Gelukkig ben jij wel altijd op tijdquote:
Ik ben 1x te laat gekomen in 33 jaar tijdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel altijd op tijd
Bikkel!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben 1x te laat gekomen in 33 jaar tijd
Ik ook, maar ben wel eens vaker te laat geweest al zij het met een paar minutenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan echt slecht tegen te laat komen
FOEI!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben wel eens vaker te laat geweest al zij het met een paar minuten
Vet lang geslapenquote:
Dank je.quote:
Tot zoquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mogguh Cindapretty![]()
[..]
Dudeynator
[..]
Rabmeister
quote:
Moet je maar 's op Dumpert zoeken naar een gozert die een honderdrol op zit te kauwen voor een dikke zak wietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:45 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan cumdonut uit een van die films. Stel jongeren die een geile hond aftrekken en dat zaad verwerken als 'saus' in gevulde donut.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moet je maar 's op Dumpert zoeken naar een gozert die een honderdrol op zit te kauwen voor een dikke zak wiet, ik heb zitten kokhalzen.
Ha dat dus.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:48 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
die is zo verslaafd dat hij dat doet. En dat voor een jonko.
Haags Robijntjequote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ha dat dus.
[..]
Haags Robijntje
Het geheimpje van Robijntjequote:
ToT-Baasquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ToT-Baasgeef mini ff een boks van mij
Doe nou niet, ik moet het hele weekend werkenquote:
Ik heb de hele week gewerktquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe nou niet, ik moet het hele weekend werken
Ik heb de hele week keihard een student uitgehangen!quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de hele week keihard een student uitgehangen!
Dit klonk bijna ranzigquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de hele week keihard een student uitgehangen!
Echt hequote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En illegaal, je student zomaar publiekelijk er uit laten hangen!
Goed gereedschap mag toch gezien worden!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En illegaal, je student zomaar publiekelijk er uit laten hangen!
Of het goed is is nog maar de vraag hequote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed gereedschap mag toch gezien worden!
Daarom kwam jij nooit buitenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed gereedschap mag toch gezien worden!
Alleen van haags heb ik ooit klachten gehad, maar dat ging meer over het feit dat het toch wat te groot uitvielquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of het goed is is nog maar de vraag he
en dat terwijl haags het broertje van siswet isquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen van haags heb ik ooit klachten gehad, maar dat ging meer over het feit dat het toch wat te groot uitviel
Dat verbaasde mij ook, maar wie ben ik om te oordelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat terwijl haags het broertje van siswet is
Geerd godquote:
Heb je nu al weekend of nog niet?quote:
Yes heb ikquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je nu al weekend of nog niet?
Proficiat! Het is je gegund!quote:
Hoe laat moet je vandaag beginnen?quote:
Thanks, ik zal aan je denken als ik morgenvroeg opsta om 6:30quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik voel jullie
Sterkte broeders !
1830 ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe laat moet je vandaag beginnen?
Dan lig ik nog over jou te dromen. Daaaaannngggg bruhquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks, ik zal aan je denken als ik morgenvroeg opsta om 6:30
Ach ja, je moet wat over hebben om hongerige mensen te voeden in het weekend en de restjes te verkopen aan gasten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan lig ik nog over jou te dromen. Daaaaannngggg bruhlife aint fair
Hmm true Horeca man ?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach ja, je moet wat over hebben om hongerige mensen te voeden in het weekend en de restjes te verkopen aan gasten.
Boks Robijntjequote:
Heb vroeger in de horeca gezeten, gastheer / barman / ober dit dat cateringen opbouwen, lopen , afbouwen, hele pakketquote:
Zware leeft man. Ik werk nu in de keuken dus hoef gelukkig niet meer lastige mensen om te gaan. Paar jaar geleden heb ik wel nog als barman/ober gewerkt in de weekenden voor een klein jaartje.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Boks Robijntjehihi
[..]
Heb vroeger in de horeca gezeten, gastheer / barman / ober dit dat cateringen opbouwen, lopen , afbouwen, hele pakket
Weeeeekendquote:
Pics van die meid?!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:16 schreef stokj het volgende:
Viel mij op dat die meid van planning (die dus inkomende en uitgaande verzoeken afstemt met één van de managementassistenten) in een uiterst vrolijke bui was vandaag. Dus na een beetje doorvragen zei ze met een rood hoofd dat haar vriend haar vanochtend had verwend en dat ze daarom zo blij was...
Verdomme!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie dat ze niet op internet staat helaas.
Het internet is aardig groot, misschien nog ff wat verder zoeken?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie dat ze niet op internet staat helaas.
Ontbijt op bed gehad?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:16 schreef stokj het volgende:
Viel mij op dat die meid van planning (die dus inkomende en uitgaande verzoeken afstemt met één van de managementassistenten) in een uiterst vrolijke bui was vandaag. Dus na een beetje doorvragen zei ze met een rood hoofd dat haar vriend haar vanochtend had verwend en dat ze daarom zo blij was...
Creditcard aan haar gegeven zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:16 schreef stokj het volgende:
HEMAquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Creditcard aan haar gegeven zeker
Bakkes wandelende oliebollenkraamquote:
Ik heb een nanny state.quote:
Xdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bakkes wandelende oliebollenkraam
[..]
Ik heb een nanny state.
Ben vanochtend nog wel even in de gym geweest. Benen rug en beetje cardio gedaan. Conditie is helemaal weg na een paar weken niet trainen.
Gaat snel achteruit inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een nanny state.
Ben vanochtend nog wel even in de gym geweest. Benen rug en beetje cardio gedaan. Conditie is helemaal weg na een paar weken niet trainen.
Ik warm Normaal op met beetje op de crosstrainer tien minuten en dan variatie in intensiteit. Ik kwam vandaag amper door die tien minuten heen en allemaal op een lagere intensiteitquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat snel achteruit inderdaad.
Ik had rondom onze verhuizing dikke maand niet meer gesport want nog geen sportschool gezocht. Ineens had ik moeite met 60kg deadliften terwijl ik daarvoor makkelijk 85kg lifte
Haha dikkequote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik warm Normaal op met beetje op de crosstrainer tien minuten en dan variatie in intensiteit. Ik kwam vandaag amper door die tien minuten heen en allemaal op een lagere intensiteit![]()
Legpress was ook minder dan dat het was.
Welke oefeningen doe je voor de rug?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een nanny state.
Ik heb wat van die apparaten gepakt daarvoor. Kan met links niet genoeg kracht zetten om het met gewichten te doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Welke oefeningen doe je voor de rug?
Ik zit volgende week de hele week niet in Utrechtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb wat van die apparaten gepakt daarvoor. Kan met links niet genoeg kracht zetten om het met gewichten te doen.
Moet jij weten. Ik zit waarschijnlijk maar één of twee dagen in Den Haagquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit volgende week de hele week niet in Utrecht
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik zit waarschijnlijk maar één of twee dagen in Den Haag
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit volgende week de hele week niet in Utrecht
Zal er eens jouw probleem van makenquote:
@Limoentjuh jij wel?quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In jouw geval snap ik dat wel
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Kom sowieso zelden in de randstad. Gewoon weinig te zoeken.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
Zeker! Dan kun je haags in zijn natuurlijke habitat bekijken!quote:
Welke stad zou jij dan aanraden om engine naar de bewoonde wereld te krijgen?quote:
Madurodamquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke stad zou jij dan aanraden om engine naar de bewoonde wereld te krijgen?
Al geweest maat. Amsterdam misschien iets?quote:
Rotterdamquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Al geweest maat. Amsterdam misschien iets?
Pleurt opquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Al geweest maat. Amsterdam misschien iets?
quote:
Eens.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ook niet echt een mooie stad verder.
Amersfoort dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ook niet echt een mooie stad verder.
Zonder te googelenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
Beursplein 2 is wel mooi in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |