Haha, voor mij zijn dit soort situaties wel herkenbaar hoor. Ik begrijp je volledig.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:42 schreef Stofje het volgende:
Janee, maar even ter nuance ende zulks: date één was gewoon wel leuk, dus het uitgangspunt voor mij was niet persé seks! Ik bemerkte een zeer beperkt percentage aan interesse, maar wél een percentage dat ik een kans wilde geven.
(Maar ja: na 5 minuten binnen wist ik genoeg en dacht ik idd alleen maar met m'n geslachtsdeel, da's wel weer waar.)
Fok! Na deze post van jou zal je DM queue gestaag vollopen met "likes" van mannelijke Fok!kers!quote:Op zondag 2 februari 2020 18:36 schreef Elvi het volgende:
Wat is nu een leuke datingsite/dating app?
Ik heb Tinder, OkCupid, Happn al geprobeerd en welgeteld 0 matches of ook maar een gesprek![]()
Ik ben inderdaad niet de knapste vrouw op de website, maar 0 gesprekken is wel erg karig
Haha nee.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Fok! Na deze post van jou zal je DM queue gestaag vollopen met "likes" van mannelijke Fok!kers!
Paiq... dat is matchen zonder fotoquote:Op zondag 2 februari 2020 18:36 schreef Elvi het volgende:
Wat is nu een leuke datingsite/dating app?
Ik heb Tinder, OkCupid, Happn al geprobeerd en welgeteld 0 matches of ook maar een gesprek![]()
Ik ben inderdaad niet de knapste vrouw op de website, maar 0 gesprekken is wel erg karig
en dan na 100 berichtjes weer unmatched wordenquote:Op zondag 2 februari 2020 18:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Paiq... dat is matchen zonder foto
Kun je tenminste ook niet denken dat het daar aan ligt.
Ja dat heb ik in een ver verleden gedaanquote:Op zondag 2 februari 2020 18:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Paiq... dat is matchen zonder foto
Kun je tenminste ook niet denken dat het daar aan ligt.
Is het zo erg dan? Of zei je zelf weinig terug nadat foto's te zien waren?quote:Op zondag 2 februari 2020 18:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat heb ik in een ver verleden gedaanwas geen succes.
Of ik kreeg mannen met bizarre fetishes of ik had een normaal gesprek die werd afgebroken zodra m'n foto te zien was
Hoe het toen ging, is dat je tijdens het gesprek steeds meer van de foto ziet. Zodra de eerste 3 minuten voorbij zijn is de gehele foto te zien en dan kan je kiezen of je nog langer door wil praten. Je gesprek wordt zeg maar onderbroken door die foto. Daarna kreeg ik het bericht te zien dat de ander ervoor koos om niet verder te praten.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:57 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is het zo erg dan? Of zei je zelf weinig terug nadat foto's te zien waren?
Geen Paiq gebruiken. Die mensen leven in een droomwereld.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe het toen ging, is dat je tijdens het gesprek steeds meer van de foto ziet. Zodra de eerste 3 minuten voorbij zijn is de gehele foto te zien en dan kan je kiezen of je nog langer door wil praten. Je gesprek wordt zeg maar onderbroken door die foto. Daarna kreeg ik het bericht te zien dat de ander ervoor koos om niet verder te praten.
Dus je kan niet eens normaal gedag zeggen .
Leg dr anders fok even uit...quote:Op zondag 2 februari 2020 18:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Fok! Na deze post van jou zal je DM queue gestaag vollopen met "likes" van mannelijke Fok!kers!
O daar ben ik ooit lid van geweest, zonder dat ik zelf wilde daten. Was voor een vriend die dan punten kreeg. De arme gozer had hetzelfde probleem dat er nooit vrouwen met hem wilden daten.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe het toen ging, is dat je tijdens het gesprek steeds meer van de foto ziet. Zodra de eerste 3 minuten voorbij zijn is de gehele foto te zien en dan kan je kiezen of je nog langer door wil praten. Je gesprek wordt zeg maar onderbroken door die foto. Daarna kreeg ik het bericht te zien dat de ander ervoor koos om niet verder te praten.
Dus je kan niet eens normaal gedag zeggen .
Je had je vriendschap met hem af moeten breken en ik zie niet hoe je hem hiermee hebt kunnen helpen.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
O daar ben ik ooit lid van geweest, zonder dat ik zelf wilde daten. Was voor een vriend die dan punten kreeg. De arme gozer had hetzelfde probleem dat er nooit vrouwen met hem wilden daten.
Hij zat in mijn friendzone
Hij kon meer als mensen lid werden en heeft uiteindelijk een vriendin gevonden, dus bedankt he voor de bullshithulp die ik gaf.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je had je vriendschap met hem af moeten breken en ik zie niet hoe je hem hiermee hebt kunnen helpen.![]()
Wat een bullshit weten sommige vrouwen toch te presteren.
Ik begrijp nu wat je bedoelt. Ik ken het hele systeem niet zo en dacht dat jij een account had aangemaakt van een knap iemand om door je vriend te laten gebruiken.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij kon meer als mensen lid werden en heeft uiteindelijk een vriendin gevonden, dus bedankt he voor de bullshithulp die ik gaf.
Ik en een knap iemand? Heb helaas hetzelfde probleem als Elviquote:Op zondag 2 februari 2020 22:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik begrijp nu wat je bedoelt. Ik ken het hele systeem niet zo en dacht dat jij een account had aangemaakt van een knap iemand om door je vriend te laten gebruiken.
Ja dat wel, maar je moet die mazzel maar hebben.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik en een knap iemand? Heb helaas hetzelfde probleem als Elvi
Maar die vriend dus ook, wel mooi dat er nu door even ergens gratis lid van te worden iemand geholpen is toch?
Dat er meerdere vrouwen die hem in de friendzone hadden hem meer punten gunden om een vriendinnetje te vinden?quote:Op zondag 2 februari 2020 22:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar je moet die mazzel maar hebben.
Niet mee eens. Die "vriend" van je had ook gewoon een paar e-mailadressen aan kunnen maken, daarmee vanaf zijn profiel een uitnodiging kunnen zenden naar die andere adressen (als dat zo werkt) en klaar.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat er meerdere vrouwen die hem in de friendzone hadden hem meer punten gunden om een vriendinnetje te vinden?
Soms werkt friendzone dus wel
Er moest ook een beetje activiteit plaatsvinden van andere ip adressen dacht ik, dus af en toe even inloggen.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Die "vriend" van je had ook gewoon een paar e-mailadressen aan kunnen maken, daarmee vanaf zijn profiel een uitnodiging kunnen zenden naar die andere adressen (als dat zo werkt) en klaar.
Neemt niet weg dat het mogelijk is zonder hulp van friendzone vriendin.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Er moest ook een beetje activiteit plaatsvinden van andere ip adressen dacht ik, dus af en toe even inloggen.
Meer weet ik er niet meer van, te lang terug en er was wel een reden dat het "echte" emailadressen moesten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |