quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat de haar boobies niet zullen vergeten
Ik heb nog nooit een bikinipic van deze milf gezien. Zeer teleurstellendquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
Sow, dat was niet mis. Ze heeft die troefkaart nog niet uitgespeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
Bij RTL4 is ze kuiser gekleed lijkt het wel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat we haar boobies niet zullen vergeten
ja die hangen goed in het netjequote:Op donderdag 23 januari 2020 23:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Sow, dat was niet mis. Ze heeft die troefkaart nog niet uitgespeeld.
Deze wint ze niet van Welmoed.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Sow, dat was niet mis. Ze heeft die troefkaart nog niet uitgespeeld.
Ik ben op circa 500m hemelsbreed opgegroeid van de finishquote:
In Dokkum?quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben op circa 500m hemelsbreed opgegroeid van de finish
Ik woon op route 2 als Pokemontrainert, voor de gym van Brock.quote:
De finish ligt in Ljouwertquote:
Niet EPC <-1.0 wonenquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:28 schreef svann het volgende:
Alvast sparen voor de hoge energierekening.
Ik dacht echt in Dokkum.quote:
boeie, net zo feitje dat het enkelfout van spaghetti spaghetto is.quote:
Jacco Vonhof?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie was die knappe man hij zat naast Mick van Wely? Ik bedoel niet Piet Pauwlusma maar die andere man.
Ik vond ze eerder een kritische ondertoon hebben, wat met alle duos die we al gezien hebben wel een verademing is. Alleen bij Piet was dat niet nodig geweest, werd aan alle kanten aangevallen toen zijn item begonquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:23 schreef Eightyone het volgende:
Het minste duo van de vijf, concludeer ik onderhand.
Mooi (net Barbie & Ken) en ook slim, in dat opzicht mensen die veel mee hebben, maar er hangt een vervelend aura van arrogantie om ze heen.
Wat een subforum is datquote:
Ze jagen ook stervenshard door de woestijn... ongelukken verzekerd!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:48 schreef superniger het volgende:
Dakar moet weer terug naar Afrika.
Tientallen doodgereden toeschouwers.
SAD
Yep, geen levensverzekering dekt dit evenement.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze jagen ook stervenshard door de woestijn... ongelukken verzekerd!
Zelf die grote vrachtwagens... Ongehoord hard!
Maargoed, dat weet men en je tekent ervoor als je meedoet!
Nee, ik optimaliseer fiscaal wel perfectquote:
Dit is dan ook een powervrouw.quote:
Echt? .... nou dan is zakenvrouw zijn zwaar!quote:
Met eerlijk verdiende centjes!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, ons monkyyy steekt gewoon al haar centjes in obscure beleggingspandjes.
En hij geeft nooit een cent uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:03 schreef BlackNero het volgende:
Hoe kan Rutte geen miljonair zijn? Hoe lang zit hij in de kamer?
Inderdaad, en je zou ook niet zeggen dat het aan drugs, alcohol of vrouwen uitgaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:03 schreef BlackNero het volgende:
Hoe kan Rutte geen miljonair zijn? Hoe lang zit hij in de kamer?
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En hij geeft nooit een cent uit.
Ja, ik wil zijn tax returns zien.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Inderdaad, en je zou ook niet zeggen dat het aan drugs, alcohol of vrouwen uitgaat.
Niet eens in de publieke sector!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En hij geeft nooit een cent uit.
4 jaar staatssecretaris. 8 jaar premier. Bijna 20 jaar kamer en dan geen miljonair?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Niet eens in de publieke sector!
WAAR IS DAT GELD?
En dan woont hij ook nog eens bij z'n moeder thuis, onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:08 schreef BlackNero het volgende:
[..]
4 jaar staatssecretaris. 8 jaar premier. Bijna 20 jaar kamer en dan geen miljonair?
Zowat iedereen kan hier in een prima rijtjeshuis of appartement wonen. Dankzij de nivellering maakt het geen reet uit of je 2000 of 4000 bruto per maand verdient.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:06 schreef Klopkoek het volgende:
Die mevrouw liegt wanneer ze zegt dat alleen Scandinavische landen een kleinere ongelijkheid kennen.
Inderdaad. Lijkt me ook bullshit. En daarbij woont Rutte in goedkoop appartementje.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:08 schreef BlackNero het volgende:
[..]
4 jaar staatssecretaris. 8 jaar premier. Bijna 20 jaar kamer en dan geen miljonair?
Ik heb nog geen klachten gehoord.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:08 schreef svann het volgende:
[..]
Maar vinden je huurders het ook een eerlijke huurprijs?
Ftfy.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Zowat iedereen kan kon hier in een prima rijtjeshuis of appartement wonen. Dankzij de nivellering maakt het geen reet uit of je 2000 of 4000 bruto per maand verdient.
Superniger woont huurvrij in mijn hoofd.quote:
Beiden onjuist. Je leeft in een parallel universum.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zowat iedereen kan hier in een prima rijtjeshuis of appartement wonen. Dankzij de nivellering maakt het geen reet uit of je 2000 of 4000 bruto per maand verdient.
Appartementjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Inderdaad. Lijkt me ook bullshit. En daarbij woont Rutte in goedkoop appartementje.
Ja ik wist niet dat hij verhuisd was.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Appartementje![]()
BINNENKIJKEN bij MARK RUTTE die in zijn nieuwe penthouse van 1.350.000 miljoen gewoon BLOOT kan lopen.
Waar parkeert hij zijn oude Saab?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Appartementje![]()
BINNENKIJKEN bij MARK RUTTE die in zijn nieuwe penthouse van 1.350.000 miljoen gewoon BLOOT kan lopen.
Er zal wel een garage onder het pand zitten!quote:
Van Poppel is vriend van huisjesmelkers en kijkt de andere kant op wanneer de daklozen verdubbelen.quote:
Dakloos zijn in Nederland is een keuze.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van Poppel is vriend van huisjesmelkers en kijkt de andere kant op wanneer de daklozen verdubbelen.
Ik zie nergens aan sauna. Ik zou één badkamer eruit slopen en er een opgiet-sauna in laten zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Appartementje![]()
Nou.... Hij moet weer eens de krant lezen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:16 schreef Klopkoek het volgende:
Van Poppel is vriend van huisjesmelkers en kijkt de andere kant op wanneer de daklozen verdubbelen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:17 schreef superniger het volgende:
[..]
Dakloos zijn in Nederland is een keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:25 schreef svann het volgende:
Dan gaan hier in Nederland ook veel vlaggen uit.Da's pas volgende week tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel veel boomer bij jou...quote:
Dus nog alles kits achter de rits!quote:
Gaat het over fopwinkel artikelen ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bij Jinek hebben ze het over een kaars die naar penis ruikt.
Nee was zo'n infantiel filmpje tussendoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gaat het over fopwinkel artikelen ofzo
https://www.rtlboulevard.(...)nzen-met-vaginakaarsquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gaat het over fopwinkel artikelen ofzo
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)nzen-met-vaginakaars
Niet mijn Chantal Janzenquote:
Hij is er niet ver van af.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Wow Henk van der Meyde is nog niet dood.
Bassie heeft al eens met een been erin gestaan... (graf)quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Op een dag zijn Bassie en Adriaan dood.
Adriaan ziet er heel slecht uit...vrees echt dat hij binnen 5 jaar er niet meer is.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Op een dag zijn Bassie en Adriaan dood.
Welkom in de wereld van de bejaarden: al je jeugdhelden taaien af.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Adriaan ziet er heel slecht uit...vrees echt dat hij binnen 5 jaar er niet meer is.
Helpt ook niet dat Op1 opeens later begon vanwege voetbalsamenvattingen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:32 schreef Mike het volgende:
Op1: 663.000 kijkers
Jinek: 1.053.000 kijkers
Het is weer eens heel duidelijk dat zo'n talkshow erg afhankelijk is van de programmering ervoor. Bijna elke dag wint de talkshow die het best scorende programma had er aan voorafgaand.
De gasten bij op1 waren vrijdag echt bagger. Als je dan als alternatief Jinek heb, tja.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:32 schreef Mike het volgende:
Op1: 663.000 kijkers
Jinek: 1.053.000 kijkers
Het is weer eens heel duidelijk dat zo'n talkshow erg afhankelijk is van de programmering ervoor. Bijna elke dag wint de talkshow die het best scorende programma had er aan voorafgaand.
quote:Te gast bij Op1
Het is vandaag 75 jaar geleden dat vernietigingskamp Auschwitz is bevrijd door het Rode leger. Zondagochtend maakte premier Mark Rutte tijdens de Nationale Holocaust Herdenking excuses voor het Nederlandse overheidsoptreden ten tijde van de Tweede Wereldoorlog. Jessica Durlacher, Job Cohen en politiek commentator van EenVandaag Joost Vullings praten er vanavond over bij Op1.
Vanavond viert kampioen Suzanne Schulting haar nieuwe Europese titel aan tafel bij Op1! Met het ene na het andere vlekkeloze optreden liet ze de shorttrackwereld versteld staan - en prolongeerde ze haar Europese titel in het Hongaarse Debrecen. Niemand kwam ook maar in de buurt van de razendsnelle Friezin. Ze won drie van de vier afstanden. De 22-jarige was de sterkste op de 500 meter, 1000 meter en 1500 meter.
Maarten, Vincent en Sis zijn vanaf 4 februari weer terug op NPO 2 met een nieuwe reeks van 'Hier zijn de Van Rossems'. Ze bezoeken zes steden en doen dat op hun kenmerkende wijze: met kennis van zaken, zonder opsmuk en met gevoel voor humor. Zo zien we ze onder meer terug in het kermismuseum in Bergen op Zoom, de Leidse Sterrewacht en het Markiezenhof van Bergen op Zoom. Historicus Maarten van Rossem en kunsthistorica Sis van Rossem kijken aan tafel bij Op1 alvast vooruit op de nieuwe reeks 'Hier zijn de Van Rossems'.
Je staat middenin het leven en dan krijg je ineens te horen dat je laatste 24 uur zijn ingegaan. Met deze boodschap klopt presentator Bert van Leeuwen thuis aan bij vier bekende Nederlanders in het nieuwe EO-programma De Laatste 24 Uur. Wat gaan ze nog doen? Welke geliefden gaan ze nog spreken? Bij Op1 schuiven Albert Verlinde en Bert van Leeuwen aan.
Hier verder. @Coco.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jinek of Op1? Waar gaan we heen?
@:zipportal
Dat komt vaak door de interviewers die niet genoeg van de sport(er) weten.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Tja mogen Jessica (van die enge De Winter) en Job Cohen weer holocaust huiliehuilie doen.
Dan mag die bejaarde Van Rossem familie promotie maken voor hun nieuwe serie.
EO deugkop Bert van Leeuwen mag ook zijn religieuze flutprogrammaatje komen pluggen.
En dan nog een of andere schaatsmeisje. Ziet er lekker uit maar heeft natuurlijk ook niets interessants te melden, zoals haast elke sporter.
Allemaal erg voorspelbaar.
Hoop dat ze bij Op1 een tandje bijschakelen qua gasten en onderwerpen.
Ik heb Schulting echt nog nooit iets interessants horen zeggen.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat komt vaak door de interviewers die niet genoeg van de sport(er) weten.
We zijn te laat!quote:Op maandag 27 januari 2020 22:32 schreef Zipportal het volgende:
Announce Remco Breuker of het virus ook in N-Korea is.
We weten het niet.
Niet mijn drankje, vriend!quote:Op maandag 27 januari 2020 22:33 schreef Bocaj het volgende:
Nou kom maar op met dat virus!
[ afbeelding ]
Corona aandeel staat in de min.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:33 schreef Bocaj het volgende:
Nou kom maar op met dat virus!
[ afbeelding ]
Willemijn heeft een kussentje gekregen.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 22:34 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
https://www.thuisbezorgd.nl/shoarma-isis
We zijn veilig.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit virus gaat hard toeslaan. Gelukkig zit ik veilig op m'n warme zolderkamer.
Eens.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn twee talkshows + DWDD maar geen van drie heeft gasten over Kobe Bryant. Uit dat licht.
ESPN -> Nederlandsche aids.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn twee talkshows + DWDD maar geen van drie heeft gasten over Kobe Bryant. Uit dat licht.
quote:
Kan toch niet?quote:U wilt extra lekker eten en maximaal genieten van ISIS, een naam die staat voor een stevige traditie, als het gaat om shoarma van superieure kwaliteit, maar ook als het gaat om betrokkenheid bij onze klanten en omgeving.
Bij ISIS maken wij heerlijke gerechten met elk een eigen karakter en een eigen smaak. Wij bereiden onze gerechten altijd met zorgvuldig geselecteerde verse ingrediënten.
Zodat U kunt zeggen: ISIS, dat is verantwoord genieten.
Erik Mouthaan straks bij Jinek.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Oh dus toch. "Sportkenner" Mouthaan.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:36 schreef superniger het volgende:
[..]
Erik Mouthaan straks bij Jinek.
Afgelopen vrijdag de hele uitzending vol met dit soort sportenquote:
alles kan stukquote:Op maandag 27 januari 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer dat ze al een vriend heeft.
Hoezo?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Arie Boomsa zat bij RTL Boulevard, die heeft nog op een blauwe maandag gebasketbald, die zal er wel verstand van hebben.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh dus toch. "Sportkenner" Mouthaan.
Secondlove.nlquote:Op maandag 27 januari 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
En Arie is lang. Net als basketballers.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Arie Boomsa zat bij RTL Boulevard, die heeft nog op een blauwe maandag gebasketbald, die zal er wel verstand van hebben.
Waar is Monkyyy?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 22:40 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij komt nog op de oude tijd, 23:00, binnen.
quote:
Het is ook nog eens een tweeling. SADquote:
Eens. Goeie vervangster van Marianne Timmertje.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:42 schreef Martinello het volgende:
Ik vind Suzanne Schulting de enige interessante persoon in de schaatssport.
Daar wist Mengele wel raad mee. #75 jaar geleden, never forget.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:42 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een tweeling. SAD
Helaas allenquote:Op maandag 27 januari 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
@:wereldgozer, Lenny is ook present. Nu jij nog!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Eelke LokGodquote:Op maandag 27 januari 2020 22:43 schreef Jason22 het volgende:
Dus omroep Fryslan heeft ook een Bert Maalderink?
quote:Op maandag 27 januari 2020 22:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Huilende topsporters, mooiste wat er is.
"Ik walg van mezelf. Het hele leven heeft geen zin meer."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2020 22:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Huilende topsporters, mooiste wat er is.
Huilende supporters ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.dumpert.nl/item/7679093_cdcb8929
@Caland
quote:Op maandag 27 januari 2020 22:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
"Ik walg van mezelf. Het hele leven heeft geen zin meer."
@De_Kraamquote:Op maandag 27 januari 2020 22:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Gasten bij Jinek beginnen langzamerhand weer naar niveau Late Night af te dalen.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 22:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op maandag 27 januari 2020 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Huilende supporters ook.
https://www.dumpert.nl/item/7679093_cdcb8929
@:caland
Welkomquote:
Nu item over Kobe Bryant.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Gasten bij Jinek beginnen langzamerhand weer naar niveau Late Night af te dalen.
Is het ook niet gewoon dezelfde redactie?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Gasten bij Jinek beginnen langzamerhand weer naar niveau Late Night af te dalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |