Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik doe bij een rondreis ook vaak een beetje afwisselen, paar nachten in een normaal goedkoper hotel en dan af en toe een nachtje wat luxer met zwembad ofzo.
O wowquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:35 schreef Fogel het volgende:
Oh en "once in a lifetime" dingen, zoals bv hier kunnen zwemmen https://www.marinabaysands.com/attractions/infinity-pool.html dat mag best wat kosten.
Tegenwoordig wel blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:39 schreef Karzai het volgende:
maar moet je daar een kamer voor huren?
quote:
Ik zou er ook best wat meer voor over hebben. Maar wanneer het even duur is als een weekje weg naar een ander land inclusief overnachtingen daar, dan skip ik hem.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:39 schreef Karzai het volgende:
Infinity pool is wel waard een dagje duur slapen
Ook mooiquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Dat soort dingen heb je ook in budget versie:P
[ afbeelding ]
3 euro voor gebruik van zwembad met handdoek![]()
Ja mooi hoor daarquote:
Die sla ik tegenwoordig ook over. Hoewel ik op IJsland wel met leuke mensen zat op een gegeven moment was het toch fijner om iets voor mezelf te hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
Enige wat ik echt niet wil is een dorm.
Goedkoopste kamer is zo'n 260 euro. Zonder ontbijt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou er ook best wat meer voor over hebben. Maar wanneer het even duur is als een weekje weg naar een ander land inclusief overnachtingen daar, dan skip ik hem.
Waar is dat?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Dat soort dingen heb je ook in budget versie:P
[ afbeelding ]
3 euro voor gebruik van zwembad met handdoek![]()
Welk Thais eiland is dit?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja mooi hoor daarOok niet druk. Je kan daar naar beneden klimmen naar het strand en daar heeft de oprichter van het burning man festival in amerika een kleine versie gemaakt waar ze soms een Thai variant houden van het feest. De oprichter woont geloof ik op het eiland of komt er vaak.
Ja, dat verschilt hier ook. Al is het ook afhankelijk van waar we heen gaan en voor hoelang. Afgelopen jaar in Griekenland waren we er voornamelijk om te sight seeing, maar toch voor een iets wat betere accommodatie gekozen ondat we 4 nachten op hetzelfde eiland bleven.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn standaarden wat comfort betreft verschillen ook wel per reis. Als ik zoek naar rust en ontspanning, zal ik wat meer uitgeven dan op een sightseeingtripje.
In Roemenië viel het Hilton ineens binnen mijn budget. Was wel leuk voor een keerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goedkoopste kamer is zo'n 260 euro. Zonder ontbijt.
Voor zo'n prijs gaan we ook een paar nachten naar Riga (hoera voor de AirBaltic aanbieding) incl vlucht en hotel (althans, da's mogelijk een normaal OK 3* hotel kost daar geen drol, voor 5* betaal je ook niet veel meer dan 100 per nacht).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |