Ik had liever Doan in de basis gehad dan Bruma, maar verder is het prima. Hendrix in het centrum lijkt me het proberen waard. Niet dat hij fantastisch kan voetballen, maar hopelijk wel iets beter dan wat er tot nu toe stond. Al zou je naast hem natuurlijk wel graag een flinke vent hebben en niet Schwaab.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wtf is dat nou weer voor opstelling?
Faber wíl gewoon niet winnen ofzo.
True.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Krijgt Sjon ook weer miljoenen ter beschikking om te verbrassen.
~Scarface88
Ik ga voor vijftig milj....GRAPJE OUWE REUS VRIENDquote:Op zondag 26 januari 2020 17:12 schreef Generationalpha het volgende:
Wat staat er op dat shirt van Afellay?
quote:Op zondag 26 januari 2020 17:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga voor vijftig milj....GRAPJE OUWE REUS VRIEND![]()
Iets uit de koran.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:12 schreef Generationalpha het volgende:
Wat staat er op dat shirt van Afellay?
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 17:08:05Rook komt uit het vak van de harde kern bij PSV. "Toon ballen, geen boeken", staat er. "John we zijn klaar, pak je spullen maar." https://t.co/fqHD2fs5A5 reageer retweet
"De harde kern" zijn vijftien pubers van Lighttown Madness (quote:Op zondag 26 januari 2020 17:19 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 17:08:05Rook komt uit het vak van de harde kern bij PSV. "Toon ballen, geen boeken", staat er. "John we zijn klaar, pak je spullen maar." https://t.co/fqHD2fs5A5 reageer retweet
Mist nog steeds gewoon traptechniek want de helft van die leuke openingen belanden bij een blauw shirt.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb Hendrix al lang niet meer zo gemakkelijk zien voetballen. Het is potverdomme dus gewoon een centrale verdediger.
Nee, hij moet niet openen. Balletje afpakken en dan aan iemand met hetzelfde shirt die niet verder staat dan 10 meter.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:41 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Mist nog steeds gewoon traptechniek want de helft van die leuke openingen belanden bij een blauw shirt.
Of vlak voor de verdediging,dan is het gewoon een nuttige speler voor PSVquote:Op zondag 26 januari 2020 17:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb Hendrix al lang niet meer zo gemakkelijk zien voetballen. Het is potverdomme dus gewoon een centrale verdediger.
quote:Op zondag 26 januari 2020 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hij moet niet openen. Balletje afpakken en dan aan iemand met hetzelfde shirt die niet verder staat dan 10 meter.
Ja maar hallo, de commentator vraagt zich af of hij de status wel heeft om boos te mogen worden!quote:Op zondag 26 januari 2020 17:54 schreef TehRocks het volgende:
Lammers staat keer op keer goed gepositioneerd, die heeft als enige het recht om boos te worden.
Gelukkig is de status van Gakpo onaantastbaarquote:Op zondag 26 januari 2020 17:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja maar hallo, de commentator vraagt zich af of hij de status wel heeft om boos te mogen worden!
Ze zijn gewoon voorzichtig met Lammers, prima wat voor te zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Spits voor spits, ja echt absoluut absurde wissel.
Mijn post bevatte een hoeveelheid sarcasme, kon die wissel juist wel waarderen.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:04 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon voorzichtig met Lammers, prima wat voor te zeggen.
Excuses!quote:Op zondag 26 januari 2020 18:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mijn post bevatte een hoeveelheid sarcasme, kon die wissel juist wel waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |