quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Maar als je klaar bent met alles, dan zijn je hobbyprojecten dus ook af?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben eindelijk klaar met alles en nu heb ik geen zin meer om iets te doen.![]()
Zo komen mijn hobbyprojecten nooit af.
Hobby projecten zijn nooit afquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als je klaar bent met alles, dan zijn je hobbyprojecten dus ook af?
Die komt over een uurtje of 2 wel weer even kijken en anders post hij morgenvroeg wel als dit topic dan nog open isquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:koen66 gaat toch niet zijn eigen topic missen he
hoop het !!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die komt over een uurtje of 2 wel weer even kijken en anders post hij morgenvroeg wel als dit topic dan nog open is
En anders pakken jij of ik wel weer de lapo en geven we hem een herkansingquote:
Deal!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders pakken jij of ik wel weer de lapo en geven we hem een herkansing
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders pakken jij of ik wel weer de lapo en geven we hem een herkansing
Ah een kaapster op de kust.quote:
jeps. Denk dat ze nu denkt dat ik zwakzinnig benquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah een kaapster op de kust.
Werk overleeft?
Maar waar ligt het dan volgens jou het probleem van die situatie?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. Denk dat ze nu denkt dat ik zwakzinnig ben![]()
Zei dat het zo wazig in mijn hoofd is...
Het was mistig vandaag. Misschien te lang je mond open gehad?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. Denk dat ze nu denkt dat ik zwakzinnig ben![]()
Okok, klaar met de stomme klusjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als je klaar bent met alles, dan zijn je hobbyprojecten dus ook af?
Ik ga ook niet te laat mijn nest in, al denk ik dat ik zo wel nog even uurtje ga gamen voor muis naar bed komt.quote:
Ja ik maak dus echt teveel fouten en heb altijd wel op grote plekken gewerkt waar dat minder opviel en ik makkelijker kon oplossen of 'verstoppen zonder dat iemand het doorhadquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar waar ligt het dan volgens jou het probleem van die situatie?
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was mistig vandaag. Misschien te lang je mond open gehad?
En dan nog een uurtje gamen in bed?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga ook niet te laat mijn nest in, al denk ik dat ik zo wel nog even uurtje ga gamen voor muis naar bed komt.
Weet je waardoor je die fouten maakt? Is dst stress of iets anders?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik maak dus echt teveel fouten en heb altijd wel op grote plekken gewerkt waar dat minder opviel en ik makkelijker kon oplossen of 'verstoppen zonder dat iemand het doorhad![]()
Dan hangt er gewoon echt een klote sfeer en dat heb ik gelijk door bij binnenkomst dus ga ik nog meer proberen geen fouten te maken en dan wordt het teveel
Ze heeft gelijk. Heb het ook gezegd en in theorie weet ik serieus allemaal hoe ik iets moet doen maar in de praktijk doe ik teveel fout. En ook echt hele domme dingen :p
Wellichtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan nog een uurtje gamen in bed?
Een uur op een doordeweekse avond? Gekkie.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan nog een uurtje gamen in bed?
Nou loop hier wel op mijn tenen jaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je waardoor je die fouten maakt? Is dst stress of iets anders?
Waarschijnlijk geen uur meer, moet morgen weer om 9 uur de deur uitquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een uur op een doordeweekse avond? Gekkie.
Zoiets bevorderd het inderdaad niet als je al het gevoel hebt dat je op je tenen moet lopen en iedereen op je let.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou loop hier wel op mijn tenen jaDus de angst om iets fout te doen of weer een glas te breken werkt niet mee
Maar die fouten, heb ik altijd gemaakt , ja gewoon te wazig in mijn hoofd en te druk.
Maar hier let iedereen ook zo op elkaar. Ze hebben constant commentaar op elkaar.
Oh ja zeker want vind dit zeer frustrerendquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets bevorderd het inderdaad niet als je al het gevoel hebt dat je op je tenen moet lopen en iedereen op je let.
Maar dat wazige in je hoofd is wel iets waaraan je wil gaan werken?
Nee alleen trailer.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga Ares kijken, ben benieuwd! Iemand het al gezien?
Snap ik, heb ik ook het haten van fouten maken. Ik heb zelf vaak dat ik boven mijn kunnen wil gaan werken of dingen juist te perfect wil doen als ik net ergens werk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Want ik wek de indruk dat ik die fouten maak door desinteresse en dat is het echt niet. Ik haat fouten maken. Zeker zulke domme fouten.
Ja dat heb ik niet. Ben mezelf niet zo van het bewijzen maar wat ik normaal moet kunnen wil ik wel gewoon doen zonder fouten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, heb ik ook het haten van fouten maken. Ik heb zelf vaak dat ik boven mijn kunnen wil gaan werken of dingen juist te perfect wil doen als ik net ergens werk.
Wel trailers van gezien, mar sfaat nog op mijn to watch list.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga Ares kijken, ben benieuwd! Iemand het al gezien?
Ahja verrek wel iets over gelezenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is het de eerste volledige Nederlandse Netflix serie.
Ik heb daaar alleen in de eerste paar weken last van. Als ik eenmaal door heb dat andere me waarderen valt dat ook wel weer snel weg.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat heb ik niet. Ben mezelf niet zo van het bewijzen maar wat ik normaal moet kunnen wil ik wel gewoon doen zonder fouten.
Ik zal niet spoileren in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel trailers van gezien, mar sfaat nog op mijn to watch list.
Ik vind ergens opnieuw moeten beginnen echt schijt irritantquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daaar alleen in de eerste paar weken last van. Als ik eenmaal door heb dat andere me waarderen valt dat ook wel weer snel weg.
Ik vind het meestal gewoon spannend en leuk, maar dat is omdat het de afgelopen jaren altijd een klein stapje omhoog wasquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind ergens opnieuw moeten beginnen echt schijt irritant
Als in een nieuwe uitdaging?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het meestal gewoon spannend en leuk, maar dat is omdat het de afgelopen jaren altijd een klein stapje omhoog was
Thanks youquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal niet spoileren in ieder geval.
Ja, eerst van leidinggevende naar groter keukenteam en nu weer naar een kleinere keuken, maar qua koken hoger niveau.quote:
Dit klopt wel ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
Oh das wel leuk ja. Mooi eten kunnen maken geeft wel voldoening denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, eerst van leidinggevende naar groter keukenteam en nu weer naar een kleinere keuken, maar qua koken hoger niveau.
Dat wist je toch al lang?quote:
Ja:quote:
Ah mooi!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja:
Momenteel niks aan de hand. Ja we zullen wel minder post gaan krijgen, maar daar zijn al oplossingen voor gevonden. Het is zelfs zo dat de minister of staatsecretaris heeft gezegd dat de fusie tussen post,nl en sandd geen gevolgen mag hebben voor de banen binnen onze afdeling. Dus dat is wel positief..
Denk dat het beter is dat ik dat niet uitschrijf.quote:
Jawel. ben nieuwsschierig.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het beter is dat ik dat niet uitschrijf.
Dat is voorlopig inbieder geval goed nieuws!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja:
Momenteel niks aan de hand. Ja we zullen wel minder post gaan krijgen, maar daar zijn al oplossingen voor gevonden. Het is zelfs zo dat de minister of staatsecretaris heeft gezegd dat de fusie tussen post,nl en sandd geen gevolgen mag hebben voor de banen binnen onze afdeling. Dus dat is wel positief..
Kijk, dat is prettig nieuws!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja:
Je overweegt een carričreswitch nu?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
Kijk dat opgelicht.
Oplichten s echt te makkelijk.
Ha neequote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je overweegt een carričreswitch nu?
Speelde die dat nog steeds ?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Ah mijn buurman is overgestapt op Led Zeppelin. Dat is een keer wat anders dan sinterklaasliedjes
![]()
![]()
Ja.. En hij woont alleen, zijn dochter woont niet bij hem en die weet volgens mij de waarheid al. Ze is een jaar of 11quote:
Ja, is het ook. Hoorde op de radio een verhaal dat zelfs een advocate zich liet oplichten door zo’n Nigeriaanse liefdesprins. Echt, hoe dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ha nee![]()
Vind dat zo walgelijk wat ik daar zie. Mensen zo oplichten dat ze in de schuldsanering terecht komen.
Ik zal het geluid zachter zettenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Ah mijn buurman is overgestapt op Led Zeppelin. Dat is een keer wat anders dan sinterklaasliedjes
![]()
![]()
Door 'verliefdheid' kunnen mensen vaak opeens niet meer redelijk nadenkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Hoorde op de radio een verhaal dat zelfs een advocate zich liet oplichten door zo’n Nigeriaanse liefdesprins. Echt, hoe dan?
Ja maar dat datingfraude neemt gigantisch toe schijntquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Hoorde op de radio een verhaal dat zelfs een advocate zich liet oplichten door zo’n Nigeriaanse liefdesprins. Echt, hoe dan?
Dat is wetenschappelijk ook bewezen dacht ik :pquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Door 'verliefdheid' kunnen mensen vaak opeens niet meer redelijk nadenken
Dat er dan nooit een lampje gaat branden als er ‘ineens’ om geld wordt gevraagd? Die advocate kreeg zogenaamd een ziekenhuis in NYC aan de telefoon waar haar ‘Amerikaanse’ lover zou liggen. Of ze even 8K wilde ophoesten voor zijn levensreddende behandeling.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan heb je pechquote:
ja bizar he maar ik denk dat echt heel veel mensen er in kunnen trappen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat er dan nooit een lampje gaat branden als er ‘ineens’ om geld wordt gevraagd? Die advocate kreeg zogenaamd een ziekenhuis in NYC aan de telefoon waar haar ‘Amerikaanse’ lover zou liggen. Of ze even 8K wilde ophoesten voor zijn levensreddende behandeling.
Led Zeppelin kan nooit hard genoeg staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal het geluid zachter zetten
Oh jeetjequote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je pech
En het is nieuwsgierig.
Mark Rutte is verliefdquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar echt niet bijquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bizar he maar ik denk dat echt heel veel mensen er in kunnen trappen.
Was tijd terug een item bij pauw. Geloof dat 1 van de slachtoffers, een vrouw richting een ton schade gingquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar echt niet bij
Garpje. Ik ben geen fan van hem en vind dus dat hij niet echt nadenkt over wat hij zegtquote:
Ik ben wel een fan van zijn kundigheid als politicus. En ik geloof dat hij wel sympathiek is. Maar niet per se van zijn beleidquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Garpje. Ik ben geen fan van hem en vind dus dat hij niet echt nadenk over wat hij zegt![]()
Ik heb geen ton dus kan het ook niet kwijtrakenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was tijd terug een item bij pauw. Geloof dat 1 van de slachtoffers, een vrouw richting een ton schade ging
Positief denken ditquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen ton dus kan het ook niet kwijtraken
Rutte vind ik niet bijster sympathiek, vind hem meer een bemiddelaar die net niet goed uit zijn woorden komt vaak.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan van zijn kundigheid als politicus. En ik geloof dat hij wel sympathiek is. Maar niet per se van zijn beleid
Ik heb nog wel een paar tonnen waar ik vanaf wil, maar niemand wil die houten dingen hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen ton dus kan het ook niet kwijtraken
Als mens lijkt het me geen verkeerd iemand. Zijn presentatie is niet altijd even geweldig, maar hij is hard op weg langstzittende premier te wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rutte vind ik niet bijster sympathiek, vind hem meer een bemiddelaar die net niet goed uit zijn woorden komt vaak.
Wat zou het alternatief zijn dan? Veel mensen kunnen zonder die toeslagen nauwelijks rondkomen.quote:Premier Rutte wil af van het toeslagensysteem, waarbij zorgtoeslag, huurtoeslag en kinderopvangtoeslag worden uitgekeerd door de Belastingdienst. Rutte wil alternatieven klaar hebben voor het nieuwe kabinet dat na de komende verkiezingen in 2021 aantreedt.
Dat zei hij in het Kamerdebat over de affaire met de kinderopvangtoeslag. Rutte: "Dat 7 miljoen mensen alleen al een zorgtoeslag krijgen, dat wil je natuurlijk niet. Dat moet op een eenvoudiger manier met het inkomen verrekend worden."
De nieuwe D66-staatssecretaris die de afdeling Toeslagen van de Belastingdienst onder zich krijgt, gaat ermee aan de slag. Rutte spreekt van een grote klus, waarbij geen taboes gelden. "Anders gaat het niet lukken."
Wie de nieuwe staatssecretarissen op Financiën worden, is nog niet bekend.
Waarschuwingen
De toeslagen zijn in 2005 ingevoerd met brede politieke steun. Wel waren er toen al waarschuwingen dat het niet verstandig was de organisatie die is ingericht op het innen van geld, de Belastingdienst, ook verantwoordelijk te maken voor het uitkeren van geld.
Inmiddels zijn de meeste politieke partijen om. Ze vinden dat het toeslagensysteem niet werkt, en dat het burgers in de problemen brengt. Dat komt mede doordat er eerst geld wordt uitgekeerd, en pas achteraf wordt gecontroleerd of iemand er wel recht op heeft. Daardoor komen mensen soms in de schulden terecht.
In de affaire met de kinderopvangtoeslagen moesten honderden en mogelijk zelfs duizenden ouders ten onrechte geld terugbetalen, soms tienduizenden euro's.
https://nos.nl/artikel/23(...)en-voorbereiden.html
Als hij deze termijn uitzit is hij dw toch al of volgende pas?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als mens lijkt het me geen verkeerd iemand. Zijn presentatie is niet altijd even geweldig, maar hij is hard op weg langstzittende premier te worden
Dat soort dingen altijd in natura betalenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben denk ik wel opgelicht door een aannemer. Via dat klusspot ofzo of hoe die site ook alweer heetMaar heb het laten gaan
Nou liever nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat soort dingen altijd in natura betalen
Basisloon.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zou het alternatief zijn dan? Veel mensen kunnen zonder die toeslagen nauwelijks rondkomen.
Dit dus inderdaad en die dan belasting vrij maken.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou liever niet![]()
Waren geen smakelijke hapjes.
Ik van een kortere werkweek. Zou 32 uur wel genoeg vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
Ja ik ben groot voorstander hoor van een basisinkomen
Met een fulltime salarisquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik van een kortere werkweek. Zou 32 uur wel genoeg vinden.
Geloof dat ze dit nu in Finland wilde gaan proberen toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij voorkeur. Of een beetje minder, dat zou ik ook wel overleven.
Ja gewoon basisloon en dan alle toeslagen overal afschaffen, scheelt ook een heuleboel papierwerk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad en die dan belasting vrij maken.
Mja zie het niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon basisloon en dan alle toeslagen overal afschaffen, scheelt ook een heuleboel papierwerk.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat ze dit nu in Finland wilde gaan proberen toch?
Ja, dat is het meest bizarre systeem ooit. De belastingdienst die met de ene hand geeft en met de andere hand neemtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon basisloon en dan alle toeslagen overal afschaffen, scheelt ook een heuleboel papierwerk.
Vrees het ook, vooral omdat ze bij de overheid zo blij zijn met bureaucratisch geneuzel, dat zou dan praktisch allemaal wegvallenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja zie het niet zo snel gebeuren.
Ja hoor, met een vast basisloon kun je nog bijklussen tot je een ons weegt, als je daar zin in hebt, maar het hoeft niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij voorkeur. Of een beetje minder, dat zou ik ook wel overleven.
Ja en als je van de ene toeslag te weinig krijgt kun je dat met een andere compenseren, tenzij je dan weer teveel krijgt want dan moet je het weer met je loon verrekenen etc. etc. etc. Valt toch geen touw aan vast te knopenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is het meest bizarre systeem ooit. De belastingdienst die met de ene hand geeft en met de andere hand neemt
Mijn vader is vrijwilliger bij de voedselbank. Hoeveel mensen er niet in de financiële shit komen door dit ondoorzichtige systeem...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als je van de ene toeslag te weinig krijgt kun je dat met een andere compenseren, tenzij je dan weer teveel krijgt want dan moet je het weer met je loon verrekenen etc. etc. etc. Valt toch geen touw aan vast te knopen
Allee al dat drama met die kinderopvangtoeslagquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader is vrijwilliger bij de voedselbank. Hoeveel mensen er niet in de financiële shit komen door dit ondoorzichtige systeem...
Het is een beetje alsof je een kast hebt waar je telkens wat bij stopt totdat die op een gegeven moment zo vol zit dat je niks meer kunt vinden. De beste oplossing is dan de kast helemaal leegtrekken en met een lege kast te beginnenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader is vrijwilliger bij de voedselbank. Hoeveel mensen er niet in de financiële shit komen door dit ondoorzichtige systeem...
Trustequote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga zo wel lekker mijn nest in en nog even een aflevering van suits kijken want dom vermaak![]()
Slaap lekke alvast!
Rond Den Haag CS staat het inmiddels vol met hoge toren met die volle kastenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je een kast hebt waar je telkens wat bij stopt totdat die op een gegeven moment zo vol zit dat je niks meer kunt vinden. De beste oplossing is dan de kast helemaal leegtrekken en met een lege kast te beginnen
Saai boek dusquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog even lezen over Tsjernobyl. Daar slaap ik lekker op
Eigenlijk zou ik best wel naar Pripyat willen, maar geloof dat het daar tegenwoordig al aardig 'toeristisch' aan het worden is.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog even lezen over Tsjernobyl. Daar slaap ik lekker op
Ik wil er ook nog eens naartoe dus dan is het inderdaad toeristisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik best wel naar Pripyat willen, maar geloof dat het daar tegenwoordig al aardig 'toeristisch' aan het worden is.
Hmm misschien moet het ook proberen :pquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar het is zo interessant dat het mijn gedachtenmaalstroom stil krijgt
Je kunt ook naar de Exclusion Zone in Wit-Rusland. Dat is veel minder toeristischquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik best wel naar Pripyat willen, maar geloof dat het daar tegenwoordig al aardig 'toeristisch' aan het worden is.
Ik ben The Body van Bill Bryson aan het lezen en kan het ook niet wegleggen. Ben bang dat de batterij van m'n ereader zo leeg isquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar het is zo interessant dat het mijn gedachtenmaalstroom stil krijgt
Moet je wel in je hazmat pakjequote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook naar de Exclusion Zone in Wit-Rusland. Dat is veel minder toeristisch
Die heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben The Body van Bill Bryson aan het lezen en kan het ook niet wegleggen. Ben bang dat de batterij van m'n ereader zo leeg is
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt in Japan ook zo'n leuke tour doen waarbij je achteraf licht gaat geven.
Fukushima?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt in Japan ook zo'n leuke tour doen waarbij je achteraf licht gaat geven.
Wil ik ook nog heenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]is iets minder toeristisch. Maar Japan
Ik heb alleen maar liggen pitten in die shinkansen. Past mooi in m'n rijtje "in welk voertuig kan een mens allemaal slapen".quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil ik ook nog heenAl heb ik nu in Engeland wel in de Azuma gezeten, wat een soort shinkansen in slow-motion is
Weet nog steeds niet waar je het nu over hebt :pquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
De trein is gemaakt door Hitachi, voor de niet-treinnerds onder ons
Ik slaap alleen in een bed, helaas. Dat lukte me dus ook niet in het vliegtuig naar Amerika, onder zo’n knetterend polyester dekentjequote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liggen pitten in die shinkansen. Past mooi in m'n rijtje "in welk voertuig kan een mens allemaal slapen".
Dat is toch van de boormachines?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
De trein is gemaakt door Hitachi, voor de niet-treinnerds onder ons
Zo’n lang voertuig met veel wielen dat over twee ijzeren staven glijdtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet waar je het nu over hebt :p
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n lang voertuig met veel wielen dat over twee ijzeren staven glijdt
Vliegtuigen zijn bij mij altijd een verrassing, soms slaap ik bijna een hele vlucht van 10 uur dat ik alle maaltijden mis en soms kan ik nog geen 10 minuten een beetje wegdromenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik slaap alleen in een bed, helaas. Dat lukte me dus ook niet in het vliegtuig naar Amerika, onder zo’n knetterend polyester dekentje
Kun je wel een flink gat mee in de muur krijgenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, met deze boormachine kun je ook reizen over het spoor. Veelzijdig apparaatje
[ afbeelding ]
Ja, dat laatste bij mij dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn bij mij altijd een verrassing, soms slaap ik bijna een hele vlucht van 10 uur dat ik alle maaltijden mis en soms kan ik nog geen 10 minuten een beetje wegdromen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[
[..]
Kun je wel een flink gat mee in de muur krijgen
quote:
Ja dus?quote:
Ja ik ook van jou hoor.quote:
En súperleuke clientčle ook vooral daar hčquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, eerst van leidinggevende naar groter keukenteam en nu weer naar een kleinere keuken, maar qua koken hoger niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin vond ik het sfeertje afgezien van de horror wel lekker, Ik houd wel van dat soort dingen.
Al met al een zesje ofzo.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden wel.![]()
Das wel aan de frisse kant ja.quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:27 schreef Karzai het volgende:
En de verwarming een tandje hoger, 16 graden in de woonkamer, brrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Da's Siberisch koud man....quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:27 schreef Karzai het volgende:
En de verwarming een tandje hoger, 16 graden in de woonkamer, brrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dat is wel een lekker koel begin van de dagquote:Op woensdag 22 januari 2020 06:27 schreef Karzai het volgende:
Lekkahquote:Op woensdag 22 januari 2020 07:22 schreef Karzai het volgende:
Zeker op je blote voetjes en in je ochtendjas, maar inmiddels 19
Ja werd wakker :p Geen idee. Meestal als ik wakker word kan ik niet meer verder slapen. Haal nu ook het maximale uit mijn vrije dagquote:
Daar zit wat in. Ik ben weer hardvochtig door de wekker wakker gemaakt. Dat voelt niet lekkerquote:Op woensdag 22 januari 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
En ochtenden zijn ook de mooiste stukken van de dag eigenlijkKoffie en weer allemaal nieuwe dingen zoals het nieuws
Ja met een wekker is het niet vrijwillig neequote:Op woensdag 22 januari 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Ik ben weer hardvochtig door de wekker wakker gemaakt. Dat voelt niet lekker
Zonder wekker ontwaak ik zo half negen, negen uur.quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja met een wekker is het niet vrijwillig nee
Iets voor 5quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!Jij rent alweer sinds 4 uur rondjes hier zeker?
Mwahquote:Op woensdag 22 januari 2020 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is uitslapen voor jouw doen
Das toch een prima tijd?quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder wekker ontwaak ik zo half negen, negen uur.
Moet je werken?quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:49 schreef Karzai het volgende:
ik was om 6 uur wakker zonder wekker#bejaarde
Oh das die oorlogs film toch? Had er iets over gezien bij Pauw of Jinek dacht k. Wel interessant hoe dat allemaal is gefilmd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
niks, wasje draaien
misschien naar de bioscoop vanmiddag 1917
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:07 schreef Karzai het volgende:
Ja werd flink gehyped, alles in een shot gefilmd
ja.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik de enige werkende hier?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
mijn baas was het er niet mee eens.quote:
Geef zijn nummer maarquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn baas was het er niet mee eens.
geef me jouw nummer maarquote:
ik kijk al die talkshows niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
NOg maar een bakkie jongens.
Ik vind die nieuwe opzet met dat op1 toch maar wat vreemd. Vind de combi van de presentatoren niet echt kloppen. En mis de bite.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk ze de volgende ochtend terug :pquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk al die talkshows niet.
dan slaap ik meestal al.
daar vind ik dat soort programma niet interessant genoeg voor.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kijk ze de volgende ochtend terug :p
Das die donkere presentatrice?quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar vind ik dat soort programma niet interessant genoeg voor.
al zou ik voor Welmoed een uitzondering maken.
die dusquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh![]()
die zit er niet tussen toch?
Edit zit er wel bij.
In vergelijking met dit is Op1 gewoon het gezellige knusse breiclubje op de woensdagmiddag waar iedereen elke keer wat lekkers voor elkaar meeneemt.quote:
Fokken is geen werkquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die stelt echt vragen puur om maar een vraag te kunnen stellen, zit 0,0 diepte in. Sowieso zijn alle presentatoren een beetje te soft en jong (?).quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zij was dus gister en te soft. Stelde ook van die nietszeggende vragen.
Praat ze net als Evert?quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:37 schreef Bos81 het volgende:
Carrie ten Napel vind ik wel leuk. Al is ze lang niet zo scherp als Eva..
quote:
dat lijkt me wel een aparte combinatie.quote:
Kan prima!!!!quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
dat lijkt me wel een aparte combinatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Knapperig gebakken deeg met beetje gekarameliseerde stukjes appelquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan prima!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
appeltaart en witte wijn lijkt me nog wel te doen, maar koffie en wijn door elkaar hoeft voor mij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Met rode wijn juist, qua smaakintensiteit enzo kan dat prima denk ik, mits lekker knallend en niet te zoetquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
appeltaart en witte wijn lijkt me nog wel te doen, maar koffie en wijn door elkaar hoeft voor mij niet.
ach ja, het is jouw maag, niet de mijnequote:Op woensdag 22 januari 2020 10:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Met rode wijn juist, qua smaakintensiteit enzo kan dat prima denk ik, mits lekker knallend en niet te zoet
Of juist wel ietsjes zoetiger rode wijn en dan een zwarte bak koffie erbij. Ja, why not
Als je het achter elkaar drinkt is het wel ok? Dan komt het toch in dezelfde maag terecht?quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, het is jouw maag, niet de mijne
UB40?quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
Ik twijfel of ik voor automaten en UB zou gaan of de kou trotseren en thuis goede koffie en velen afleiding zou gaan?
Eerste, want luie vlerk, en studerend streberkonijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
Ik twijfel of ik voor automaten en UB zou gaan of de kou trotseren en thuis goede koffie en velen afleiding zou gaan?
Lekker in de bieb gaan zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
Luie vlerk en streberquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Eerste, want luie vlerk, en studerend streberkonijn
quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Knapperig gebakken deeg met beetje gekarameliseerde stukjes appel
nja, weinig. en nu zit ik gewoon op kantoor.quote:
Minus de reis- en overuren klinkt het goed.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, weinig. en nu zit ik gewoon op kantoor.
bij dat project zit ik weer bij een fabriek. incl toeslagen en reis en overuren enz
Ik ga maar even naar broodjeszaak hier op de campus om intern verder te overleggen over deze ingewikkelde materiequote:Op woensdag 22 januari 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker in de bieb gaan zitten.
Efficiënte studenten zijn dat toch beide?quote:
Dit!quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minus de reis- en overuren klinkt het goed.
True true.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Efficiënte studenten zijn dat toch beide?
Optimaal resultaat bij minimale inspanning.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Efficiënte studenten zijn dat toch beide?
Nog winegum-voorkeuren?quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Leuke film dat!
Er is een deel twee inmiddels van de nieuwe film.
Nee is juist een prachtig ietsquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Optimaal resultaat bij minimale inspanning.
En dan vinden ze de zesjescultuur een slecht iets.
Ja weet ik, heb ik dit weekend met een vriend gekekenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Leuke film dat!
Er is een deel twee inmiddels van de nieuwe film.
Dan ga ik wild scheppend de snoepwinkel door.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Alles wat er op lijkt is prima.
Plakzooi overal dit datquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, ik wil het.
https://www.jamin.nl/Internationaal/diy-gummy-dinosours-box
Wordt vast een teringzooi.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga ik wild scheppend de snoepwinkel door.
Wil je dat vloggen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga ik wild scheppend de snoepwinkel door.
ja, maar zonder die uren te maken krijg je de vergoedingen ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minus de reis- en overuren klinkt het goed.
Oh, dan is dit goeie timing:quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Pijnlijk bultje in mijn oor. Volgens Google is het oorkanker
Maar wel de interessantere klus!quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar zonder die uren te maken krijg je de vergoedingen ook niet
RIP Nabestaandenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Pijnlijk bultje in mijn oor. Volgens Google is het oorkanker
je meent hetquote:
ja, maar: Geldquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wel de interessantere klus!
Ik heb een baard.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang het niet op je bovenlip is, zou ik me er niet al te druk om maken.
Kwaaltjes niet meer googelen leek me een betere optiequote:Op woensdag 22 januari 2020 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan is dit goeie timing:
https://www.nu.nl/gezondh(...)r-te-elimineren.html
nee tochquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je weer je naam laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |