Nee dat tweaken was juist -de bedoeling-quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:12 schreef minilot het volgende:
@:Fietsie Tof dat je dochter ook zo met die printer bezig is. Samen nerden.Wel jammer dat de kwaliteit van het ding, als ik je berichten zo als leek inschat, wat tegenvalt en je er zelf nog een hoop aan moet tweaken.. Wat heb je ervoor betaald?
Daar ging mijn theequote:Op donderdag 23 januari 2020 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn neef heeft teruggebeld en er is een heuse afspraak gemaaktIk heb nog meer geleerd over hem: hij is niet in de Heere, alleen zijn vrouw. En hij heeft geen mobiele telefoon.
Meer geluksmomenten bedacht. Was gisteren niet fit en dan zie ik het leven tegenwoordig toch iets donkerder in. Vandaag niet meer.
- Vogeltjes dus
- Uit eten met J
- Road trip met J
- Seks (ook met J)
- Zaadjes planten (niet van J)
Oeh, dat is fijn!quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja
Het voordeel van zwembadonderhoud is dat dat 's ochtends is voordat het zwembad opengaat. Ze willen de yoga ook 's ochtends inplannen. Dat betekent dat ik vrije middagen heb![]()
Helemaalquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja
Het voordeel van zwembadonderhoud is dat dat 's ochtends is voordat het zwembad opengaat. Ze willen de yoga ook 's ochtends inplannen. Dat betekent dat ik vrije middagen heb![]()
Dat is best bewonderingswaardigquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
En hij heeft geen mobiele telefoon.
Ik weet niet of ik het bewonder. Ik vind het wel bijzonder. Ik ken niemand zonder mobiel geloof ik. Nou ja, nu dus wel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is best bewonderingswaardig
HIeraan ligt geen vooropgezet plan ten grondslag van structureel afstrepen van 1 te vergeten item voor het betreden der winkel?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:57 schreef minilot het volgende:
Ik vind het overigens serieus knap hoe J. altijd minstens één ding vergeet of het verkeerde meeneemt, hoe grondig en nauwkeurig mijn boodschappenlijstje ook is.
Ik wel, maar meestal zijn dat ouderen of mensen die geestelijk gehandicapt zijn of zo (patiënten die ik zie)quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het bewonder. Ik vind het wel bijzonder. Ik ken niemand zonder mobiel geloof ik. Nou ja, nu dus wel.
Was ook superfijn moe-wordt-weer met gewoon een zonnetje tot 16:30 (en toen acuut invallende kouquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh en dagen als afgelopen zaterdag zijn ook geweldig, dus het hek afmaken met J en Fiets. Lekker hard aan de slag met zijn allen en aan het eind van de dag zo'n enorme gelukzalige vermoeidheid voelen doet ook echt veel voor me.
Ja he? De restjes spekrollade deden het trouwens prima bij het avondeten maandag. Toen waren ze ook wat knapperiger dus toch net lekkerder.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was ook superfijn moe-wordt-weer met gewoon een zonnetje tot 16:30 (en toen acuut invallende kou)
En toen had ik een associatie met een oud liedjequote:Op donderdag 23 januari 2020 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn neef heeft teruggebeld en er is een heuse afspraak gemaaktIk heb nog meer geleerd over hem: hij is niet in de Heere, alleen zijn vrouw. En hij heeft geen mobiele telefoon.
Meer geluksmomenten bedacht. Was gisteren niet fit en dan zie ik het leven tegenwoordig toch iets donkerder in. Vandaag niet meer.
- Vogeltjes dus
- Uit eten met J
- Road trip met J
- Seks (ook met J)
- Zaadjes planten (niet van J)
Dit is onze themesong in de laatste jaren van Dordrecht en de caravan geweest:quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
En toen had ik een associatie met een oud liedje
#oorwurm for the bad times
Jawel...Intercity Hotel...per kamer hé. Op loopafstand, zeggen hullie.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry @:Blues![]()
Hebben jullie trouwens nog ergens een korting gevonden voor jullie hotel in Enschede? Voor onder de 130 euro heb je echt niets
Da's dus 130 euro...quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jawel...Intercity Hotel...per kamer hé. Op loopafstand, zeggen hullie.
Wat stom.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry @:Blues![]()
Hebben jullie trouwens nog ergens een korting gevonden voor jullie hotel in Enschede? Voor onder de 130 euro heb je echt niets
Fletcher is bezet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:00 schreef Lonaa het volgende:
v/d Valk is iets goedkoper, maar da's niet op loopafstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |