Zo kansloos altijd van die zelfbenoemde voetbalkenners die een transferbedrag roepen wat nergens op gebaseerd is.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
6 miljoen
25 miljoen
40-45 miljoen @:onlogisch
50 miljoen @:generationalpha
100 miljoen miljard
Ik denk dat het ergens ligt tussen het eerste en laatste bedrag
Geen koopje nee, maar reken niet op 30m+quote:Op zondag 26 januari 2020 15:50 schreef TehRocks het volgende:
Met zijn contract, winter-tax én premier league-tax kan het geen koopje zijn toch?
Je hebt wat hilarische maanden gemist.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ben een paar maanden op reis geweest. Het gaat niet erg lekker he.
Vertel het ons Lans. Voor hoeveel gaat hij weg?quote:Op zondag 26 januari 2020 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo kansloos altijd van die zelfbenoemde voetbalkenners die een transferbedrag roepen wat nergens op gebaseerd is.
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op zondag 26 januari 2020 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen koopje nee, maar reken niet op 30m+
Ik weiger me daaraan te wagen. Waarom zou ik dat doen en waar zou het op slaan?quote:Op zondag 26 januari 2020 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel het ons Lans. Voor hoeveel gaat hij weg?
Waarom? Als die jongen helemaal klaar is met PSV en de club krijgt een flink bedrag is het toch win-win?quote:
Ik ga niets meer zeggen over Hendrix. De SD in de vorm van @Caland en @GGMM achtervolgen je hier jaren mee.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:57 schreef tja77 het volgende:
Maar goed, Hendrix centraal achterin. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Iets met Frenkie de Jong? Of was dat Badder?quote:Op zondag 26 januari 2020 15:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga niets meer zeggen over Hendrix. De SD in de vorm van @:Caland en @:GGMM achtervolgen je hier jaren mee.
Ik niet. Hoop ik.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Iets met Frenkie de Jong? Of was dat Badder?
Schijtluis.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga niets meer zeggen over Hendrix. De SD in de vorm van @:Caland en @:GGMM achtervolgen je hier jaren mee.
hebben ze jaren op gewachtquote:Op zondag 26 januari 2020 16:01 schreef TehRocks het volgende:
Het is in dit topic wel potdomme gezellig geworden sinds ons cluppie in brand staat.
Denk dat ze gewoon niks beters hebben.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wtf is dat nou weer voor opstelling?
Faber wíl gewoon niet winnen ofzo.
33 miljoenquote:Op zondag 26 januari 2020 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo kansloos altijd van die zelfbenoemde voetbalkenners die een transferbedrag roepen wat nergens op gebaseerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |