We betalen wat ze vragen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:49 schreef derLudolf het volgende:
Wat heeft iedereen toch met schoonmaaksters? Wat betalen jullie ze dan? Klinkt beetje als "pay peanuts, get monkeys"
Ik ga aan de slag met jouw link, tx!quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Jullie hebben er wel pech mee. Is er niemand in jullie vriendenkring die een hulp heeft die tijd over heeft? Vaak ben ik zo aan hulpen gekomen.
De laatste 3 (waarvan de huidige echt geweldig is), heb ik via ikzoekhuishoudelijkehulp.nl. Dat systeem is mij prima bevallen. Toen de eerste 2 niet voldeden kreeg ik snel een ander voorstel. Mijn hulp vind het ook fijn via hen te werken.
Volgens mij heb ik die ook.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Jullie hebben er wel pech mee. Is er niemand in jullie vriendenkring die een hulp heeft die tijd over heeft? Vaak ben ik zo aan hulpen gekomen.
De laatste 3 (waarvan de huidige echt geweldig is), heb ik via ikzoekhuishoudelijkehulp.nl. Dat systeem is mij prima bevallen. Toen de eerste 2 niet voldeden kreeg ik snel een ander voorstel. Mijn hulp vind het ook fijn via hen te werken.
Ben jij ook al weer in training voor het Kreviewen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook.
Groetjes uit Utrecht.
Ik ga dit niet doen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben jij ook al weer in training voor het Kreviewen?
Dan mag die tag ook wel weer weg.quote:
Misschien dat jullie juist daarom geen prioriteit zijn voor zo iemand. Ik zou de makkelijkere klussen met meer uren tenminste ook voor laten gaan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:45 schreef Blues het volgende:
Wij doen veel zelf, het is vooral het zwaardere werk 2 uur eens in de 4 weken.
Maar de opdracht staat uit
Ja, dat dacht ik ook al. Dat is ook wel heel weinig natuurlijk. Lastig om in de routine te plannen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien dat jullie juist daarom geen prioriteit zijn voor zo iemand. Ik zou de makkelijkere klussen met meer uren tenminste ook voor laten gaan.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien dat jullie juist daarom geen prioriteit zijn voor zo iemand. Ik zou de makkelijkere klussen met meer uren tenminste ook voor laten gaan.
Voor de studenten was het geen probleem, tenminste die hadden meerdere adresjes en we appten dan of ze tijd hadden, bovendien gingen ze op onze afspraak in voor 2 uur per 4 weken. Als je dat niet wilt of kan moet je het ook niet doenquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al. Dat is ook wel heel weinig natuurlijk. Lastig om in de routine te plannen.
Maar dan moet je dat aangeven. Volgens mij was er een afspraak. En juist 2 uurtjes in een maand, als het niet op een bepaalde dag en niet op een betaalde tijd is, makkelijk tussen te voegen. Als je 6 werkhuisjes (zo heet dat) in een week hebt, komt het meestal wel voor dat er in een maand 1 uitvalt. Dan zou je fijn naar B&G kunnenquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al. Dat is ook wel heel weinig natuurlijk. Lastig om in de routine te plannen.
Moeten ze beter plannen denk ik dan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:36 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Voor de studenten was het geen probleem, tenminste die hadden meerdere adresjes en we appten dan of ze tijd hadden, bovendien gingen ze op onze afspraak in voor 2 uur per 4 weken. Als je dat niet wilt of kan moet je het ook niet doen
Als ze dan gewoon niet op komen dag of veel te laat ligt niet aan routine of dat het lastig is voor hen toch? Dat is gewoon je afspraken niet nakomen.
Ik praat het niet goed voor ze. In zoek alleen naar een verklaring waarom er geen enkele schoonmaker lijkt te blijven hangen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:36 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Voor de studenten was het geen probleem, tenminste die hadden meerdere adresjes en we appten dan of ze tijd hadden, bovendien gingen ze op onze afspraak in voor 2 uur per 4 weken. Als je dat niet wilt of kan moet je het ook niet doen
Als ze dan gewoon niet op komen dag of veel te laat ligt niet aan routine of dat het lastig is voor hen toch? Dat is gewoon je afspraken niet nakomen.
Dat dacht ik ook niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ho even, ik zeg niet dat mensen maar niet hoeven komen als het om zo weinig uur gaat
Mja ik zou het ook niet ideaal vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmm ik heb als student ook gepoetst. En ik snap dat mensen geen zin hebben in twee uurtjes in de maand maar dan moeten ze die gewoon niet aannemen. Tenminste ik zou er niet aan beginnen. Maar dit is gewoon niet netjes zo.
We hadden een paar studenten die prima waren en best lang bij ons hebben gepoetst hoor, maar door studie stopten. Toen 1 meisje die gewoon niet snapte wat schoonmaken is en toen een jongen die ook niet bijzonder goed poetste en vaak afspraken vergat of veel te laat kwam.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:43 schreef Myraela het volgende:
Ik praat het niet goed voor ze. In zoek alleen naar een verklaring waarom er geen enkele schoonmaker lijkt te blijven hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |