Hij is ook AZ supporter. @Dagoduck vindt dit leuk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wist je dat Arno vroeger blokfluit heeft gespeeld?
Groetjes aan je mamsquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:58 schreef Themeparktommy het volgende:
Opeens kom je erachter dat het je geen reet uitmaakt wie er wint..
Dag allemaal!
dan mis je die hilarische misser bij de penaltyreeks zometeenquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:58 schreef Themeparktommy het volgende:
Opeens kom je erachter dat het je geen reet uitmaakt wie er wint..
Dag allemaal!
Tafeltennissen allen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is ook AZ supporter. @:dagoduck vindt dit leuk.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:24 schreef fetX het volgende:
Willem II gaat net als Feyenoord DE MIST IN
Wel genoeg ruimte op de tribunes.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:26 schreef Caland het volgende:
Nou, dat wordt weer een halve dag vrij nemen mocht Feyenoord doorgaan.
Het hele land door reizen genot. Eerst Limburg, daarna wellicht Friesland.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:26 schreef Caland het volgende:
Nou, dat wordt weer een halve dag vrij nemen mocht Feyenoord doorgaan.
Maar het zal wel ijskoud zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel genoeg ruimte op de tribunes.
Ik heb eigenlijk wel weer zin in volgende weekquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Het hele land door reizen genot. Eerst Limburg, daarna wellicht Friesland.
Toch vreemd. Normaal is via Breda de grens over toch sneller.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:28 schreef Caland het volgende:
Dus eventueel via Leeuwarden, twee keer Sittard en Heerenveen de beker winnen.
Kortste weg naar Europa.
Voor ons is het niet eens zo erg. Zaten echt totaal niet in de wedstrijdquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel weer zin in volgende week
Had wel het idee dat Fortuna meer energie had gestopt in de wedstrijd dan Feyenoord. Dat was ze op het einde wel opgebroken denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor ons is het niet eens zo erg. Zaten echt totaal niet in de wedstrijd
Zeker, word altijd blij als ik eindelijk eens een AZ-supporter op tv zie.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is ook AZ supporter. @:dagoduck vindt dit leuk.
Met zo'n route hebben jullie al genoeg Europese wedstrijden gespeeld. Daarom winnen jullie die beker ook niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:28 schreef Caland het volgende:
Dus eventueel via Leeuwarden, twee keer Sittard en Heerenveen de beker winnen.
Kortste weg naar Europa.
Ik denk dat Ajax eruit vliegt tegen Vitesse.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:13 schreef yats het volgende:
[..]
Met zo'n route hebben jullie al genoeg Europese wedstrijden gespeeld. Daarom winnen jullie die beker ook niet.
Ik ben bang dat die weer naar Amsterdam gaat, al gaan we ons best doen dat te voorkomen.
Op de PlayStation heb je weleens zo'n wedstrijd ertussen zitten, ja.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax eruit vliegt tegen Vitesse.
Ik heb al jaren niet op de PlayStation gespeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Op de PlayStation heb je weleens zo'n wedstrijd ertussen zitten, ja.
Dan zitten we op één lijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet op de PlayStation gespeeld.
En in de competitie ook. Eerder dit jaar nog met veel moeite voor Ajax een 2-2 eruit gesleept en twee jaar terug won Vitesse zowel uit als thuis nog van Ajax.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Op de PlayStation heb je weleens zo'n wedstrijd ertussen zitten, ja.
Nee jongens, dit kan echt niettwitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 23-01-2020 om 18:33:35🗯 | Duidelijke taal tijdens de peptalk van @VVIJV-teammanager Lammert van Diermen! #ijsgae https://t.co/vmZ5QppNTc https://t.co/jbMQLTRVqt reageer retweet
quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
Nee jongens, dit kan echt niettwitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 23-01-2020 om 18:33:35🗯 | Duidelijke taal tijdens de peptalk van @:VVIJV-teammanager Lammert van Diermen! #ijsgae https://t.co/vmZ5QppNTc https://t.co/jbMQLTRVqt reageer retweet
@:zipportal @:jancees @:ggmm @:el-stinho
moest lachenquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
Nee jongens, dit kan echt niettwitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 23-01-2020 om 18:33:35🗯 | Duidelijke taal tijdens de peptalk van @:VVIJV-teammanager Lammert van Diermen! #ijsgae https://t.co/vmZ5QppNTc https://t.co/jbMQLTRVqt reageer retweet
Waar kan ik een kotszakje ophalen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
Volg jij de Spaanse beker?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar kan ik een kotszakje ophalen?
Hoe zou die tegen zn vrouw praten thuis?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
Zeker. Beste Copa Del Rey ooit nu de two-legged onzin verdwenen is en de Liga-clubs verplicht op bezoek moeten bij Lower Leagues.quote:
Sow, hier is er een over de zeik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:21 schreef yats het volgende:
[..]
En in de competitie ook. Eerder dit jaar nog met veel moeite voor Ajax een 2-2 eruit gesleept en twee jaar terug won Vitesse zowel uit als thuis nog van Ajax.
Maar ja, dat jij geen verstand van voetbal hebt was al duidelijk toen je Heracles Groningen en Heerenveen hoger inschatte dan Vitesse. Dat Heracles veeeeeel beter is zagen we gisteren natuurlijk.
Noemt even de 2-2 van speelronde 1 terwijl Vitesse daar 99 van de 100 keer met 2-8 had verloren. Unreal.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sow, hier is er een over de zeik.
En ik schat Groningen niet eens hoger in dan Vitesse.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Noemt even de 2-2 van speelronde 1 terwijl Vitesse daar 99 van de 100 keer met 2-8 had verloren. Unreal.
"Wakker hè"quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
Is toch mooi johquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
Twente is een parodie op een voetbalclub.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier verloor Twente dus met 2-5 van_! Man man man...
Yats schat Vitesse altijd wat hoog in. Moeten we hier een beetje rekening mee houden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sow, hier is er een over de zeik.
Leuk avondje.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:48 schreef fetX het volgende:
NAC - PSV kan weleens leuk gaan worden.
Voor NAC.
40/45 keerquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:50 schreef Caland het volgende:
Zullen we turven hoevaak de commentator AVONDJE NAC gaat zeggen?
Dat wint PSV wel joh.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:48 schreef fetX het volgende:
NAC - PSV kan weleens leuk gaan worden.
Voor NAC.
Ik ben benieuwd of @El-Stinho het weer over kNACworsten gaat hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:50 schreef Caland het volgende:
Zullen we turven hoevaak de commentator AVONDJE NAC gaat zeggen?
Dat is een klassieker.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of @:El-Stinho het weer over kNACworsten gaat hebben.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente is een parodie op een voetbalclub.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
100%quote:
PSV komt met meer verdedigende spelers op het veld dan NAC (lol).quote:
FoutenfeSTIJNquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Angstgegnerquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Wat een middenveld
Tegen NAC nota bene
Ja, Japanse yen.quote:
Woedende user incoming.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we een expert erbij halen
@:generationalpha
Dit kan niet, het wordt tijd dat de mods erbij komen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we een expert erbij halen
@:generationalpha
Dat maakt toch niet uit bij dit team.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Boudewijn Zenden heeft toch helemaal geen verstand van voetbal?
Daarom is ie ook toegetreden tot de technische staf van PSVquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Boudewijn Zenden heeft toch helemaal geen verstand van voetbal?
Dan hadden ze Bjorn van der Doelen ook wel mogen toevoegen, voor de sfeer in de kleedkamer.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom is ie ook toegetreden tot de technische staf van PSV
Jij volgt ook nog de Jupiler League?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Olij is een goede keeper. Onder Brood een van de weinige lichtpuntjes bij NAC.
Ik kijk gewoon de samenvattingenshow met Hansie Hansie als analist. Toptelevisie.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij volgt ook nog de Jupiler League?
Van der Doelen is een actquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan hadden ze Bjorn van der Doelen ook wel mogen toevoegen, voor de sfeer in de kleedkamer.
Duurt nog 80 minuten debielquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
Over een paar minuten PENANTIES jongens
Dan schwitz ik even naar die wedstrijdquote:Op donderdag 23 januari 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
Eerst nog even een vuurwerkje afsteken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
quote:
Elke keer als ik Viergever bij PSV zie voetballen word ik blij.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:00 schreef Tagliano het volgende:
OEEEE
Die bal van Viergever ook, en waar was het middenveld
If you can't beat them genotquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke keer als ik Viergever bij PSV zie voetballen word ik blij.
Beetje zoals Kenneth Perez toenquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke keer als ik Viergever bij PSV zie voetballen word ik blij.
Heb je de meltdown van die Spakenburg-idioot meegekregen?quote:
Die toespraak voor de wedstrijd bedoel je?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je de meltdown van die Spakenburg-idioot meegekregen?
Waarom vergeet je dan de verlenging en de rustquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik deed net alsof het over NAC - PSV ging.
Beetje flauw, sorry
Nee, gisteren bij Ajax v Spakenburg. Die gast die laatst trots op zijn doodschop was tegen IJsselmeervogels is ermee gekapt omdat hij gisteren geen invalbeurt kreeg (lol).quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die toespraak voor de wedstrijd bedoel je?
uh..quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom vergeet je dan de verlenging en de rust
In zijn eer aangetast, wat een bijzondere jongen is datquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, gisteren bij Ajax v Spakenburg. Die gast die laatst trots op zijn doodschop was tegen IJsselmeervogels is ermee gekapt omdat hij gisteren geen invalbeurt kreeg (lol).
Oh, doen ze daar meteen penalties? Geen verlenging?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik deed net alsof het over NAC - PSV ging.
Beetje flauw, sorry
Oh, die mongoolquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, gisteren bij Ajax v Spakenburg. Die gast die laatst trots op zijn doodschop was tegen IJsselmeervogels is ermee gekapt omdat hij gisteren geen invalbeurt kreeg (lol).
Ik vergiste me ook nog eens.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, doen ze daar meteen penalties? Geen verlenging?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, die mongool
Nee helaas niet gezien
Twist; nadat zijn schorsing over was, heeft hij geen minuten meer gemaakt en denkt dan wel even in te mogen vallen.quote:Argjend Selimi heeft per direct zijn spullen ingeleverd bij Spakenburg. De 23-jarige aanvaller voelt zich in zijn eer aangetast.
,,Ik heb m’n tas ingeleverd’’, meldt hij wanneer Spakenburg na de KNVB-bekerwedstrijd tegen Ajax (7-0 nederlaag) weer terug is gekeerd op de Westmaat. ,,Als je altijd alles hebt gegeven voor de club en er word je in de ArenA nog niet eens een invalbeurt gegund….. Dan voel je je alsof je in je rug bent gestoken en kun je er beter mee kappen.’’
Na afloop van het bekerduel stampvoette Selimi al door de catacomben van de ArenA. ,,Ik zag al mensen naar mij kijken met het idee: ‘Die zal wel boos zijn’. Maar mensen zouden eens moeten weten. Er hebben drie Spakenburgse jongens meegedaan: Youri Koelewijn stond in de basis en Jasper Beekhuis en Hero van Lopik vielen in. Maar ik had verwacht dat ik ook wel in zou mogen vallen.’’
Selimi heeft van huis uit altijd geleerd: ,,Je moet je eer hooghouden; maakt niet uit wat er gebeurt.’’ Dat hem geen speeltijd bij de landskampioen werd gegund, vindt hij onvergeeflijk. ,,Het is niet zo dat er vooraf beloftes zijn gedaan, maar je verwacht wel nog in te mogen vallen. En zeker wanneer er dan gasten meespelen die net komen kijken en misschien over een half jaar ook weer weg zijn. Als ik in mijn eer word aangetast, vergeet ik dat nooit meer.’’
Kutspeler.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Twist; nadat zijn schorsing over was, heeft hij geen minuten meer gemaakt en denkt dan wel even in te mogen vallen.
Hmmja, zonder die debiele rode kaart had ik hem ergens nog wel begrepen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Twist; nadat zijn schorsing over was, heeft hij geen minuten meer gemaakt en denkt dan wel even in te mogen vallen.
https://pbs.twimg.com/media/EO_BQdSWoAAmpZb?format=jpg&name=largequote:
Moeten zeker tegen Feyenoord?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
Nou joepie IJsselmeervogels bij de laatste 8
Jezus wat een mongool, die Thijs.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/EO_BQdSWoAAmpZb?format=jpg&name=large
Hier op de foto met een vriend.
Utrecht.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten zeker tegen Feyenoord?
Utregquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten zeker tegen Feyenoord?
Toeterjangodquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/EO_BQdSWoAAmpZb?format=jpg&name=large
Hier op de foto met een vriend.
Dit kan ik bevestigenquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toeterjangod
@:tagliano @:caland @:lange_lans @:lenny_leonard en ik zijn grote fans van hem.
Dat kan wel hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:11 schreef T3hTommay het volgende:
Ajax, AZ, Feyenoord, Utrecht. Prima halve finalisten.
oh dat kan natuurlijk niet.
Niet om die reden in ieder gevalquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dan sta ik toch niet voor aap.
Nou zeg.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet om die reden in ieder geval
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
Dat was leuk. Hopelijk nog een 10/10 analyse van Hans.
Zelfs een gemankeerd NAC is niet kansloos.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:22 schreef fetX het volgende:
Ik heb Feyenoord vaak slecht zien spelen dit seizoen, maar dat PSV slaat alles
Mijn topic werkte voor Bommel, dus dat gaat ook lukken voor de Jong.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Sjon de Jong mag aanblijven gaat de ellende gewoon door hoor.
Als PSV opeens niet meer kan scouten blijft er sowieso bijzonder weinig van die club overquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En een vervanger is ook nog niet zomaar gevonden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa iemand die nadenkt is al genoegquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een vervanger is ook nog niet zomaar gevonden.
Ik dacht dat hier genoeg users zaten die het een stuk beter weten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een vervanger is ook nog niet zomaar gevonden.
Ihattaren en die Madueke zijn de enige spelers waar ik goede verhalen over hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als PSV opeens niet meer kan scouten blijft er sowieso bijzonder weinig van die club over
Neequote:Op donderdag 23 januari 2020 21:25 schreef Zipportal het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo kut?
Lemic is helaas ook niet meer welkomquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als PSV opeens niet meer kan scouten blijft er sowieso bijzonder weinig van die club over
Af een toe een hapering ja.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:25 schreef Zipportal het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo kut?
Laat hem maar lekker aanblijven dan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Faber mag ook aanblijven . Brabbelende alcoholistquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker aanblijven dan.
Die zijn er niet zoveel in de voetballerij hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa iemand die nadenkt is al genoeg
Gouden duo voor de lange termijnquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Faber mag ook aanblijven . Brabbelende alcoholist
@PSVCL als de nieuwe TD dan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier genoeg users zaten die het een stuk beter weten.
Ik denk oprecht dat zelfs de TD van Achilles het beter kan doenquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn er niet zoveel in de voetballerij hoor.
Probeer je de bal nu in het doel te blazen?quote:
Allebei vroeger genadeloos afgeschreven door Hiddinkgenotquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gouden duo voor de lange termijn
Het blijft een lastig vak blijkbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat zelfs de TD van Achilles het beter kan doen
Wie vond je de slechtste aankoop van Overmars?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het blijft een lastig vak blijkbaar.
Kijk maar naar bepaalde aankopen van Overmars de laatste jaren
Bruma is veruit de ergste lol.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het blijft een lastig vak blijkbaar.
Kijk maar naar bepaalde aankopen van Overmars de laatste jaren
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan dat maar beter niet meer doen idd
Magallan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie vond je de slechtste aankoop van Overmars?
In FM was hij een paar versies geleden wel een aardige speler.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bruma is veruit de ergste lol.
En nu advies van Hiddinkgenotquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allebei vroeger genadeloos afgeschreven door Hiddinkgenot
Dennis Rommedahl met iets meer talentquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In FM was hij een paar versies geleden wel een aardige speler.
Maar irl is het niks nee.
Sanaquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke spelers heeft Overmars gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |