quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:24 schreef puzziepie het volgende:
Haags ik ben wat vergeten in de TT : kan je er ff 'Nog meer' voor zetten ?
Ga je op vakantie?quote:
Klachtwaardig dusquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom er al dagen niet op
Je bent wel een fan van worsten hequote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:24 schreef puzziepie het volgende:
Haags ik ben wat vergeten in de TT : kan je er ff 'Nog meer' voor zetten ?
Zeker. Geef de moed niet op Puzzie.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik leef een andere leef![]()
![]()
Jammer maar dat gaat em niet worden
Botsende werelden en zulks![]()
Dus ik red mij wel. Bedankt stokj en wil je @:DerRabbit ook namens mij bedanken voor al die moeite![]()
Heel erg liev
Vooruit dan maar. Hier is je eten dat je graag wouquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:41 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom maak je geen eten voor mij
dan brei ik een trui voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker. Geef de moed niet op Puzzie.
@:DerRabbit konijn je hebt je werk goed gedaan!
Je hebt dan te weinig gekochtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren fuet gekocht![]()
Bijna op
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]ik voel me weer helemaal ...mij
Ik had het bedankje gelezen, maar alsnog bedankt @puzziepiequote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker. Geef de moed niet op Puzzie.
@:DerRabbit konijn je hebt je werk goed gedaan!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had het bedankje gelezen, maar alsnog bedankt @:puzziepie
Dat had ik dus met die worstquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Soms heb je van die momenten dat je van iets te veel eet.
Ik heb dat met sushi.
Bifi is alleen soms lekker, maar niet vaak.quote:
De ervaringen van mensen die het in mijn omgeving aten was dat je Bifi beter aan de hond/dagoe kan gevenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bifi is alleen soms lekker, maar niet vaak.
Is ook wel zo, al heb ik het wel eens tijdens fiets ritjes gehaald als ik zin had op iets hartigs aan vlees, maar geen hele worst wil halen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:01 schreef stokj het volgende:
[..]
De ervaringen van mensen die het in mijn omgeving aten was dat je Bifi beter aan de hond/dagoe kan geven![]()
![]()
Haha ja. Gaat een frikandel er ook in?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook wel zo, al heb ik het wel eens tijdens fiets ritjes gehaald als ik zin had op iets hartigs aan vlees, maar geen hele worst wil halen.
hongerrrrr.....quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan.
En frituursnacks? Zoals die vleesstaaf frikandel of die gehaktbal bereklauw
Wel lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan.
Boh lekkerrrrr.....quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:24 schreef stokj het volgende:
[..]
@:hemarookworst zou hier jaloers op zijn dat zijn rookworst niet zo met ui is belegd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, totaal wat andersquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:24 schreef stokj het volgende:
[..]
@:hemarookworst zou hier jaloers op zijn dat zijn rookworst niet zo met ui is belegd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan.
Ook niet de neiging om een keer helemaal los te gaan op een kappa knoffo of lachmacun of echte vette hap?quote:
Kapsalon is dat toch? Dat eet ik niet , smerige vette bendequote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ook niet de neiging om een keer helemaal los te gaan op een kappa knoffo of lachmacun of echte vette hap?
Wel ooit geprobeerd?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kapsalon is dat toch? Dat eet ik niet , smerige vette bende
Ik wil die troep niet etenquote:
Dat kan in sommige gevallen natuurlijk flink opluchtenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
Daar ga je flink van schijten na zo'n grote kapsalon
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil die troep niet eten![]()
Heb wel gezien wat het is, maar ik heb vriendelijk bedankt .
Ik ben helemaal geen snack gekquote:
Gaat met periodes hierquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen snack gek![]()
Vergeet dat soort dingen ook, zit niet in mijn systeem geloof ik
Behalve worstquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen snack gek![]()
Vergeet dat soort dingen ook, zit niet in mijn systeem geloof ik
Wat ik soms wel eens bij de Jumbo haal zijn mini loempia's , ff een paar in de oven en klaar.quote:
Eigenlijk ook niet echt , Toevallig dat ik dat gisteren hier riep , en dat ik deze heerlijke worsten vervolgens heb gekochtquote:
Naah eerder plas uit je kont met die gemiddelde hygiëne bij de turkquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb al jaren geen kapsalon gegeten. Misschien maar eens doen, kijken of ik dan weer zulke machtige drollen maak.
Ligt per zaakquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah eerder plas uit je kont met die gemiddelde hygiëne bij de turk
Loempia'squote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik soms wel eens bij de Jumbo haal zijn mini loempia's , ff een paar in de oven en klaar.
Ik zorg wel dat ik daar altijd wat van in huis heb
Vel om je piemol doen en aftrekkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Loempia'smaar haal ze eigenlijk alleen af en toe bij z'n kraampje.
Heb nog vellen liggen om ze zelf te makenzal ook wel nooit meer gebeuren.
Pannekoek voelt fijnerquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Loempia'smaar haal ze eigenlijk alleen af en toe bij z'n kraampje.
Heb nog vellen liggen om ze zelf te makenzal ook wel nooit meer gebeuren.
Heb je je welleens af gevraagd waar die vent gaat poepen??quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
![]()
Heel soms haal ik ook wel eens wat bij zo'n kraampje ,ben alleen ff kwijt hoe die dingen ook alweer heten .
Daarom hoef ik ook geen kapsalonquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je je welleens af gevraagd waar die vent gaat poepen??
Dat ja .quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
Daarom nooit meer ergens uiteten gaan, je weet maar nooit wat ze hebben gedaan
Is met al die zooi toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof ze die gefrituurde in het kraampje zelf rollenGewoon in dozen voorverpakt
Maar ik ken die rollen niet , nooit gegeten , jij wel?quote:
Ja ik vind het wel lekker, maar dan moet je wel van koriander houden. Bij een vietnamees eethuisje gegetenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar ik ken die rollen niet , nooit gegeten , jij wel?
Ik hou van korianderquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel lekker, maar dan moet je wel van koriander houden. Bij een vietnamees eethuisje gegeten
Niet exact zo maar wel dat idee ja. Zeker lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie dit weleens gegeten?
[ afbeelding ]
Jaquote:
Uit een kom is wel handigerquote:Op woensdag 22 januari 2020 00:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uit de kut geslurpt van je zusje ja![]()
![]()
![]()
quote:
Moe, maar wel lekker geslapen. Oh en gister best wel wat wijn soldaat gemaaktquote:
Ouchquote:Op woensdag 22 januari 2020 05:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moe, maar wel lekker geslapen. Oh en gister best wel wat wijn soldaat gemaakt|
Lkkr man.quote:Op woensdag 22 januari 2020 05:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah dat dusGelukkig maar tot 11, als ik straks thuis ben lekker mijn nest weer in
Jij doet echt iets verkeerdquote:Op woensdag 22 januari 2020 06:18 schreef dud0r het volgende:
Mogguh.
Ik heb een partij kut geslapen, 800 keer wakker geworden
Ja alsof ik er wat aan kan doenquote:Op woensdag 22 januari 2020 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij doet echt iets verkeerd
De nachten daarvoor ging het wel best. Vannacht was gewoon weer kutquote:
Kangoeroe voor je man, sterkte vandaag pikquote:Op woensdag 22 januari 2020 06:18 schreef dud0r het volgende:
Mogguh.
Ik heb een partij kut geslapen, 800 keer wakker geworden
Komt wel goed. Eerst langs het ziekenhuis. Daarna thuiswerkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 06:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kangoeroe voor je man, sterkte vandaag pik
Ja wil net zeggen. Je hebt even goed geslapenquote:Op woensdag 22 januari 2020 06:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
De nachten daarvoor ging het wel best. Vannacht was gewoon weer kut
Niet dat ik die dagen minder moe was maar ik heb in ieder geval beter geslapenquote:Op woensdag 22 januari 2020 06:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wil net zeggen. Je hebt even goed geslapen
Das al heel wat.quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet dat ik die dagen minder moe was maar ik heb in ieder geval beter geslapen
Het zal vast wel ergens in uiten dat het goed voor me wasquote:
Absoluutquote:Op woensdag 22 januari 2020 06:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het zal vast wel ergens in uiten dat het goed voor me was
quote:Op woensdag 22 januari 2020 07:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Enige tijd geleden heb ik wel eens een enorm gore omschrijving geschreven over de geur van mijn scheetjes. Sinds ik mijn voeding aangepast heb en iets bewuster eet, kan ik concluderen dat ik weer menselijke geuren verspreid.
Jij weer.quote:Op woensdag 22 januari 2020 07:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Enige tijd geleden heb ik wel eens een enorm gore omschrijving geschreven over de geur van mijn scheetjes. Sinds ik mijn voeding aangepast heb en iets bewuster eet, kan ik concluderen dat ik weer menselijke geuren verspreid.
Denk ik ook welquote:Op woensdag 22 januari 2020 07:24 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Zullen je collega's ook blij mee zijn
quote:
Ben je met de auto of trein vandaagquote:
Auto. Ben er net.quote:Op woensdag 22 januari 2020 07:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je met de auto of trein vandaag
Bedje lag weer lekker zeker?quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Cin heeft weinig zin vandaag, maar vooruit maar weer.....
Laat voor jou.quote:
Ga je halve dagen werken?quote:
Aai minderquote:Op woensdag 22 januari 2020 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]* ToT mompelt iets over witlof en te laat.
Ja ik heb vannacht wel redelijk bij kunnen slapen, echt zwaar slaaptekort gehad de afgelopen week, maar het had echt wel wat langer gemogen, maar ja; mini-ToT dacht er anders over.quote:
Waarom is je witlof te laatquote:Op woensdag 22 januari 2020 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]* ToT mompelt iets over witlof en te laat.
Dan moet je wel heel verrot Engels spreken wil je dat er in horenquote:Op woensdag 22 januari 2020 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zinnetje van Toto.
Hold the line,
Love isn't always on time.
Ja ach, ik moet toch een beetje rekening houden met ons lieve haagsje hier he!quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel verrot Engels spreken wel je dat er in horen
Dat staat er toch ookquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb vannacht wel redelijk bij kunnen slapen, echt zwaar slaaptekort gehad de afgelopen week, maar het had echt wel wat langer gemogen, maar ja; mini-ToT dacht er anders over.
Ach komt ook wel weer goed.
Hoestie daar?
Nicequote:Op woensdag 22 januari 2020 08:46 schreef ToT het volgende:
Ja we zijn alledrie vroeg gaan slapen, dus het menneke had vanochtend stevig honger. Ik weet zeker dat hij anders ook wel doorgeslapen had.
Goed nummer manquote:Op woensdag 22 januari 2020 08:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
HOLD THE LINE
PIEUW DIEUW DIEUW DIEUW
Past precies in hold the linequote:Op woensdag 22 januari 2020 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, sleep Madonna er ook nog eens bij, ja!
Zonde.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kon hem vroeger spelen op gitaar. Nu ben ik het verleerd
[..]
Doet me trouwens denken aan een aflevering van Frank Visser; ruzie tussen buren en 1 van hen zou borderline hebben, dus zongen de buren dat lied van Madonna regelmatig in de tuin om haar te treiteren!quote:
Ik kan vader Jacob op de pianoquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kon hem vroeger spelen op gitaar. Nu ben ik het verleerd
[..]
Ik kan 'm zelfs neuriën!quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan vader Jacob op de piano
Ik op de xylofoonquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De plaatjes zelf hebben allemaal kleurtjes.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Met of zonder gekleurde stickertjes er op?
Die gebruikt de jostiband ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
De plaatjes zelf hebben allemaal kleurtjes.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gebruikt de jostiband ook
Is ook makkelijker voor die kleine om erop te leren spelenquote:
Ik heb het denk ik in 10 jaar tijd misschien 10 keer gegeten. Waarvan de laatste 3 of 4 jaar niet meer. Soms mis je het wel. Maar is beter zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kapsalon is dat toch? Dat eet ik niet , smerige vette bende
En wat meehelpt om alles flink te laten luchten is als het vlees ook nog bacteriën bevat waar je goed van gaat draaien.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan in sommige gevallen natuurlijk flink opluchten
I knowquote:
Ik kon mijn ex doen op de pianoquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
I know
[..]
Ik kon mijn ex doen op de piano
Je zal het een keer geprobeerd moeten hebben. Ken iemand die alleen maar kappa knoffo at. Zijn goever werd er flink dik van waardoor homo's graag naar hem keken en een dansje met hem maakten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:56 schreef ToT het volgende:
Zelf heb ik nog nooit kappa knoffo geprobeerd, maar het lijkt me idd een wel hel erg vette meuk.
Welk liedje kreunde ze uit?quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
I know
[..]
Ik kon mijn ex doen op de piano
quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Je zal het een keer geprobeerd moeten hebben. Ken iemand die alleen maar kappa knoffo at. Zijn goever werd er flink dik van waardoor homo's graag naar hem keken en een dansje met hem maakten.
Wattequote:Op woensdag 22 januari 2020 09:59 schreef ToT het volgende:
Of nee: Hall of the mountain king, aangezien die steeds sneller gaat en op een hoogtepunt komt!
Bahquote:
Dat mag.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, neuken vind ik toch wel meer genieten eigenlijk.
Ik moet eerst m'n kind ophalenquote:
Was ik ook van planquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik in 10 jaar tijd misschien 10 keer gegeten. Waarvan de laatste 3 of 4 jaar niet meer. Soms mis je het wel. Maar is beter zo.
Heerlijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:52 schreef stokj het volgende:
[..]
En wat meehelpt om alles flink te laten luchten is als het vlees ook nog bacteriën bevat waar je goed van gaat draaien.
Ik word altijd vrolijk als ik jou zie postenquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een enthousiaste begroeting![]()
Oh jeequote:Op woensdag 22 januari 2020 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk als ik jou zie posten
Nou was er alweer vroeg bij anders...gewoon middag voor mij..10km al weer in de benen en nog gezwommen.,langs de slager en de bakker geweest..quote:
Action manquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou was er alweer vroeg bij anders...gewoon middag voor mij..10km al weer in de benen en nog gezwommen.,langs de slager en de bakker geweest..
Het is wel twaalf uur geweestquote:
De hele toko checkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook in de kleedhokjes; je weet maar nooit!
YWquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah; de wc-hokjes ook idd!Goeie tip!
Moeten ze jou ook zoeken in de hokjes?quote:
Neen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moeten ze jou ook zoeken in de hokjes?
Tijdens het omkleden dus je gedachten op 0 zetten?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:05 schreef puzziepie het volgende:
Zolang we maar niet denken in hokjes
Nooitquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:05 schreef puzziepie het volgende:
Zolang we maar niet denken in hokjes
Enige hok waar ik wel eens te vinden ben is het wc hok hier thuisquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijdens het omkleden dus je gedachten op 0 zetten?
Erg zen!![]()
Heb je al gewandeld vandaag?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige hok waar ik wel eens te vinden ben is het wc hok hier thuis
Dus jouw huis is geen kippenhok?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige hok waar ik wel eens te vinden ben is het wc hok hier thuis
Nopequote:Op woensdag 22 januari 2020 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je al gewandeld vandaag?
Groot gelijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik blijf vandaag maar es lekker binnen
Nee deze keer kon ze gelukkig met een collega meerijden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouw weer naar werk gebracht?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee deze keer kon ze gelukkig met een collega meerijden.Dat is gelukkig de standaard situatie en ik moet alleen bij uitzondering haar wegbrengen.
Echt??quote:
Gister geen zon gehad, vandaag ook niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt??![]()
Ik vond het gisteren ook behoorlijk koud,.ondanks het zonnige weer
Gisteren scheen de zon hier de hele middagquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister geen zon gehad, vandaag ook niet.
Lekkahquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteren scheen de zon hier de hele middag
Ik welquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je al gewandeld vandaag?
Ja. Beetje naar de snackbar, shoarmazaak en pizzeria wandelen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb je wel nodig ja
Laat mij hem maar makenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:21 schreef puzziepie het volgende:
Iemand al een leuk idee voor een TT?
"Kom chatten! We hebben hoeren, bier en bitterballen!"quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:21 schreef puzziepie het volgende:
Iemand al een leuk idee voor een TT?
HOLD THE LINEquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
"Kom chatten! We hebben hoeren, bier en bitterballen!"
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk niet dat dit in zijn geheel past.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Vergeet de bitterballen dan maar!quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk niet dat dit in zijn geheel past.
PRECIES DIT DUS NIET!!quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat mij hem maar maken
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:29 schreef puzziepie het volgende:
Pas op dat Haags zo niet gaat lapohunten
Dat is toch sowieso altijd een vaststaand feit, dat dat gaat gebeuren?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:29 schreef puzziepie het volgende:
Pas op dat Haags zo niet gaat lapohunten
Ja daaromquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso altijd een vaststaand feit, dat dat gaat gebeuren?
Te spannend?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Ik trek dit niet meer , ik wacht wel tot het gedaan is
Waar naar toe?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben ff weg ........................>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |