Het was ook niet echt ochtend toen hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 04:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben eigenlijk nog niet zo toe aan ochtend.
quote:
Ahw same. Beterschap!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 04:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lukt niet lig te hoesten en te snotteren. Hopelijk snel van die ellende af.
Zolang die brug daar ligt...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 05:38 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo maar eens opstaan zodat ik vroeg naar kantoor kan en vroeg weer naar huis. Misschien vermijd ik dan de files naar Spijkenisse
De files beginnen al bij Delft rond die tijdquote:
Vervelend zeg. Gauw beter worden ja!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 04:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lukt niet lig te hoesten en te snotteren. Hopelijk snel van die ellende af.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:39 schreef PdeHoog het volgende:
En ik bedenk net dat ik om 8 uur bij de huisarts moet zijnKortom, voor jan lul vroeg opgestaan
quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:18 schreef AnneX het volgende:
@:Anthraxx: jouw afdeling?
Aangiftebrief IB 2019 zojuist digitaal ontvangen en gedateerd op 28 febr. 2020.![]()
# bijtijds.
Kloptquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die krijg je waarschijnlijk ook nog met de post. In een batch geprint. Die batches kunnen zo groot zijn, dat het dagen duurt om ze te printen. Om te voorkomen dat je bij een reactietermijn wordt gedupeerd door dat proces, dateren ze altijd in de toekomst.
Dat is geen ICTding, dus geen Anthraxx.
Oh da's klotequote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Het is zo ver hoorBloedsuikerwaardes zo beroerd dat ik medicijnen ga krijgen
Owquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Het is zo ver hoorBloedsuikerwaardes zo beroerd dat ik medicijnen ga krijgen
Shit zegquote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
Meh da's vervelend.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
Tofquote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:54 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb gisterochtend voor het eerst sinds half december weer eens hardgelopen. 40 minuten heel kalmpjes aan. Gister deed alles me al zeer, vandaag is het niet veel beterZonet een uur yoga gedaan en ik ben nu iig niet stijf meer
![]()
Mijn plan was om morgen weer een rondje te doen en dan te proberen om het om de dag vol te houden. Maar morgen heb ik waarschijnlijk spierpijn van de yoga van vandaag... we zien wel. Misschien loop ik die spierpijn er dan weer uit
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:43 schreef Myraela het volgende:
Jeetje, kut P. Was het iets wat je aan zag komen?
Vrijwel geen bijwerkingen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:00 schreef Isabeau het volgende:
P, medicijnen klinkt altijd heftig, maar zonder is echt erger. Waarschijnlijk krijg je metformine en dat heeft vrijwel geen bijwerkingen en voorkomt echt héél nare dingen. Het is fijn dat het er is
quote:Bijwerkingen van metformine zijn:
maag-darmklachten, zoals misselijkheid en een dunnere ontlasting
hoofdpijn
vermoeidheid
een vreemde smaak in uw mond.
Nee. Wel cholesterol.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:10 schreef AnneX het volgende:
@:P. Heb je niet eerder eens een tijd meds gehad daarvoor?
En hoe kwam je er vanaf?
De dunnere ontlasting meestal alleen bij het opstarten van de medicatie, daarna niet meer. En dat er bijwerkingen zijn, wil niet zeggen dat je ze krijgt. Nogmaals, het heeft bijna geen bijwerkingen.quote:
Nou ja, als dat alles is. En zoveel 'voorkomt'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |