abonnement Unibet Coolblue
pi_191143168
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
Middag :W

Heeft nu Waaiaaiaai in mijn kop |:) Help me dat weg te krijgen
pi_191143303
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 22 januari 2020 @ 13:03:02 #153
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191143365
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:57 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Deze helpt wel wat ja ^O^ Thanks
Anders deze proberen, vooral dat deuntje krijgt bij mij alles weg. :P


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191143392
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Anders deze proberen, vooral dat deuntje krijgt bij mij alles weg. :P


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als niets meer helpt, is de Vogeltjesdans altijd de ultieme oplossing.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191143593
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Anders deze proberen, vooral dat deuntje krijgt bij mij alles weg. :P


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bedankt _O- Nu heb ik dit in mijn hoofd

Dit lijkt trouwens heel erg op een K3 nummer
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191143622
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja bedankt _O- Nu heb ik dit in mijn hoofd

Dit lijkt trouwens heel erg op een K3 nummer
Het origineel dan weer niet :P

pi_191143630
@ato @Andromache @Moira.

Ik heb een mailtje gekregen van Paylogic (al een week geleden) dat de tijden op de tickets van de finale familyshow niet kloppen. Ik kon ze opnieuw downloaden en er staan nu inderdaad andere tijden op.

Ik weet niet in hoeverre het erg is om de oude te gebruiken, maar ik zie nu ook dat de barcodes anders zijn, dus het lijkt me dat de nieuwe tickets de 'juiste' zijn. Ik stuur jullie zo nog even de nieuwe tickets op. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 januari 2020 @ 13:50:33 #158
163650 Greys
pi_191143841
Heeft iemand een tip voor me? Ik wil de mails aan Songfestivalforum in een aparte mailbox/app laten binnenkomen. De standaard mail app van m'n telefoon (Android) synchroniseert om de 15 minuten op z'n snelst en dat kan dus niet vaker. Ik wil dat een mail die aan Songfestivalforum gestuurd wordt gewoon het liefst binnen een minuut toeters en bellen geeft op m'n telefoon.

Hostnet stuurt de mails automatisch ook door aan m'n Gmail maar daar zit een uur (..) vertraging in.

Hostnet heeft zelf wel een webmail app suite maar die heeft niet de mogelijkheid tot meldingen geven.

Iemand nog een tip? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 januari 2020 @ 13:53:39 #159
163650 Greys
pi_191143864
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:27 schreef Aoibhin het volgende:
@:ato @:Andromache @:Moira.

Ik heb een mailtje gekregen van Paylogic (al een week geleden) dat de tijden op de tickets van de finale familyshow niet kloppen. Ik kon ze opnieuw downloaden en er staan nu inderdaad andere tijden op.

Ik weet niet in hoeverre het erg is om de oude te gebruiken, maar ik zie nu ook dat de barcodes anders zijn, dus het lijkt me dat de nieuwe tickets de 'juiste' zijn. Ik stuur jullie zo nog even de nieuwe tickets op. :)
Waren die gekocht via de eerste wave of via AvroTros? Aangezien paylogic dan via de eerste wave zeker?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191143890
quote:
5s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:50 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand een tip voor me? Ik wil de mails aan Songfestivalforum in een aparte mailbox/app laten binnenkomen. De standaard mail app van m'n telefoon (Android) synchroniseert om de 15 minuten op z'n snelst en dat kan dus niet vaker. Ik wil dat een mail die aan Songfestivalforum gestuurd wordt gewoon het liefst binnen een minuut toeters en bellen geeft op m'n telefoon.

Hostnet stuurt de mails automatisch ook door aan m'n Gmail maar daar zit een uur (..) vertraging in.

Hostnet heeft zelf wel een webmail app suite maar die heeft niet de mogelijkheid tot meldingen geven.

Iemand nog een tip? :P
Misschien via outlook?
Die heeft zelf ook een app.

Daar komen mijn hotmail maitjes altijd op aan.
Ik gebruik daarnaast ook gewoon de standaard mail van mijn telefoon.

Ik weet overigens weinig van mail, maar misschien is het wat. :@
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 januari 2020 @ 13:58:30 #161
163650 Greys
pi_191143912
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:56 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Misschien via outlook?
Die heeft zelf ook een app.

Daar komen mijn hotmail maitjes altijd op aan.
Ik gebruik daarnaast ook gewoon de standaard mail van mijn telefoon.

Ik weet overigens weinig van mail, maar misschien is het wat. :@
Dankjewel. Maar synchroniseert dat vaker dan om het kwartier en laat het je telefoon toeteren? Dat is ff belangrijk, ik heb nou al meerdere verschillende geprobeerd maar ik wil als leek graag dat als er bv een persbericht is van de ESC organisatie dat ik dat gewoon binnen een minuut weet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191143931
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Dankjewel. Maar synchroniseert dat vaker dan om het kwartier en laat het je telefoon toeteren? Dat is ff belangrijk, ik heb nou al meerdere verschillende geprobeerd maar ik wil als leek graag dat als er bv een persbericht is van de ESC organisatie dat ik dat gewoon binnen een minuut weet.
Oh, dat weet ik eigenlijk niet. Volgens mij is het realtime allemaal. Ik krijg ook gewoon een melding als ik een mail krijg. Kwestie van proberen denk ik. :)
pi_191143953
quote:
5s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:50 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand een tip voor me? Ik wil de mails aan Songfestivalforum in een aparte mailbox/app laten binnenkomen. De standaard mail app van m'n telefoon (Android) synchroniseert om de 15 minuten op z'n snelst en dat kan dus niet vaker. Ik wil dat een mail die aan Songfestivalforum gestuurd wordt gewoon het liefst binnen een minuut toeters en bellen geeft op m'n telefoon.

Hostnet stuurt de mails automatisch ook door aan m'n Gmail maar daar zit een uur (..) vertraging in.

Hostnet heeft zelf wel een webmail app suite maar die heeft niet de mogelijkheid tot meldingen geven.

Iemand nog een tip? :P
Dat is wel vreemd dat er een uur tussen zit, een forward zou eigenlijk instant moeten zijn.
Zou je niet eens contact kunnen opnemen met de support van Hostnet waarom dat een uur moet duren?

Is het wel echt de "forwarding" functie?

Ik heb ook een aantal forwards naar m'n Gmail (en ik "POP" nog enkele oude mail accounts vanuit Gmail maar dat gaat wel op onregelmatige tijden) en dat is er altijd direct.

1 via de Antagonist en 1 via Strato (nooit weer, trage support).
  woensdag 22 januari 2020 @ 14:08:53 #164
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191144026
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Waren die gekocht via de eerste wave of via AvroTros? Aangezien paylogic dan via de eerste wave zeker?
Bij die eerste wave is dit sowieso.
Daar heb ik mijn ticket gekocht en ik moest hem ook opnieuw downloaden.
Precies zo'n zelfde mailtje.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 22 januari 2020 @ 14:10:34 #165
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191144054
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 14:08 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Bij die eerste wave is dit sowieso.
Daar heb ik mijn ticket gekocht en ik moest hem ook opnieuw downloaden.
Precies zo'n zelfde mailtje.
Nou nou nou als dit amateurisme een voorbode is van de shows zelf...
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191144094
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2020 14:10 schreef Strani het volgende:

[..]

Nou nou nou als dit amateurisme een voorbode is van de shows zelf...
Jan Smit loopt stage bij de ticketservice "subliem dit, wat hebben we hier? * klik *"
  woensdag 22 januari 2020 @ 14:13:49 #167
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191144106
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 14:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Jan Smit loopt stage bij de ticketservice "subliem dit, wat doet dit knopje?"
Haha :D

#ThisCanNotMoreMiss
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 22 januari 2020 @ 14:15:50 #168
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191144133
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 14:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Jan Smit loopt stage bij de ticketservice "subliem dit, wat hebben we hier? * klik *"
_O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 januari 2020 @ 14:16:53 #169
163650 Greys
pi_191144149
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 14:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is wel vreemd dat er een uur tussen zit, een forward zou eigenlijk instant moeten zijn.
Zou je niet eens contact kunnen opnemen met de support van Hostnet waarom dat een uur moet duren?

Is het wel echt de "forwarding" functie?

Ik heb ook een aantal forwards naar m'n Gmail (en ik "POP" nog enkele oude mail accounts vanuit Gmail maar dat gaat wel op onregelmatige tijden) en dat is er altijd direct.

1 via de Antagonist en 1 via Strato (nooit weer, trage support).
Heb al contact gehad met Hostnet en zij zeggen dat ze het echt instant forwarden dus dat de vertraging bij Gmail moet zitten.

Tis echt rete irritant. Ik stuur testmailtjes en dan zie ik hem in de appsuite van Hostnet direct staan (maar geen mogelijk tot melding dus moet ik de hele dag zelf steeds kijken of er nieuwe mail is..) en iets minder dan een uur later verschijnt ie in Gmail.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191144155
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2020 14:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb al contact gehad met Hostnet en zij zeggen dat ze het echt instant forwarden dus dat de vertraging bij Gmail moet zitten.

Tis echt rete irritant. Ik stuur testmailtjes en dan zie ik hem in de appsuite van Hostnet direct staan (maar geen mogelijk tot melding dus moet ik de hele dag zelf steeds kijken of er nieuwe mail is..) en iets minder dan een uur later verschijnt ie in Gmail.
Ah, ok, dat is wel vaag...

Heb je ook een Hotmail / Outlook account? Mss zou je het daar eens naar kunnen forwarden en kijken of het dan wel snel gaat?

Ik heb een iPhone maar heb pas nog de Gmail app ingesteld bij m'n moeder en als ik een mail stuur hoor ik bij haar 5 seconden later al "ping". Dus het kan wel :P Nu is dat geen forwarding, maar toch... het zou hetzelfde moeten gaan
  User die overal opduikt 2022 woensdag 22 januari 2020 @ 14:17:44 #171
186611 Haags
pi_191144157
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2020 14:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb al contact gehad met Hostnet en zij zeggen dat ze het echt instant forwarden dus dat de vertraging bij Gmail moet zitten.

Tis echt rete irritant. Ik stuur testmailtjes en dan zie ik hem in de appsuite van Hostnet direct staan (maar geen mogelijk tot melding dus moet ik de hele dag zelf steeds kijken of er nieuwe mail is..) en iets minder dan een uur later verschijnt ie in Gmail.
Heeeeeeyyyyyyyyyyyyy O+
Zonder wrijving geen glans
pi_191144189
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Waren die gekocht via de eerste wave of via AvroTros? Aangezien paylogic dan via de eerste wave zeker?
Ja, via de eerste wave :Y Tickets waren ook al gedownload, maar nu moest het dus opnieuw. En gezien de andere barcode lijkt het me beter om de nieuwe te gebruiken.

De kaarten van de AvroTros actie zijn nog niet te downloaden toch? Dus het lijkt me dat daar dan uiteindelijk gewoon de juiste tijd op staat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191144229
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2020 14:10 schreef Strani het volgende:

[..]

Nou nou nou als dit amateurisme een voorbode is van de shows zelf...
Mwah, het is even weer een extra stap, maar op zich was het mailtje wel duidelijk. En dat opnieuw downloaden gaat gewoon met één klik op de muis :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191144232
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 14:13 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha :D

#ThisCanNotMoreMiss
:D _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191144340
Vermoeiend persoon, liep ook al zo te janken over Nikkie:

KLB / Sam Smith is 'non-binary' en kranten ed gaan erin mee

Is het al 2020? ... of leven we nog in de 50's?...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')