abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191168977
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 04:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben eigenlijk nog niet zo toe aan ochtend.
Het was ook niet echt ochtend toen hoor :)

Goedemorgen :)
pi_191168980
Wakker worden omdat er een veel te zware kater op je buik land... oef!
pi_191168981
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 03:10 schreef minilot het volgende:

[..]

O+!
:D

Het was het werkwoord chciet (willen) :7 (ongeveer uit te spreken als gtsiëtj. Sterkte he :’) )
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191169083
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 04:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lukt niet lig te hoesten en te snotteren. Hopelijk snel van die ellende af.
Ahw same. Beterschap!
Zonder wrijving geen glans
pi_191169191
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 05:38 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Zo maar eens opstaan zodat ik vroeg naar kantoor kan en vroeg weer naar huis. Misschien vermijd ik dan de files naar Spijkenisse -O-
Zolang die brug daar ligt... -O-
pi_191169206
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoeveel lagen doe je?
Weet ik nog niet, dit was pas de grondverf. Ik ga nu voor mn werk de eerste laag kleur doen.
pi_191169262
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 06:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zolang die brug daar ligt... -O-
De files beginnen al bij Delft rond die tijd :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191169267
En ik bedenk net dat ik om 8 uur bij de huisarts moet zijn -O- Kortom, voor jan lul vroeg opgestaan :{
pi_191169527
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 04:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lukt niet lig te hoesten en te snotteren. Hopelijk snel van die ellende af.
Vervelend zeg. Gauw beter worden ja!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_191169530
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 06:39 schreef PdeHoog het volgende:
En ik bedenk net dat ik om 8 uur bij de huisarts moet zijn -O- Kortom, voor jan lul vroeg opgestaan :{
-O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 24 januari 2020 @ 07:44:35 #101
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_191169736
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:18 schreef AnneX het volgende:
@:Anthraxx: jouw afdeling?
Aangiftebrief IB 2019 zojuist digitaal ontvangen en gedateerd op 28 febr. 2020. w/
# bijtijds.
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die krijg je waarschijnlijk ook nog met de post. In een batch geprint. Die batches kunnen zo groot zijn, dat het dagen duurt om ze te printen. Om te voorkomen dat je bij een reactietermijn wordt gedupeerd door dat proces, dateren ze altijd in de toekomst.

Dat is geen ICTding, dus geen Anthraxx.
Klopt :). Ik zit overigens wel in het gebouw waar alle brieven geprint worden, maar dat is net als het datacentrum er naast wat zwaarder beveiligd.

Ik zit in de vernieuwing. Dus nieuwbouw, realisatie van nieuwe systemen om bestaande oude systemen te vervangen. Inkomstenbelasting applicatie komt er, waarschijnlijk, op termijn bij.
pi_191170122
Hai.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 januari 2020 @ 08:38:29 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191170143
Mogge :W

Dagje arbeid en vanavond Telstar - Top Oss. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191170277
Goodmorning all!

Da's balen P, dat je fris en fruitig vroeg wilde gaan werken, lukt het niet.

Hier ook een dagje werken en dan 3 dagen vrij. Zo raar, ik slaap als een paar dagen alsof ik in coma lig, maar zou nu zo weer kunnen slapen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_191170313
Nou. Het is zo ver hoor :{ Bloedsuikerwaardes zo beroerd dat ik medicijnen ga krijgen :{
pi_191170326
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Het is zo ver hoor :{ Bloedsuikerwaardes zo beroerd dat ik medicijnen ga krijgen :{
Oh da's klote -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_191170340
quote:
Ow -O- naar
pi_191170526
quote:
Shit zeg :{
Spoilers!
pi_191170722
Jeetje, kut P. Was het iets wat je aan zag komen?
pi_191170860
@Think_Pinkk beterschap :*

@PdeHoog wat rot. :{ :*
pi_191170886
Ik heb gisterochtend voor het eerst sinds half december weer eens hardgelopen. 40 minuten heel kalmpjes aan. Gister deed alles me al zeer, vandaag is het niet veel beter :') Zonet een uur yoga gedaan en ik ben nu iig niet stijf meer *O*
Mijn plan was om morgen weer een rondje te doen en dan te proberen om het om de dag vol te houden. Maar morgen heb ik waarschijnlijk spierpijn van de yoga van vandaag :') ... we zien wel. Misschien loop ik die spierpijn er dan weer uit :D
  vrijdag 24 januari 2020 @ 09:59:21 #112
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191170943
quote:
Meh da's vervelend.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191170982
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 09:54 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb gisterochtend voor het eerst sinds half december weer eens hardgelopen. 40 minuten heel kalmpjes aan. Gister deed alles me al zeer, vandaag is het niet veel beter :') Zonet een uur yoga gedaan en ik ben nu iig niet stijf meer *O*
Mijn plan was om morgen weer een rondje te doen en dan te proberen om het om de dag vol te houden. Maar morgen heb ik waarschijnlijk spierpijn van de yoga van vandaag :') ... we zien wel. Misschien loop ik die spierpijn er dan weer uit :D
Tof *O* Ik moet vandaag ook weer. Moest eigenlijk gisteren, maar was erg laat thuis en Jross had het eten al klaar. Na het eten lopen is niet zo lekker. Yoga is fijn O+ Doe je iets van youtube oid?

P, medicijnen klinkt altijd heftig, maar zonder is echt erger. Waarschijnlijk krijg je metformine en dat heeft vrijwel geen bijwerkingen en voorkomt echt héél nare dingen. Het is fijn dat het er is O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191171074
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 09:43 schreef Myraela het volgende:
Jeetje, kut P. Was het iets wat je aan zag komen?
Ja :{ En het probleem is dat de oplossing "simpel" is...... gewicht kwijt raken :{
pi_191171084
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 10:00 schreef Isabeau het volgende:

P, medicijnen klinkt altijd heftig, maar zonder is echt erger. Waarschijnlijk krijg je metformine en dat heeft vrijwel geen bijwerkingen en voorkomt echt héél nare dingen. Het is fijn dat het er is O+
Vrijwel geen bijwerkingen?
quote:
Bijwerkingen van metformine zijn:

maag-darmklachten, zoals misselijkheid en een dunnere ontlasting
hoofdpijn
vermoeidheid
een vreemde smaak in uw mond.
:X
pi_191171085
@P. Heb je niet eerder eens een tijd meds gehad daarvoor?
En hoe kwam je er vanaf? :*

Vorige week een man gesproken met een marokaanse import tapijtenhandel.
Hij belde gister, dat hij foto’s gaat appen om te laten zien of het is wat wij zoeken...
Het kleed dat wijzelf meenamen is nogal verkleurd in de volle zon in al die jaren dat het ligt.

Gister een kapsalon gemaakt! en de zelfgebakken “0ma” frietjes apart erbij.
Dat was voor het eerst sinds lang, de frietjes.
Horen de frietjes onder de kaas? Dat wordt toch slappe hap.
pi_191171092
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 10:10 schreef AnneX het volgende:
@:P. Heb je niet eerder eens een tijd meds gehad daarvoor?
En hoe kwam je er vanaf?
Nee. Wel cholesterol.
pi_191171098
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 10:10 schreef PdeHoog het volgende:

De dunnere ontlasting meestal alleen bij het opstarten van de medicatie, daarna niet meer. En dat er bijwerkingen zijn, wil niet zeggen dat je ze krijgt. Nogmaals, het heeft bijna geen bijwerkingen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191171109
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 10:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee. Wel cholesterol.
Je kán het! :*
pi_191171122
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 10:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Nou ja, als dat alles is. En zoveel 'voorkomt'
De anticonceptiepil, bijv, die echt door HEEL HEEL veel vrouwen geslikt wordt heeft een veel grotere en ergere lijst aan mogelijke bijwerkingen:
'Vaak (komen voor bij meer dan 1 op de 100 vrouwen):
stemmingswisselingen, hoofdpijn, buikpijn (maagpijn), acne, borstpijn, gewichtstoename, misselijkheid
Soms (komen voor bij meer dan 1 op de 1000 vrouwen):
braken, diarree, vocht vasthouden, migraine, lager libido (minder zin in seks), grotere borsten, jeukende
rode uitslag van de huid (urticaria)
Zelden (komen voor bij minder dan 1 op de 1000 vrouwen):
niet meer kunnen verdragen van contactlenzen, allergische reacties, gewichtsverlies, hoger libido (meer
zin in seks) afscheiding uit de borsten, vaginale afscheiding, allergische reacties die soms ernstig
kunnen zijn met zwelling van de huid en/of slijmvliezen (erythema nodosum en erythema multiforme)
Andere ernstige bijwerkingen waar u alert op moet zijn worden ook genoemd in rubriek 2 van deze
bijsluiter ('Wanneer mag u dit middel niet gebruiken?’ en 'Wanneer moet u extra voorzichtig zijn
met dit middel?'). Dit zijn onder meer:
- bloedstollingsaandoeningen
- hoge bloeddruk
- levertumoren
- zwelling van de huid (angio-oedeem)
- optreden of verergering van aandoeningen als: de ziekte van Crohn, epilepsie, migraine enz'

:{
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')