Whehe. Oude Hilton hotel daar? Dat is toch ook al veel vergane glorie.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Roemenië viel het Hilton ineens binnen mijn budget. Was wel leuk voor een keer
Ziet er niet geheel onaangenaam uit daarquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koh Phangan Thailand.
http://www.booking.com/Share-On8vdy
Is leuk hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ziet er niet geheel onaangenaam uit daarEn ik ben nog nooit in Thailand geweest.
ik skipquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:50 schreef Pumpalov het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar India eigenlijk. Zoveel goede en slechte verhalen gehoord dat het echt een keer meegemaakt moet worden
Maar dat is pas voor eind dit jaar.
Wat de boer niet kent..quote:
Niet in Boekarest. Daar zat ik in het K&Kquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehe. Oude Hilton hotel daar? Dat is toch ook al veel vergane glorie.
K&K is mijn vaste hotelquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet in Boekarest. Daar zat ik in het K&KDit was in Sighisoara. Maar inderdaad, behoorlijke vergane glorie, al had het wel een prima zwembad.
Ja daarom.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent heb je nog wel extra reden om te skippen daar.
Prima hotel. Vooral de ligging was heel fijn. Vond alleen de kamer een tikje aan de warme kant in de winter. Maar toen ik eenmaal de knop van de vloerverwarming in de badkamer had gevonden, ging het welquote:
Tikje aan de warme kantquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima hotel. Vooral de ligging was heel fijn. Vond alleen de kamer een tikje aan de warme kant in de winter. Maar toen ik eenmaal de knop van de vloerverwarming in de badkamer had gevonden, ging het wel
Klinkt eigenlijk wel nicequote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tikje aan de warme kantik ben er wel eens aangekomen in de winter dat het daar 26,5 graden op de kamer was. Niet te doen.
Ik zou de hele reis aan de schijt zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:50 schreef Pumpalov het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar India eigenlijk. Zoveel goede en slechte verhalen gehoord dat het echt een keer meegemaakt moet worden
Maar dat is pas voor eind dit jaar.
Ja, als ex-Oostblokbewoner ben ik wel enigszins gewend aan bizarre temperaturen binnen. In Hongarije hebben ze hier ook een handje van. Sowieso, verwarming uit en raam open is meestal mijn eerste handeling in hotelkamers.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tikje aan de warme kantik ben er wel eens aangekomen in de winter dat het daar 26,5 graden op de kamer was. Niet te doen.
Ik kan er echt niet aan wennen. Die mensen hebben het altijd koud; zodra het onder de 15 graden is enorm klagen en dan maar meteen de verwarming op 25 graden zetten overal.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als ex-Oostblokbewoner ben ik wel enigszins gewend aan bizarre temperaturen binnen. In Hongarije hebben ze hier ook een handje van. Sowieso, verwarming uit en raam open is meestal mijn eerste handeling in hotelkamers.
Waardoor het verschil met de buitentemperatuur nóg groter wordt en ze het nóg kouder hebben als ze naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet aan wennen. Die mensen hebben het altijd koud; zodra het onder de 15 graden is enorm klagen en dan maar meteen de verwarming op 25 graden zetten overal.
Meh.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent heb je nog wel extra reden om te skippen daar.
's zomers gewoon airco op vriesstandje hoor. Want dan is het weer te warmquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet aan wennen. Die mensen hebben het altijd koud; zodra het onder de 15 graden is enorm klagen en dan maar meteen de verwarming op 25 graden zetten overal.
Mijn Bulgaarse collega wilde op kantoor de airco uit en de ramen open. Geweldig idee als het 35 graden is, midden in een stad met druk verkeer. Gelukkig kon ik het haar verbieden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
's zomers gewoon airco op vriesstandje hoor. Want dan is het weer te warm
Dat is. En heel speciaal geval danquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Bulgaarse collega wilde op kantoor de airco uit en de ramen open. Geweldig idee als het 35 graden is, midden in een stad met druk verkeer. Gelukkig kon ik het haar verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |