quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:24 schreef puzziepie het volgende:
Haags ik ben wat vergeten in de TT : kan je er ff 'Nog meer' voor zetten ?
Ga je op vakantie?quote:
Klachtwaardig dusquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom er al dagen niet op
Je bent wel een fan van worsten hequote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:24 schreef puzziepie het volgende:
Haags ik ben wat vergeten in de TT : kan je er ff 'Nog meer' voor zetten ?
Zeker. Geef de moed niet op Puzzie.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik leef een andere leef![]()
![]()
Jammer maar dat gaat em niet worden
Botsende werelden en zulks![]()
Dus ik red mij wel. Bedankt stokj en wil je @:DerRabbit ook namens mij bedanken voor al die moeite![]()
Heel erg liev
Vooruit dan maar. Hier is je eten dat je graag wouquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:41 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom maak je geen eten voor mij
dan brei ik een trui voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker. Geef de moed niet op Puzzie.
@:DerRabbit konijn je hebt je werk goed gedaan!
Je hebt dan te weinig gekochtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren fuet gekocht![]()
Bijna op
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]ik voel me weer helemaal ...mij
Ik had het bedankje gelezen, maar alsnog bedankt @puzziepiequote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker. Geef de moed niet op Puzzie.
@:DerRabbit konijn je hebt je werk goed gedaan!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had het bedankje gelezen, maar alsnog bedankt @:puzziepie
Dat had ik dus met die worstquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Soms heb je van die momenten dat je van iets te veel eet.
Ik heb dat met sushi.
Bifi is alleen soms lekker, maar niet vaak.quote:
De ervaringen van mensen die het in mijn omgeving aten was dat je Bifi beter aan de hond/dagoe kan gevenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bifi is alleen soms lekker, maar niet vaak.
Is ook wel zo, al heb ik het wel eens tijdens fiets ritjes gehaald als ik zin had op iets hartigs aan vlees, maar geen hele worst wil halen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:01 schreef stokj het volgende:
[..]
De ervaringen van mensen die het in mijn omgeving aten was dat je Bifi beter aan de hond/dagoe kan geven![]()
![]()
Haha ja. Gaat een frikandel er ook in?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook wel zo, al heb ik het wel eens tijdens fiets ritjes gehaald als ik zin had op iets hartigs aan vlees, maar geen hele worst wil halen.
hongerrrrr.....quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan.
En frituursnacks? Zoals die vleesstaaf frikandel of die gehaktbal bereklauw
Wel lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan.
Boh lekkerrrrr.....quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:24 schreef stokj het volgende:
[..]
@:hemarookworst zou hier jaloers op zijn dat zijn rookworst niet zo met ui is belegd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, totaal wat andersquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:24 schreef stokj het volgende:
[..]
@:hemarookworst zou hier jaloers op zijn dat zijn rookworst niet zo met ui is belegd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |