Pestkop.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 02:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... omdat ie dik was? Je hij had Obesitas, sorry hoor....
ik wilde je eetlust bederven... ik vind het een mooi lied![]()
Amphorapotje vond deze ook mooi... als ik dat lied hoor moet ik
altijd even aan hem denken... snap ie....
nee dat snap je vast niet, maar dat geeft niet kan jij ook niks aan doen
komt ie nog een keer .![]()
Kijk daar gingen ze zijn as uitstrooien,, zie je?

Ja helaas welquote:

O echt, heb je gewerkt?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 05:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens geslapen

Nee vooral youtube kijken beetje internetten en een paar aantekeningen gemaakt voor mijn boekquote:

O, waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 05:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee vooral youtube kijken beetje internetten en een paar aantekeningen gemaakt voor mijn boek

Das moeilijk uit te leggen lolquote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waar je zin in hebt
O je bent met een boek bezig leuk. Wat voor boek?

O oke. Maar wel leuk, hoop dat het wordt zoals je in gedachten hebt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Das moeilijk uit te leggen lol

Ja gaat helemaal goedquote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke. Maar wel leuk, hoop dat het wordt zoals je in gedachten hebt.

Fijn, altijd goed als dingen goed lopenquote:

Ja graag kan nog net ffquote:

Dank u gaat t goed met je boek?quote:

quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dank u gaat t goed met je boek?

Topquote:

Ik heb een hoop karakters uitgewerkt en een boel verhaal lijnenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dank u gaat t goed met je boek?

top gedaan hopelijk kan ik t boek een keer kopen en lezen ga nu naar t werk. fijne dag allemaalquote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een hoop karakters uitgewerkt en een boel verhaal lijnen

quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
top gedaan hopelijk kan ik t boek een keer kopen en lezen ga nu naar t werk. fijne dag allemaal

MOrguh Jacqquote:

Zo moest ik laatst lachen om iemand op FB, die wllde dus de pakketjes bezorgers afschaffenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat heb ik een schijt hekel aan mensen die zeiken over het milleu maar die zelf rondrijden vliegen en elke dag 10 pakketjes bezorgers voor de deur staan![]()
![]()
![]()
![]()

Noes nu hoeft ze niet meer te kijken 😂quote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
!!! Voxs heeft gevraagd niet te spoileren

Ik ga ff tegen mijn shaduw vechten beste trainingquote:Op zaterdag 25 januari 2020 08:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Noes nu hoeft ze niet meer te kijken 😂

Mooi! Mooie stem ook.quote:

Zit ik ook te doen, alsof ze het weten, ze laten zich niet zien vanmorgenquote:

Morguh L2Bquote:

quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ik ook te doen, alsof ze het weten, ze laten zich niet zien vanmorgen

Het gaat hier nu snel, kan niet eens zien wat het is zo snelquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze doe het erom.
ik had toch nog
1 ekster
1 heggenmus
2 houtduiven
4 huismussen
4 koolmezen
1 turkse tortel

De buren hebben een lugusterheg, daar heb ik altijd veel pindazakjes hangen, het is normaal een gaan en komen van vogels, maar ze willen niet geteld wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier geen vogeltjes te spotten, heb wel nu een vogelhuisje gekocht dus hopen dat er dan snel vogeltjes op af komen

Ja is wel mooi als er veel vogels zijn, tellen is soms ook lastig als er veel zijn en ze vliegen steeds heen en weerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De buren hebben een lugusterheg, daar heb ik altijd veel pindazakjes hangen, het is normaal een gaan en komen van vogels, maar ze willen niet geteld worden
Is leuk om te zien, een aan het eten en de rest zit te wachten in de heg. Ze vliegen af en aan

Zo dan!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat hier nu snel, kan niet eens zien wat het is zo snel
Heb 2 huismussen,
1 roodborstje
3 merels
5 koolmeesjes
6 pimpelmeejes
en aan de voorkant 30 kraaien

Hij heeft meer leuke liedjes alleen kennen mensen deze als enige van hemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu is ie deaud
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea

Wij hadden vroeger ook kwartels als kind kon ik daar uren naar kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit hier één hele vreemde vogel binnen.![]()
Vogels in de tuin hier vliegen af en aan. Tellen is onbegonnen werk.
Merels
Koolmezen
Roodborstjes
Mussen
Eksters
En nog een aantal héle kleintjes. Geen idee wat voor merk dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |