Even weer kwestie van de juiste vinden dus.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:50 schreef Blues het volgende:
[..]
We hadden een paar studenten die prima waren en best lang bij ons hebben gepoetst hoor, maar door studie stopten. Toen 1 meisje die gewoon niet snapte wat schoonmaken is en toen een jongen die ook niet bijzonder goed poetste en vaak afspraken vergat of veel te laat kwam.
Ander onderwerp.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:55 schreef Blues het volgende:
Ander onderwerp! Het komt vast goed.
De notenkraker zit er al aardig in @:bloedzweetentranenstuderenopbladmuziek![]()
meerkeuze van het soort: is dit je knieschijf of je ellepijp.quote:
Wat een deceptie.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
meerkeuze van het soort: is dit je knieschijf of je ellepijp.
Aldus dochterlief althans. We gaan het eindresultaat nog zien
Dat is natuurlijk ook wel weinig, als in, je moet er wel rekening mee houden en levert weinig op. Je kunt niet de rest van de maand zeg maar die uren vrijhouden als je je brood er mee wil verdienen. Dus moet dat van jullie er even bij.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:45 schreef Blues het volgende:
Wij doen veel zelf, het is vooral het zwaardere werk 2 uur eens in de 4 weken.
Maar de opdracht staat uit
Het gaat over veilige websites? HTTPS. verder ga ik t niet lezen en heeft mijn telefoon het ged/lquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:40 schreef fietsie het volgende:
Dat het hoogtepunt van je dag is het doorakkeren van een wetenschappelijke publicatie...
https://jhalderm.com/pub/papers/interception-ndss17.pdf
Dat veel leverancier van beveiligingsproducten eigenlijk nogal een potje maken van het naleven van (openbare) beveiligingsstandaarden en daarmee het beveiligingsproduct onveiligheid laten introduceren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Het gaat over veilige websites? HTTPS. verder ga ik t niet lezen en heeft mijn telefoon het ged/l
Wat slechtquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat veel leverancier van beveiligingsproducten eigenlijk nogal een potje maken van het naleven van (openbare) beveiligingsstandaarden en daarmee het beveiligingsproduct onveiligheid laten introduceren.
Blijft er ook niks liggen voor morgen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was om klokslag 17.30 klaar met werken. Wat burgerlijk.
Vrije markt he, dus niemand.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat slecht![]()
Wie ziet daarop toe en wat en door wie gaat dit hersteld worden?
Ik spreek met mezelf af wat ik doe op een dag, ik heb niet echt vaste uren. Als ik treuzel, duurt het lang. Als ik doorwerk, heb ik mazzel. Dat laatste gebeurt niet zo vaak.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Blijft er ook niks liggen voor morgen?
Wij sluiten het luik vd balie altijd om 1700 (als t kan) maar eigenlijk kan je wel tot 1900 of later doorwerken om echt alles van die dag af te maken.
Doen we dus niet.
Een bedrijf is zelf verantwoordelijk voor zijn beveiliging. Als hij daar een partner voor inhuurt, mag dat uiteraard. Maar het is nog wel de verantwoordelijkheid van het bedrijf dat de partner zijn werk goed doet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat slecht![]()
Wie ziet daarop toe en wat en door wie gaat dit hersteld worden?
Bij ons op de poli is iedereen om 16:30 wegquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Blijft er ook niks liggen voor morgen?
Wij sluiten het luik vd balie altijd om 1700 (als t kan) maar eigenlijk kan je wel tot 1900 of later doorwerken om echt alles van die dag af te maken.
Doen we dus niet.
Dan beginnen jullie/ze zeker om 800quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:33 schreef Tally het volgende:
Bij ons op de poli is iedereen om 16:30 weg
Beter van niet dan!quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik spreek met mezelf af wat ik doe op een dag, ik heb niet echt vaste uren. Als ik treuzel, duurt het lang. Als ik doorwerk, heb ik mazzel. Dat laatste gebeurt niet zo vaak.
Langer door gaan kan altijd ja, absoluut. Maar onverstandig want hoofdpijn enzo. En dan doe ik morgen weer niets dus dat is onder de streep onverstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |