twitter:toeterjan twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 23:56:30Ik heb heel goed getoeter voor @FCEindhoven Helaas zijn we niet verder Maar ik ben wel heel echt trots op Eindhoven @FOXSportsnl 🔵⚪📣📣📣📣🏆🏆⚽️⚽️⚽️⚽️ en ik blijf altijd achter mij Club staan wat er ook gebeurt en dan kunnen we heel veel mensen van leren https://t.co/e3KBO9DLpf reageer retweet
Toeterjan is erg lief!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:03 schreef GGMM het volgende:
Toeterjangod
@:lange_lans @:caland @:lenny_leonard
Na een ban van meer dan een jaar ben ik effe op 486 notes blijven steken. Merendeel negatief.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
René heeft 600 notes, ik nu 601 (merendeel positief)
Caland liep constant te zeuren dat hij je zo miste in VBL.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Na een ban van meer dan een jaar ben ik effe op 486 notes blijven steken. Merendeel negatief.
Zou het wat uitmaken thuis tegen amateurs?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:32 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Een middenveld met Marin, Siem de Jong en Carel Eiting.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken thuis tegen amateurs?
Spakenburg gaat ze slopen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:32 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet Tadic per se spelen tegen amateurs? Geef hem dan rust (lol)quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:32 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Eens. Ik vind het ook wel mooi dat je al zo lang zijn tweets allemaal leuk vindt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:03 schreef GGMM het volgende:
Toeterjangod
@:lange_lans @:caland @:lenny_leonard
Ik ook van julliequote:Op woensdag 22 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland liep constant te zeuren dat hij je zo miste in VBL.
Fijn dat je er weer bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |