ik zeg ook in de lapo dat hij hem kan kapen..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Gianni. de TT was voor haags. Hij had zich er op verheugd
Lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeej salaris is er weer bij![]()
Jeej nieuwe belastingregels![]()
Jeej ¤ 53 per maand extra betaald krijgen
Lekkahquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeej salaris is er weer bij![]()
Jeej nieuwe belastingregels![]()
Jeej ¤ 53 per maand extra betaald krijgen
hij doet maarquote:
daar is foto niet op geselecteerdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie alleen die wenkbrauwen.
Wel een goeie quote.
Ze springen in het oog.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar is foto niet op geselecteerd
ik had ze tot een minuut geleden nog nooit opgemerktquote:
Ja hij is boos.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:19 schreef gianni61 het volgende:
haags laat het wel behoorlijk afweten nu..
niet mijn probleemquote:
Zwart natuurlijk.quote:
In dat geval../quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zwart natuurlijk.
Dubbele espresso nog liever![]()
Tfoehé kom ik daar ff mooi weg.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zwart natuurlijk.
Dubbele espresso nog liever![]()
Dankje, kun je @Jippie68 en @noodgang voor benaderen. Voor een 10tje en een etentje doen die echt veel.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dankje, kun je @:jippie68 en @:noodgang voor benaderen. Voor een 10tje en een etentje doen die echt veel.
Ben geen homo maar een 10tje is een 10tje.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:30 schreef noodgang het volgende:
[..]Dat klopt voor 10 euro praktisch alles wel!
Maak je ook schoon?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ben geen homo maar een 10tje is een 10tje.
Ligt eraan watquote:
10tje per bord en per m2quote:
Neejuhquote:
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. NOu dan kijk ik nog wel even verder. Het is toch wel wat prijzig zo.
Ja als het goed is had ik een afspraak staan met iemand van Budacleaningservices maar daar is nooit iemand komen opdagen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Offerte was ook vrijblijvend.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dankje, kun je @:jippie68 en @:noodgang voor benaderen. Voor een 10tje en een etentje doen die echt veel.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het goed is had ik een afspraak staan met iemand van Budacleaningservices maar daar is nooit iemand komen opdagen.
Wat ik regel business voor jou!quote:
Ik doe dat voor noppesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wat ik regel business voor jou!
ik wil best helpen, maar gezien de afstand denk ik dat de voorrijkosten iets te hoog zullen zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het goed is had ik een afspraak staan met iemand van Budacleaningservices maar daar is nooit iemand komen opdagen.
Owja oké wilde je nog trakteren op Thai's ofzo maargoed.quote:
Virtuele thaiquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Owja oké wilde je nog trakteren op Thai's ofzo maargoed.
Virtueel pittigquote:
Welke heb je nu weer gekocht?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het al vanavond? Ik wil m'n spelletje spelen.
ik heb liever een pittige lunchquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een pittige vergadering na de lunch.
lik sambal er op en in het tosti ijzer ermeequote:
Slimes zijn beestjes en die kan je vangen. En kippen voeren, dus ik heb ook een kippenhok.quote:
Fuuuuuuuquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Krijg net rooster, pas volgende week weekend op zat en zondag
2 dagen is ook niet genoeg.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel zondag vrij en volgende week woensdag maar zon 1 dag tussendoor is nooit genoeg
Geen sambal, geen tosti-ijzer op het werkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lik sambal er op en in het tosti ijzer ermee
RIP Balliequote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Krijg net rooster, pas volgende week weekend op zat en zondag
tijd om je life-choices te overdenkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen sambal, geen tosti-ijzer op het werk
Ik moest even druk arbeitenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg ook in de lapo dat hij hem kan kapen..
Lekker bezig chefquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, de meeting van vanmiddag is in elk geval terdege voorbereid
Zolang je dat maar niet tegen de mijne doet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Tering wat is het koud buiten, krijg spontaan behoefte om tegen een warme kont aan te rijden.
niet mijn probleem he..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moest even druk arbeiten
Ik verwacht pittige discussies, maar dankzij mijn heldere excelletje hebben we wel een goed overzicht van de mogelijkheden.quote:
+1quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet tegen de mijne doet.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht pittige discussies, maar dankzij mijn heldere excelletje hebben we wel een goed overzicht van de mogelijkheden.
Geloof me, die komt er alsnog.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat voorkomt hopelijk urenlange verwarring en chaos
Godver. het is echt mch.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht pittige discussies, maar dankzij mijn heldere excelletje hebben we wel een goed overzicht van de mogelijkheden.
Ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloof me, die komt er alsnog.
Weinig mensen die er zo de nadruk op leggenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Er zijn meer mensen die in Excel werken
Pfieuw dan ben je voor 18.00 wel thuis ipv 21.00quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, anders was het echt een eindeloze zit geworden![]()
/diskiminazie
Tja, als je een tabel moet maken is Excel wel echt het meest praktischequote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weinig mensen die er zo de nadruk op leggen
Gewoon orders geven en mensen dat hersenloos op laten volgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja bizar he? Dat eeuwige gepolder ook.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfieuw dan ben je voor 18.00 wel thuis ipv 21.00
Koekoekquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon orders geven en mensen dat hersenloos op laten volgen.
Hersenloos zijn de meesten toch al, dus da's een goed begin
Google sheets kan ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, als je een tabel moet maken is Excel wel echt het meest praktische
Hoiquote:
In het buitenland werkt dat ook echt zo. Maar hier moet iedereen over alles een plasje kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon orders geven en mensen dat hersenloos op laten volgen.
Hersenloos zijn de meesten toch al, dus da's een goed begin
Dat weet ik, maar hersenloze plasjes zijn zo... tja... hersenloos.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het buitenland werkt dat ook echt zo. Maar hier moet iedereen over alles een plasje kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |