En nu slaap je vannacht op de bank?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:49 schreef Myraela het volgende:
Ik was even een trap schilderen. Was toch iets meer werk dan ik had verwacht. :’)
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb alleen niets boeiends te vertellen.
Die krijg je waarschijnlijk ook nog met de post. In een batch geprint. Die batches kunnen zo groot zijn, dat het dagen duurt om ze te printen. Om te voorkomen dat je bij een reactietermijn wordt gedupeerd door dat proces, dateren ze altijd in de toekomst.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:18 schreef AnneX het volgende:
@:Anthraxx: jouw afdeling?
Aangiftebrief IB 2019 zojuist digitaal ontvangen en gedateerd op 28 febr. 2020.![]()
# bijtijds.
Ik ben al afgestudeerd.quote:
Dat is paella uit Valencia. Verschillende regio's hebben hun eigen soort.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:29 schreef derLudolf het volgende:
Keuringsdienst van waarde aan het terug kijken. Paella met konijn aldus Spaanse meneerDat klinkt beter als zeevruchten die er in mijn gedachten in zitten.
Geïntrigeerd, doch lijkt dit me niet te eten...quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er bestaat zoiets als een gefrituurd Cadbury ei. Omg.
Sinds ik van gefrituurde mars heb gehoord verbaast niets me meerquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er bestaat zoiets als een gefrituurd Cadbury ei. Omg.
Mij ook niet maar ik wil het wel heel graag proberen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geïntrigeerd, doch lijkt dit me niet te eten...
Kun je zelf goed doen denk, mits je aan zo'n ei kunt komen..quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mij ook niet maar ik wil het wel heel graag proberen.
Gefrituurde boter is nog mooierquote:Op donderdag 23 januari 2020 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sinds ik van gefrituurde mars heb gehoord verbaast niets me meer
Zag net op tv dat het merk Mars meer dierenvoer dan chocoladerepen maakt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sinds ik van gefrituurde mars heb gehoord verbaast niets me meer
Klopt, hebben er een aantal machines draaien. Was nogal verbaasd over het product dat er doorheen ging. Toen zag ik dat ze dus ook diervoeders deden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zag net op tv dat het merk Mars meer dierenvoer dan chocoladerepen maakt.
Ik ga het ooit vast proberen. Mag ook met een Mars. Of met een zak mini candybars om te vergelijken. Brainwave.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kun je zelf goed doen denk, mits je aan zo'n ei kunt komen..
Aa...dat verklaart.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die krijg je waarschijnlijk ook nog met de post. In een batch geprint. Die batches kunnen zo groot zijn, dat het dagen duurt om ze te printen. Om te voorkomen dat je bij een reactietermijn wordt gedupeerd door dat proces, dateren ze altijd in de toekomst.
Dat is geen ICTding, dus geen Anthraxx.
Kom naar ons dan, in plaats van potentieel gewond te raken!quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Als jullie naar de Italiaan gaan heb ik een optreden in Maasland. 28 Dec was ik daar ook al en podium was zo klein dat ik niks kon en n elleboog hard tegen mn kaak kreeg.
Heb er niet zo heel veel zin in..
Wel gevraagd of podium ajb anders kan.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond weer Slowaakse lesEens kijken waar ik mijn tong nu weer over ga breken
Zou het woord prst het slachtoffer kunnen zijn?
Lukt niet lig te hoesten en te snotteren. Hopelijk snel van die ellende af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |