Over 6 jaar terug in de Eredivisie.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:32 schreef RipCity het volgende:
Bergwijn gaat net zo eindigen als Lozano. Op de bank bij een middenmotor.
quote:Op zondag 26 januari 2020 15:27 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel iets van 40 miljoen gaan worden, prima prijs voor PSV
Met 30 mag je al heel blij zijn. Ik zeg 25-28 miljoenquote:Op zondag 26 januari 2020 15:27 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel iets van 40 miljoen gaan worden, prima prijs voor PSV
Je moet die stemmen in je hoofd niet serieus nemenquote:Op zondag 26 januari 2020 15:37 schreef Cyanide- het volgende:
6 miljoen + 12 mil eventuele bonussen hoor ik
Dat zegt m'n behandelaar ook altijd.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je moet die stemmen in je hoofd niet serieus nemen
Ik denk dat het een stukje hoger zal uitkomen, immers gaat het ook om een Engelse club. Ik gok zo rond de 40 miljoen, wellicht zelfs meer als Tottenham een beetje wanhopig is.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met 30 mag je al heel blij zijn. Ik zeg 25-28 miljoen
En zelfs dat is al best veel.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met 30 mag je al heel blij zijn. Ik zeg 25-28 miljoen
Niemand weet waar een 30 miljoen op gebaseerd zou zijn Lans, niemand.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Waar zijn die bedragen in godsnaam op gebaseerd?
Dit is toch niet serieus te nemen?
quote:Op zondag 26 januari 2020 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
6 miljoenquote:Op zondag 26 januari 2020 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Ja en terecht. Als dit concreet is, waarom zou je risico gaan lopen? Ook als PSV-zijnde moet je dit niet willen, juist nu lekker cashen.quote:
Hoger dan 30?quote:Op zondag 26 januari 2020 15:40 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stukje hoger zal uitkomen, immers gaat het ook om een Engelse club. Ik gok zo rond de 40 miljoen, wellicht zelfs meer als Tottenham een beetje wanhopig is.
Het gaat er niet om wat hij waard is he, maar om wat Tottenham bereid is te betalen. En die Engelse clubs willen daarin vaak heel ver gaan.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoger dan 30?
40 ben je dronken
dIt hEb iK nIeT geZeGDquote:Op zondag 26 januari 2020 15:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
6 miljoen
25 miljoen
40-45 miljoen @:onlogisch
50 miljoen @:generationalpha
100 miljoen miljard
Ik denk dat het ergens ligt tussen het eerste en laatste bedrag
Werkweigering.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:40 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja en terecht. Als dit concreet is, waarom zou je risico gaan lopen? Ook als PSV-zijnde moet je dit niet willen, juist nu lekker cashen.
als PSV-zijndequote:Op zondag 26 januari 2020 15:40 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja en terecht. Als dit concreet is, waarom zou je risico gaan lopen? Ook als PSV-zijnde moet je dit niet willen, juist nu lekker cashen.
Ja binnen in de PL ja niet voor een speler uit Eredivisie zonder de klasse van Frenkie de Jong.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:41 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat hij waard is he, maar om wat Tottenham bereid is te betalen. En die Engelse clubs willen daarin vaak heel ver gaan.
Niet alle Engelse clubs voeren hetzelfde beleid.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:41 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat hij waard is he, maar om wat Tottenham bereid is te betalen. En die Engelse clubs willen daarin vaak heel ver gaan.
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
6 miljoen
25 miljoen
100 miljoen miljard
Zo kansloos altijd van die zelfbenoemde voetbalkenners die een transferbedrag roepen wat nergens op gebaseerd is.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
6 miljoen
25 miljoen
100 miljoen miljard
Geen koopje nee, maar reken niet op 30m+quote:Op zondag 26 januari 2020 15:50 schreef TehRocks het volgende:
Met zijn contract, winter-tax én premier league-tax kan het geen koopje zijn toch?
Je hebt wat hilarische maanden gemist.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ben een paar maanden op reis geweest. Het gaat niet erg lekker he.
Vertel het ons Lans. Voor hoeveel gaat hij weg?quote:Op zondag 26 januari 2020 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo kansloos altijd van die zelfbenoemde voetbalkenners die een transferbedrag roepen wat nergens op gebaseerd is.
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op zondag 26 januari 2020 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen koopje nee, maar reken niet op 30m+
Ik weiger me daaraan te wagen. Waarom zou ik dat doen en waar zou het op slaan?quote:Op zondag 26 januari 2020 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel het ons Lans. Voor hoeveel gaat hij weg?
Waarom? Als die jongen helemaal klaar is met PSV en de club krijgt een flink bedrag is het toch win-win?quote:
Ik ga niets meer zeggen over Hendrix. De SD in de vorm van @Caland en @GGMM achtervolgen je hier jaren mee.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:57 schreef tja77 het volgende:
Maar goed, Hendrix centraal achterin. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Iets met Frenkie de Jong? Of was dat Badder?quote:Op zondag 26 januari 2020 15:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga niets meer zeggen over Hendrix. De SD in de vorm van @:Caland en @:GGMM achtervolgen je hier jaren mee.
Ik niet. Hoop ik.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Iets met Frenkie de Jong? Of was dat Badder?
Schijtluis.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga niets meer zeggen over Hendrix. De SD in de vorm van @:Caland en @:GGMM achtervolgen je hier jaren mee.
hebben ze jaren op gewachtquote:Op zondag 26 januari 2020 16:01 schreef TehRocks het volgende:
Het is in dit topic wel potdomme gezellig geworden sinds ons cluppie in brand staat.
Denk dat ze gewoon niks beters hebben.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wtf is dat nou weer voor opstelling?
Faber wíl gewoon niet winnen ofzo.
33 miljoenquote:Op zondag 26 januari 2020 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo kansloos altijd van die zelfbenoemde voetbalkenners die een transferbedrag roepen wat nergens op gebaseerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |