Ik ook niet.. maar laat graag een deel van mijn boodschappen bezorgen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt. Ben niet bedlegerig ofzo dus dat is geen probleem
Uitdaging.quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:37 schreef Uhmmpie het volgende:
Voor wie wil oefenen op de botjes
https://biologiepagina.nl(...)et/oefenenskelet.htm
Met overhoring erbij dus
100% score voor deze geoefende mams
En hoe lang deden jullie daarmee?quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:59 schreef derLudolf het volgende:
![]()
[quote]Op donderdag 23 januari 2020 10:45 schreef Tele6 het volgende:
In mijn eerste studentenhuis (met z'n zestienen op een gang, keuken en sanitair gedeeld) lieten we ¤160 aan wc-papier bezorgen door AH. Dat was heel veel wc-papier.
ja, dat snap ik ook wel, het thuisblijven. Ik ben nu sinds november 2017 thuis, en ik merk dat ik er langzaam wel klaar mee ben. Ik heb zin om m'n wereld weer te vergroten en m'n hersenen weer te gebruiken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:15 schreef minilot het volgende:
Jagar!Dat soort dagen niet willen missen is precies waarom ik vooralsnog ben thuisgebleven
Wel heel stoer dat je weer aan de slag gaat, zeker omtrent het de hele tijd al om 04:30 aan je dag moeten beginnen!
Vinden ze het bij je nieuwe toko straks wel prima als je daar al in het holst van de nacht achter je bureau schuift?
Succes ermee in elk geval en ik duim voor je tweede ronde
Jaaaa, knap hé.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:57 schreef minilot het volgende:
Ik vind het overigens serieus knap hoe J. altijd minstens één ding vergeet of het verkeerde meeneemt, hoe grondig en nauwkeurig mijn boodschappenlijstje ook is.
oh, ik wel. ik wil wel aan andere dingen denken dan welk boek te lezen, wat we vanavond eten, wanneer ik de badkamer schoonmaak, en naar welke speeltuin we vandaag gaan. oh ja, hebben we nog luiers nodig?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:59 schreef minilot het volgende:
Ik heb gelukkig niet het gevoel dat ik mijn hersenen thuis niet ten volste gebruik.Als dat wél zo zou zijn, dan zou ik er heel snel klaar mee zijn geweest.
Ik ben niets anders gewend. Drie keer wat besteld en nu niet weer.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een uur geleden zou het nog een half uur duren voor Coolblue er is... Dit ben ik niet van ze gewend.
Ja, ik heb dus helemaal niet het idee dat dát nou is waar ik het overgrote deel van mijn dag mijn grijze massa aan moet besteden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, ik wel. ik wil wel aan andere dingen denken dan welk boek te lezen, wat we vanavond eten, wanneer ik de badkamer schoonmaak, en naar welke speeltuin we vandaag gaan. oh ja, hebben we nog luiers nodig?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een uur geleden zou het nog een half uur duren voor Coolblue er is... Dit ben ik niet van ze gewend.
Ik heb alleen vrijwilligerswerk gedaan tot ze alle 2 naar school gingen en toen weer een betaald baan, maar ik had thuis ook zéker niet het gevoel dat ik maar wat 'aantobde'. Vond het best belangrijk thuis zijn voor kinderen en opvoeden en proberen ze een leuke jeugd te geven. (leuker dan die van mij, dat zit er ook wel achterquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:59 schreef minilot het volgende:
Ik heb gelukkig niet het gevoel dat ik mijn hersenen thuis niet ten volste gebruik.Als dat wél zo zou zijn, dan zou ik er heel snel klaar mee zijn geweest.
Dat zal hem leren!quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:11 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Ik zal J. melden dat -ie voor straf vandaag geen mexicano bij de lunch mag.
Ik moest ook even kijkenquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Uitdaging.
Natuurlijk ellepijp en spaakbeen omgedraaid.Ulna en radius.
[..]
Wat voor wedstrijd was het? Wel leuk!quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:09 schreef Blues het volgende:
Ik ga zo even naar de gemeentewerf (leuk woord) om een 'gewonnen' vogelhuisje op te halen
Dan wachten op de nieuwe poets! Gewoon een vrouw van in de 40 met loads ervaring, zelf gezocht door g ipv weer een student via welzijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |