Whehe. Oude Hilton hotel daar? Dat is toch ook al veel vergane glorie.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Roemenië viel het Hilton ineens binnen mijn budget. Was wel leuk voor een keer
Ziet er niet geheel onaangenaam uit daarquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koh Phangan Thailand.
http://www.booking.com/Share-On8vdy
Is leuk hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ziet er niet geheel onaangenaam uit daarEn ik ben nog nooit in Thailand geweest.
ik skipquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:50 schreef Pumpalov het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar India eigenlijk. Zoveel goede en slechte verhalen gehoord dat het echt een keer meegemaakt moet worden
Maar dat is pas voor eind dit jaar.
Wat de boer niet kent..quote:
Niet in Boekarest. Daar zat ik in het K&Kquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehe. Oude Hilton hotel daar? Dat is toch ook al veel vergane glorie.
K&K is mijn vaste hotelquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet in Boekarest. Daar zat ik in het K&KDit was in Sighisoara. Maar inderdaad, behoorlijke vergane glorie, al had het wel een prima zwembad.
Ja daarom.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent heb je nog wel extra reden om te skippen daar.
Prima hotel. Vooral de ligging was heel fijn. Vond alleen de kamer een tikje aan de warme kant in de winter. Maar toen ik eenmaal de knop van de vloerverwarming in de badkamer had gevonden, ging het welquote:
Tikje aan de warme kantquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima hotel. Vooral de ligging was heel fijn. Vond alleen de kamer een tikje aan de warme kant in de winter. Maar toen ik eenmaal de knop van de vloerverwarming in de badkamer had gevonden, ging het wel
Klinkt eigenlijk wel nicequote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tikje aan de warme kantik ben er wel eens aangekomen in de winter dat het daar 26,5 graden op de kamer was. Niet te doen.
Ik zou de hele reis aan de schijt zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:50 schreef Pumpalov het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar India eigenlijk. Zoveel goede en slechte verhalen gehoord dat het echt een keer meegemaakt moet worden
Ja, als ex-Oostblokbewoner ben ik wel enigszins gewend aan bizarre temperaturen binnen. In Hongarije hebben ze hier ook een handje van. Sowieso, verwarming uit en raam open is meestal mijn eerste handeling in hotelkamers.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tikje aan de warme kantik ben er wel eens aangekomen in de winter dat het daar 26,5 graden op de kamer was. Niet te doen.
Ik kan er echt niet aan wennen. Die mensen hebben het altijd koud; zodra het onder de 15 graden is enorm klagen en dan maar meteen de verwarming op 25 graden zetten overal.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als ex-Oostblokbewoner ben ik wel enigszins gewend aan bizarre temperaturen binnen. In Hongarije hebben ze hier ook een handje van. Sowieso, verwarming uit en raam open is meestal mijn eerste handeling in hotelkamers.
Waardoor het verschil met de buitentemperatuur nóg groter wordt en ze het nóg kouder hebben als ze naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet aan wennen. Die mensen hebben het altijd koud; zodra het onder de 15 graden is enorm klagen en dan maar meteen de verwarming op 25 graden zetten overal.
Meh.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent heb je nog wel extra reden om te skippen daar.
's zomers gewoon airco op vriesstandje hoor. Want dan is het weer te warmquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet aan wennen. Die mensen hebben het altijd koud; zodra het onder de 15 graden is enorm klagen en dan maar meteen de verwarming op 25 graden zetten overal.
Mijn Bulgaarse collega wilde op kantoor de airco uit en de ramen open. Geweldig idee als het 35 graden is, midden in een stad met druk verkeer. Gelukkig kon ik het haar verbieden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
's zomers gewoon airco op vriesstandje hoor. Want dan is het weer te warm
Dat is. En heel speciaal geval danquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Bulgaarse collega wilde op kantoor de airco uit en de ramen open. Geweldig idee als het 35 graden is, midden in een stad met druk verkeer. Gelukkig kon ik het haar verbieden.
Jouw verwarming staat op 30 en je roept de hele dag kurva?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou een Oostblokker kunnen zijn.
Nou goed, Antoaneta was niet het meest slimme schepsel dat Bulgarije heeft voortgebrachtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:05 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dat is. En heel speciaal geval dan
Het leukste zijn mensen die in de zomer de airco aan zetten; dan loopt er iemand anders binnen die de airco uitzet en dat spelletje kan zo de hele dag doorgaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Bulgaarse collega wilde op kantoor de airco uit en de ramen open. Geweldig idee als het 35 graden is, midden in een stad met druk verkeer. Gelukkig kon ik het haar verbieden.
Ik ook! Is voor mij het soort ultieme reisdoel. Heb zoiets van als ik alle andere "moeilijk" bereisbarre landen gehad heb, dat ik dan klaar ben voor India.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:50 schreef Pumpalov het volgende:
Is ook normaal in Noorwegen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel is ook wel afhankelijk van waar in India je precies gaat zittenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook! Is voor mij het soort ultieme reisdoel. Heb zoiets van als ik alle andere "moeilijk" bereisbarre landen gehad heb, dat ik dan klaar ben voor India.
Maar misschien heb ik inmiddels al wel voldoende reiservaring.
Hehe ja naja zoiets dus. India moet je volgens mij wel echt klaar voor zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:14 schreef Fogel het volgende:
Ik moet eerst een groot aantal landen in Azie afstrepen, en ten oosten van Italie, voordat ik voel dat ik aan India toe ben. En voordat ik naar Zuid-America ga wil ik eerst Spaans kunnen, en dat wil ik ook nog voor India doen.
Balkanquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:14 schreef Fogel het volgende:
Ik moet eerst een groot aantal landen in Azie afstrepen, en ten oosten van Italie
In de zomer is het hier wel 30quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw verwarming staat op 30 en je roept de hele dag kurva?
Lol zo veel heb ik me er ook nog niet in verdiept. Himalaya lijkt me tof maar Goa ook, en zou dan ook echt de Taj Mahal willen zien. En denk dat ik zou willen starten in Mumbai omdat ik daar iemand ken die me de eerste dagen vast wel een beetje op weg wil helpenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:16 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Veel is ook wel afhankelijk van waar in India je precies gaat zitten
Wil zelf in ieder geval eindigen in de Himalaya. Maar zal sowieso naar Calcutta, Bangslore en Goa moeten gaan. Leh staat ook op het lijstje.
Taj Mahal niet zoveel interesse in. Recht aan een sloppenwijk, tienduizenden mensen en over het algemeen een gore smogbende.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol zo veel heb ik me er ook nog niet in verdiept. Himalaya lijkt me tof maar Goa ook, en zou dan ook echt de Taj Mahal willen zien. En denk dat ik zou willen starten in Mumbai omdat ik daar iemand ken die me de eerste dagen vast wel een beetje op weg wil helpen
Maar eerst wil ik nog naar de stannen en en en en.....
Precies, datquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:18 schreef Fogel het volgende:
Er is nog zoveel te zien in Europa dat ik eigenlijk niet eens daar buiten hoef te reizen.
Je wilt voor india ook spaans leren ?:Pquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:14 schreef Fogel het volgende:
Ik moet eerst een groot aantal landen in Azie afstrepen, en ten oosten van Italie, voordat ik voel dat ik aan India toe ben. En voordat ik naar Zuid-America ga wil ik eerst Spaans kunnen, en dat wil ik ook nog voor India doen.
Chronologisch gezien ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je wilt voor india ook spaans leren ?:P
Faeröer staat hier dan weer op de lijst.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, datIk vermaak me nog wel even hier. Komende jaren nog een keer een rondje balkanlanden, Estland en Letland, dan heb ik zo'n beetje alle landen van Europa wel gehad op wat rare landjes na (Cyprus, Turkije, San marino, Faeroer dat soort dingen).
O ja, jouw appartement is een soort tropische kas. Veel glas en overal plantenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de zomer is het hier wel 30
Tja kan het niet goed uitleggen wat ik bedoel. Heeft niet eens zoveel te maken met op mijn hoede moeten zijn, maar meer klaar voor de cultuurshock ofzo. Ik denk dat ik India werkelijk fantastisch zal vinden!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Ja hoezo klaar voor zijn?
Ik heb geen zin om ergens naar toe te gaan waar ze zon achterlijke mentaliteit hebben dat ik constant op mijn hoede moet zijn. Ga voor mijn plezier en ben hier al genoeg op mijn hoede op straat :p
Er komen ook wat meer nachttreinen aan in Europa als het goed is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:43 schreef Fogel het volgende:
Fles, hoe zit het met de treinen zo rechts van de Adriatische zee? Is interrailen daar een optie om wat landen af te strepen?
Ja hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:43 schreef Fogel het volgende:
Fles, hoe zit het met de treinen zo rechts van de Adriatische zee? Is interrailen daar een optie om wat landen af te strepen?
Albanië heeft ook zonder aardbeving geen buitenlandverbinding per spoor he?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoorAlleen in Albanië even niet meer nu. Sinds die aardbeving rijdt er nu helemaal niks meer. En Griekenland heeft volgens mij geen actieve buitenlandverbindingen per spoor meer. Verder geen probleem, al is het geen NS natuurlijk.
Nee kloptquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Albanië heeft ook zonder aardbeving geen buitenlandverbinding per spoor he?
In het lage noorden (69 graden) in ieder geval wel. https://www.bivrost.com/auroraspirit/quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Fogel zit er trouwens nog een Akvavit stokerij of iets dergelijks in het hoge noorden? Mack bryggeri staat al op de lijst
Willik. Hebben ze hier nietquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:24 schreef Karzai het volgende:
ik weet het nog niet, misschien bestel ik wel Indiaas
Wrom niet zelf maken?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:24 schreef Karzai het volgende:
ik weet het nog niet, misschien bestel ik wel Indiaas
Vetquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het lage noorden (69 graden) in ieder geval wel. https://www.bivrost.com/auroraspirit/
Een dame met goesting?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan ook, maar krijg het toch niet zo lekker als de Indier, krijg ook zo bezoek
Puike tip ditquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:10 schreef Fogel het volgende:
In het lage noorden (69 graden) in ieder geval wel. https://www.bivrost.com/auroraspirit/
Herkenbaar, als er rundvlees-ijs zou bestaan likte ik als een dolle eraan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:12 schreef Molo het volgende:
Vanavond noodles hier, met gehaktballetjes, sesamzaadjes, prei en taugé
Makkelijk en lekker
Veel zin in rundvlees de laatste tijd
Dat klinkt dan echt wel weer walgelijk manquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar, als er rundvlees-ijs zou bestaan likte ik als een dolle eraan.
Ook wel eens paardenmelk-ijs op, smaakte beetje naar zoete aardappel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:16 schreef Molo het volgende:
Roomijs is ook van koei gemaakt natuurlijk
Je vleeslolly huehuequote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar, als er rundvlees-ijs zou bestaan likte ik als een dolle eraan.
Stukkie verder heaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:17 schreef Pumpalov het volgende:
Wanneer begint het hoge noorden, als 69e nog lage noorden is
Whutquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof jij in je wilde jaren niet iets lenigs hebt gedaan met een spiegel of bestek of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |