Ik wil pakketjes bezorgen in een verlaten landschap met regen die je instant doet verouderenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik ben nog even een paar uur aan het werk. (Ja, maak jezelf dat maar wijs, dat gaat vast helpen.)
Evert Kwokquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:35 schreef rival het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb sinds een paar weken hun scheurkalender. Nu is het vrijwel elke ochtend: Ooohh zucht flauw mini-gniffel.quote:
Zo intens droog en flauw, ik hou er vanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:36 schreef STING het volgende:
[..]
Heb sinds een paar weken hun scheurkalender. Nu is het vrijwel elke ochtend: Ooohh zucht flauw mini-gniffel.
strandquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:35 schreef rival het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarom wil je dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil pakketjes bezorgen in een verlaten landschap met regen die je instant doet verouderen
Ik blijf bij de merries denk ik. Bevalt me zo goedquote:
Pff, heb je nu nog steeds niet je Aston Martin, valt een beetje tegen hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik blijf bij de merries denk ik. Bevalt me zo goed.
Allen maar omdat je dan het woord Merrie vaker kan gebruikenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik blijf bij de merries denk ik. Bevalt me zo goed.
Ik ben nog steeds een sloeberquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Pff, heb je nu nog steeds niet je Aston Martin, valt een beetje tegen hoor
Zijn wel echt hele fijne auto's hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Allen maar omdat je dan het woord Merrie vaker kan gebruiken
Omdat dat mijn nieuwe PS4 spel isquote:
Zegt me niks, maar veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Death Stranding.
Met o.a. Norman Reedus, Guillermo del Torro, Lea Seydoux en Mads Mikkelsen.
Mads Mikkselen, moet dan gelijk aan de serie Dark denkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Death Stranding.
Met o.a. Norman Reedus, Guillermo del Torro, Lea Seydoux en Mads Mikkelsen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:52 schreef STING het volgende:
Na maanden wachten vanwege allerlei redenen, vandaag 'staat hij met pech langs de Amstel, alles is uitgevallen'. Ik wantrouw niet zo snel iemand, maar hem inmiddels wel
Ik moet steeds via mijn telefoon kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, die van vandaag
[ afbeelding ]
Darkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Mads Mikkselen, moet dan gelijk aan de serie Dark denken
Wordt 3 de laatste ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het laatste seizoen
Jep. Vind ik eigenlijk zelf ook wel best, anders wordt het zo'n uitgemolken en langslepend verhaal.quote:
Ja eens,. Je moet weten wanneer je stopt. Dan kun je ook ergens naar toe werken. Ipv onnodig rekken en zweven en zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:55 schreef STING het volgende:
[..]
Jep. Vind ik eigenlijk zelf ook wel best, anders wordt het zo'n uitgemolken en langslepend verhaal.
Op Google staan allerlei stambomen met foto's van de personen in de verschillende tijdsperiodesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb seizoen 1 gezien maar als ik seizoen 2 wil kijken weet ik vast niet meer waar het ook alweer over ging, ik vond het zo ingewikkeld
Ja t is absoluut bijblijven, vanwege al die lijnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb seizoen 1 gezien maar als ik seizoen 2 wil kijken weet ik vast niet meer waar het ook alweer over ging, ik vond het zo ingewikkeld
Zat ie daarin ja? Hij is toch Deens?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Mads Mikkselen, moet dan gelijk aan de serie Dark denken
Nare verrassing.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ie zo duur was.
Nee, maar er is een personage die Mads Nielsen heetquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ie daarin ja? Hij is toch Deens?
Nee zit ie niet in.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ie daarin ja? Hij is toch Deens?
O ja Mikkelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee zit ie niet in.
Maar twee jongens heten Mads en Mikkel.
Sabrina staat er weer opquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben denk ik als 1 van de weinige ook fan van de nieuwe Nederlandse Netflix serie Ares.
Die had ook al zo'n fijn sfeertje. Lekker vaag. Mooi einde.
Maar ook die moet stoppen met 1 seizoen vind ik eigenlijk.
Die combo jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee zit ie niet in.
Maar twee jongens heten Mads en Mikkel.
Mikkel met z'n grote... rol in de serie!quote:
Alles al betaald?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:52 schreef STING het volgende:
Na maanden wachten vanwege allerlei redenen, vandaag 'staat hij met pech langs de Amstel, alles is uitgevallen'. Ik wantrouw niet zo snel iemand, maar hem inmiddels wel
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Zin an!quote:
Jep, al in oktober.quote:
Ik heb seizoen 2 nog niet eens gezien.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:55 schreef STING het volgende:
[..]
Jep. Vind ik eigenlijk zelf ook wel best, anders wordt het zo'n uitgemolken en langslepend verhaal.
Da's fijn, dan kun je op een gegeven moment S2 en S3 achter elkaar kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 2 nog niet eens gezien.
Moet je Ziggo en Vodafone nemenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Er staan ook weer wat dingen op HBO die ik wil zien, maar vind HBO te duur
Wij kunnen hier niet eens HBO krijgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo ongeveer alles via mijn werk maar kijk nooit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Vanwege steeds meer content op netflix vergeet ik dus helemaal bv Watchmen van HBO te kijken, of Handmaids Tale verder te kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ares is pas net nieuw.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:04 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Grenslanders ook een goede Nederlandse serie. Ares ken ik niet.
De eerste twee seizoenen van Handmaid's Tale staan nu gelukkig ook op Ziggo.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanwege steeds meer content op netflix vergeet ik dus helemaal bv Watchmen van HBO te kijken, of Handmaids Tale verder te kijken
Er zijn nog te veel series die ik moet kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ares is pas net nieuw.
Wel griezel/horror/mystey. Moet je tegen kunnen.
A la Dark? A la Sabrina?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ares is pas net nieuw.
Wel griezel/horror/mystey. Moet je tegen kunnen.
Het huidige ToDo lijstje hierquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn nog te veel series die ik moet kijken.Eens kijken of Ares aan het lijstje toegevoegd kan worden.
Blokkeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn mailbox loopt een beetje vol. Intussen al 7 mailtjes van één persoon ontvangen.
Nog steeds? Jezus.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Die soap bij die tattoo artist op Insta gaat door hoor.
Sabrinaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Het huidige ToDo lijstje hier
- Supernatural
- Stargate SG-1
- Star Trek: Picard
- The Expanse
- Marvel Agents of SHIELD
- 13 Reasons Why
- Sex Education
- Sabrina
Brooklyn 99 wilde ik idd ook verder kijken, maar die heeft ze al gezien en is wel een type serie die ik wel graag samen kijken, dus sla ik hem voor nu overquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sabrina!
Wij kijken nu Brooklyn 99, grappig.
Voor je volgende vriendin ofzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Brooklyn 99 wilde ik idd ook verder kijken, maar die heeft ze al gezien en is wel een type serie die ik wel graag samen kijken, dus sla ik hem voor nu over
Waar jij natuurlijk erg van smult.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja joh, bitch fights bij de reacties op foto's enzo.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor je volgende vriendin ofzo?
Bij mij:quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
- Supernatural
- Stargate SG-1
- The Expanse
- 13 Reasons Why
- Sex Education
- Sabrina
Ik heb geen Z... ja wacht wel volgens mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste twee seizoenen van Handmaid's Tale staan nu gelukkig ook op Ziggo.
Meer serieuzer. Dus dan meer a la Dark.quote:
Ooh ja dat vind ik wel tof.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer serieuzer. Dus dan meer a la Dark.
Eyes Wide Shut achtig.
Zit ook wat leuks tussenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij:
- Merlin
- Game of Thrones
- Once
- How I Met Your Mother
- The Shannara chronicles
Net eerste aflevering van Picard gekeken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
- Supernatural
- Stargate SG-1
- The Expanse
- 13 Reasons Why
- Sex Education
- Sabrina
O jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Zit ook wat leuks tussen
The Shannara Chronicles vond ik helaas een beetje cringy, te hoog Amerikaanse tiener gehalte.
Ik ben aan t wachten. Vriend van me heeft geen Disney+ en wil meekijken.quote:
Ik houd sowieso van fantasy dingen, dus als je nog aanbevelingen hebt. Ik hoor het graag.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Zit ook wat leuks tussen
The Shannara Chronicles vond ik helaas een beetje cringy, te hoog Amerikaanse tiener gehalte.
Hetzelfde heb ik trouwens bij The 100, coole scifi/dystopian setting, maar ik stoor me teveel aan die cliche Amerikaanse tiener/twenties personagesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Daar heb ik 2 seizoenen van gezien.
Denk dat wij dit weekend weer verder gaan, maar tot nu toe... Mehquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben aan t wachten. Vriend van me heeft geen Disney+ en wil meekijken.
Ja, daar ben ik na 2 seizoenen ook mee opgehouden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Hetzelfde heb ik trouwens bij The 100, coole scifi/dystopian setting, maar ik stoor me teveel aan die cliche Amerikaanse tiener/twenties personages
Dark Crystalquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd sowieso van fantasy dingen, dus als je nog aanbevelingen hebt. Ik hoor het graag.
Dark Crystal serie. Wow! Zo'n mooi eerbetoon aan de film en Henson.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dark Crystal
En The Witcher vond ik ook vermakelijk.
Beide op Netflix.
The Magicians.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd sowieso van fantasy dingen, dus als je nog aanbevelingen hebt. Ik hoor het graag.
Ik heb nu vier streaming diensten:quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dark Crystal
Beide op Netflix.
Die was ook vermakelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Magicians.
[ afbeelding ]
Even door de eerste afleveringen heen (leek wel een slechte Harry Potter kloon met seks), maar daarna wordt ie zoveel leuker en beterWat een fijne serie, en humor.
Ja, beetje dezelfde duistere humor wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Die was ook vermakelijkveel lagere cliche factor.
Vond het ook wel een beetje op Sabrina lijken.
Waar is die serie?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Magicians.
[ afbeelding ]
Even door de eerste afleveringen heen (leek wel een slechte Harry Potter kloon met seks), maar daarna wordt ie zoveel leuker en beterWat een fijne serie, en humor.
Lol.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nu vier streaming diensten:
Netflix
Disney+
Apple TV+
Amazon Prime Video
Beetje overdreven.
Ohquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Lol.
Ik alleen Netflix en HBO (via ZiggaVodafone)
Maar wellicht een maandje Disney+ om o.a. de Mandalorian te kijken en Amazon Prime gedurende Picard.Op Amazon The Man in the High Castle helaas al gezien, wacht nog met smart op het volgende seizoen.
Ja ik heb ook disney maar heb alles van Marvel gezien en vind Star Wars echt dramatisch slecht.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Netflix
Disney+
Apple TV+
Amazon Prime Video
Beetje overdreven.
Ik ken het.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Netflix
Disney+
Apple TV+
Amazon Prime Video
Beetje overdreven.
Op het... uh... ja best wel illegale web.quote:
Boefje.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op het... uh... ja best wel illegale web.
Is van Syfy.
Ja, ik ga Disney+ ook even opzeggen, voorlopig weinig boeiends op. Apple TV+ kreeg ik jaar gratis bij mn nieuwe iPhone, had ik anders ook echt niet voor betaald.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken het.Heb na the mandalorian Disney+ aan de kant gezet en vorige week Amazone Prime. Als er weer wat leuks komt neem ik ze wel weer voor een mandje.
Check.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat opzeggen schiet bij mij nooit op
Oh dan weet ik het ook wel te vindenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op het... uh... ja best wel illegale web.
Is van Syfy.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:38 schreef rival het volgende:
Van The Witcher had ik al een voorstukje pas gezien en lijkt me wel interessant inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dark Crystal
Beide op Netflix.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Magicians.
[ afbeelding ]
Ga die thuis wel even kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Moet door je reactie gelijk aan deze classic denken
Is van Saturday Night Live, is SFWquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga die thuis wel even kijken.
Kan ik het dan gewoon zonder geluid kijken?quote:
Zonder oordopjes en/of met collega's om je heen, misschien toch maar thuis kijken jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik het dan gewoon zonder geluid kijken?
Ik moet alles tegenwoordig thuis kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga die thuis wel even kijken.
Ja, dan ga ik het wel thuis kijken straks.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zonder oordopjes en/of met collega's om je heen, misschien toch maar thuis kijken ja
sowieso hoor je tijdens het werk geen YT te kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet alles tegenwoordig thuis kijken.
Youtube op de werk laptop doet t niet meer.
Begint over G suite te miepen en zo.
Even met de liniaal eroverheen.quote:
Lekker Disney Classics kijken! Denk dat jij Coco wel leuk gaat vindenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik heb ook disney maar heb alles van Marvel gezien en vind Star Wars echt dramatisch slecht.
Disney classics kijk je met een dame.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker Disney Classics kijken! Denk dat jij Coco wel leuk gaat vinden.
JA! MAAR!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sowieso hoor je tijdens het werk geen YT te kijken natuurlijk.
Samzz ook?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Disney classics kijk je met een dame.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:49 schreef STING het volgende:
[..]
Na je sub post van daarnet weet ik niet meer of je dit nu meent of niet.
Niet aan beginnen, VLOOKUP & COUNTIFS for the win.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JA! MAAR!
Ik wilde gewoon een instructie film over pivot tables kijken.
Ik doe een rode pruik op en zing zo de Kleine Zeemeermin mee hoor!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Maar die stoppels van je tegen mijn ballen zijn slecht voor mijn libido.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe een rode pruik op en zing zo de Kleine Zeemeermin mee hoor!
Na het af en toe scrollen door Instagram geloof ik dat wel jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan al die liedjes ook allemaal meezingen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel handig als je na een uur al weer honger krijgt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Maar die stoppels van je tegen mijn ballen zijn slecht voor mijn libido.
Whitewashing, REEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk ze gewoon alleen hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een baard. Dat streelt zachtjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Maar die stoppels van je tegen mijn ballen zijn slecht voor mijn libido.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whitewashing, REEEEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Na het af en toe scrollen door Instagram geloof ik dat wel ja
Ja kloptquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt toch een iemand om die samen mee te kijken
Ja maar ik ben een minority. Ik kom er mee weg in de naam van LGBTQ+ Alphabet Maffia.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet al wat er gaat gebeuren dus dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik kijk ze ook rustig alleen.
Ik heb echt van die leerlingen die constant transgenders overal bijhalen.quote:
Arme onderdrukte boy van me.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:04 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Op vrijdag 24 januari 2020 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een minority. Ik kom er mee weg in de naam van L
Oh stom zeg.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet al wat er gaat gebeuren dus dat doe ik niet.
Allemaal de "schuld" van Nikkiequote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb echt van die leerlingen die constant transgenders overal bijhalen.
Zo fucking vermoeiend.
Lijkt me wel eens lastig om mee om te gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb echt van die leerlingen die constant transgenders overal bijhalen.
Zo fucking vermoeiend.
Wel in de juiste volgorde kijken danquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh stom zeg.
Dan alles van Marvel gaan kijken.
Al gedaanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:08 schreef STING het volgende:
[..]
Wel in de juiste volgorde kijken dan
Die beauty vlogger uit Nederland met miljoenen volgers.quote:
Vergeet de one shots niet.quote:
Niet al die series staan er op toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al gedaan.
Nou ja, de films dan. Series nog niet gekeken.
Staan die op Disney+?quote:
Bizarre foto ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die beauty vlogger uit Nederland met miljoenen volgers.
Een van de grootste van de wereld.
Die werd gechanteerd, en is uit de kast gekomen als trans.
Haar hele transitie heeft plaatsgevonden voor de camera, maar dat is redelijk onopgemerkt gebleven.
En nu heeft ze t dus toegegeven.
Jaquote:
Oh.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die beauty vlogger uit Nederland met miljoenen volgers.
Een van de grootste van de wereld.
Die werd gechanteerd, en is uit de kast gekomen als trans.
Haar hele transitie heeft plaatsgevonden voor de camera, maar dat is redelijk onopgemerkt gebleven.
En nu heeft ze t dus toegegeven.
Nee joh, al ver daarvoor.quote:
Nog niet nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet al die series staan er op toch?
Nou ja, dat laatste is niet vreemd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, al ver daarvoor.
Al wilden er ook een paar over haar praten van de week.
Ach, dat valt nog reuze mee in vergelijking met al die haatbaarden die haten op Joden, China (want Oeigoeren), homo's, en de VS.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me wel eens lastig om mee om te gaan.
Geen idee eigenlijk. Had alles van Marvel al gezien voor Disney+ er was.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staan die op Disney+?
Want die heb ik dus nog niet gezien.
En Agent Carter niet.
De rest wel. Incl Runaways en Cloak & Dagger.
Ik kende haar niet, maar had het meegekregen op FOK!.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste is niet vreemd.
Filmpje is iets van 30 miljoen keer bekeken of zo?
En ze is wereldwijd wel echt bekend bij bepaalde leeftijden.
In WIDM was ze de enige van de cast die in Colombia herkend werd op straat
Bij wat voor soort onderwerpen halen ze er dan steeds transgenders bij?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kende haar niet, maar had het meegekregen op FOK!.
Ik kan ze er dan weinig over vertellen. Ze weten meer van haar struggles dan ik waarschijnlijk.
Alles toch.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:15 schreef STING het volgende:
[..]
Bij wat voor soort onderwerpen halen ze er dan steeds transgenders bij?
Is het zo erg ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat valt nog reuze mee in vergelijking met al die haatbaarden die haten op Joden, China (want Oeigoeren), homo's, en de VS.
Zo ongeveer ieder onderwerp, geef Bio he?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:15 schreef STING het volgende:
[..]
Als ze hun bijbaantje bij de Jumbo zijn verloren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:15 schreef STING het volgende:
[..]
Echt te kansloos voor woorden.quote:
Vermoeiend.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo ongeveer ieder onderwerp, geef Bio he?
Ieder hoofdstuk op 1 na gaat over menselijk lichaam.
Ik kan dit dus allemaal niet meer aanklikkenquote:
Ja, ik wist wel dat je het dan gelijk wist, wie het is.quote:
Het is dat ik de beschrijving las en de naam zag, anders had ik deze even niet begrepen. Maar belangrijker nog, waarom weet jij dit en heb je dit onthouden?quote:
Vermoeiend ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt te kansloos voor woorden.
Geloof niet dat ik een dag heb gehad dit jaar waarop ik het niet heb gehoord.
Ik moet nog twee Stories refinen, maar lukt niet echtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik vandaag niks heb gedaan.![]()
Ik doe vanalles.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik vandaag niks heb gedaan.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is dat ik de beschrijving las en de naam zag, anders had ik deze even niet begrepen. Maar belangrijker nog, waarom weet jij dit en heb je dit onthouden?
Nou succes daarmee.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet nog twee Stories refinen, maar lukt niet echt
Kozijnenman belt zojuist vanaf de garage, boordcomputer is stuk.
Wordt waarschijnlijk morgenochtend, wordt vervolgd
Met de Stories of de kozijnenman?quote:
Stiekem ben je gewoon fan van Kelly, geef maar toe.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Destijds KvK 10 t/m 12 gevolgd en toen Kelly zo in de media was, werd er volgens mij ergens verteld dat ze in KvK zat
Ja, stiekem jeugdheld, dit dat.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon fan van Kelly, geef maar toe.
Och, is da os Kel?quote:
Met beide.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
Met de Stories of de kozijnenman?
Nou, ben allang blij dat hij met morgenochtend kwam aanzetten, al een hele verbetering met hoe het de afgelopen maanden is gegaan.
Ja, hoop het ook. Moet ik helaas m'n wekker zetten, maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met beide.Nou maar hopen dat ie morgenochtend daadwerkelijk langs komt dan.
Nee, gewoon een aansteller.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg dat ik een beetje transgender-moe aan het worden ben. Of ben ik dan homofoob.
Ik begin nu pas een beetje te snappen dat South Park zoveel aandacht besteed aan de PC rage. Tot nu toe vrijwel niets te maken gehad met PC, maar merk dat dat kennelijk bij de jeugd, social media en de VS overdreven vormen aanneemt. Alsof iedereen nu een eigen hokje wilquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg dat ik een beetje transgender-moe aan het worden ben. Of ben ik dan homofoob.
Ik sta echt versteld over het Engels van Nikkie.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:35 schreef aeque het volgende:
Mag toch wel hopen dat die Nikkie een beter boegbeeld is dan Kelly, mijn god wat een tokkie is dat.
Hier is het ook drama. Paar mails gestuurd, telefoontje gepleegd, koffie gedronken, gekletst, meer koffie gedronken, meer gekletst, taart gegeten, meer gekletst..... totaal niet productief.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe vanalles.
Weinig nuttigs echter.
Gewoon een golf beweging. Van onderdrukt naar overexposed, en dan weer kalm.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik begin nu pas een beetje te snappen dat South Park zoveel aandacht besteed aan de PC rage. Tot nu toe vrijwel niets te maken gehad met PC, maar merk dat dat kennelijk bij de jeugd, social media en de VS overdreven vormen aanneemt. Alsof iedereen nu een eigen hokje wil
Zit wat in, laten we idd hopen dat het op een gegeven moment weer kalmeert.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon een golf beweging. Van onderdrukt naar overexposed, en dan weer kalm.
Net als dat je net uit de kast komt je t tegen iedereen wil vertellen ineens.
Je hebt t jaren lang niet mogen zeggen.
Give it time.
Dit jaar nog niks over ZP gehoord, dus dat is prettig.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Zit wat in, laten we idd hopen dat het op een gegeven moment weer kalmeert.
Net als Zwarte Piet en vuurwerk
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit jaar nog niks over ZP gehoord, dus dat is prettig.
quote:
En de natural hair, en de oscars so black, en de whitewashing bij Asians, en de.........quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Zit wat in, laten we idd hopen dat het op een gegeven moment weer kalmeert.
Net als Zwarte Piet en vuurwerk
Dat is inderdaad het probleem. Men weet elkaar zo op te fokken tegenwoordig, wat de boel lekker polariseert. Maar dat is sowieso helaas de trend met wel meer onderwerpen, boosheid, zwart-wit, polarisatie. Snap niet waar dat zo'n beetje de laatste 10 jaar vandaan is gekomen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de natural hair, en de oscars so black, en de whitewashing bij Asians, en de.........
Allemaal absoluut waar en valide punten. En allemaal nu net zo hard aan het overschreeuwen.
En straks weten we niet beter.
Laat ze maar lekker in DH staan, heb ik er geen last van.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:57 schreef STING het volgende:
Speaking of which, FDF weer bezig.
https://nos.nl/artikel/23(...)n-met-tractoren.html
Internet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem. Men weet elkaar zo op te fokken tegenwoordig, wat de boel lekker polariseert. Maar dat is sowieso helaas de trend met wel meer onderwerpen, boosheid, zwart-wit, polarisatie. Snap niet waar dat zo'n beetje de laatste 10 jaar vandaan is gekomen.
Klopt inderdaad, internet/social media zie ik ook als de grootste oorzaak; dat is wel iets wat de afgelopen 10 jaar echt geexplodeerd is. Ben benieuwd hoe lang het duurt totdat we daar van leren, zoveel 'domme' mensen op de interwebs.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Internet.
Je kan alles roepen vanaf je burootje, zonder echte consequenties, en iedereen hoort het.
Fake news, reaguurders, dat soort crap.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, internet/social media zie ik ook als de grootste oorzaak; dat is wel iets wat de afgelopen 10 jaar echt geexplodeerd is. Ben benieuwd hoe lang het duurt totdat we daar van leren, zoveel 'domme' mensen op de interwebs.
Dat is sowieso het beste tegenwoordig, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fake news, reaguurders, dat soort crap.
Wat er aan opmerkingen op facebook, youtube, fok frontpage en nu.nl in reacties staan is echt te triest voor woorden.
Daar word je best wel depressief van. Zo veel domme ongenuanceerde holbewoners.
Vroeger zag ik die amper.
Nu hou ik ook maar op met lezen van die dingen.
Maar ik vraag me af of negeren (huehue) dan weer de beste oplossing isquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is sowieso het beste tegenwoordig, heb ik het idee.
Een vriendin van mij gaat structureel in op alle domme Ria's en Gerda's op FB. Ik zou er de puf niet voor hebben, maar goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vraag em af of negeren (huehue) dan weer de beste oplossing is
Het geeft me wel een stuk meer rust en een lagere bleddruk in ieder geval.
Inderdaad, vooral de nieuws reacties helpt niet mee met het vertrouwen in de mensheid.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fake news, reaguurders, dat soort crap.
Wat er aan opmerkingen op facebook, youtube, fok frontpage en nu.nl in reacties staan is echt te triest voor woorden.
Daar word je best wel depressief van. Zo veel domme ongenuanceerde holbewoners.
Vroeger zag ik die amper.
Nu hou ik ook maar op met lezen van die dingen.
OH. WANT.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:43 schreef Ang3l het volgende:
https://takumi-eindhoven.nl/
Ik ben trouwens heul kei fan
Zit in Rotterdam ook.
Dat ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom sowieso zelden op fb, twitter enzo.... Dus dat scheelt al veel, gok ik zo.
Maar ze ziet het ook hier op FOK! wel steeds meer. En ze geloven ook steeds meer in hun eigen gelijk en een ander heeft het sowieso fout en niet begrepen.
Kerkstraat zit ie.quote:
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ja.
Het nieuws probeer ik sowieso steeds meer te mijden, er waren tijden dat ik het VS nieuws dagelijks bijhield, maar uiteindelijk geeft dat alleen maar stress, wat totaal een waste is, want ik kan er toch niets aan veranderen
Ik las warme seksquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kerkstraat zit ie.
Wel super druk nog en geen reserveringen, dus soms zit je buiten te wachten a la Happy Italy ().
Maar echt heel lekker en leuk! Lekker met warme sake en zo.
Wel beter dan koude denk ik!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las warme seksIk dacht al, hè.
Uitgebreider dan Xu, lijkt het, wel fijn als er 2 van dat soort tentjes zitten, spreid de drukte hopelijk beter.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kerkstraat zit ie.
Wel super druk nog en geen reserveringen, dus soms zit je buiten te wachten a la Happy Italy ().
Maar echt heel lekker en leuk! Lekker met warme sake en zo.
Dat klinkt dan weer een beetje als het andere uiterstequote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Al ben ik dan bang dat ik apatisch wordt, en afstomp of zo.
Ja ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uitgebreider dan Xu, lijkt het, wel fijn als er 2 van dat soort tentjes zitten, spreid de drukte hopelijk beter.
Gewoon lekker vluchten in fantasie!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:19 schreef STING het volgende:
Gelukkig bestaan er ook nog series en games om lekker in onder te dompelen#ignoranceisbliss
Maar wel vergelijkbaar qua gerechten natuurlijk, curry/noedels/dumplings enzoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ongeveer hetzelfde.
Alleen is Xu Chinees en dit Japans.
Maar beide vind ik super leuke en lekkere tentjes
Ziet er ook echt heel leuk uit van binnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar wel vergelijkbaar qua gerechten natuurlijk, curry/noedels/dumplings enzo
Misschien zondag wel 1 van de 2quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ziet er ook echt heel leuk uit van binnen.
Aanrader.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pizza bestellen is echt fucking moeilijk vandaag![]()
Ny pizza app is kapot.
Domino’s zit al maanden dicht.
Thuisbezorgd app raak ik van in de war.
Pijn is fijnquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Sporten vandaag viel niet mee. Ga ik moeten wel voelen dit.
Vandaag met boksen zat ik wel goed met die pijn. Sparren ga ik nooit leuk vindenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Pijn is fijn
Ik begin volgende week weer! Hopelijk kan ik deze keer wat beter op gewicht blijven
Het is een teken dat je gewoon döner moet halenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ny pizza app is kapot.
Lekker!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is een teken dat je gewoon döner moet halen
Maak zelf pizza.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ny pizza app is kapot.
Nee, heb geen doorlopende reisverzekering en had op het moment van het boeken van de tickets nog geen reisverzekering afgesloten. Pijnlijke les.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je trouwens iets terug van je reisverzekering?
Dat is wel zuur.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, heb geen doorlopende reisverzekering en had op het moment van het boeken van de tickets nog geen reisverzekering afgesloten. Pijnlijke les.
Treed jezelf weer op?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:49 schreef Faxie het volgende:
10 Potentiele optredens morgen pfff. Even schiften...
Alleen voor Hubei wordt afgeraden te reizen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel zuur.
Los daarvan is het ook nog even de vraag hoe het zit met een negatief reisadvies. Geen idee hoe dat nu zit.
Na Chinees nieuwjaar zouden we bezoek vanuit China krijgen maar dat is ook even onzeker.
inb4 "je bent toch al kaal?"quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze plukken mij dit jaar iets minder kaal
Harige buikquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
inb4 "je bent toch al kaal?"
Als depressie een geluid had.quote:
Hopelijk krijg ik dan geen dik hoofdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
haar transplantatie van je buikhaar!
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik dan geen dik hoofd
Ach als het ook wat in de lengte toevoegt is het toch niet zo ergquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik dan geen dik hoofd
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ach als het ook wat in de lengte toevoegt is het toch niet zo erg
Gelukkig compenseer je het met een eckte fok pener.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedankt voor het betalen van mijn salaris mede namens al mijn mede-ambtenaren.
Zo maakt je dochter echt vriendinnen, ja. Goede moeder.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:26 schreef aeque het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-met-verf~af143cfc/
'Mijn kind pesten, hier, verf in je muil.'
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Moet door je reactie gelijk aan deze classic denken
Via booking.com geboekt? Dan kun je met een jankverhaal toch nog proberenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tickets voor morgen verkocht; toch nog geld terug. Hotel helaas niet dus dan maar een no show.
Ga denk ik binnenkort solliciteren voor hogere schaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedankt voor het betalen van mijn salaris mede namens al mijn mede-ambtenaren.
Blijkbaar niet genoeg jankverhaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Via booking.com geboekt? Dan kun je met een jankverhaal toch nog proberen
$$$quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga denk ik binnenkort solliciteren voor hogere schaal.
Gaat wel lekker hard, nu we beiden werken. Centen over om een auto te hebben.quote:
Ja dat scheelt behoorlijk. Als ik mijn vaste lasten ook zou kunnen delen zou met dat iedere maand minstens 750 euro schelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat wel lekker hard, nu we beiden werken. Centen over om een auto te hebben.
Misschien met Faxie.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat scheelt behoorlijk. Als ik mijn vaste lasten ook zou kunnen delen zou met dat iedere maand minstens 750 euro schelen.
Misschien toch maar samen gaan wonen met iemand.
Hysterische horde dames in 3...2...1...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat scheelt behoorlijk. Als ik mijn vaste lasten ook zou kunnen delen zou met dat iedere maand minstens 750 euro schelen.
Hoiquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je doen. Ik probeerde het ook, maar ik faalde.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga denk ik binnenkort solliciteren voor hogere schaal.
Hier is dat 100k meerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
Mwhehe, vergelijkbare huizen in de wijk staat nu voor 40k meer te koop dan ik 5 jaar geleden kocht en dan staat er ook nog 'bieden vanaf' bij
Fake een overlijden en doe effe zielig.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tickets voor morgen verkocht; toch nog geld terug. Hotel helaas niet dus dan maar een no show.
Niet. De overheid wil helemaal niet dat je bezit hebt. Wel schulden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe moet ik als starter nu iets kopen....
Probleem is dat ik liever lui dan moe ben.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je doen. Ik probeerde het ook, maar ik faalde.Kreeg twee tredes, ook fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |