ik zeg ook in de lapo dat hij hem kan kapen..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Gianni. de TT was voor haags. Hij had zich er op verheugd
Lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeej salaris is er weer bij![]()
Jeej nieuwe belastingregels![]()
Jeej ¤ 53 per maand extra betaald krijgen
Lekkahquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeej salaris is er weer bij![]()
Jeej nieuwe belastingregels![]()
Jeej ¤ 53 per maand extra betaald krijgen
hij doet maarquote:
daar is foto niet op geselecteerdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie alleen die wenkbrauwen.
Wel een goeie quote.
Ze springen in het oog.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar is foto niet op geselecteerd
ik had ze tot een minuut geleden nog nooit opgemerktquote:
Ja hij is boos.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:19 schreef gianni61 het volgende:
haags laat het wel behoorlijk afweten nu..
niet mijn probleemquote:
Zwart natuurlijk.quote:
In dat geval../quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zwart natuurlijk.
Dubbele espresso nog liever![]()
Tfoehé kom ik daar ff mooi weg.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zwart natuurlijk.
Dubbele espresso nog liever![]()
Dankje, kun je @Jippie68 en @noodgang voor benaderen. Voor een 10tje en een etentje doen die echt veel.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dankje, kun je @:jippie68 en @:noodgang voor benaderen. Voor een 10tje en een etentje doen die echt veel.
Ben geen homo maar een 10tje is een 10tje.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:30 schreef noodgang het volgende:
[..]Dat klopt voor 10 euro praktisch alles wel!
Maak je ook schoon?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ben geen homo maar een 10tje is een 10tje.
Ligt eraan watquote:
10tje per bord en per m2quote:
Neejuhquote:
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. NOu dan kijk ik nog wel even verder. Het is toch wel wat prijzig zo.
Ja als het goed is had ik een afspraak staan met iemand van Budacleaningservices maar daar is nooit iemand komen opdagen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Offerte was ook vrijblijvend.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dankje, kun je @:jippie68 en @:noodgang voor benaderen. Voor een 10tje en een etentje doen die echt veel.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het goed is had ik een afspraak staan met iemand van Budacleaningservices maar daar is nooit iemand komen opdagen.
Wat ik regel business voor jou!quote:
Ik doe dat voor noppesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wat ik regel business voor jou!
ik wil best helpen, maar gezien de afstand denk ik dat de voorrijkosten iets te hoog zullen zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het goed is had ik een afspraak staan met iemand van Budacleaningservices maar daar is nooit iemand komen opdagen.
Owja oké wilde je nog trakteren op Thai's ofzo maargoed.quote:
Virtuele thaiquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Owja oké wilde je nog trakteren op Thai's ofzo maargoed.
Virtueel pittigquote:
Welke heb je nu weer gekocht?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het al vanavond? Ik wil m'n spelletje spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |