abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 23 januari 2020 @ 13:51:34 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191158218
4 gangen eten bij Mamma Rosa van Sapori in Enschede op 1 februari 2020 om 17:30: *O*

-Reservering is gedaan-

* Lonaa
* PdeHoog+G
* Z80
* Kaatje
* minilot
* Lucky_Strike+J
* Candaasje
* Borisz
* Uhmmpie
* Anthraxx
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie
* Whiskers
* Blues en golfer
* Isa
* Annex + 1

Sta je er niet bij, even melden bij een blauwe
----------
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191158347
Quote Ludolf: “Bakje dus niet op de kop leeg gieten in een schaaltje”.

Op het noordelijk of zuidelijk halfrond?
#bijdehand.
  Moderator donderdag 23 januari 2020 @ 14:08:30 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191158433
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 14:02 schreef AnneX het volgende:
#bijdehand.
Niet bijdehand, gewoon een zeer terechte opmerking :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191158725
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:49 schreef derLudolf het volgende:
Wat heeft iedereen toch met schoonmaaksters? Wat betalen jullie ze dan? Klinkt beetje als "pay peanuts, get monkeys" :@
We betalen wat ze vragen.
Eerst hadden we studenten via welzijn die ook wat onbetrouwbaar zijn qua afspraken en het poetsen is meestal niet wat het moet zijn (en we zijn echt vrij makkelijk).
Nu een vrouw die in de 40 is en 20 jr ervaring heeft zegt ze. Maar dus ook gewoon niet kan komen of haar tijd niet goed indeelt.
:(
pi_191158749
Jullie hebben er wel pech mee. Is er niemand in jullie vriendenkring die een hulp heeft die tijd over heeft? Vaak ben ik zo aan hulpen gekomen.
De laatste 3 (waarvan de huidige echt geweldig is), heb ik via ikzoekhuishoudelijkehulp.nl. Dat systeem is mij prima bevallen. Toen de eerste 2 niet voldeden kreeg ik snel een ander voorstel. Mijn hulp vind het ook fijn via hen te werken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_191158822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Jullie hebben er wel pech mee. Is er niemand in jullie vriendenkring die een hulp heeft die tijd over heeft? Vaak ben ik zo aan hulpen gekomen.
De laatste 3 (waarvan de huidige echt geweldig is), heb ik via ikzoekhuishoudelijkehulp.nl. Dat systeem is mij prima bevallen. Toen de eerste 2 niet voldeden kreeg ik snel een ander voorstel. Mijn hulp vind het ook fijn via hen te werken.
Ik ga aan de slag met jouw link, tx! ^O^
pi_191158842
Mijn schoonmaakster had al twee klanten in de flat (toevallig allebei goeie kennissen van me) dus toen er ruimte kwam heb ik haar gelijk aangenomen voor 2 uurtjes in de week *O* Echt de beste uitgave ever. EUR 27 per week en ik hoef nergens over na te denken O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191158884
Wij doen veel zelf, het is vooral het zwaardere werk 2 uur eens in de 4 weken.
Maar de opdracht staat uit :)
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 januari 2020 @ 15:22:23 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191159281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij heb ik die ook.

Groetjes uit Utrecht.
pi_191159386
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2020 15:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die ook.

Groetjes uit Utrecht.
Ben jij ook al weer in training voor het Kreviewen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 januari 2020 @ 15:39:01 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191159449
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 15:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ben jij ook al weer in training voor het Kreviewen?
Ik ga dit niet doen.
  donderdag 23 januari 2020 @ 15:39:50 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191159455
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2020 15:39 schreef Kreator het volgende:

Ik ga dit niet doen.
Dan mag die tag ook wel weer weg. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191159528
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2020 15:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ga dit niet doen.
-O-
Spoilers!
pi_191159853
*O* voor B&B van LS. fijn. O+

Ik ben in het bos geweest met Dora en Dex. Dat ging zoals verwacht en niet per se vlekkeloos.
Dora = jachthond en wil HEEL HARD door het bos rauzen. Dex = Australian Sheppard dus die ging drijven. ie-de-re keer weer. :') En die kon haar niet bijhouden, raakte dan gefrustreerd en klapte er dan extra hard op als het wel kon. :')
Allebei aan een lange lijn ging prima. Om en om los ging ook prima. Samen even door de drek rollen ook trouwens. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191159963
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 14:45 schreef Blues het volgende:
Wij doen veel zelf, het is vooral het zwaardere werk 2 uur eens in de 4 weken.
Maar de opdracht staat uit :)
Misschien dat jullie juist daarom geen prioriteit zijn voor zo iemand. Ik zou de makkelijkere klussen met meer uren tenminste ook voor laten gaan.
pi_191160079
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien dat jullie juist daarom geen prioriteit zijn voor zo iemand. Ik zou de makkelijkere klussen met meer uren tenminste ook voor laten gaan.
Ja, dat dacht ik ook al. Dat is ook wel heel weinig natuurlijk. Lastig om in de routine te plannen.
Spoilers!
pi_191160111
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook al. Dat is ook wel heel weinig natuurlijk. Lastig om in de routine te plannen.
Voor de studenten was het geen probleem, tenminste die hadden meerdere adresjes en we appten dan of ze tijd hadden, bovendien gingen ze op onze afspraak in voor 2 uur per 4 weken. Als je dat niet wilt of kan moet je het ook niet doen :)
Als ze dan gewoon niet op komen dag of veel te laat ligt niet aan routine of dat het lastig is voor hen toch? Dat is gewoon je afspraken niet nakomen.
pi_191160115
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maar dan moet je dat aangeven. Volgens mij was er een afspraak. En juist 2 uurtjes in een maand, als het niet op een bepaalde dag en niet op een betaalde tijd is, makkelijk tussen te voegen. Als je 6 werkhuisjes (zo heet dat) in een week hebt, komt het meestal wel voor dat er in een maand 1 uitvalt. Dan zou je fijn naar B&G kunnen
pi_191160130
Ho even, ik zeg niet dat mensen maar niet hoeven komen als het om zo weinig uur gaat :D
Spoilers!
pi_191160162
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:36 schreef Blues het volgende:

[..]

[..]

Voor de studenten was het geen probleem, tenminste die hadden meerdere adresjes en we appten dan of ze tijd hadden, bovendien gingen ze op onze afspraak in voor 2 uur per 4 weken. Als je dat niet wilt of kan moet je het ook niet doen :)
Als ze dan gewoon niet op komen dag of veel te laat ligt niet aan routine of dat het lastig is voor hen toch? Dat is gewoon je afspraken niet nakomen.
Moeten ze beter plannen denk ik dan.
pi_191160173
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:36 schreef Blues het volgende:

[..]

[..]

Ik praat het niet goed voor ze. In zoek alleen naar een verklaring waarom er geen enkele schoonmaker lijkt te blijven hangen.
pi_191160194
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ho even, ik zeg niet dat mensen maar niet hoeven komen als het om zo weinig uur gaat :D
Dat dacht ik ook niet.
pi_191160220
Hmm ik heb als student ook gepoetst. En ik snap dat mensen geen zin hebben in twee uurtjes in de maand maar dan moeten ze die gewoon niet aannemen. Tenminste ik zou er niet aan beginnen. Maar dit is gewoon niet netjes zo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191160242
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmm ik heb als student ook gepoetst. En ik snap dat mensen geen zin hebben in twee uurtjes in de maand maar dan moeten ze die gewoon niet aannemen. Tenminste ik zou er niet aan beginnen. Maar dit is gewoon niet netjes zo.
Mja ik zou het ook niet ideaal vinden.
Maar als je dan afspreekt om het te doen.... dan moet je het wel doen natuurlijk.
Of niet afspreken dus.
pi_191160266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:43 schreef Myraela het volgende:

Ik praat het niet goed voor ze. In zoek alleen naar een verklaring waarom er geen enkele schoonmaker lijkt te blijven hangen.
We hadden een paar studenten die prima waren en best lang bij ons hebben gepoetst hoor, maar door studie stopten. Toen 1 meisje die gewoon niet snapte wat schoonmaken is en toen een jongen die ook niet bijzonder goed poetste en vaak afspraken vergat of veel te laat kwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')