Vorige jaren keek ik het op een site die niet elke dag uploadde, dus soms ineens 3 afl achter elkaar. Dan dacht ik gawd hoe kom ik hier doorheen, maar na de derde zit je er dan hélemaal in.quote:
Op vrijdag 24 januari 2020 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk op tv2me.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vorige jaren keek ik het op een site die niet elke dag uploadde, dus soms ineens 3 afl achter elkaar. Dan dacht ik gawd hoe kom ik hier doorheen, maar na de derde zit je er dan hélemaal in.Meer meer!
Ik dm hem de moeder, in capsquote:
Dat zeker.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze houdt jullie jong moet je maar denken
Forever Young!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar er is een kleinkind op komst dus we krijgen het druk, hoop ik!
Oh die kende ik nog niet, even opslaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kijk op tv2me.
Ik begrijp ook eigenlijk niet zo goed waarom ik er naar kijk![]()
Je glijdt van de toetsen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Man man zalm eten en tikken is geen slimme combi
Sound advice darlin'quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh die kende ik nog niet, even opslaan.![]()
Maakt niet uit, niet over nadenken gewoon doorkijken. Lay back and think of England.
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sound advice darlin'
*gaat onderuit
Fijne nacht mensenkinderen
Lay is gewoon de lazy variantquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:24 schreef TillyB het volgende:
oh het was lie back, wist dat er iets niet klopte
Trustequote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sound advice darlin'
*gaat onderuit
Fijne nacht mensenkinderen
Wat doet ze?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
De buuf gaat opeens los om half 12 ook apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |