ik zeg ook in de lapo dat hij hem kan kapen..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Gianni. de TT was voor haags. Hij had zich er op verheugd
Lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeej salaris is er weer bij![]()
Jeej nieuwe belastingregels![]()
Jeej ¤ 53 per maand extra betaald krijgen
Lekkahquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeej salaris is er weer bij![]()
Jeej nieuwe belastingregels![]()
Jeej ¤ 53 per maand extra betaald krijgen
hij doet maarquote:
daar is foto niet op geselecteerdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie alleen die wenkbrauwen.
Wel een goeie quote.
Ze springen in het oog.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar is foto niet op geselecteerd
ik had ze tot een minuut geleden nog nooit opgemerktquote:
Ja hij is boos.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:19 schreef gianni61 het volgende:
haags laat het wel behoorlijk afweten nu..
niet mijn probleemquote:
Zwart natuurlijk.quote:
In dat geval../quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zwart natuurlijk.
Dubbele espresso nog liever![]()
Tfoehé kom ik daar ff mooi weg.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zwart natuurlijk.
Dubbele espresso nog liever![]()
Dankje, kun je @Jippie68 en @noodgang voor benaderen. Voor een 10tje en een etentje doen die echt veel.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dankje, kun je @:jippie68 en @:noodgang voor benaderen. Voor een 10tje en een etentje doen die echt veel.
Ben geen homo maar een 10tje is een 10tje.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:30 schreef noodgang het volgende:
[..]Dat klopt voor 10 euro praktisch alles wel!
Maak je ook schoon?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ben geen homo maar een 10tje is een 10tje.
Ligt eraan watquote:
10tje per bord en per m2quote:
Neejuhquote:
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. NOu dan kijk ik nog wel even verder. Het is toch wel wat prijzig zo.
Ja als het goed is had ik een afspraak staan met iemand van Budacleaningservices maar daar is nooit iemand komen opdagen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Offerte was ook vrijblijvend.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dankje, kun je @:jippie68 en @:noodgang voor benaderen. Voor een 10tje en een etentje doen die echt veel.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het goed is had ik een afspraak staan met iemand van Budacleaningservices maar daar is nooit iemand komen opdagen.
Wat ik regel business voor jou!quote:
Ik doe dat voor noppesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wat ik regel business voor jou!
ik wil best helpen, maar gezien de afstand denk ik dat de voorrijkosten iets te hoog zullen zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het goed is had ik een afspraak staan met iemand van Budacleaningservices maar daar is nooit iemand komen opdagen.
Owja oké wilde je nog trakteren op Thai's ofzo maargoed.quote:
Virtuele thaiquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Owja oké wilde je nog trakteren op Thai's ofzo maargoed.
Virtueel pittigquote:
Welke heb je nu weer gekocht?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het al vanavond? Ik wil m'n spelletje spelen.
ik heb liever een pittige lunchquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een pittige vergadering na de lunch.
lik sambal er op en in het tosti ijzer ermeequote:
Slimes zijn beestjes en die kan je vangen. En kippen voeren, dus ik heb ook een kippenhok.quote:
Fuuuuuuuquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Krijg net rooster, pas volgende week weekend op zat en zondag
2 dagen is ook niet genoeg.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel zondag vrij en volgende week woensdag maar zon 1 dag tussendoor is nooit genoeg
Geen sambal, geen tosti-ijzer op het werkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lik sambal er op en in het tosti ijzer ermee
RIP Balliequote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Krijg net rooster, pas volgende week weekend op zat en zondag
tijd om je life-choices te overdenkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen sambal, geen tosti-ijzer op het werk
Ik moest even druk arbeitenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg ook in de lapo dat hij hem kan kapen..
Lekker bezig chefquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, de meeting van vanmiddag is in elk geval terdege voorbereid
Zolang je dat maar niet tegen de mijne doet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Tering wat is het koud buiten, krijg spontaan behoefte om tegen een warme kont aan te rijden.
niet mijn probleem he..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moest even druk arbeiten
Ik verwacht pittige discussies, maar dankzij mijn heldere excelletje hebben we wel een goed overzicht van de mogelijkheden.quote:
+1quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet tegen de mijne doet.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht pittige discussies, maar dankzij mijn heldere excelletje hebben we wel een goed overzicht van de mogelijkheden.
Geloof me, die komt er alsnog.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat voorkomt hopelijk urenlange verwarring en chaos
Godver. het is echt mch.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht pittige discussies, maar dankzij mijn heldere excelletje hebben we wel een goed overzicht van de mogelijkheden.
Ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloof me, die komt er alsnog.
Weinig mensen die er zo de nadruk op leggenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Er zijn meer mensen die in Excel werken
Pfieuw dan ben je voor 18.00 wel thuis ipv 21.00quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, anders was het echt een eindeloze zit geworden![]()
/diskiminazie
Tja, als je een tabel moet maken is Excel wel echt het meest praktischequote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weinig mensen die er zo de nadruk op leggen
Gewoon orders geven en mensen dat hersenloos op laten volgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja bizar he? Dat eeuwige gepolder ook.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfieuw dan ben je voor 18.00 wel thuis ipv 21.00
Koekoekquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon orders geven en mensen dat hersenloos op laten volgen.
Hersenloos zijn de meesten toch al, dus da's een goed begin
Google sheets kan ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, als je een tabel moet maken is Excel wel echt het meest praktische
Hoiquote:
In het buitenland werkt dat ook echt zo. Maar hier moet iedereen over alles een plasje kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon orders geven en mensen dat hersenloos op laten volgen.
Hersenloos zijn de meesten toch al, dus da's een goed begin
Dat weet ik, maar hersenloze plasjes zijn zo... tja... hersenloos.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het buitenland werkt dat ook echt zo. Maar hier moet iedereen over alles een plasje kunnen doen.
Amenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hersenloze plasjes zijn zo... tja... hersenloos.
Geeft ook zo'n natte boelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hersenloze plasjes zijn zo... tja... hersenloos.
Valt wel mee hoor vandaagquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Tering wat is het koud buiten, krijg spontaan behoefte om tegen een warme kont aan te rijden.
Hier ook. Geweldige tool als je weet hoe het werkt. Maar ik heb meestal ruzie met formules en aan macro's waag ik me helemaal nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Excel, haat-liefde verhouding hier.
Macro's kon ik ooit enorm veel mee, maar toen had ik het ineens een tijdlang niet nodig. Doei skillz.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ook. Geweldige tool als je weet hoe het werkt. Maar ik heb meestal ruzie met formules en aan macro's waag ik me helemaal niet
Heb je een makropas?quote:
Kom ik ook af en toe.quote:
Zo die verwacht wel een beurt vanavond, kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:55 schreef Fogel het volgende:
Ben aan het thuiswerken. Vriendin kwam net met een bak koffie en chocolade langs.
Ik wil ook zo'n vriendinquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:55 schreef Fogel het volgende:
Ben aan het thuiswerken. Vriendin kwam net met een bak koffie en chocolade langs.
Vanavond pas?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo die verwacht wel een beurt vanavond, kan ik je vertellen.
Zelfs die heb ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die opblaaspop brengt idd geen koffie
Nee klopt, die komen ook niet binnen zonder makropasquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroegah heel vaak. Tegenwooridg loopt er geen kip meer.
Jawel hoor, maar die kippen lopen niet meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee klopt, die komen ook niet binnen zonder makropas
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee klopt, die komen ook niet binnen zonder makropas
Xdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar die kippen lopen niet meer.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar die kippen lopen niet meer.
Zķ verse kippen hadden ze daar ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroegah heel vaak. Tegenwooridg loopt er geen kip meer.
#coronavirusjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zķ verse kippen hadden ze daar ook helemaal niet.
[ afbeelding ]
Van die foto krijg ik al Coronaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zķ verse kippen hadden ze daar ook helemaal niet.
[ afbeelding ]
Beetje lime erbij en klaar.quote:
Hommo gespot.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
k heb even buiten gevoeld.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Valt mee dat jij dat zegt in dat toch al lekke pand van je.
Geen haat, ik moest je gewoon even porren met je huis.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb even buiten gevoeld.
En proef wat haat voor mijn huis uit je opmerking
Ik hou van mijn huis dus lukt nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geen haat, ik moest je gewoon even porren met je huis.
Hoe gaat het met je rat?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik hou van mijn huis dus lukt niet
Heb em al een tidje niet meer gezien.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je rat?
Heet jij toevallig Ratzinger van je achternaam?![]()
Ik zou ‘m Basil noemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb em al een tidje niet meer gezien.
https://www.donaldduck.nl/duckipedia/b/basil-holmuis/quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als eerbetoon aan Fawlty Towers.
ken ik niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.donaldduck.nl/duckipedia/b/basil-holmuis/
Zo, dat is lang geleden! Dat was toch een soort Sherlock?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar is die film een jaar ouder dan ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo, dat is lang geleden! Dat was toch een soort Sherlock?
Die kan ik me nog herinnerenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als eerbetoon aan Fawlty Towers.
Zet een pak behangplaksel op hun bureau. Zal ze leren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO VEEL LULLEN DER BEHANGERS IN DIT BEDRIJF![]()
Toe aan weekend.
Rustaaaaagquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO VEEL LULLEN DER BEHANGERS IN DIT BEDRIJF![]()
Toe aan weekend.
Zin om pofferts op neuzen uit te gaan delen hier.quote:
Lijkt me niet goed voor je carričre.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zin om pofferts op neuzen uit te gaan delen hier.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de afwas gedaan. Eindelijk. Kon niks meer kwijt op het aanrecht en heb ook de keukenkastdeurtjes schoongemaakt
Ik plot nu de dood van de bovenbuurman omdat hij zijn schoenen niet uittrekt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, de buren oefenen hun toonladders. Ze moeten nog veel oefenen, maar ik hoop dat ze dat elders gaan doen.
Hard en bonkig, jeweetz.quote:
Het is iedere vrijdag raak hier.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik plot nu de dood van de bovenbuurman omdat hij zijn schoenen niet uittrekt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het lost wel een heleboel problemen opquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me niet goed voor je carričre.
Och, alles heeft z'n voor- en nadelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:01 schreef Fogel het volgende:
Geen idee wat mijn buren allemaal hebben en het boeit ook niet, ze wonen ver genoeg bij me vandaan
Oké, Cruyffdraakjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, alles heeft z'n voor- en nadelen.
Ik speel trompetquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Thuis hebben de buren wel twee piano's, maar die kunnen in ieder geval fatsoenlijk spelen.
Vooral irritant als ze voor de tigste keer hetzelfde deuntje oefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik speel trompet![]()
Pas de buurvrouw aan de deur
Meestal stoort het me ook niet hoor, ze oefenen braaf overdag/in de vroege avond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar na een paar weken steeds hetzelfde deuntje, weet ik het wel.
(Om eerlijk te zijn: ze geven ook af en toe les, dan ontkom je er ook niet echt aan)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
JIJ wilt iets weten. JIJ Hebt een vraag en je weet ook al wie het antwoord heeft. Bellen. Nu.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
Zit mij iets verschrikkelijk dwars.
Of ik achter de rug om van stiefmonster ook de notaris ga bellen om te vragen hoe de stand van zaken is. Ik begrijp er niks van. Ik hoor helemaal niks van niemand iets
Weekendquote:
Met een kandelaar in de keuken door de butler?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In de bibliotheek dan toch.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een kandelaar in de keuken door de butler?
Geen idee waar het over gaat, maar als je post verwacht kun je idd eens vragen waar het blijft ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weekend![]()
Maandag![]()
Ik begrijp het echt niet. Normaal gesproken krijg je toch gewoon post van een notaris
Ja bij het regelen van een nalatenschap krijgen de erfgenamen toch post van de notaris die dit regelt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar als je post verwacht kun je idd eens vragen waar het blijft ja.
Normaliter wel als er dingen veranderen of gaan veranderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weekend![]()
Maandag![]()
Ik begrijp het echt niet. Normaal gesproken krijg je toch gewoon post van een notaris
Mag ook als jij je daar prettiger bij voelt.quote:
Je word in eerste instantie toch al geinformeerd dat je een erfgenaam bentquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normaliter wel als er dingen veranderen of gaan veranderen.
Hoe oud is hij?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:24 schreef Pumpalov het volgende:
Ik hoop nog steeds op het bericht dat er blijkbaar een onbekende oom overleden is die mij een paar miljoen en een landgoed achterlaat
Ik heb nog wel wat Nigeriaanse prinsen voor je.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:24 schreef Pumpalov het volgende:
Ik hoop nog steeds op het bericht dat er blijkbaar een onbekende oom overleden is die mij een paar miljoen en een landgoed achterlaat
Ik hoop dood minus twee maanden.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat Nigeriaanse prinsen voor je.
Ik ben niet persoonlijk door de notaris in kwestie geīnformeerd toen ik in een testament ben gezet door een familie lid, maar door het familie lid zelf.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je word in eerste instantie toch al geinformeerd dat je een erfgenaam bentOf is dat alleen zo in films? :p
ahquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet persoonlijk door de notaris in kwestie geīnformeerd toen ik in een testament ben gezet door een familie lid, maar door het familie lid zelf.
Geen idee verder hoe dat werkt trouwens
quote:De notaris die het testament heeft gemaakt neemt geen contact op met de erfgenamen na het overlijden van de erflater. Dat doet de notaris alleen als hij of zij is aangewezen als executeur. Anders gaat de notaris niets doen en moeten de erfgenamen het zelf onderling regelen. De notaris heeft dus geen actieve rol in de afhandeling van een erfenis.
Ja prima, daar voel ik niets van.quote:
Lolquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:49 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja prima, daar voel ik niets van.
Wa's da?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Jullie zijn nog steeds geen vrienden?
Jawelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Jullie zijn nog steeds geen vrienden?
Geef linkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb dven zelfs op insta 🤩😍
Ahgossie.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee maar ze zeiden laatst dat ze geen vrienden meer waren
Tenminste iemand die er om moet lachenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sorry, ik moest hier zelf te hard om lachen
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tenminste iemand die er om moet lachen
Ha, ha, ha...quote:
Sorry dat ik mee probeer te helpen hoor.quote:
Ja maar dit kwam gewoon echt niet oprecht over.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry dat ik mee probeer te helpen hoor.
Het "lachen" wellicht niet, maar de hulp was oprecht.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar dit kwam gewoon echt niet oprecht over.
Dat waardeer ikquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het "lachen" wellicht niet, maar de hulp was oprecht.
Ik wacht tot dat ik moet werkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een dood zooitje hier trouwens.
Je bent zelf gruwelijk vetquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Dit is toch zo gruwelijk vet he
https://www.facebook.com/LADbible/videos/1063794973957268/
Alleen als ze mij haar link geeftquote:
wat las jequote:
@bitterbalquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Alleen als ze mij haar link geeft
Ik wil ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Alleen als ze mij haar link geeft
Aangevraagd. WE ZULLEN EENS ZIEN OF JIJ LIEGT OF NIETquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:29 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Aangevraagd. WE ZULLEN EENS ZIEN OF JIJ LIEGT OF NIET
Je hebt Haags toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:33 schreef Pumpalov het volgende:
Jammer dit. Net nu ik dacht eindelijk eens een leuke FOK!er op instagram te krijgen.
Jja, precies.quote:
Jij bent de ksc'er die niet op insta zit?quote:
quote:
Ik gok een bord macaroniquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Blijkbaar. Waarschijnlijk 1 foto op zijn account. Iets met ado denk ik
Ok niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:42 schreef Gruj0 het volgende:
Wie houdt er hier ook van Pokemon?
Bitterbal iig, ze heeft Ratata al in bezit.
Net per ongeluk ontvolgdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Blijkbaar. Waarschijnlijk 1 foto op zijn account. Iets met ado denk ik
Geef link danquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:49 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Net per ongeluk ontvolgd
NIETS MET ADO
En wel 20 berichten
Geef jouw link danquote:
Ga je mij volgen danquote:
Dan hebben we geen dealquote:
Jammer, ik had de verwachting dat we een prima ikhartjoujijhartmijvriendschap hadden kunnen onderhoudenquote:
Ben wel nieuwsgierig naar je insta ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jammer, ik had de verwachting dat we een prima ikhartjoujijhartmijvriendschap hadden kunnen onderhouden
Stiekemquote:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stiekem![]()
Je kunt me vinden onder @:hunk6969
Je speelt met mijn privé!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Nou, waar wacht je op danquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig naar je insta ja.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent de ksc'er die niet op insta zit?
Kan je publiekelijk verkondigen EN beloven dat ik de directe link van jouw instagram terug krijg en aangezien ik hoop dat het een privé profiel is, mijn uitnodiging ook geaccepteerd wordt waarbij ik direct ook wil vermelden dat het niet mag leiden tot een directe verwijdering binnen een minuut na acceptatie?quote:
Jeetje wat een tekst. Ik verklaar het publiekelijk allemaalquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:03 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kan je publiekelijk verkondigen EN beloven dat ik de directe link van jouw instagram terug krijg en aangezien ik hoop dat het een privé profiel is, mijn uitnodiging ook geaccepteerd wordt waarbij ik direct ook wil vermelden dat het niet mag leiden tot een directe verwijdering binnen een minuut na acceptatie?
Moet wel als je een beetje modellen opdrachten wil krijgen via insta.quote:
Vind je het gek? Iedereen is nu vol op instagram aan het rondneuzen.quote:
Mja, ben even bitterbal haar 734 foto's aan het liken nuquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind je het gek? Iedereen is nu vol op instagram aan het rondneuzen.
Zo dat heb je snel gedaan .quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mja, ben even bitterbal haar 734 foto's aan het liken nu
Zo gezegd, zo gediggidaanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo dat heb je snel gedaan .
Bijna net zo snel als jij soms postquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo dat heb je snel gedaan .
Nou, ik lieg niet ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |