Ja weet je, we vinden alles lief maar als je echt zelf een dier in huis wilt halen en daar ook veel plezier van wil hebben moet je toch wel uitkijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die boeren zijn te beroerd om ze te castreren. Helaas. Puck kan, als hij enorm graag wil spelen, en je geeft niet gauw genoeg aandacht, zo in je kuit happen. Ik heb nu ook flinke tandafdrukken er in staan. Hij weet dat hij iets fout doet, want hij stuift gelijk weg.
Maar...alsje met hem speelt dan gebruikt hij nooit zijn nageltjes bij je hand. Dat heeft hij dan wel weer geleerd hier![]()
hij komt ook elke ochtend knuffelen, kruipt op schoot en melkt en likt, en volgt me overal. Maf beestje

Nou het Siannise gedeelte was niet zo boeiend hoor, maar dat nou uitgerekend ZIJ in m'n droom komt.quote:

je hebt toch niet live gekeken net?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jadie insta LI is geweldig echt mooie shots

neequote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
je hebt toch niet live gekeken net?

Als je het allemaal goed wil doen vergt dat best wel wat ja. Veel mensen denken er te makkelijk over. Been there, done that...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja weet je, we vinden alles lief maar als je echt zelf een dier in huis wilt halen en daar ook veel plezier van wil hebben moet je toch wel uitkijken.
Sprak zij die dat ook niet deed....
Nu moet ik ook zeggen dat je zelf ook wel wat op te voeden hebt hoor.
Onze Nova luistert als een dolle maar qua bepaalde gedragingen(aard, aanleg) tja...
en oke je kiest voor een Border hahahaha vuile drijver is het.

quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja weet je, we vinden alles lief maar als je echt zelf een dier in huis wilt halen en daar ook veel plezier van wil hebben moet je toch wel uitkijken.
Sprak zij die dat ook niet deed....
Nu moet ik ook zeggen dat je zelf ook wel wat op te voeden hebt hoor.
Onze Nova luistert als een dolle maar qua bepaalde gedragingen(aard, aanleg) tja...
en oke je kiest voor een Border hahahaha vuile drijver is het.

quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Keeer gaat een man uit vanavond
las ik

Ik ook, maar met die rooie horrorkater zat ik toch ff misquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:08 schreef Voxs het volgende:
[..]Ja borders zijn echte drijvers. Op vakantie was er ooit een Australisch stel met een Border. Dat beestje raapte steentjes, legde ze voor je voeten en ging liggen wachten.
Werken wilde het! Het stel was enkel aan het foeteren op hem omdat ze er totaal niet mee konden omgaan.
En ja, ik wist wat ik in huis haalde, opgegroeid met katten en enkel in studententijd geen kat gehad.

Ja zo van de straat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook, maar met die rooie horrorkater zat ik toch ff mis

Ik moet zeggen dat het in het begin ook wel zwaar is geweest, we zijn wel 60+ maar ben er erg blij mee,iedere dag eruit, ze kan mij soms in huis niet met rust laten want het wil spelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je het allemaal goed wil doen vergt dat best wel wat ja. Veel mensen denken er te makkelijk over. Been there, done that...

Ze houdt jullie jong moet je maar denkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het in het begin ook wel zwaar is geweest, we zijn wel 60+ maar ben er erg blij mee,iedere dag eruit, ze kan mij soms in huis niet met rust laten want het wil spelen.

Ja.. niet zozeer hooked, ik wacht gewoon tot ik het vergeetquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben je nog steeds hooked ook![]()
Ben je wel al helemaal bij tot gister zeg maar?

Vorige jaren keek ik het op een site die niet elke dag uploadde, dus soms ineens 3 afl achter elkaar. Dan dacht ik gawd hoe kom ik hier doorheen, maar na de derde zit je er dan hélemaal in.quote:

Op vrijdag 24 januari 2020 23:18 schreef Chanel5 het volgende:

Ik kijk op tv2me.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vorige jaren keek ik het op een site die niet elke dag uploadde, dus soms ineens 3 afl achter elkaar. Dan dacht ik gawd hoe kom ik hier doorheen, maar na de derde zit je er dan hélemaal in.Meer meer!

Ik dm hem de moeder, in capsquote:

Dat zeker.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze houdt jullie jong moet je maar denken

Forever Young!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar er is een kleinkind op komst dus we krijgen het druk, hoop ik!

Oh die kende ik nog niet, even opslaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kijk op tv2me.
Ik begrijp ook eigenlijk niet zo goed waarom ik er naar kijk![]()

Je glijdt van de toetsen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Man man zalm eten en tikken is geen slimme combi

Sound advice darlin'quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh die kende ik nog niet, even opslaan.![]()
Maakt niet uit, niet over nadenken gewoon doorkijken. Lay back and think of England.

Sweet dreamsquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sound advice darlin'
*gaat onderuit
Fijne nacht mensenkinderen

Lay is gewoon de lazy variantquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:24 schreef TillyB het volgende:
oh het was lie back, wist dat er iets niet klopte

Trustequote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sound advice darlin'
*gaat onderuit
Fijne nacht mensenkinderen

Wat doet ze?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
De buuf gaat opeens los om half 12 ook apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |