Huh bedoelen ze dan dat Edsilia er helemaal niet is?twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 27-01-2020 om 20:38:17Tel Aviv stuurt een afgevaardigde van de burgemeester naar Rotterdam en Jan Smit en Chantal Janzen verzorgen de loting van de halve finale dinsdagmiddag aldus Edsilia Rombley zojuist op @NPORadio5 @volgspotradio5 #songfestival #openup https://t.co/sIAkgn7aVO reageer retweet
Op de officiële Eurovisiesite staatquote:Op maandag 27 januari 2020 21:26 schreef Em31 het volgende:
Huh bedoelen ze dan dat Edsilia er helemaal niet is?twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 27-01-2020 om 20:38:17Tel Aviv stuurt een afgevaardigde van de burgemeester naar Rotterdam en Jan Smit en Chantal Janzen verzorgen de loting van de halve finale dinsdagmiddag aldus Edsilia Rombley zojuist op @:NPORadio5 @:volgspotradio5 #songfestival #openup https://t.co/sIAkgn7aVO reageer retweet
Jan en Chantal zagen we oefenen met de lootpotten.quote:2020 Eurovision Song Contest presenters Chantal Janzen, Edsilia Rombley and Jan Smit will take care of hosting duties through the prestigious event.
Commentaar voor de Nederlandse tv kijker.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:04 schreef joko97 het volgende:
Wat voor commentaar gaat Cornald Maas doen, word het niet ondertiteld?
Heel verstandig.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:58 schreef grazz het volgende:
Ik denk dat het maar beter is dat Edsilia niet aan de balletjes komt. Die is weer #bloednerveus morgen
Commentaar geven. Bijvoorbeeld wanneer Jan Smit zegt: Belgium go to the first semi final. En Cornald zegt dan: België zit in de eerste finale.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:04 schreef joko97 het volgende:
Wat voor commentaar gaat Cornald Maas doen, word het niet ondertiteld?
Bij voetballotingen doet de mensonterende Arno Vermeulen vaak het commentaar. Daarbij vergeleken moet Cornald het wel briljant doen.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:25 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Commentaar geven. Bijvoorbeeld wanneer Jan Smit zegt: Belgium go to the first semi final. En Cornald zegt dan: België zit in de eerste finale.
Dan trekt Jan Smit een tweede kaartje, met daarop Moldova. Dan zegt Jan Smit: Moldova go to the second semi finale. En dan zegt Cornald: Moldavië zit in de tweede halve finale.
Dus gewoon werkverschaffing voor Cornald
Dat gaat sowieso lukken.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij voetballotingen doet de mensonterende Arno Vermeulen vaak het commentaar. Daarbij vergeleken moet Cornald het wel briljant doen.
Proberen kan altijd!quote:Op maandag 27 januari 2020 23:46 schreef Jane het volgende:
Ik zit er serieus over te denken om het toch maar te gaan kijken, al ben ik op vakantie. Weet alleen niet of de wifi hier het wel aankan.
Oh wauwquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:28 schreef Greys het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hiiiiierrrrr!
Lotingdag!
Namens het forum ben ik aanwezig bij de loting vandaag. En daarna thuis lekker alles op tv terugkijken om te zien hoe het op beeld overkwam allemaal.
Leuk dat jij voor de media werkt👍. Veel plezier.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
JaWe mogen er bij zijn als pers en nemen recorders/mics mee om hopelijk ook nog wat mensen te spreken voor de podcast!
Wow Greys, wat leuk voor je. Veel plezier😘quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:28 schreef Greys het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hiiiiierrrrr!
Lotingdag!
Namens het forum ben ik aanwezig bij de loting vandaag. En daarna thuis lekker alles op tv terugkijken om te zien hoe het op beeld overkwam allemaal.
Tof, have fun!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:28 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |