Dat was ergens andersquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het lekker ontspannen hier vind, ja leuk!!
Ik heb mij gruwelijk geergerd, ben verbaast geweest hoe er met mensen, en vooral mods werd omgegaan.

Nakendquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:45 schreef mootie het volgende:
Zitten jullie stiekem allemaal te kijken?

Phewquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee gekkieAltijd een dekentje! En voeten onder Win.

Dst ben ik wel .. maar das een ander verhaalquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt ook net doen alsof je niet op je achterhoofd bent gevallen.

Live?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:21 schreef chufi het volgende:
Tis vreemd, maar Spanje is different.. MasterChef Kids is nu de finale, duurt nog tot 1:45 ...

Nee dat niet , maar je zou verwachten dat er ook kinderen willen kijken .. Nou is dat in Spanje meestal geen probleem ...quote:

Geen idee over wie het gaat, maar het zal wel een A zijn anders een Dquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:29 schreef shiitake het volgende:
Hallo!![]()
Zit met een schuin oog de herhaling van RTL Boulevard te kijken. Ga je als 45-jarige vrouw nou echt met een ketting met de beginletter van je liefje om lopen?

Bridget zeker?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:29 schreef shiitake het volgende:
Hallo!![]()
Zit met een schuin oog de herhaling van RTL Boulevard te kijken. Ga je als 45-jarige vrouw nou echt met een ketting met de beginletter van je liefje om lopen?

quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee over wie het gaat, maar het zal wel een A zijn anders een D
quote:

Ik ben halverwege. Tot nu toe vrij tam.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:20 schreef TillyB het volgende:
wewwwww wat een aflevering even bijkomen

Ben bezig met een échte mooie, die komt er nog bijquote:

Get ready to wapperquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben halverwege. Tot nu toe vrij tam.

Je hebt nog een week of zo ..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben bezig met een échte mooie, die komt er nog bijeven geduld,
effe bijkomen![]()
mijn dokter was er niet voor het andere schilderijtje dus ze zouden aan het haar geven
jammer... ik wilde afscheid nemen, maar ja....

Moet dat nou, ik ben aan het eten.quote:

Wat heb je gefrituurd?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet dat nou, ik ben aan het eten.

Ik heb geen frituurpan. De laatste is gesneuveld.quote:

Love Island spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Recce op 25-01-2020 13:40:14 ]

Haal een Airfryert bij de Blokkerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen frituurpan. De laatste is gesneuveld.

quote:

Oh... omdat ie dik was? Je hij had Obesitas, sorry hoor....quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet dat nou, ik ben aan het eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |