Ik wil pakketjes bezorgen in een verlaten landschap met regen die je instant doet verouderenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik ben nog even een paar uur aan het werk. (Ja, maak jezelf dat maar wijs, dat gaat vast helpen.)
Evert Kwokquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:35 schreef rival het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb sinds een paar weken hun scheurkalender. Nu is het vrijwel elke ochtend: Ooohh zucht flauw mini-gniffel.quote:
Zo intens droog en flauw, ik hou er vanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:36 schreef STING het volgende:
[..]
Heb sinds een paar weken hun scheurkalender. Nu is het vrijwel elke ochtend: Ooohh zucht flauw mini-gniffel.
strandquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:35 schreef rival het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarom wil je dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil pakketjes bezorgen in een verlaten landschap met regen die je instant doet verouderen
Ik blijf bij de merries denk ik. Bevalt me zo goedquote:
Pff, heb je nu nog steeds niet je Aston Martin, valt een beetje tegen hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik blijf bij de merries denk ik. Bevalt me zo goed.
Allen maar omdat je dan het woord Merrie vaker kan gebruikenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik blijf bij de merries denk ik. Bevalt me zo goed.
Ik ben nog steeds een sloeberquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Pff, heb je nu nog steeds niet je Aston Martin, valt een beetje tegen hoor
Zijn wel echt hele fijne auto's hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Allen maar omdat je dan het woord Merrie vaker kan gebruiken
Omdat dat mijn nieuwe PS4 spel isquote:
Zegt me niks, maar veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Death Stranding.
Met o.a. Norman Reedus, Guillermo del Torro, Lea Seydoux en Mads Mikkelsen.
Mads Mikkselen, moet dan gelijk aan de serie Dark denkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Death Stranding.
Met o.a. Norman Reedus, Guillermo del Torro, Lea Seydoux en Mads Mikkelsen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:52 schreef STING het volgende:
Na maanden wachten vanwege allerlei redenen, vandaag 'staat hij met pech langs de Amstel, alles is uitgevallen'. Ik wantrouw niet zo snel iemand, maar hem inmiddels wel
Ik moet steeds via mijn telefoon kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, die van vandaag
[ afbeelding ]
Darkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Mads Mikkselen, moet dan gelijk aan de serie Dark denken
Wordt 3 de laatste ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het laatste seizoen
Jep. Vind ik eigenlijk zelf ook wel best, anders wordt het zo'n uitgemolken en langslepend verhaal.quote:
Ja eens,. Je moet weten wanneer je stopt. Dan kun je ook ergens naar toe werken. Ipv onnodig rekken en zweven en zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:55 schreef STING het volgende:
[..]
Jep. Vind ik eigenlijk zelf ook wel best, anders wordt het zo'n uitgemolken en langslepend verhaal.
Op Google staan allerlei stambomen met foto's van de personen in de verschillende tijdsperiodesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb seizoen 1 gezien maar als ik seizoen 2 wil kijken weet ik vast niet meer waar het ook alweer over ging, ik vond het zo ingewikkeld
Ja t is absoluut bijblijven, vanwege al die lijnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb seizoen 1 gezien maar als ik seizoen 2 wil kijken weet ik vast niet meer waar het ook alweer over ging, ik vond het zo ingewikkeld
Zat ie daarin ja? Hij is toch Deens?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Mads Mikkselen, moet dan gelijk aan de serie Dark denken
Nare verrassing.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ie zo duur was.
Nee, maar er is een personage die Mads Nielsen heetquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ie daarin ja? Hij is toch Deens?
Nee zit ie niet in.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ie daarin ja? Hij is toch Deens?
O ja Mikkelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee zit ie niet in.
Maar twee jongens heten Mads en Mikkel.
Sabrina staat er weer opquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben denk ik als 1 van de weinige ook fan van de nieuwe Nederlandse Netflix serie Ares.
Die had ook al zo'n fijn sfeertje. Lekker vaag. Mooi einde.
Maar ook die moet stoppen met 1 seizoen vind ik eigenlijk.
Die combo jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee zit ie niet in.
Maar twee jongens heten Mads en Mikkel.
Mikkel met z'n grote... rol in de serie!quote:
Alles al betaald?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:52 schreef STING het volgende:
Na maanden wachten vanwege allerlei redenen, vandaag 'staat hij met pech langs de Amstel, alles is uitgevallen'. Ik wantrouw niet zo snel iemand, maar hem inmiddels wel
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Zin an!quote:
Jep, al in oktober.quote:
Ik heb seizoen 2 nog niet eens gezien.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:55 schreef STING het volgende:
[..]
Jep. Vind ik eigenlijk zelf ook wel best, anders wordt het zo'n uitgemolken en langslepend verhaal.
Da's fijn, dan kun je op een gegeven moment S2 en S3 achter elkaar kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 2 nog niet eens gezien.
Moet je Ziggo en Vodafone nemenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Er staan ook weer wat dingen op HBO die ik wil zien, maar vind HBO te duur
Wij kunnen hier niet eens HBO krijgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo ongeveer alles via mijn werk maar kijk nooit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Vanwege steeds meer content op netflix vergeet ik dus helemaal bv Watchmen van HBO te kijken, of Handmaids Tale verder te kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ares is pas net nieuw.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:04 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Grenslanders ook een goede Nederlandse serie. Ares ken ik niet.
De eerste twee seizoenen van Handmaid's Tale staan nu gelukkig ook op Ziggo.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanwege steeds meer content op netflix vergeet ik dus helemaal bv Watchmen van HBO te kijken, of Handmaids Tale verder te kijken
Er zijn nog te veel series die ik moet kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ares is pas net nieuw.
Wel griezel/horror/mystey. Moet je tegen kunnen.
A la Dark? A la Sabrina?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ares is pas net nieuw.
Wel griezel/horror/mystey. Moet je tegen kunnen.
Het huidige ToDo lijstje hierquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn nog te veel series die ik moet kijken.Eens kijken of Ares aan het lijstje toegevoegd kan worden.
Blokkeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn mailbox loopt een beetje vol. Intussen al 7 mailtjes van één persoon ontvangen.
Nog steeds? Jezus.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Die soap bij die tattoo artist op Insta gaat door hoor.
Sabrinaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Het huidige ToDo lijstje hier
- Supernatural
- Stargate SG-1
- Star Trek: Picard
- The Expanse
- Marvel Agents of SHIELD
- 13 Reasons Why
- Sex Education
- Sabrina
Brooklyn 99 wilde ik idd ook verder kijken, maar die heeft ze al gezien en is wel een type serie die ik wel graag samen kijken, dus sla ik hem voor nu overquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sabrina!
Wij kijken nu Brooklyn 99, grappig.
Voor je volgende vriendin ofzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Brooklyn 99 wilde ik idd ook verder kijken, maar die heeft ze al gezien en is wel een type serie die ik wel graag samen kijken, dus sla ik hem voor nu over
Waar jij natuurlijk erg van smult.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja joh, bitch fights bij de reacties op foto's enzo.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor je volgende vriendin ofzo?
Bij mij:quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
- Supernatural
- Stargate SG-1
- The Expanse
- 13 Reasons Why
- Sex Education
- Sabrina
Ik heb geen Z... ja wacht wel volgens mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste twee seizoenen van Handmaid's Tale staan nu gelukkig ook op Ziggo.
Meer serieuzer. Dus dan meer a la Dark.quote:
Ooh ja dat vind ik wel tof.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer serieuzer. Dus dan meer a la Dark.
Eyes Wide Shut achtig.
Zit ook wat leuks tussenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij:
- Merlin
- Game of Thrones
- Once
- How I Met Your Mother
- The Shannara chronicles
Net eerste aflevering van Picard gekeken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
- Supernatural
- Stargate SG-1
- The Expanse
- 13 Reasons Why
- Sex Education
- Sabrina
O jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Zit ook wat leuks tussen
The Shannara Chronicles vond ik helaas een beetje cringy, te hoog Amerikaanse tiener gehalte.
Ik ben aan t wachten. Vriend van me heeft geen Disney+ en wil meekijken.quote:
Ik houd sowieso van fantasy dingen, dus als je nog aanbevelingen hebt. Ik hoor het graag.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Zit ook wat leuks tussen
The Shannara Chronicles vond ik helaas een beetje cringy, te hoog Amerikaanse tiener gehalte.
Hetzelfde heb ik trouwens bij The 100, coole scifi/dystopian setting, maar ik stoor me teveel aan die cliche Amerikaanse tiener/twenties personagesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Daar heb ik 2 seizoenen van gezien.
Denk dat wij dit weekend weer verder gaan, maar tot nu toe... Mehquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben aan t wachten. Vriend van me heeft geen Disney+ en wil meekijken.
Ja, daar ben ik na 2 seizoenen ook mee opgehouden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Hetzelfde heb ik trouwens bij The 100, coole scifi/dystopian setting, maar ik stoor me teveel aan die cliche Amerikaanse tiener/twenties personages
Dark Crystalquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd sowieso van fantasy dingen, dus als je nog aanbevelingen hebt. Ik hoor het graag.
Dark Crystal serie. Wow! Zo'n mooi eerbetoon aan de film en Henson.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dark Crystal
En The Witcher vond ik ook vermakelijk.
Beide op Netflix.
The Magicians.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd sowieso van fantasy dingen, dus als je nog aanbevelingen hebt. Ik hoor het graag.
Ik heb nu vier streaming diensten:quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dark Crystal
En The Witcher vond ik ook vermakelijk.
Beide op Netflix.
Die was ook vermakelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Magicians.
[ afbeelding ]
Even door de eerste afleveringen heen (leek wel een slechte Harry Potter kloon met seks), maar daarna wordt ie zoveel leuker en beterWat een fijne serie, en humor.
Ja, beetje dezelfde duistere humor wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Die was ook vermakelijkveel lagere cliche factor.
Vond het ook wel een beetje op Sabrina lijken.
Waar is die serie?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Magicians.
[ afbeelding ]
Even door de eerste afleveringen heen (leek wel een slechte Harry Potter kloon met seks), maar daarna wordt ie zoveel leuker en beterWat een fijne serie, en humor.
Lol.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nu vier streaming diensten:
Netflix
Disney+
Apple TV+
Amazon Prime Video
Beetje overdreven.
Ohquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Lol.
Ik alleen Netflix en HBO (via ZiggaVodafone)
Maar wellicht een maandje Disney+ om o.a. de Mandalorian te kijken en Amazon Prime gedurende Picard.Op Amazon The Man in the High Castle helaas al gezien, wacht nog met smart op het volgende seizoen.
Ja ik heb ook disney maar heb alles van Marvel gezien en vind Star Wars echt dramatisch slecht.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nu vier streaming diensten:
Netflix
Disney+
Apple TV+
Amazon Prime Video
Beetje overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |