Mja ik woon dan ook in een pauper wijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is dat 100k meer![]()
Stelletje idioten, huizen zijn ook binnen een week verkocht.
Schreef dat ikzelf overleden was en daardoor niet kon komen; trapten ze niet in.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Fake een overlijden en doe effe zielig.
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet. De overheid wil helemaal niet dat je bezit hebt. Wel schulden.
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schreef dat ikzelf overleden was en daardoor niet kon komen; trapten ze niet in.
De starterswoningen hier in de stad zijn niet bepaald voor alleenstaande starters.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe moet ik als starter nu iets kopen....
Ik heb een Beam gekochtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schreef dat ikzelf overleden was en daardoor niet kon komen; trapten ze niet in.
Waarom kan je niet dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus eerst een vriendin vinden en dan samen een starterswoning kopen...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De starterswoningen hier in de stad zijn niet bepaald voor alleenstaande starters.
Pro tip: vriendin met huis zoekenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus eerst een vriendin vinden en dan samen een starterswoning kopen...
Zit nog in de voorpret. Hij wordt morgen afgeleverd.quote:
In deze markt mag je blij zijn dat je een koophuis hebt. Zeker op jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ben toch te pauper om te kopen wat ik wil, dus blijf maar hier wonen.
We waren okay.quote:Een afdeling van dat ziekenhuis meldt via Facebook dat de man heeft verklaard op reis te zijn geweest naar China en via Nederland is teruggereisd.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heeft hij Amsterdam aangedaan.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heeft hij Amsterdam aangedaan.
Zeker. Moet jij al John Williams bellen of valt het nog mee?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In deze markt mag je blij zijn dat je een koophuis hebt. Zeker op jouw leeftijd.
watquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Faxie heeft een chick nodig die aan wicca doet.
@:Amarantha
Nee meeste is af dus tijd om aan de badkamer te beginnenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker. Moet jij al John Williams bellen of valt het nog mee?
Had ie dat niet beter eerst kunnen doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee meeste is af dus tijd om aan de badkamer te beginnen![]()
Hoeveel schultenbrau heb je al op?quote:
Oh. Dan niet zo gek dat je geen geld terugkrijgt toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan wel, maar geen zin om alleen te gaan.
Vandaag 0 opquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:gcjoel het is vandaag trouwens nationale pindakaasdag
Nee want die was wel ok. De rest niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ie dat niet beter eerst kunnen doen?
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even een Elvi grapje posten.
[ afbeelding ]
Sixty fruit doet toffe retro badkamer kastjesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Badkamer staat hier ook nog op de lijst. Blijf nog maar even bezig met mijn pinterest board voordat ik echt ga beginnen
Nee, had vol goede moed hotel geboekt omdat ik het toch niet zou annuleren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh. Dan niet zo gek dat je geen geld terugkrijgt toch?
Alleen nu niet meer dusquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee want die was wel ok. De rest niet.
Nee nja we wisten wel dat het sowieso nog moest want het is een onhandig ding met douchen in bad enzo. Maar had minder prioriteit dan de rest.quote:
Zou je met je date?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, had vol goede moed hotel geboekt omdat ik het toch niet zou annuleren.
Ow dat is inderdaad niet echt handigquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee nja we wisten wel dat het sowieso nog moest want het is een onhandig ding met douchen in bad enzo. Maar had minder prioriteit dan de rest.
Daar zou ik dan weer niet zo snel retro of vintage dingen nemen om de een of andere reden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sixty fruit doet toffe retro badkamer kastjeswij hebben er 1 gekocht.
Ja snap ik wel dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Daarom ook weinig zin om alleen te gaan nu.
Vind zo'n strakke badkamer met standaard grote tegels en strakke meubels echt lelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer niet zo snel retro of vintage dingen nemen om de een of andere reden.
Granitoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind zo'n strakke badkamer met standaard grote tegels en strakke meubels echt lelijk.
Altijd de antraciet vloer en witte muren.
Wij combineren het wel met wat mat zwarte strakke onderdelen. Maar de basis is wel retro.
Granito vloer enzo
Ja dat donkergrijs overal, alsof je in een jaren 80-crematorium stapt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind zo'n strakke badkamer met standaard grote tegels en strakke meubels echt lelijk.
Altijd de antraciet vloer en witte muren.
Wij combineren het wel met wat mat zwarte strakke onderdelen. Maar de basis is wel retro.
Granito vloer enzo
Ja preciesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat donkergrijs overal, alsof je in een jaren 80-crematorium stapt.
Ik wil lichte kleuren
Pisgeelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ik ben voor jaren 30 tegeltjes gegaan. Lichtgeel
Ik vind van die lichtblauwe glanzende metrotegels wel leuk in de inloopdouche en dan in visgraatpatroon gelegd. Maar wel modegevoeligquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ik ben voor jaren 30 tegeltjes gegaan. Lichtgeel
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Moe maar nog te druk in mijn hoofd om te slapen.
Nee grijs natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
15x15 tegeltjes met zwarte voegen
Kom maar halenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh schenk er voor mij ook maar een in dan
Nee, maar over bijna 2 weken maak ik wel een tussenstop in Hong Kongquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oei, toch niet recent in China geweest?
Groen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt bij mij toch bruin en groen.
Gadver.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt bij mij toch bruin en groen.
Ik zeg toch ook niet dat het niet zo is, maar slap excuus om niet daarheen te rijden.quote:
Wil ze niet aanstekenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet zo is, maar slap excuus om niet daarheen te rijden.
Zo grappig was het ook weer niet.quote:
Ga dit even lezen: R&P / radeloos, heb ik een bord voor mn kop?!quote:
Is dat weer zo'n gekkie?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga dit even lezen: R&P / radeloos, heb ik een bord voor mn kop?!
Heb je toch voor 5 minuten weer even vermaak.
Weet niet of het een gekkie is, maar ik krijg vooral 4 handen op 1 buik vibes.quote:
Nee en ben nu ook te gaar om nog te downloaden of te spelen. Help me er morgen maar aan herinneren.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:31 schreef Elvi het volgende:
Heeft iemand anders hier ook de COD:Black Ops met zombie-uitbreiding voor 20 euro in de PS store gekocht?
Want ik wel en nu zoek ik iemand om mee te spelen
Al eens gedaan, ik faaldequote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
https://www.jetpunk.com/quizzes/how-many-countries-can-you-name
Nee, maar ik zit er wel aan te denken om zometeen onder een dekentje op de bank de PS4 weer eens aan te zettenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:31 schreef Elvi het volgende:
Heeft iemand anders hier ook de COD:Black Ops met zombie-uitbreiding voor 20 euro in de PS store gekocht?
Want ik wel en nu zoek ik iemand om mee te spelen
Even vluchtig gekeken... gekkie lijkt tot nu toe wel mee te vallen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er staat 'radeloos' in de TT. Uiteraard.
Ja is goed. Alleen zijn wij geen PS4 vriendenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee en ben nu ook te gaar om nog te downloaden of te spelen. Help me er morgen maar aan herinneren.
Kun je ook vragen kut.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja is goed. Alleen zijn wij geen PS4 vrienden
Mods lachen nooit, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt dan had ik wel echt gelachen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Mods lachen nooit, dat weet iedereen.
Is ook wel weer zo.quote:
We houden wel van je hoor.quote:
Je moet alles eens geprobeerd hebben tochquote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:35 schreef Chia het volgende:
Waarom probeer je te slapen tijdens je ontbijt?
Je hebt corona, ik hoor het al.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:00 schreef Faxie het volgende:
De verkoudheid zet wel door verdommeManflu....rip mij
Gelukkig komt er niemand in mijn buurt die ik dan aan kan stekenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt corona, ik hoor het al.
Hoop niet dat je de manflu variant krijgt die ik 2 weken geleden had. Scheelde niet veel of het ging daar over in plaats van een virus vernoemd naar een biertje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:00 schreef Faxie het volgende:
De verkoudheid zet wel door verdommeManflu....rip mij
Gelukkig wonen we allemaal te ver wegquote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig komt er niemand in mijn buurt die ik dan aan kan steken
Heb je 'm ondertussen gevonden?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Waarom word ik in het weekend vroeger wakker dan doordeweeks. Halve nacht liggen woelen omdat m'n neus verstopt was en ik lag te snurken als een walrus. Nu nergens last meer van natuurlijk.
Gezien de opmerkingen die je hier af en toe maakt kun je niet echt meer spreken van een manflu.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop niet dat je de manflu variant krijgt die ik 2 weken geleden had. Scheelde niet veel of het ging daar over in plaats van een virus vernoemd naar een biertje.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 08:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezien de opmerkingen die je hier af en toe maakt kun je niet echt meer spreken van een manflu.
Gelukkig hebben we onze privileges nog.quote:
Je bent de enige die er aanstoot aan lijkt te nemen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 08:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezien de opmerkingen die je hier af en toe maakt kun je niet echt meer spreken van een manflu.
Nou die Pinterest opmerking moest ik wel even verwerken hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent de enige die er aanstoot aan lijkt te nemen.
Je komt er wel overheen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou die Pinterest opmerking moest ik wel even verwerken hoor.
Wat is er met Pinterest?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik merk het op, aanstoot aan nemen gaat wel wat te ver.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent de enige die er aanstoot aan lijkt te nemen.
Nu neem je er aanstoot aan dat hij er aanstoot aan nam dat jij er aanstoot aan zou hebben genomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik merk het op, aanstoot aan nemen gaat wel wat te ver.
Ik sla vooral recepten en stomme plaatjes op.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
Pinterest is niks voor mij, ben niet vrouwelijk genoeg om dat leuk te vinden.
Ik gebruik het ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom zou je daar vrouwelijk voor moeten zijn?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom heb je die niet gedeeld?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook.Elke dag opnieuw weer blij met mijn 'goeie tetten' board.
Niet met jou bedoel je?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom heb je die niet gedeeld?
quote:
Ik weet niet, het hele verzamelen van plaatjes van interieuren en recepten enzo vind ik gewoon een vrouwending.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je daar vrouwelijk voor moeten zijn?
Ja maar jij wilt kindjes en baren enzo? Dan ben je vrouwelijker dan ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, het hele verzamelen van plaatjes van interieuren en recepten enzo vind ik gewoon een vrouwending.
Maar je hoeft toch ook geen 'meisje-meisje' te zijn om een kind te willen..?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij wilt kindjes en baren enzo? Dan ben je vrouwelijker dan ik.
Maar je hoeft toch ook geen meisje-meisje te zijn om recepten te bewaren?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:18 schreef STING het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook geen 'meisje-meisje' te zijn om een kind te willen..?
Ik zie niet hoe zoiets specifiek aan een gender gekoppeld is. Voor mij is het voornamelijk architectuur; design; kunst. Juist handig om dingen bij elkaar te hebben staan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, het hele verzamelen van plaatjes van interieuren en recepten enzo vind ik gewoon een vrouwending.
Enige recht van vrouwen is het aanrecht!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook geen meisje-meisje te zijn om recepten te bewaren?
Er zijn ook mannen die kinderen willen toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij wilt kindjes en baren enzo? Dan ben je vrouwelijker dan ik.
Lijkt me ook niet nee.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook geen meisje-meisje te zijn om recepten te bewaren?
Nee toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die kinderen willen toch?
Ja en die kerels willen steeds dat het vreten om zes uur klaar staat en dat het nog te nassen is ookquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige recht van vrouwen is het aanrecht!!
En terecht.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en die kerels willen steeds dat het vreten om zes uur klaar staat en dat het nog te nassen is ook
Hele dag hard gewerkt!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en die kerels willen steeds dat het vreten om zes uur klaar staat en dat het nog te nassen is ook
Zin om weer het vlees te mogen snijden dit weekend.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:24 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, wij zorgen immers voor brood op de plank.
Wel alleen op zondag he.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zin om weer het vlees te mogen snijden dit weekend.
Dus nu neem jij er aanstoot aan dat ik er aanstoot aan nam omdat hij er aanstoot aan nam omdat ik er aanstoot aan zou hebben genomen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu neem je er aanstoot aan dat hij er aanstoot aan nam dat jij er aanstoot aan zou hebben genomen.
Waarom zou je.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb soms nog moeite om het vrouwelijke rolpatroon te omarmen op het gebied van interesses.
Misschien ontwikkelt het zich ooit nog, dat ik van dingen zoals kleding, interieur en lingerie ga houden.
Waarom (en van/voor wie) zou je je moeten conformeren aan een bepaald rolpatroon? Zou dat niet als een einddoel zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb soms nog moeite om het vrouwelijke rolpatroon te omarmen op het gebied van interesses.
Misschien ontwikkelt het zich ooit nog, dat ik van dingen zoals kleding, interieur en lingerie ga houden.
Het hoeft niet per se. Maar bij mij persoonlijk zijn het wel gedeeltelijk de resten die zijn blijven hangen van het me af willen zetten tegen de rest in de puberteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom zou je.
Ik heb geen interesse in auto's en voetbal en was niet van plan om daarvoor ooit nog een interesse te ontwikkelen, omdat het wellicht van mij wordt verwacht als man.
Uiteindelijk moet gewoon voor jezelf kiezen en wat jij prettig vind daarin. Je kan niet iemand bepaalde kleding, interieur of lingerie opdringen. Dan zou iedereen ook hetzelfde zijn en dat is pas saai.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se. Maar bij mij persoonlijk zijn het wel gedeeltelijk de resten die zijn blijven hangen van het me af willen zetten tegen de rest in de puberteit.
Let op je zekering.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook nog wat dingen in huis te doen; moet ook nog even mijn dak op klimmen. Daar heb ik ook niet echt zin in, maar het is vandaag droog dus misschien dat ik zo even actie ga ondernemen.
Mietje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom zou je.
Ik heb geen interesse in auto's en voetbal en was niet van plan om daarvoor ooit nog een interesse te ontwikkelen, omdat het wellicht van mij wordt verwacht als man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet van koken en make-up en uiterlijke verzorging en kleding is ook stom bij mij.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom zou je.
Ik speelde vroeger ook altijd met Lego en playmobil en stars wars-poppetjes. En met auto's. Gewoon met m'n handen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:25 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het altijd zo gek als een trans persoon zegt "ik wist het als kind van 4 al, want toen speelde ik het liefst met barbie's!"
Maar dat is toch geen aanwijzinghet is speelgoed, elk kind kan daarmee spelen. Je speelt er niet met je geslachtsdelen mee en anders is het heel ander speelgoed en niet bedoelt voor kinderen
Ze noemen vaak van die interesse's op die 'typisch vrouwelijk' of 'typisch mannelijk' zouden zijn maar ik vind dat gek. Dan zou ik zeker non-binair moeten zijn omdat mijn ouders mij vroeger ook lego's en auto's gaven. En omdat ik graag game
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Er zijn twee techneuten aan jullie verloren gegaan.
Neuh... ik heb als tiener mn vader moeten helpen bij de verbouwing omdat hij ernstig ziek was en niemand van de familie langskwam om ons te helpenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Er zijn twee techneuten aan jullie verloren gegaan.
Gewoon autismgender zijn toch.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:25 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het altijd zo gek als een trans persoon zegt "ik wist het als kind van 4 al, want toen speelde ik het liefst met barbie's!"
Maar dat is toch geen aanwijzinghet is speelgoed, elk kind kan daarmee spelen. Je speelt er niet met je geslachtsdelen mee en anders is het heel ander speelgoed en niet bedoelt voor kinderen
Ze noemen vaak van die interesse's op die 'typisch vrouwelijk' of 'typisch mannelijk' zouden zijn maar ik vind dat gek. Dan zou ik zeker non-binair moeten zijn omdat mijn ouders mij vroeger ook lego's en auto's gaven. En omdat ik graag game
Zijn hier filmpjes van?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ohnee, paar jaar geleden het laminaat gelegd maar dat deed ik te strak dus later kwam het omhoog en moesten er alsnog spijkertjes in
Of die handtas opmerking.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe duur een handtas is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof je het logo van Chanel nog nooit gezien hebt.
Hebben ze daar geen Aziatische supermarkt?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Helemaal naar een carrefour hypermarche gereden omdat ik dacht dat ze daar wel wat meer keuze zouden hebben qua 'exotische' ingredienten. Viel dat even tegenStruggles
Je kan in dat geval beter naar Trier rijden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Helemaal naar een carrefour hypermarche gereden omdat ik dacht dat ze daar wel wat meer keuze zouden hebben qua 'exotische' ingredienten. Viel dat even tegenStruggles
Ja, daar ga ik de volgende keer wel heen. Qua tijd net zoveel aan kwijt waarschijnlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen Aziatische supermarkt?
Heb je de file Trier in wel eens gezien op zaterdag.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan in dat geval beter naar Trier rijden.
Dacht dat 1+1=2 nog wel moest lukken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe duur een handtas is.
Ik ben ook maar een simpeltje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat 1+1=2 nog wel moest lukken.
Samen thee drinken met haar barbies.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Bakte als kind ook altijd al taarten voor haar barbies zeker.
Nee, maar stond deze week weer enorm in de file toen ik naar huis wilde gaan. Volgende keer ga ik wel een uur op de achterbank van mijn auto slapen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je de file Trier in wel eens gezien op zaterdag.
Laatste keer was ik vroeg in Trier en bij de stad uitrijden stond het tot bovenop de heuvel vol.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, maar stond deze week weer enorm in de file toen ik naar huis wilde gaan. Volgende keer ga ik wel een uur op de achterbank van mijn auto slapen.
Misschien kom ik volgend jaar ook wel in Luxemburg wonen (al dan niet tijdelijk).quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laatste keer was ik vroeg in Trier en bij de stad uitrijden stond het tot bovenop de heuvel vol.Allemaal skere luxemburgers die boodschappen gaan doen.
Begin alvast met zoeken naar een huis.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kom ik volgend jaar ook wel in Luxemburg wonen (al dan niet tijdelijk).
Dat is een van de dingen die me tegen gaat staan als ik er zou moeten gaan wonen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Begin alvast met zoeken naar een huis.
Het heeft z'n voor en nadelen. Je zal wel wat woonruimte op moeten geven vergeleken met NL.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen die me tegen gaat staan als ik er zou moeten gaan wonen.
Zal vast beginnen met 3 dagen daar en dan heeft het bedrijf wat regelingen om in een vast hotel te overnachten. Alleen ben er nog niet over uit of ik die kant op wil.
2 m2 is genoeg.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het heeft z'n voor en nadelen. Je zal wel wat woonruimte op moeten geven vergeleken met NL.
Klinkt goed. Zit er een raam in zodat ik naar buiten kan kijken?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb nog wel een berging die hij kan huren, 750 euro per maand incl electriciteit.
En je mag niet ouder zijn dan 21 natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sowieso weinig zin om Frans te gaan leren; dat had ik eigenlijk 10 jaar geleden moeten doen toen ik begon met werken.
De vacatures zijn wel weer om te janken:
• 10-15 jaar ervaring het liefst over de hele wereld
• ze vragen zo ongeveer 2 WO studies; een technische en een management studie
• je moet kunnen programmeren, bij voorkeur in elke programmeertaal
• je moet aantoonbare ervaring hebben met het managen van complexe projecten
• je moet sales-ervaring hebben
• je moet ervaring hebben met alle BI tools
• bij voorkeur moet je ook al jarenlang ervaring hebben met tools die ze intern gebruiken
• je moet Engels en Frans spreken en schrijven, voorkeur dat een je moedertaal is
Ah joh, ze kunnen zoveel vragen. Als ze niemand kunnen krijgen zijn ze allang blij met de helft.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sowieso weinig zin om Frans te gaan leren; dat had ik eigenlijk 10 jaar geleden moeten doen toen ik begon met werken.
• bij voorkeur moet je ook al jarenlang ervaring hebben met tools die ze intern gebruiken
• je moet Engels en Frans spreken en schrijven, voorkeur dat een je moedertaal is
Neen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zit er een raam in zodat ik naar buiten kan kijken?
Klinkt meer als een inhuuropdracht op basis van punten.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat. En het liefst ook passen binnen het beleid ten aanzien van diversiteit van het bedrijf.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
En je mag niet ouder zijn dan 21 natuurlijk.
Klopt. Als mijn CTO me wil aandragen dit jaar dan ga ik er misschien wel voor, maar denk dat hij me liever niet ziet vertrekken nu.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah joh, ze kunnen zoveel vragen. Als ze niemand kunnen krijgen zijn ze allang blij met de helft.
Bovenop de kachel leggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ben nog steeds aan het wachten tot de boter op temperatuur is. Als ik hem in de magnetron doe gaat het vast mis.
Ik denk niet dat er veel mensen voldoen aan dit profielquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alles om te deugen natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat. En het liefst ook passen binnen het beleid ten aanzien van diversiteit van het bedrijf.
Als het even kan een Joodse transgender met afro-amerikaanse roots.
Dat moet tegenwoordig. Je kan ze bijna niet afwijzen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles om te deugen natuurlijk.
Watskebeurt?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat wel lekker zo met dat Corona-virus.
quote:
https://www.geenstijl.nl/5151624/begint-wel-spannend-te-worden/quote:Ondertussen gaan deze twee draadjes van epidemioloog dr. Eric Feigl-Ding (heeft zelfs een eigen wiki) moeilijk hard. Strekking: 1) sommige virusdragers vertonen geen symptomen. "New research on the Wuhan coronavirus has found the virus may be present in the lungs of individuals with no obvious symptoms (...)," wat de inperking natuurlijk nogal wat moeilijker maakt. 2) dr. Ding citeert een (non-peer reviewed) studie die het Coronavirus een viraliteitscoëfficiënt van 3,8 toeschrijft. De studie concludeert dat maatregelen 72-75% van de transmissies moeten voorkomen om de groei van het virus te stoppen, maar dat slechts 5,1% van de gevallen geïdentificeerd worden. Ding stelt verderop dat zelfs als 3,8 een te hoge schatting blijkt (er bestaat ook een ongepubliceerde schatting van 2,5) dit nog steeds superhoog is. Veel hoger dan de 1,8 van de Spaanse Griep die in 1918 zónder moderne transport-infrastructuur 50 tot 100 miljoen mensen doodde. Dit draadje nuanceert dr. Dings bevindingen, en benadrukt dat de onderzoekers van het geciteerde artikel hun viraliteitscoëfficiënt naar 2,5 bijgesteld hebben.
Blijft zich vrij rap verspreiden; je hebt niet per se verschijnselen zoals koorts als je besmet bent; voor bepaalde risicogroepen redelijk dodelijk. Wat Chinese steden die op slot gaan.quote:
Ja maar dat is niks nieuwsquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft zich vrij rap verspreiden; je hebt niet per se verschijnselen zoals koorts als je besmet bent; voor bepaalde risicogroepen redelijk dodelijk. Wat Chinese steden die op slot gaan.
Toch wel, want er ontstaat een beter beeld over de snelheid waarmee het zich verspreid en de dodelijkheid ervan. Bij SARS was China vooral bezig om net te doen alsof er weinig aan de hand was; nu is dat blijkbaar niet echt een optie.quote:
Ik bedoel, niks nieuws vergeleken met wat ik vanmiddag wist. Ik dacht dat er iets bij was gekomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch wel, want er ontstaat een beter beeld over de snelheid waarmee het zich verspreid en de dodelijkheid ervan. Bij SARS was China vooral bezig om net te doen alsof er weinig aan de hand was; nu is dat blijkbaar niet echt een optie.
Dat niet. En op FOK! zitten we veilig gelukkig.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bedoel, niks nieuws vergeleken met wat ik vanmiddag wist. Ik dacht dat er iets bij was gekomen.
Zolang je de zolderkamer niet af komt en de Domino's bezorger het niet heeft is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet. En op FOK! zitten we veilig gelukkig.
Domino'squote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zolang je de zolderkamer niet af komt en de Domino's bezorger het niet heeft is er niks aan de hand.
Iedere keer worden die ziektes zo overdreven. En nooit gebeurt er ook maar iets.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[..]
https://www.geenstijl.nl/5151624/begint-wel-spannend-te-worden/
Misschien kun je ticket van Vinnnie wel overnemen; die hoeft er vast niet zoveel voor te hebben nuquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere keer worden die ziektes zo overdreven. En nooit gebeurt er ook maar iets.
Ik moet gewoon werken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kun je ticket van Vinnnie wel overnemen; die hoeft er vast niet zoveel voor te hebben nu
en Loka maar hard werken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk eens Legends of Tomorrow.
Zit een actrice in, die heeft me daar een lichaam, boh.
[ afbeelding ]
Caity Lotz.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en Loka maar hard werken.
Wie is het?
En die waren al niet heel ruim voorradig na WO1.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Alleen trof de Spaanse griep vooral jongere mensen en dat lijkt nu niet het geval te zijn
Die heb jij nog meegemaakt toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
En die waren al niet heel ruim voorradig na WO1.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb jij nog meegemaakt toch?
Nieuwe vriendin zoeken dus.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Vrees dat mijn vriendin vast zit in China. Geen openbaar vervoer in en uit Beijing mogelijk vanaf morgen
Heb je er een geimporteerd?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Vrees dat mijn vriendin vast zit in China. Geen openbaar vervoer in en uit Beijing mogelijk vanaf morgen
Moet kunnenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, kon geen vriendin krijgen dus moest er een kopen
Niet goed geld terug.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, kon geen vriendin krijgen dus moest er een kopen
Krijg je stiekem van die kleinere verpakkingen. Ratten dat het zijn.quote:
Lijkt z'n piemel wel groter.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je stiekem van die kleinere verpakkingen. Ratten dat het zijn.
Zit je ineens met 2 meiden van 1,50.
Nee, geen broers of zussen.quote:
Beter dan 1 van 3mquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je stiekem van die kleinere verpakkingen. Ratten dat het zijn.
Zit je ineens met 2 meiden van 1,50.
Daar doe je het voor natuurlijk.quote:
Keer met een meisje gewerkt van 1,95. Redelijk plat ook nog. Hngggg.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, geen broers of zussen.
[..]
Beter dan 1 van 3m
Dat is echt niks voor mijquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar doe je het voor natuurlijk.
[..]
Keer met een meisje gewerkt van 1,95. Redelijk plat ook nog. Hngggg.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Was gewoon een collega in de keuken. Vuilak.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik dacht eerst dat 'met een meisje gewerkt' voor iets anders stond
Ik dacht dat dit over de prijs ging.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heb je recentelijk nog Chinees gegeten?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:16 schreef Faxie het volgende:
Teruggekropen, 6 uur wakker![]()
Maar oke, voel me wel beter nu
Toevallig welquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je recentelijk nog Chinees gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |