quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen waar ik mee date hebben in de regel wel altijd plaatjes op de een of andere manier.
Tel ik ook goed!quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen tattoo's!
Wel een panterprint rok.
Ik ben echt geen tokkiequote:
Je bent sowieso tokkie want tattoos.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb tokkie ouders. For real.
Oh, dat vind ik nu niet meteen de definitie van een tokkie. Tenzij je nu a la Onslow op de bank hangt in je tanktop.quote:
Yup.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent sowieso tokkie want tattoos.
Simpel.
Laat je wenkbrauwen nog even slecht tatoeëren in een te donkere kleur. Dan krijgt je moeder vast een hartaanval.quote:
Ik heb echt tokkie oudersquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat je wenkbrauwen nog even slecht tatoeëren in een te donkere kleur. Dan krijgt je moeder vast een hartaanval.
Ik schrok toen mijn moeder ineens van die heel boze wenkbrauwen had.quote:
Nee ik zit wel rechtop.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik nu niet meteen de definitie van een tokkie. Tenzij je nu a la Onslow op de bank hangt in je tanktop.
Mijn moeder wilde het ook laten doen! NEEEEEEEquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik schrok toen mijn moeder ineens van die heel boze wenkbrauwen had.
Ow, ze heeft daadwerkelijk getatoeëerde wenkbrauwenquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik schrok toen mijn moeder ineens van die heel boze wenkbrauwen had.
wel met een wifebeater aan?quote:
is ook te koud andersquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel met een roze trui eroverheen.
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow, ze heeft daadwerkelijk getatoeëerde wenkbrauwen.
Over smaak valt niet te twisten, zeggen ze...
Als je dat goed doet lijkt het niet alsof je met een watervaste stift wenkbrauwen ergens optekent.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:11 schreef Samzz het volgende:
Dat microbladen vind ik dan weer wel mooi eruit zien.
Ja dat dus, al zou ik toch ECHT bang zijn dat ze het verneuken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:11 schreef Samzz het volgende:
Ja, daar zeg je het alquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Er zijn wel voorbeelden waarbij het mooi is, maar dan moet je wat meer uitgeven
.
quote:Er worden hele fijne, oppervlakkige sneetjes aangebracht in de huid met een loeischerp mes
Ja, ik ook. Al vind ik de resultaten van goede salons wel echt heel mooi. Gelukkig heb ik best makkelijke wenkbrauwen dus dat alles niet nodigquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat dus, al zou ik toch ECHT bang zijn dat ze het verneuken.
Waarom weet jij wat dat is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je dat goed doet lijkt het niet alsof je met een watervaste stift wenkbrauwen ergens optekent.
Hmmm neh... Niet echt zin in. Misschien dat ik straks een maaltijdsalade haal.quote:
metquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm neh... Niet echt zin in. Misschien dat ik straks een maaltijdsalade haal.
quote:
Gewoon wegscheren en wegpritten en dan veel hoger er weer op tekenen a la dragqueens!quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:11 schreef Samzz het volgende:
Binnenkort weer eens, in pand P.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom ik in een pubquiz vaak bovenaan eindig.
Nee joh, de unibrow is helemaal de bom tegenwoordig.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon wegscheren en wegpritten en dan veel hoger er weer op tekenen a la dragqueens!
ja daag. Ik blijf die weghalen hoor!quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee joh, de unibrow is helemaal mee bom tegenwoordig.
Neen.quote:
Teveel werk joh.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon wegscheren en wegpritten en dan veel hoger er weer op tekenen a la dragqueens!
Of dezelfde reden waarom je weet wanneer iemand een dure tas bij zich heeftquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo blij dat ik blond ben.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee joh, de unibrow is helemaal de bom tegenwoordig.
Ik ben ook blond, maar baardhaar, beenhaar, borsthaar, wenkbrauwen (etc) is donkerquote:
Gaat vaak over trends bij vrouwen ja?quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tnxquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook blond, maar baardhaar, beenhaar, borsthaar, wenkbrauwen (etc) is donker
Gelukkig ook maar, want blonde wenkbrauwen vind ik lelijk. Da's net alsof je er geen hebt.
Ik wist een keer als enige van de hele zaal het antwoord op een vraag over Paris Hiltonquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaat vaak over trends bij vrouwen ja?
Ik mis nog rughaar en schaamhaar in dit rijtje.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook blond, maar baardhaar, beenhaar, borsthaar, wenkbrauwen (etc) is donker
Gelukkig ook maar, want blonde wenkbrauwen vind ik lelijk. Da's net alsof je er geen hebt.
TOKKIE!quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist een keer als enige van de hele zaal het antwoord op een vraag over Paris Hilton
Heb jij van die hele lichte?quote:
ETC!quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik mis nog rughaar en schaamhaar in dit rijtje.
Ook.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Paris Hilton?quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist een keer als enige van de hele zaal het antwoord op een vraag over Paris Hilton
Valt neushaar daar ook onder?quote:
Ook!quote:
Alsof een man niet kan microbladen!quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Wegbladen!quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een heel klein onderhuids inieminie puistje, je ziet 'm niet eens, maar kak wat doet die zeer.
Aarshaar niet weghalen is zo 2019.quote:
Moet ik voor de brazilian gaan dan?quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Aarshaar niet weghalen is zo 2019.
Ik heb vandaag al weer dingen gekocht, online. PS4 spel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:32 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt ontzettend zin om dingen te kopen.
Als mannen microbladen zal dat eerder zijn om hun Warhammer figuurtjes bij te werken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof een man niet kan microbladen!
Toe maar weerquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al weer dingen gekocht, online. PS4 spel.
En er is nog een boek onderweg. En schoenen. En een shirt. En nog een overhemd.
WOOPS!
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik voor de brazilian gaan dan?
Zit een winkel van om de hoek bij mij.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Als mannen microbladen zal dat eerder zijn om hun Warhammer figuurtjes bij te werken.
Kleding doe ik echt zelden online, want ik en maten en zo.... drama.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toe maar weer.
Nee, ik heb al teveel geld uitgegeven. Drie jurken en een jumpsuit gekocht in de afgelopen maanden.
Die had ik vorige week op de zijkant van m'n neusvleugel. Elke keer als ik moest niesen had ik de tranen in m'n ogen staan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een heel klein onderhuids inieminie puistje, je ziet 'm niet eens, maar kak wat doet die zeer.
Neuzen zijn sowieso echt teringgevoelige dingen zegquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik vorige week op de zijkant van m'n neusvleugel. Elke keer als ik moest niesen had ik de tranen in m'n ogen staan.
Ja, auwquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik vorige week op de zijkant van m'n neusvleugel. Elke keer als ik moest niesen had ik de tranen in m'n ogen staan.
Ik alleen bij vaste winkels/merken. Gaat tot nu toe altijd goed. De jumpsuit moet wel ingekort, maar dat wist ik al voor ik bestelde.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kleding doe ik echt zelden online, want ik en maten en zo.... drama.
Mouwen te klein en zo.
Maar we zullen zien.
Ik kan t bij Converse Allstars en Vans blindelings doen, qua maten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik alleen bij vaste winkels/merken. Gaat tot nu toe altijd goed. De jumpsuit moet wel ingekort, maar dat wist ik al voor ik bestelde.
Whaha cool!quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan t bij Converse Akkstars en Vans blindelings doen, qua maten.
De rest wordt al lastiger. Maar ik vond deze schoenen zo leuk. GLITTER!!
https://www.asos.com/nl/a(...)%20sneaker%20glitter
GLITTERRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
Daar hoort een foto bij, maar t klinkt nu al a-ma-zing!quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whaha cool!
Ik heb eenhoornglitterschoenen.
Beter dan mn Poolse collega die het de hele dag over beftekkels, piemelpapjes en stijve piemels heeftquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Na 7 jaar is "de Griek" eindelijk op Nederlandse les gegaan!
Nu roept ie steeds "kak" en "verdomme jongen!" en "Echt heel goed hoor!"
Piemelpa...quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beter dan mn Poolse collega die het de hele dag over beftekkels, piemelpapjes en stijve piemels heeft
Geen idee. Andere collega’s blijkbaarquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Piemelpa...![]()
![]()
Wie heetf m dat geleerd?
Ik heb tattoo's en een panterprint rok.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen tattoo's!
Wel een panterprint rok.
Ligt eraan waar ze zittenquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:26 schreef Amarantha het volgende:
En heb ook nog piercings.. Dubbel tokkie?
Toevallig ook een kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:26 schreef Amarantha het volgende:
En heb ook nog piercings.. Dubbel tokkie?
Plus douchegordijn. Dat is helemaal ergquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb tattoo's en een panterprint rok.
Niet echt volgens mijquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:43 schreef Halimede het volgende:
Heb ik trouwens nog dingen gemist in mijn absentie? Juicy gossip?
Ik heb geen tattoo's, geen piercings, geen panterrok en geen douchegordijn. Ik hoor er niet bij hierquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Plus douchegordijn. Dat is helemaal erg![]()
Ja. Maar daar mogen we niet over praten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:43 schreef Halimede het volgende:
Heb ik trouwens nog dingen gemist in mijn absentie? Juicy gossip?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar daar mogen we niet over praten.
Jammerquote:
Nouhou!quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar daar mogen we niet over praten.
En ik heb ook een panterprint dekbedovertrek. Oh en een dekentje.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Plus douchegordijn. Dat is helemaal erg![]()
Moet je ook shag gaan roken en schültenbrau drinken. En op een plastic tuinstoel bij de voordeur gaan zitten als het mooi weer isquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:47 schreef Californium het volgende:
Ik heb tattoo
ik ben tokkie
En nu?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:47 schreef Californium het volgende:
Ik heb tattoo
ik ben tokkie
En nu?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet je ook shag gaan roken en schültenbrau drinken. En op een plastic tuinstoel bij de voordeur gaan zitten als het mooi weer is
Nu pas je goed in deze SC.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:47 schreef Californium het volgende:
Ik heb tattoo
ik ben tokkie
En nu?
Dat lijkt wel dat mens van mr Visser met haar koude pannenkoeken \quote:
ik dacht even dat dit een voice over wasquote:
Oh. Nou. Nee dankjewel?quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet je ook shag gaan roken en schültenbrau drinken. En op een plastic tuinstoel bij de voordeur gaan zitten als het mooi weer is
Neequote:Op donderdag 23 januari 2020 17:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
ik dacht even dat dit een voice over was
Daar kom je nu achter?quote:
Ah!quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu pas je goed in deze SC.
Mijn hartje brak netquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar kom je nu achter?
[..]
Ah!
OKe
Fijn
quote:
Vanwege deze info die verre van nieuw wasquote:
Jij hebt het eetpatroon van een tokkie. Je doet toch meequote:Op donderdag 23 januari 2020 17:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb geen tattoo's, geen piercings, geen panterrok en geen douchegordijn. Ik hoor er niet bij hier
quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt het eetpatroon van een tokkie. Je doet toch mee
Inderdaad, een beetje geen volkoren brood eten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in Chinees.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:
En een dagelijkse portie donerquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:00 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje geen volkoren brood eten.
Al een week of 3 niet meer gehad. Misschien morgen maar eens doenquote:
We accepteren je ondertussen wel hoorquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb geen tattoo's, geen piercings, geen panterrok en geen douchegordijn. Ik hoor er niet bij hier
Toch fijnquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We accepteren je ondertussen wel hoor
Ja snifquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:54 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Vanwege deze info die verre van nieuw was?
Ah kijk dat mag ookquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:09 schreef DrMarten het volgende:
Nu maar eens een bak voer in de magnetron mikken aangezien ik om 7 uur weer in de kroeg moet zijn.
is dat wel tokkie genoeg?
moet?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:09 schreef DrMarten het volgende:
Nu maar eens een bak voer in de magnetron mikken aangezien ik om 7 uur weer in de kroeg moet zijn.
is dat wel tokkie genoeg?
Bestaan die nog?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek je nog steeds vrouwen met een purity ring?
Shit heb ik ook nog.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die willen gelijk trouwenquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zo populair als in de VS, maar zou het hier eens in de bible belt proberen.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was zo stom een hotel te boeken zonder optie om te annuleren "omdat ik toch wel zou gaan"
Normaal was ik ook wel in m'n eentje gegaan, alleen staat m'n hoofd er niet echt naar en heb al een goed alternatief gevonden waar ik blijer van ga worden.quote:
Geen optie om het door te verkopen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal was ik ook wel in m'n eentje gegaan, alleen staat m'n hoofd er niet echt naar en heb al een goed alternatief gevonden waar ik blijer van ga worden.
Wellicht; kaarten voor optreden waar ik naartoe zou gaan kan ik via Ticketswap vast wel verkopen dus dan gaat het met sowieso niet al teveel pijn doen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen optie om het door te verkopen?
Dat scheelt weer wat.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wellicht; kaarten voor optreden waar ik naartoe zou gaan kan ik via Ticketswap vast wel verkopen dus dan gaat het met sowieso niet al teveel pijn doen.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We accepteren je ondertussen wel hoor
Doen we dat niet allemaal?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:40 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Die gozer loopt alleen maar sensatie te zoeken.
Heb bruine boontjes met spek opquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was even aan het koken
Die heb ikquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hoort een foto bij, maar t klinkt nu al a-ma-zing!
Oppertokkiequote:Op donderdag 23 januari 2020 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb tattoo's en een panterprint rok.
Sowiesoquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker scheetjes laten vanavond
welk concert zou je heen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wellicht; kaarten voor optreden waar ik naartoe zou gaan kan ik via Ticketswap vast wel verkopen dus dan gaat het met sowieso niet al teveel pijn doen.
Die mensen hebben ze het liefstquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:07 schreef Faxie het volgende:
Voel me niet zo lekker, maar niet ziek genoeg om niet te gaan werken straks
Lekker iedereen aansteken hihiquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen hebben ze het liefst
Goed voor je nekquote:
Ziet gaaf uit!quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://skalar.audio-obscura.com/nl/
Ook fijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat het nu een spelletjesavond gaat worden een aantal vrienden/bekenden hier.
Ook fijnquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat het nu een spelletjesavond gaat worden een aantal vrienden/bekenden hier.
Moet je maar niet van die hipster boeken willen vertalen!quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Het kutte van populair wetenschappelijke boeken is dat ze soms voor 30% uit bronvermelding bestaan
quote:
Denk dat ik daar nu meer zin in heb; en daar komen ook wel weer leuke mensenquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook fijn
Vind spelletjesavonden ook altijd erg gezellig!
Watquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die hipster boeken willen vertalen!
Leuke dames?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik daar nu meer zin in heb; en daar komen ook wel weer leuke mensen
Wie?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie Geraldine is weer vrijgezel, is dat niets voor jou?
Nee gek. Ik vertaal alleen porno.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry. Dacht dat je aan het werk was.
Serieus?quote:
Geen, maar heb altijd beginnersgelukquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke spelletjes ben je goed in?
Dan laat ik je niet in de buurt van vrouwen die je niet kent als je er dan meteen geluk bij hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen, maar heb altijd beginnersgeluk
Dat is dan ook de uitzonderingquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan laat ik je niet in de buurt van vrouwen die je niet kent als je er dan meteen geluk bij hebt.
Ik gok dat ze wel veilig zijn. Ze wonen vast toch te ver weg.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan laat ik je niet in de buurt van vrouwen die je niet kent als je er dan meteen geluk bij hebt.
Als je er van houdt om genadeloos afgeslacht te worden door alles wat rondloopt en al je spullen te verliezen, dan wel.quote:
Daar voel ik niet veel vanquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:58 schreef aeque het volgende:
Maar Fax, hoe voelt dat nou om te lezen dat die panda's in Rhenen meer seks hebben dan jij?
Ik begreep dat het wat betreft loot inderdaad niet echt vergevingsgezind is inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je er van houdt om genadeloos afgeslacht te worden door alles wat rondloopt en al je spullen te verliezen, dan wel.
De panda's zijn hun pandapunten verlorenquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:58 schreef aeque het volgende:
Maar Fax, hoe voelt dat nou om te lezen dat die panda's in Rhenen meer seks hebben dan jij?
Oh crap. Nu moet die naam veranderd worden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
De panda's zijn hun pandapunten verloren
Faxiepunten hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh crap. Nu moet die naam veranderd worden.
Geen minimap, geen interface, NPCs die overal opduiken en daadwerkelijk kunnen richten. Ik ga nog maar een tijdje offline oefenen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik begreep dat het wat betreft loot inderdaad niet echt vergevingsgezind is inderdaad.
Altijd mooi als je het opzij zet en het toch ineens verdwijnt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n definitieve belastingaanslag over 2018 is binnen en of ik ook even het voorschot voor 2020 mag betalen.
Even huilen.
Denk altijd dat ik het best goed doe, wilde mezelf al loonsverhoging geven maar doe dat nu toch maar niet
Hoe meer belasting je betaalt hoe beter je hebt geboerd wehequote:Op donderdag 23 januari 2020 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd mooi als je het opzij zet en het toch ineens verdwijnt.
Smeerpijpquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:28 schreef Halimede het volgende:
fuck moet morgen mijn leaseauto inleveren en merk nu pas dat een van de koordjes van de hoedenplank is gestolen door een muis (vond het plastic.. dobbertje? net onder een kast in de gang.. )
ik had geen probleem met de muizen, maar nu gaan ze dood
Mijn gepensioneerde vader is blij dat ook jij zijn pensioen betaald.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe meer belasting je betaalt hoe beter je hebt geboerd wehe
Heb je op het platteland. Normaliter blijven ze gewoon in de muren, maar deze is wel heel brutaal!quote:
Je gelukkig stinken deze niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:40 schreef STING het volgende:
Spitsmuis is pas fijn, wiet achtige lucht in je huis
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn gepensioneerde vader is blij dat ook jij zijn pensioen betaald.
Automutilatie mag niet besproken worden CL. TR gedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:49 schreef CherryLips het volgende:
In m'n vinger zitten snijden. Au. Tikt ook wel lastig met een pleister om m'n duim. En het prikt. En het klopt. Ik was okay.
OV jaarkaart erbij ook. Genoeg gebruik van gemaakt wel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bedankt nog voor die paar tientjes stufi.
Geld maakt toch niet gelukkig.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n definitieve belastingaanslag over 2018 is binnen en of ik ook even het voorschot voor 2020 mag betalen.
Even huilen.
Denk altijd dat ik het best goed doe, wilde mezelf al loonsverhoging geven maar doe dat nu toch maar niet
In november heb ik eindelijk mn studieschuld afbetaald na 15 jaar.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
OV jaarkaart erbij ook. Genoeg gebruik van gemaakt wel.
Alleen nog een hypotheek maar beetje sparen en dat moet ook wel in een maandje kunnen. Als ik de loterij win.quote:
Hoef je je ziel ook niet te verkopen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
Voor een hypotheek ben ik dan weer niet rijk genoeg.
Ik mis hem nog steeds.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
OV jaarkaart erbij ook. Genoeg gebruik van gemaakt wel.
Psst, oxytje kopen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:03 schreef DrMarten het volgende:
Zo, thuis. Klaarwakker van de radler en de cola
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:03 schreef DrMarten het volgende:
Zo, thuis. Klaarwakker van de radler en de cola
ik moest rijdenquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook?
Met alcohol schijnt het nog beter te werken.quote:
Kaneel heeft je burgerlijk gemaakt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
Temazepam en een wijntje, godencombi.
Helaas doe ik nu nuchterleef.
Je was ook wel een erg losgeslagen wild meisje natuurlijk.quote:
Niet echt. Gewoon een saaie nerd met een middelenmisbruikprobleem.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 00:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Je was ook wel een erg losgeslagen wild meisje natuurlijk.
Daar gaat mijn beeld van je.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt. Gewoon een saaie nerd met een middelenmisbruikprobleem.
Jaquote:
Ripquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:49 schreef CherryLips het volgende:
In m'n vinger zitten snijden. Au. Tikt ook wel lastig met een pleister om m'n duim. En het prikt. En het klopt. Ik was okay.
Ook al nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil niet uit mijn bed komen vanmorgen.
ik ook niet, en toch zit ik al op het werkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wilde ik ook niet, dus na het douchen nog even terug gegaanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Welkom.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lees allemaal "geen zin", "niet uit bed willen".
Was vannacht om 4:30 wakker, blehquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lees allemaal "geen zin", "niet uit bed willen".
Heb jij uberhaupt het besef van een werkweek?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga kijken of ik voortaan op vrijdag vrij kan nemen. Want vrijdag.
Ja, want vrij dag.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende:
dinsdag tot en met donderdag?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:47 schreef STING het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt het besef van een werkweek?
gewoon op zondag gaan werken dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen besef van vakantie of weekend.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:47 schreef STING het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt het besef van een werkweek?
Dat had ik gisteren.quote:
Ja daar komt het dan meestal wel op neerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon op zondag gaan werken dan.
Besef van vakantie is natuurlijk meer iets voor oudersquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen besef van vakantie of weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |