ik weet dat er een Area 51 is , maar verder geloof ik daar niet zo in.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Geloof je in Area 51 met aliens en al?
Hey rustig babequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef puzziepie het volgende:
Wat een saaie kut TT
Lapo hunten en dan met deze laffe TT komen![]()
flauw
Vandaar:quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef puzziepie het volgende:
Wat een saaie kut TT
Lapo hunten en dan met deze laffe TT komen![]()
flauw
quote:
--> BNWquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik weet dat er een Area 51 is , maar verder geloof ik daar niet zo in.
Waar ik wel wat meer problemen mee heb is 9/11 . Maar goed .. is een heel ander verhaal
Conspiracy!!!quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik weet dat er een Area 51 is , maar verder geloof ik daar niet zo in.
Waar ik wel wat meer problemen mee heb is 9/11 . Maar goed .. is een heel ander verhaal
Ik hou wel van Engelse Detectivesquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Conspiracy!!!![]()
Hou jij van detective achtige zaken?
Ben je boos op mij?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel van Engelse Detectives![]()
Maar ik heb een hele periode gehad dat ik zo in alles van Israël zat , en 'op de een of andere 'manier kwam ik terecht bij 9/11
Mega interessant , en hoe dieper ik er in zat hoe zieker ik het vond.
Ah ja, de feestvierende joden op het dak, op het moment van de aanslag.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel van Engelse Detectives![]()
Maar ik heb een hele periode gehad dat ik zo in alles van Israël zat , en 'op de een of andere 'manier kwam ik terecht bij 9/11
Mega interessant , en hoe dieper ik er in zat hoe zieker ik het vond.
Nee boos zijn is verspilde energiequote:
Omdat hij het geslachtsdeel van een mannetjesgeit is.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee boos zijn is verspilde energie![]()
Maar ik vraag me echt serieus af , waarom je dat zo vaak doet , dat is het meer
Omdat ik geen reet om tt geef hahaquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee boos zijn is verspilde energie![]()
Maar ik vraag me echt serieus af , waarom je dat zo vaak doet , dat is het meer
En toch zat je er een heel topic op te azen!quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik geen reet om tt geef haha
Welnee man. Vanmiddag was ik er ook niet bij met de LAPO. Maar af en toe is het wel geinig.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En toch zat je er een heel topic op te azen!
Dat heb ik ook allemaal gekeken, hele podcasts geluisterd en gezien op YTquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja, de feestvierende joden op het dak, op het moment van de aanslag.
Had ik niet achter jou gezochtquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook allemaal gekeken, hele podcasts geluisterd en gezien op YT
Heb ook een playlist over de ellende die Israël aanricht
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat hij het geslachtsdeel van een mannetjesgeit is.
Dat dusquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En toch zat je er een heel topic op te azen!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook allemaal gekeken, hele podcasts geluisterd en gezien op YT
Heb ook een playlist over de ellende die Israël aanricht
Ik ben zwaar anti Israël, post nog steeds regelmatig op mijn FB over Israël en de Palestijnenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ik niet achter jou gezocht
Ah okequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben zwaar anti Israël, post nog steeds regelmatig op mijn FB over Israël en de Palestijnen
Zware kost.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben zwaar anti Israël, post nog steeds regelmatig op mijn FB over Israël en de Palestijnen
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:33 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zware kost.
Ik heb wel een zwak voor Israël.
Ik had het ook niet achter je gezocht om daar zo mee bezig te zijn. Ergens wel bewonderenswaardig dat je je er zo op inleest/luisterd!quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel docu's over gezien, en nog steeds doet het mij veel wat daar allemaal gebeurt .quote:
Ik was als 20er zelfs pro Israëlquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:33 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zware kost.
Ik heb wel een zwak voor Israël.
Ik weet eigenlijk helemaal niet waar daar gebeurt ...ooit wel geweten maar dan vergeet je dat wat weer...iets met geloof en maken elkaar dood....quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel docu's over gezien, en nog steeds doet het mij veel wat daar allemaal gebeurt .
Van slachtoffer naar dader en de hele wereld gaat ermee akkoord 'Bizar en te ziek voor woorden
Ik ben er momenteel minder mee bezigquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had het ook niet achter je gezocht om daar zo mee bezig te zijn. Ergens wel bewonderenswaardig dat je je er zo op inleest/luisterd!
Raar....quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er momenteel minder mee bezig
Mijn dochters verloofde wilde graag in Israël in het leger vechten
Hele discussies gehad , want hij voelde zich een Jood (is hem verteld)
Maar geen bewijs , dus dan op een andere manier proberen om daar in het leger te kunnen.
Ik had al een groot probleem met Israël, maar als je dan op internet gaat zoeken dan vind je ook veel schimmige dingen over de 'relatie' tussen Nederland en Israël
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |