Omdat bomen kappenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:48 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo bedrijf dat nog niet paperless is?
werkt in mijn beroepsgroep niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:48 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo bedrijf dat nog niet paperless is?
nogmaals, bij ons kan nog niet alles elektronisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:53 schreef Fer het volgende:
Bij mij is de printer iedere dag kapot, toch haal ik keurige kpi’s
werken bij een startupquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Niet alles digitaal hebben en dat showen op je swekke shiney mac
TS werkt bij PostNLquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:50 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
werkt in mijn beroepsgroep niet.
We doen wel veel gedigitaliseerd maar t blijft nog altijd voor een deel papierwerk.
Heb dat al eens gedaan maar dat was met mijn priveprinter.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bind je hem toch vast onder je snelbinder en tuig je hem af in het bos?
boeie, ziet er gewoon dik uit manquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:58 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Trouwens 3 schermen. Wtf. 2 is handig maar 3 is gewoon onhandig. Wel respect brada.
Onhandig om dat te doen voordat er comments zijn. Nu moet je steeds opnieuw printenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:48 schreef Plompzakker het volgende:
Topic uitgeprint met mijn wel werkende printer
Papier groeit gewoon aan de boom johquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Onhandig om dat te doen voordat er comments zijn. Nu moet je steeds opnieuw printen
Waarom is t dan zo duurquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Papier groeit gewoon aan de boom joh
Van die mooie geniet momentenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Heb dat al eens gedaan maar dat was met mijn priveprinter.
Niet 7 schermen in je kantoor hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:58 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Trouwens 3 schermen. Wtf. 2 is handig maar 3 is gewoon onhandig. Wel respect brada.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:48 schreef Plompzakker het volgende:
Topic uitgeprint met mijn wel werkende printer
En waarom zet je er dan niet gewoon een wireless accesspoint neer zodat je de printer niet een een heel apart netwerk (subnet) hebt hangen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:23 schreef smeerpijp. het volgende:
Overigens zeer terechte klacht!
Omdat ik digibeet ben heb ik 2 routers, de printer staat boven en mń lappie zit ik vaak beneden. Dan wil ik printen en zit dus de laptop op netwerk A en de printer op netwerk B en dan krijg ik zin de lap top in de tegengestelde richting dubbel te klappen over mń knie
Wat je hier omschrijft klinkt nou niet echt alsof je een digibeet bent.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:23 schreef smeerpijp. het volgende:
Overigens zeer terechte klacht!
Omdat ik digibeet ben heb ik 2 wifi units/routers. De printer staat boven en op mn lappie zit ik vaak beneden. Dan wil ik printen en zit dus de laptop op netwerk A en de printer op netwerk B en dan krijg ik zin de lap top in de tegengestelde richting dubbel te klappen over mń knie
ICT'er zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:25 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
En waarom zet je er dan niet gewoon een wireless accesspoint neer zodat je de printer niet een een heel apart netwerk (subnet) hebt hangen?
Een WLAN AP is trouwens ook een stuk goedkoper en functioneler dan 2 routers.
JA goed punt, ik had 2 van die routers en had en het ooit als noodoplossing zo bedacht maar luiheidquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:25 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
En waarom zet je er dan niet gewoon een wireless accesspoint neer zodat je de printer niet een een heel apart netwerk (subnet) hebt hangen?
Hoogstwaarschijnlijk kun je gewoon op de 2e router inloggen en hem in een AP modus zetten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:27 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
JA goed punt, ik had 2 van die routers en had en het ooit als noodoplossing zo bedacht maar luiheid
Het werkt ook echt extreem kut, want voor chromecast audio en video heb ik dus hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:25 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Een WLAN AP is trouwens ook een stuk goedkoper en functioneler dan 2 routers.
Dat wil ik ooit nog gaan uitvogelenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:27 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk kun je gewoon op de 2e router inloggen en hem in een AP modus zetten.
The more you know
Zoek het IP van je router eens op en log eens in, waarschijnlijk kun je ergens onder "System" wel de modus van je router veranderen in Access Point.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:28 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Het werkt ook echt extreem kut, want voor chromecast audio en video heb ik dus hetzelfde probleem
Denken dat ik denk dat jij dat denkt dat ik dat denkquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:28 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
denken dat ik op de HR-afdeling werk
Top, ff proberen zo! Thanksquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:29 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Zoek het IP van je router eens op en log eens in, waarschijnlijk kun je ergens onder "System" wel de modus van je router veranderen in Access Point.
Een router is een apparaat dat een netwerk creeert.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:30 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Top, ff proberen zo! Thanks
Maar dan moet ik dus inloggen terwijl ik op het "tweede / onder liggende" netwerk zit?
slim proberen over te komen terwijl je deze reactie op een veel makkelijkere manier kan typenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:29 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Denken dat ik denk dat jij dat denkt dat ik dat denk
ICT'er die haat op recruiters gespotquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:36 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Een router is een apparaat dat een netwerk creeert.
Jij hebt ergens in huis een internetverbinding binnenkomen, deze gaat naar je modem en vervolgens gaat er een lijntje naar de 1e router (of je hebt zo'n combi apparaat modem & router in een). Die creert een intern netwerk, meestal in het klasse C netwerk (bijvoorbeeld: 192.168.1.x)
Aan de 1e router heb je een kabel naar de 2e router boven zitten. In de 2e router wordt het huidige netwerk weer opgedeeld in een nieuw netwerksegment (een subnet). (bijvoorbeeld: 192.168.2.x). Je ziet dat de 1 is veranderd in een 2, dit is het subnet van een netwerk. Elk subnet heeft 255 plaatsen voor adressen (min een paar reserveringen voor het netwerk maar dat is nu niet van belang).
Je moet dus even uitzoeken wat het interne IP adres van je 2e router is om hem te benaderen. Je kan dit doen door even de laptop met kabel aan te sluiten op je 2e router. Je opent dan een commando prompt en voert het commando "ipconfig /all" uit. Hierna zal Windows je interne IP en het "Default gateway" adres (adres van je 2e router) uit spugen op het scherm.
How to: https://oit.ncsu.edu/my-it/resnet/ipconfig-in-windows/
Open daarna een browser en browse naar het "Default gateway" adres. Je komt hier op een inlogpagina van je router waar je even moet inloggen. In de meeste gevallen staan de inloggegevens van het apparaat onderop de router. Zo niet, Google even naar "Default credentials *instert routernaam*"
TVPquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:36 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Een router is een apparaat dat een netwerk creeert.
Jij hebt ergens in huis een internetverbinding binnenkomen, deze gaat naar je modem en vervolgens gaat er een lijntje naar de 1e router (of je hebt zo'n combi apparaat modem & router in een). Die creert een intern netwerk, meestal in het klasse C netwerk (bijvoorbeeld: 192.168.1.x)
Aan de 1e router heb je een kabel naar de 2e router boven zitten. In de 2e router wordt het huidige netwerk weer opgedeeld in een nieuw netwerksegment (een subnet). (bijvoorbeeld: 192.168.2.x). Je ziet dat de 1 is veranderd in een 2, dit is het subnet van een netwerk. Elk subnet heeft 255 plaatsen voor adressen (min een paar reserveringen voor het netwerk maar dat is nu niet van belang).
Je moet dus even uitzoeken wat het interne IP adres van je 2e router is om hem te benaderen. Je kan dit doen door even de laptop met kabel aan te sluiten op je 2e router. Je opent dan een commando prompt en voert het commando "ipconfig /all" uit. Hierna zal Windows je interne IP en het "Default gateway" adres (adres van je 2e router) uit spugen op het scherm.
How to: https://oit.ncsu.edu/my-it/resnet/ipconfig-in-windows/
Open daarna een browser en browse naar het "Default gateway" adres. Je komt hier op een inlogpagina van je router waar je even moet inloggen. In de meeste gevallen staan de inloggegevens van het apparaat onderop de router. Zo niet, Google even naar "Default credentials *instert routernaam*"
Wat is het merk + modelnaam van de router, ik kan zo zien of het überhaupt mogelijk is om hem in AP modus te zetten.quote:
Recruitersquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:37 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ICT'er die haat op recruiters gespot
Lekkerste chicks zijn recruiters. Van die hele soepele en vaak slimme dames (bij grote bedrijven allemaal wo-opgeleid en lid geweest) die dan zo'n plastic bril dragen en in een mantelpakje lopenquote:
https://www.sitecom.com/n(...)n300/wlr-4004/p/1623quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:39 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Wat is het merk + modelnaam van de router, ik kan zo zien of het überhaupt mogelijk is om hem in AP modus te zetten.
Is mogelijk op dat apparaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:56 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
https://www.sitecom.com/n(...)n300/wlr-4004/p/1623
Volgens mij niet de beste want dat is de reden dat ik ooit een andere heb gekocht
Omdat danny nog steeds keiharde doekoes nodig heeft om mijn post premie te betalen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:25 schreef smeerpijp. het volgende:
waarom de fuck hyperlinked fok automatisch naar coolblue, wat is dat voor kut functie
Hij heeft laatst nog geld ontvangen van @Plompzakker, die wilde graag mod worden en daar voor betalen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat danny nog steeds keiharde doekoes nodig heeft om mijn post premie te betalen.
Sowieso 3 schermen. Dat werkt zoveel lekkerder .quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:58 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Het is nog niet gelukt omdat m'n ip automatisch doorlinked naar router 1 (degene aan het modem).quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:43 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Is mogelijk op dat apparaat.
Volgens Google moet er ergens een kopje zijn "Basic Settings" waar je de modus op Access Point kan zetten.
Succes!
Dit! Gewoon lekker de zaag erin met al die bomen! Mensen die niet de hele dag volledig zwarte a4tjes uitprinten op het werk of op openbare printersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:12 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Dit! Gewoon lekker de zaag erin met al die bomen! Mensen die niet de hele dag volledig zwarte a4tjes uitprinten op het werk of op openbare printers![]()
En ook meteen mensen die niet tegen de natuur in het algemeen zijn!!!Als de natuur dan zo altijd sterk is, dan moet de natuur dus ook maar stoerder en sterker dan de mens zijn...maar dat is de natuur dus blijkbaar niet zo! Dan moet de natuur gewoon lekker z'n spullen bij elkaar pakken en opflikkeren van deze planeet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geef deze user een sticker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |