Denk niet dat dezelfde TDL isquote:Op woensdag 5 februari 2020 01:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat een chaos. Lekker rustig dienstje als treindienstleider, hehehe.
Zomers rijdt er nog een IC/EC vanuit Berlijn die op de boot gaatquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Die boottrein Rodby - Puttgarden is helemaal finito nu toch? Dus alles over Kolding - Flensborg.
Alsnog een flinke capaciteitsvergroting ten opzichte van de IC3 (138 zitplaatsen) die nu in dubbeltractie rijden volgens mij.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:44 schreef BLS het volgende:
https://www.railwaygazett(...)ervice/55712.article
DSB heeft voor Talgo gekozen voor de Eurocity's naar Hamburg. Ze zullen alleen iets afwijken van de DB ECx. Zo zullen ze maar geschikt zijn voor 200 in plaats van 230 km/h, en als sandwich gaan rijden met eerder bestelde Vectrons in plaats van met een speciale Talgo-loc en stuurstandrijtuig. Het gaat om 8 stammen, lengte nog onbekend maar gezien 440 zitplaatsen zullen ze korter zijn dan de ECx met 570 zitplaatsen. Indienststelling is gepland voor juni 2023.
Ja naar Malmö. Andere boot.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zomers rijdt er nog een IC/EC vanuit Berlijn die op de boot gaat
Wat ben je toch altijd een ster in het opmerken van dingen die andere mensen niet eens impliceren. Kijk je veel WNL ofzo?quote:
Ik wou al zeggen, is de boel aan de Deense kant niet ook de komende jaren dicht wegens verbouwing?quote:
Die gaat via Sassnitz-Trelleborg naar Malmöquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zomers rijdt er nog een IC/EC vanuit Berlijn die op de boot gaat
Je schrijft het in enkelvoud dus één.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:12 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd een ster in het opmerken van dingen die andere mensen niet eens impliceren. Kijk je veel WNL ofzo?
Past iig op spoor 1, daar zou je zelfs met 3x6 bakken nét passen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
gisteravond is een proef gedaan met 14 bakken SLT, van Utrecht naar Tiel. Iets zegt me dat dit net niet past op station Zandvoort aan Zee. het leek mij ideaal materieel voor de F1, gezien het snelle in- en uitstappen.
het plan is volgens mij om met setjes van 2 zesjes te gaan rijdenquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
gisteravond is een proef gedaan met 14 bakken SLT, van Utrecht naar Tiel. Iets zegt me dat dit net niet past op station Zandvoort aan Zee. het leek mij ideaal materieel voor de F1, gezien het snelle in- en uitstappen.
zoals het mobiliteitsplan er nu ligt wilt de Dutch Grand Prix om de 5 minuten een trein met maximaal 1250 bezoekers per trein.
Dan metselen ze dat er wel ff bij. Prins huisjesmelker heeft toch poen zat.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:36 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Past iig op spoor 1, daar zou je zelfs met 3x6 bakken nét passen.
Op spoor 2 kom je 12 meter te kort voor 14 bakken.
vrijdag de 2 na laatste trein is ook 14 bakkenquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
gisteravond is een proef gedaan met 14 bakken SLT, van Utrecht naar Tiel. Iets zegt me dat dit net niet past op station Zandvoort aan Zee. het leek mij ideaal materieel voor de F1, gezien het snelle in- en uitstappen.
zoals het mobiliteitsplan er nu ligt wilt de Dutch Grand Prix om de 5 minuten een trein met maximaal 1250 bezoekers per trein.
Alsof die daar "privé" vermogen in steekt...quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan metselen ze dat er wel ff bij. Prins huisjesmelker heeft toch poen zat.
En ook de onderzijde is niet helemaal dicht zo te zienquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:45 schreef dennistd het volgende:
Beetje lekkage in de Lötschberg-basistunnel
https://www.srf.ch/news/s(...)eibt-mehrere-tage-zu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |