal ook nooit, we kwamen het toevallig tegen toen we daar waren voor mijn vrouw d'r immigratie-examens.
Ik had broodje kroket, broodje kaassoufflé en patatquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
Alleen vandaag zijn het knakworsten die nu opgewarmd worden. #studentenleeft
Ik kan je nog meer leuke plekjes in Utrecht laten zienquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal 'm onthouden, mocht ik er ooit komen
Je slaapkamer?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:18 schreef dud0r het volgende:
Ik kan je nog meer leuke plekjes in Utrecht laten zien![]()
Nee.quote:
Ah!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik bedoelde gewoon wat leuke tentjes om te eten en drinken. Gelijk weer zo doordenken![]()
Het was een verkapte datevraag duh. En daar moet ik dan een beetje bij blozenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Ja hee; je plaatste er wel zo'n bloos-smiley bij he!Wat moet ik DAN denken?
Ah, dus mijn idee over de slaapkamer was nog niet eens zo ver gezocht?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was een verkapte datevraag duh. En daar moet ik dan een beetje bij blozen
Begin je nou weer?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:18 schreef dud0r het volgende:
Ik kan je nog meer leuke plekjes in Utrecht laten zien![]()
Jawel. Dat gebeurt niet bij een eerste datequote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dus mijn idee over de slaapkamer was nog niet eens zo ver gezocht?
Ja, dat is het probleem als je iets te vaak eet. Dat heb ik gehad met frieten gehad toen ik bijna alleen dar vrat een half jaar lang op werkquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Kip heb ik het afgelopen jaar echt veel te veel gehad. Met name gefrituurd.
Mevrouw ToT maakt het echt zeer lekker klaar, maar ik word nu al misselijk van de geur!
dud0r in z'n jonge jaren:quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. Dat gebeurt niet bij een eerste date![]()
Ik ben een nette jongeman
Je bent ook weer vlees gaan eten. Dat had ik ook niet verwacht. Keertje wat gaan drinken met je verwacht ik ook niet dus misschien is dat ook ineens een verrassing 🤪quote:
Heul niet. Ik was veel dikker.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
dud0r in z'n jonge jaren:
[ afbeelding ]
Oh bij mij gebeurt dat anders altijdquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. Dat gebeurt niet bij een eerste date![]()
Ik ben een nette jongeman
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh bij mij gebeurt dat anders altijd
Verkeerde keuzes..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:34 schreef dud0r het volgende:
en ik maar denken dat jij zo'n net meisje was.
Je moet het niet zien als verkeerde keuzes maar als leermomentenquote:
247 kiloquote:
Dat stukje is afgeslankt nuquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad echt moddervet.. behalve je pols en halve hand nu
quote:
quote:
Yup. Vanaf middernacht morgen niet meer etenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maandag weer naar het ziekenhuis toch?
Gelukkig pas ik nog in m'n scootmobiel anders kom ik helemaal het huis niet uitquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]Sodeju, da's best wat aan de mollige kant dan!
Top dat je een paar pondjes bent kwijtgeraakt dan!
Oooooooh nooooooo dat overleef jij nietquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Vanaf middernacht morgen niet meer eten![]()
![]()
[..]
Gelukkig pas ik nog in m'n scootmobiel anders kom ik helemaal het huis niet uit
Ik ga m'n wekker zetten zodat ik nog een rijst tafel naar binnen kan werken vlak voor middernachtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oooooooh nooooooo dat overleef jij niet
Hahaha dan komt het goedquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga m'n wekker zetten zodat ik nog een rijst tafel naar binnen kan werken vlak voor middernacht
Leuk hè.. kinderen..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:24 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT giet zijn HELE flesje hier leeg over de salontafel......
Leuk die kinderen1quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:24 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT giet zijn HELE flesje hier leeg over de salontafel......
Dat hoop ik wel. Wordt waarschijnlijk pas rond 1200/1300 uur dat ik weer wat te eten krijg.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hahaha dan komt het goed
[..]
Leuk hè.. kinderen..
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hahaha dan komt het goed
[..]
Leuk hè.. kinderen..
> 200 ml, godverdomme!quote:
Jij of tot mini?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:04 schreef ToT het volgende:
Zit nu met een bak drop te rammelen hier.
Heel goed voor de slaap ..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:17 schreef ToT het volgende:
Zit nu op een stuk speelgoed te rammen waar flitsende lichtjes en muziek uit komt.
Anders even stappen met MiniToT....quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:18 schreef Geerd het volgende:
@:ToT ben jij zelf ook druk van je zelf klein beetje ?
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:18 schreef Geerd het volgende:
@:ToT ben jij zelf ook druk van je zelf klein beetje ?
Ja hij kroop er zelf naar toe, en als ik het afpak is het weer janken, krijsen en huilen geblazen!quote:
Ik merk het aan je post gedrag...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Nee hoor, hoezo vraag je dat? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou, eerder dat je nieuwe dingen ontdekt en je waarden aan het evalueren bent. Of ze goed of fout zijn is iets wat jij bepaald, niet anderenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik had een Aardrijkskundeleraar die precies zo een uiterlijk had. Het verbaasde ons niets als hij het ook echt was. Toch is het hem gelukt om de docente textiele werkvormen te versieren en kinderen mee te krijgen. Die docente mocht er toen wel zijn, mooie vrouw. Nadat hij erover heen was gegaan zag ze er uitgepuft uit.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
dud0r in z'n jonge jaren:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had een Aardrijkskundeleraar die precies zo een uiterlijk had. Het verbaasde ons niets als hij het ook echt was. Toch is het hem gelukt om de docente textiele werkvormen te versieren en kinderen mee te krijgen. Die docente mocht er toen wel zijn, mooie vrouw. Nadat hij erover heen was gegaan zag ze er uitgepuft uit.
16 maanden. Ik denk dat hij HE-LE-MAAL gaat freaken als we hem in een klein slaapzakje zouden proppen!quote:Hoe oud is hij ook alweer? Bij die van mij hielp het nog heel lang om in een slaapzakje alsnog heel kort in te stoppen in bed (inbakeren) en soms ook zo'n kersenpitzak.....
En een andere aardrijkskundeleraar was 2 meter 10 lang en voetbalde in de jeugd bij Ajax destijds. Totdat hij zo een groeispurt kreeg dat hij te lang en te lomp was. Gelukkig voor hem had hij nog zijn vwo studie gedaan en ging geografie en sociale wetenschappen studeren.quote:
Ahw......dat issie dus niet gewend........quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
16 maanden. Ik denk dat hij HE-LE-MAAL gaat freaken als we hem in een klein slaapzakje zouden proppen!
Na 16 maanden willen ze alleen maar bewegen en bewegen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
16 maanden. Ik denk dat hij HE-LE-MAAL gaat freaken als we hem in een klein slaapzakje zouden proppen!
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Na 16 maanden willen ze alleen maar bewegen en bewegen.
Hoorde laatst een vrouw van een of andere afdeling (volgens mij het bedrijfsbureau) die vorig weekend helemaal overstuur was omdat haar zoontje van 2 aan de staart van de kat had getrokken en de kat nu bij de dierenarts ligt. Ze vertelde het op zo een manier dat ik dacht: dat kind heeft vast de staart eraf getrokken.
Luie dag, net film gekeken met mijn broer en moeder. En ga nu nog even online met vriendenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:23 schreef stokj het volgende:
Nou, eerder dat je nieuwe dingen ontdekt en je waarden aan het evalueren bent. Of ze goed of fout zijn is iets wat jij bepaald, niet anderen(je bent eigen baas!)
Maar hoe gaat het vandaag verder?
Leuk!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Luie dag, net film gekeken met mijn broer en moeder. En ga nu nog even online met vrienden
En met jou?
Wat is er allemaal aan de hand met je?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:05 schreef stokj het volgende:
Leuk!
Ik ben weer in gedachten verzonken en kan niet slapen. Ga denk ik maar een saaie boek lezen
Ach af en toe kunnen we ook wel lol trappen; de bagger hoeft niet per sé ALTIJD serieus te zijn!quote:
Beetje variatie bagger tussendoor.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach af en toe kunnen we ook wel lol trappen; de bagger hoeft niet per sé ALTIJD serieus te zijn!
Stel je voor dat koeien echt zo zouden lopenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 10:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mogguh, nog wat bijzonders gebeurd tussendoor ?
ToTquote:
Haha dat kan ook!quote:Op zondag 26 januari 2020 10:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
ToT
Oh nice. Ik was gisteren de stad effe in maar vond het niet helemaal gezellig.
Vroeg mijn nest in en vroeg weer wakker. Nog effe een keer omgeraaid en nu net wakker.
Die Mini ook, heeft ie dat van jou of is het een Filipijns dingetjesquote:Op zondag 26 januari 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha dat kan ook!
Hier was mini-ToT vannacht weer aan het spoken!
Haha nee, pijnlijke tandjes en een ontwikkelingssprongetje.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die Mini ook, heeft ie dat van jou of is het een Filipijns dingetjes?
Hopen dat dat sprongetjes dan een beetje helpt met het groeien van tandjes.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee, pijnlijke tandjes en een ontwikkelingssprongetje.
quote:Op zondag 26 januari 2020 11:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hopen dat dat sprongetjes dan een beetje helpt met het groeien van tandjes.
Ik heb geen kinderen zou het je niet kunnen vertellenquote:Op zondag 26 januari 2020 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee hij is gewoon ineens veel alerter, ziet veel meer, zijn gehoor is een stuk sterker geworden (zit regelmatig met zijn handjes op de oortjes bij hardere geluiden) enz.
Dat maakt hem allemaal wel een beetje bang en dat zorgt ook voor wat nachtmerries. Schijnt op deze leeftijd heel veel voor te komen.
Ah!quote:Op zondag 26 januari 2020 11:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen zou het je niet kunnen vertellen
Maar misschien wel een tip: ( ik heb namelijk een nichtje van 2 ) niet meegaan in die angst maar meenemen en laten zien dat het niet eng is / hoeft te zijn. Immers jij bent zijn Papa. Dat werkt volgens mij wel, hij vertrouwt jou namelijk.quote:
Ik weet het nietquote:Op zondag 26 januari 2020 10:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mogguh, nog wat bijzonders gebeurd tussendoor ?
Heb ik soms ook dat ik mij geen flikker kan herinneren van de nacht ervoorquote:Op zondag 26 januari 2020 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Wel ergens al m'n pasjes kwijtgeraakt
Ja dat dusquote:Op zondag 26 januari 2020 11:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb ik soms ook dat ik mij geen flikker kan herinneren van de nacht ervoorEnige dat ik weet is dat ik in mijn nest lig, maar hoe de f ik er terecht ben gekomen ? 1 ding is wel zeker, ik heb het gehaald en mijn fiets staat dan 'ergens'
quote:
Herkenbaar. Ik ben mij telefoon ook een keur kwijt geweest, maar na een poging op find my iphone lag dat ding ergens onder de bank. Hoe die daar terecht is gekomen ? Joost mag het weten.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat dus
Werd wakker met de jas aan in bedliggen allemaal muntjes op de vloer. Was m'n telefoon ook kwijt maar die lag in de badkamer.... Nu m'n pasjes nog
Goeeeeedquote:Op zondag 26 januari 2020 11:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik geloof wel goed. Hoe is het in M-town ?
Ah nice fijn om te horen ! Al een nieuwe spot voor Spoorloos of wordt daar nog aan gewerkt ?quote:
Nope, komt er denk ik ook niet.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah nice fijn om te horen ! Al een nieuwe spot voor Spoorloos of wordt daar nog aan gewerkt ?
Ik merk dat ik de laatste dagen onrustig ben in gedachten als ik wil gaan slapen. Maar komt goed!quote:Op zondag 26 januari 2020 09:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand met je?
Balenquote:
Valeriaan werkt goed om dat soort dingen wat af te remmen. Ik heb er in ieder geval goede ervaringen mee.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik merk dat ik de laatste dagen onrustig ben in gedachten als ik wil gaan slapen. Maar komt goed!
Jaquote:Op zondag 26 januari 2020 11:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
BalenJullie locatie was juist zo tof !
Ja nee dat sowieso!quote:Op zondag 26 januari 2020 11:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar misschien wel een tip: ( ik heb namelijk een nichtje van 2 ) niet meegaan in die angst maar meenemen en laten zien dat het niet eng is / hoeft te zijn. Immers jij bent zijn Papa. Dat werkt volgens mij wel, hij vertrouwt jou namelijk.
Ja weet niet.. Of naja ik denk nog steeds foliumzuurtekort.quote:
Niet te zuipen die troepquote:Op zondag 26 januari 2020 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goeie.. Haal meteen even een paar atlas biertjes.
Het is altijd de schuld van de nazi's dus mijn hoofdpijn ook.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:25 schreef Geerd het volgende:
Kunnen ook de nazies zijn die op de maan zitten
quote:Op zondag 26 januari 2020 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de nazi's dus mijn hoofdpijn ook.
De laatste tijd nog chinezen zitten knuffelen?quote:Op zondag 26 januari 2020 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet.. Of naja ik denk nog steeds foliumzuurtekort.Morgen maar even naar de huisarts, het is nu wel erg lang en ook erg vervelend.
Met hun HAARP!quote:Op zondag 26 januari 2020 12:25 schreef Geerd het volgende:
Kunnen ook de nazies zijn die op de maan zitten
Ach niks echt mis mee.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Niet te lurken man. Althans ik heb er niks meer.
Oh dat is idd nog smeriger. Dan is Klok nog wel ok.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach niks echt mis mee.
Er zijn wel slechtere merken. Zoals Dors, of nog erger: Holger!
Sodeju, ik heb dat Holger wel eens bij een buurman gedronken.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh dat is idd nog smeriger. Dan is Klok nog wel ok.
Eerder had ik altijd Dors..niks mis mee maar ze hebben er wat mee gedaan, surrogaat ofzo iig iets met suiker erbij,,,Pitt is ook niet te zuipen en Export die bordeau rode blikkenquote:Op zondag 26 januari 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach niks echt mis mee.
Er zijn wel slechtere merken. Zoals Dors, of nog erger: Holger!
Hmm nee hahaquote:Op zondag 26 januari 2020 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
De laatste tijd nog chinezen zitten knuffelen?
Ik had ooit een feestje en had een krat Pitt in de kamer gezet. Echt NIEMAND raakte het aan.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerder had ik altijd Dors..niks mis mee maar ze hebben er wat mee gedaan, surrogaat ofzo iig iets met suiker erbij,,,Pitt is ook niet te zuipen en Export die bordeau rode blikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |