twitter:toeterjan twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 23:56:30Ik heb heel goed getoeter voor @FCEindhoven Helaas zijn we niet verder Maar ik ben wel heel echt trots op Eindhoven @FOXSportsnl 🔵⚪📣📣📣📣🏆🏆⚽️⚽️⚽️⚽️ en ik blijf altijd achter mij Club staan wat er ook gebeurt en dan kunnen we heel veel mensen van leren https://t.co/e3KBO9DLpf reageer retweet
Toeterjan is erg lief!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:03 schreef GGMM het volgende:
Toeterjangod
@:lange_lans @:caland @:lenny_leonard
Na een ban van meer dan een jaar ben ik effe op 486 notes blijven steken. Merendeel negatief.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
René heeft 600 notes, ik nu 601 (merendeel positief)
Caland liep constant te zeuren dat hij je zo miste in VBL.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Na een ban van meer dan een jaar ben ik effe op 486 notes blijven steken. Merendeel negatief.
Zou het wat uitmaken thuis tegen amateurs?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:32 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Een middenveld met Marin, Siem de Jong en Carel Eiting.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken thuis tegen amateurs?
Spakenburg gaat ze slopen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:32 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet Tadic per se spelen tegen amateurs? Geef hem dan rust (lol)quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:32 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Eens. Ik vind het ook wel mooi dat je al zo lang zijn tweets allemaal leuk vindt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:03 schreef GGMM het volgende:
Toeterjangod
@:lange_lans @:caland @:lenny_leonard
Ik ook van julliequote:Op woensdag 22 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland liep constant te zeuren dat hij je zo miste in VBL.
Fijn dat je er weer bent
Leuk dat je de opstelling van Vitesse na 3 nederlagen op rij toontquote:
Ik dacht dat die Tannane al wel was afgeschreven, doet het wel leuk.quote:
Het zal mij nooit kunnen bekoren dat soort potjes. Lijkt me opzich goed als ze dat soort clubs gewoon standaard het thuisvoordeel geven tegen BVO’s, dan heeft het nog zijn charmequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vandaag juichen we allen voor Spakenburg.
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 22-01-2020 om 20:16:31De linksback van @SV_Spakenburg is zijn voetbalschoenen vergeten voor het bekerduel tegen @AFCAjax.https://t.co/Fy3XZuua5p reageer retweet
Spakenburg is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij nooit kunnen bekoren dat soort potjes. Lijkt me opzich goed als ze dat soort clubs gewoon standaard het thuisvoordeel geven tegen BVO’s, dan heeft het nog zijn charme
De penningmeester zeker nietquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spakenburg is het hier niet mee eens.
Die spelers ook niet om in een volle Arena te spelen.quote:
Lekker man, tweede ring, net voor je neus.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die spelers ook niet om in een volle Arena te spelen.
En iedereen die daar anders langs het veld stond zit nu vast ook in het uitvak.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:18 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 22-01-2020 om 20:16:31De linksback van @:SV_Spakenburg is zijn voetbalschoenen vergeten voor het bekerduel tegen @:AFCAjax.https://t.co/Fy3XZuua5p reageer retweet
![]()
Opvallend genoeg vergat Thomas van den Houten zijn voetbalschoenen vergetenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:18 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 22-01-2020 om 20:16:31De linksback van @:SV_Spakenburg is zijn voetbalschoenen vergeten voor het bekerduel tegen @:AFCAjax.https://t.co/Fy3XZuua5p reageer retweet
![]()
Iedereen op de mobieltjes, gezelligquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:18 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Iedereen op de mobieltjes, gezellig
Als ze Spakenburg?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:48 schreef StephanL het volgende:
Ben voor Ajax, maar wat een stunt zou het zijn als ze Spakenburg wint
Die denkt niet zoveelquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het blijft vreemd dat Siem de Jong denkt dat de 10 positie in de punt van de aanval is.
@MC-Morganquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:08 schreef Caland het volgende:
Overigens is het net 0-1 geworden voor @:lenny_leonard
Wat een middelmaat toch in de jeugdopleiding toen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met Dekker, Will en Bitter toch 3 ex-Ajacieden.
Sympathieke club, dat Spakenburg.
@Slobeend vindt dat leuk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
De witte chinees wordt momenteel geslacht op npo2
En daarna ziedend omdat er in de tweede helft niks meer gebeurde (lol)quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Tegen Feyenoord stond Ajax op dit moment al met 4-0 voor geloof ik.
Scoort straks nog wel. Volgend mij heeft hij wel een goed schot.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Marin ooit nog gaan scoren voor Ajax? #dtv
Nieuwkoop en Nelomquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:08 schreef Caland het volgende:
Overigens is het net 0-1 geworden voor @:lenny_leonard
Dekker is paar jaar jonger he.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een middelmaat toch in de jeugdopleiding toen.
Als Unuvar maar scoort in de tweede helft.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Scoort straks nog wel. Volgend mij heeft hij wel een goed schot.
Nee joh, die kon alleen voorzetjes geven. Verder geen actie, creativiteit en ook geen atleet om het te compenseren.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dekker is paar jaar jonger he.
Had daar ook wel meer van verwacht. Lekkere techniek.
Carel hetenquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, die kon alleen voorzetjes geven. Verder geen actie, creativiteit en ook geen atleet om het te compenseren.
Heb die hype toen nooit begrepen, zelfde als met Eiting. Die kan soms een leuk balletje geven maar schiet verder in alles tekort.
Hoi Poepz0r alles goed in de rukbunker?quote:
Druk druk druk ouwe dibbes.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Poepz0r alles goed in de rukbunker?
Je moeder was gisteren erg attent. Ik was 1 minuut binnen en ze wist mijn gulp al te openen boh bohquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:28 schreef PicoMMP het volgende:
De verdediging van Ajax is blijkbaar attent
moet korterquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moeder was gisteren erg attent. Ik was 1 minuut binnen en ze wist mijn gulp al te openen boh boh
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:32 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het blijft vreemd dat Siem de Jong denkt dat de 10 positie in de punt van de aanval is.
Volgens mij wil hij zelf ergens naartoe waar hij vaker kan spelen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Nu mag Klaplong ook na dit seizoen blijven
Als je maar netjes betaalt maatquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moeder was gisteren erg attent. Ik was 1 minuut binnen en ze wist mijn gulp al te openen boh boh
Kan gebeuren, doe je nog aan Dry January of is dat niet voor je weggelegd?quote:
Laten we maar hopen dat die dan hierna niet zoveel meer in actie komt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij zelf ergens naartoe waar hij vaker kan spelen.
Hoe sta jij tegenover Siem de Jong?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan gebeuren, doe je nog aan Dry January of is dat niet voor je weggelegd?
Ik ben geheelonthouder ouwe reus. Ik doe wel aan Wet March, boh boh stukje vagina.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan gebeuren, doe je nog aan Dry January of is dat niet voor je weggelegd?
Lijkt me sterk, of er moeten wel heel veel blessures komen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat die dan hierna niet zoveel meer in actie komt.
Ik verwacht nu dat Koeman hem selecteert btw .quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, of er moeten wel heel veel blessures komen.
Volgende bekerpotje ook uit tegen Vitesse dus dan gaan ze gewoon met de basis spelen.
Siem KOOPT die clubquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spakenburg is wel een leuke club voor Siem volgend jaar.
Goede gozer, professional, maar die moet je lekker slijten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover Siem de Jong?
ALLENquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het grote Spakenburg staat achter.
Die riep ook ooit Vormer op.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik verwacht nu dat Koeman hem oproept btw .
Op wie doel je nu?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goede gozer, professional, maar die moet je lekker slijten.
(Zoals wel meer van deze selectie).
Iemand heeft mijn Raya boek gekocht op bol.com (de eerste versie van paar jaar terug) HAHAHHA ALLEMAAL EVEN LACHEN GENOTquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goede gozer, professional, maar die moet je lekker slijten.
(Zoals wel meer van deze selectie).
Maar bijvoorbeeld kracht kun je trainen. Maar kennelijk is dat allemaal te weinig gebeurd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, die kon alleen voorzetjes geven. Verder geen actie, creativiteit en ook geen atleet om het te compenseren.
Heb die hype toen nooit begrepen, zelfde als met Eiting. Die kan soms een leuk balletje geven maar schiet verder in alles tekort.
Kracht kun je niet altijd trainen, zie Ziyech SMERIG DUNquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld kracht kun je trainen. Maar kennelijk is dat allemaal te weinig gebeurd.
Geeft niet, niet iedereen kan een topper worden. Niks mis met lekker bij goede amateurclub ballen.
Eiting heb ik echt hele goede dingen zien doen, maar ook kinderlijke fouten zien maken. Had wel echt potentie, maar lijkt niet zo veel beter te zijn geworden. Krijgt natuurlijk ook geen kans in het eerste. Kan beter lekker naar Utrecht gaan.
Oké allen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn Raya boek gekocht op bol.com (de eerste versie van paar jaar terug) HAHAHHA ALLEMAAL EVEN LACHEN GENOT
Ik doel niet per se op kracht hoor, maar meer op snelheid en je motoriek. Niet iedereen heeft dat of valt dat goed te trainen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld kracht kun je trainen. Maar kennelijk is dat allemaal te weinig gebeurd.
Geeft niet, niet iedereen kan een topper worden. Niks mis met lekker bij goede amateurclub ballen.
Eiting heb ik echt hele goede dingen zien doen, maar ook kinderlijke fouten zien maken. Had wel echt potentie, maar lijkt niet zo veel beter te zijn geworden. Krijgt natuurlijk ook geen kans in het eerste. Kan beter lekker naar Utrecht gaan.
Ziyech kan zich verstoppen achter een lantaarnpaal.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kracht kun je niet altijd trainen, zie Ziyech SMERIG DUN
Je mag in zijn gezicht spugen als zijn snor in brand staat GENOTquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziyech kan zich verstoppen achter een lantaarnpaal.
Behalve zijn neus.
lol
Schrijven we even mee?quote:
Bandegod komt nog wel terug ouwe reus.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Schrijven we even mee?
Pierie, Eiting, Marin, Labyad, Bandé.
(Ekkelenkampje kan je denk ik nog als leuke supersub houden, dit meen ik).
Ohja daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Schrijven we even mee?
Pierie, Eiting, Marin, Labyad, Bandé.
(Ekkelenkampje kan je denk ik nog als leuke supersub houden, dit meen ik).
Jij was ook fan van Kühn, die hebben ze ook al afgeschreven.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bandegod komt nog wel terug ouwe reus.
Nee niet verkocht genot. Bayerngoden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was ook fan van Kühn, die hebben ze ook al afgeschreven.
Van wie ben jij de kloon?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dani toetert weer lekker door z'n microfoon he
Je zal ernaast zittenquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dani toetert weer lekker door z'n microfoon he
Dat is zijn karma voor het beschimpen van lagergeklasseerde teams als ADO om hun realistische speelwijze.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:52 schreef Coco. het volgende:
@:lenny_leonard heeft een groot probleem.
Ik snap er niks van. We zijn nog wel cupfighters.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is zijn karma voor het beschimpen van lagergeklasseerde teams als ADO om hun realistische speelwijze.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijd voor het godsgeschenk Unuvar.
Het loopt een beetje spaak bij Spakenburg jongens!quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een vernedering voor Spakenburg haha!
Over 9 maanden alweer het 10-jarig jubileum. We worden oud.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:59 schreef Coco. het volgende:
Ik weet nog een wedstrijd die 10-0 werd.
jezus zegquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over 9 maanden alweer het 10-jarig jubileum. We worden oud.
64, 68, 77, 88quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je weer voorspellen in welke minuten er gescoord wordt.
64quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je weer voorspellen in welke minuten er gescoord wordt.
Wtf is dat al zo lang geleden jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
say what?!quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeist was al geboekt voor de bunga bunga party van Makkeliequote:Op woensdag 22 januari 2020 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen VAR?
Dan had Willem II nog gewoon met 0-1 voor gestaan.
Bekervechterquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:05 schreef PicoMMP het volgende:
Ten Hag mongool
Waarom in godsnaam Huntelaar erin?
Tüttertürkquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Twee trema's, dan weet je dat het goed zit!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Twee trema's, dan weet je dat het goed zit!
Met het laatste supertalent met zo’n fysieke gesteldheid liep het ook niet heel best afquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Klein mannetje zeg. Lijfje van een 12-jarige.
2-2quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Willem II heeft een GROOT PROBLEEM.
hihihiquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Met het laatste supertalent met zo’n fysieke gesteldheid liep het ook niet heel best af
Er zit nog wel een beetje leven in zijn Wikipedia pagina allen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Met het laatste supertalent met zo’n fysieke gesteldheid liep het ook niet heel best af
quote:Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 14 nov 2019 om 11:22.
34 minuten laaangquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er zit nog wel een beetje leven in zijn Wikipedia pagina allen.
[..]
twitter:bartf twitterde op woensdag 22-01-2020 om 22:18:03Reminder dat Siem de Jong en Klaas-Jan Huntelaar ook nog samen op het veld hebben gestaan voor Ajax met Albert Luque, Ismael Urzaíz en Samuel Kuffour. #ajaspa reageer retweet
Losers.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
6-0 verliezen en kramp omdat je het niet bij kan houden
Als muurbloempje bij je ouders maak je niet veel mee idd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er zit nog wel een beetje leven in zijn Wikipedia pagina allen.
[..]
Luque was nog niet eens heel slecht. Deed alleen amper z'n best.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:bartf twitterde op woensdag 22-01-2020 om 22:18:03Reminder dat Siem de Jong en Klaas-Jan Huntelaar ook nog samen op het veld hebben gestaan voor Ajax met Albert Luque, Ismael Urzaíz en Samuel Kuffour. #ajaspa reageer retweet
STA / Spakenburgquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Losers.
Op naar het Spakenburgtopic!
Had Ronald geen last vanquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
6-0 verliezen en kramp omdat je het niet bij kan houden
Roger was er ook zo een.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Luque was nog niet eens heel slecht. Deed alleen amper z'n best.
Wat denk je zelf?quote:
oja die gozerquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:29 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Roger was er ook zo een.
insert Roger tegen Werder Bremen gif
Dingen zouden verboden moeten worden in stadions.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat staat die megafoon achterlijk hard
Dani heeft geen stembanden morgen meer.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat staat die megafoon achterlijk hard
Dat lijkt me wel ja. Zeker weet ik het ook niet. Maar lijkt me wel het meest logischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk hem een populaire tweet napratenquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dingen zouden verboden moeten worden in stadions.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:31 schreef T3hTommay het volgende:
GENOT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:31 schreef T3hTommay het volgende:
Man United staat gewoon in de top-3 van hoogste omzet van alle voetbalclubs wereldwijd #leukefeitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Megafoon = geen sfeer.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dingen zouden verboden moeten worden in stadions.
Zette die aanval wel mooi op en lokte die pingel wel goed uitquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:30 schreef fetX het volgende:
Hij scoort een pingel.
DE NIEUWE JOHAN CRUIJFF!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |