quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Maar als je klaar bent met alles, dan zijn je hobbyprojecten dus ook af?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben eindelijk klaar met alles en nu heb ik geen zin meer om iets te doen.![]()
Zo komen mijn hobbyprojecten nooit af.
Hobby projecten zijn nooit afquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als je klaar bent met alles, dan zijn je hobbyprojecten dus ook af?
Die komt over een uurtje of 2 wel weer even kijken en anders post hij morgenvroeg wel als dit topic dan nog open isquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:koen66 gaat toch niet zijn eigen topic missen he
hoop het !!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die komt over een uurtje of 2 wel weer even kijken en anders post hij morgenvroeg wel als dit topic dan nog open is
En anders pakken jij of ik wel weer de lapo en geven we hem een herkansingquote:
Deal!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders pakken jij of ik wel weer de lapo en geven we hem een herkansing
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders pakken jij of ik wel weer de lapo en geven we hem een herkansing
Ah een kaapster op de kust.quote:
jeps. Denk dat ze nu denkt dat ik zwakzinnig benquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah een kaapster op de kust.
Werk overleeft?
Maar waar ligt het dan volgens jou het probleem van die situatie?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. Denk dat ze nu denkt dat ik zwakzinnig ben![]()
Zei dat het zo wazig in mijn hoofd is...
Het was mistig vandaag. Misschien te lang je mond open gehad?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. Denk dat ze nu denkt dat ik zwakzinnig ben![]()
Zei dat het zo wazig in mijn hoofd is...
Okok, klaar met de stomme klusjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als je klaar bent met alles, dan zijn je hobbyprojecten dus ook af?
Ik ga ook niet te laat mijn nest in, al denk ik dat ik zo wel nog even uurtje ga gamen voor muis naar bed komt.quote:
Ja ik maak dus echt teveel fouten en heb altijd wel op grote plekken gewerkt waar dat minder opviel en ik makkelijker kon oplossen of 'verstoppen zonder dat iemand het doorhadquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar waar ligt het dan volgens jou het probleem van die situatie?
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was mistig vandaag. Misschien te lang je mond open gehad?
En dan nog een uurtje gamen in bed?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga ook niet te laat mijn nest in, al denk ik dat ik zo wel nog even uurtje ga gamen voor muis naar bed komt.
Weet je waardoor je die fouten maakt? Is dst stress of iets anders?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik maak dus echt teveel fouten en heb altijd wel op grote plekken gewerkt waar dat minder opviel en ik makkelijker kon oplossen of 'verstoppen zonder dat iemand het doorhad![]()
Dan hangt er gewoon echt een klote sfeer en dat heb ik gelijk door bij binnenkomst dus ga ik nog meer proberen geen fouten te maken en dan wordt het teveel
Ze heeft gelijk. Heb het ook gezegd en in theorie weet ik serieus allemaal hoe ik iets moet doen maar in de praktijk doe ik teveel fout. En ook echt hele domme dingen :p
Wellichtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan nog een uurtje gamen in bed?
Een uur op een doordeweekse avond? Gekkie.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan nog een uurtje gamen in bed?
Nou loop hier wel op mijn tenen jaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je waardoor je die fouten maakt? Is dst stress of iets anders?
Waarschijnlijk geen uur meer, moet morgen weer om 9 uur de deur uitquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een uur op een doordeweekse avond? Gekkie.
Zoiets bevorderd het inderdaad niet als je al het gevoel hebt dat je op je tenen moet lopen en iedereen op je let.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou loop hier wel op mijn tenen jaDus de angst om iets fout te doen of weer een glas te breken werkt niet mee
Maar die fouten, heb ik altijd gemaakt , ja gewoon te wazig in mijn hoofd en te druk.
Maar hier let iedereen ook zo op elkaar. Ze hebben constant commentaar op elkaar.
Oh ja zeker want vind dit zeer frustrerendquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets bevorderd het inderdaad niet als je al het gevoel hebt dat je op je tenen moet lopen en iedereen op je let.
Maar dat wazige in je hoofd is wel iets waaraan je wil gaan werken?
Nee alleen trailer.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga Ares kijken, ben benieuwd! Iemand het al gezien?
Snap ik, heb ik ook het haten van fouten maken. Ik heb zelf vaak dat ik boven mijn kunnen wil gaan werken of dingen juist te perfect wil doen als ik net ergens werk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Want ik wek de indruk dat ik die fouten maak door desinteresse en dat is het echt niet. Ik haat fouten maken. Zeker zulke domme fouten.
Ja dat heb ik niet. Ben mezelf niet zo van het bewijzen maar wat ik normaal moet kunnen wil ik wel gewoon doen zonder fouten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, heb ik ook het haten van fouten maken. Ik heb zelf vaak dat ik boven mijn kunnen wil gaan werken of dingen juist te perfect wil doen als ik net ergens werk.
Wel trailers van gezien, mar sfaat nog op mijn to watch list.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga Ares kijken, ben benieuwd! Iemand het al gezien?
Ahja verrek wel iets over gelezenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is het de eerste volledige Nederlandse Netflix serie.
Ik heb daaar alleen in de eerste paar weken last van. Als ik eenmaal door heb dat andere me waarderen valt dat ook wel weer snel weg.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat heb ik niet. Ben mezelf niet zo van het bewijzen maar wat ik normaal moet kunnen wil ik wel gewoon doen zonder fouten.
Ik zal niet spoileren in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel trailers van gezien, mar sfaat nog op mijn to watch list.
Ik vind ergens opnieuw moeten beginnen echt schijt irritantquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daaar alleen in de eerste paar weken last van. Als ik eenmaal door heb dat andere me waarderen valt dat ook wel weer snel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |