nee papoeatje je kan er ook gewoon niet op klikken met je worstenvingersquote:Kunnen we deze forumsectie sluiten?
bruh ADO staat 16equote:Op maandag 20 januari 2020 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
PSV, nee dan noem je ook wel een club ook zeg
En 19 punten verschilquote:Op maandag 20 januari 2020 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aantal punten behaald in 2020.
Ado Den Haag - 3
PSV - 1
Het is: FOK!quote:Op maandag 20 januari 2020 15:52 schreef Questular het volgende:
Een discussie en fok.....een combinatie die volgens mij nooit heeft gewerkt.
Iig wel tot 100.000quote:Op maandag 20 januari 2020 15:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Alsof Haags echt kan tellen joh.
Het is vooral vervelend dat dit soort troep nog doodleuk wordt gestimuleerd door mods ook, zelfs mods hier in dit topic.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:52 schreef Questular het volgende:
Een discussie en fok.....een combinatie die volgens mij nooit heeft gewerkt.
quote:Op maandag 20 januari 2020 15:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Alsof Haags echt kan tellen joh.
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 15:55 schreef Ifrane het volgende:
Iedereen moet gewoon een jonko smoken in beiden topics.
Inclusief mijzelf.
En daar ga je de fout in; ook op troep reageer jij met inhoud.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:55 schreef Generationalpha het volgende:
Mijn posts (die vaak echt wel inhoudelijk zijn)
Ben ik al mee bezig G.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:55 schreef Ifrane het volgende:
Iedereen moet gewoon een jonko smoken in beiden topics.
Inclusief mijzelf.
Prima maar dan nog zou het discussies ten goede komen als er wat beter gemod zou worden.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in; ook op troep reageer jij met inhoud.
Niet doen.
Een betere discussie begint bij jezelf; negeer de troep en reageer alleen op inhoudelijke posts.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Prima maar dan nog zou het discussies ten goede komen als er wat beter gemod zou worden.
Bij deze.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:58 schreef Tjacka het volgende:
Er zijn ook goede users. Jammer dat je mij geen SO geeft.
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie @:Generationalpha als een bijzonder vermakelijke user. Mokerachterlijk en zichzelf serieus nemen is een waardevolle combinatie.
@Generationalpha zou nu de mods erbij halen!quote:Op maandag 20 januari 2020 16:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Boehoehoe jullie pesten mij![]()
![]()
Dat zeg ik dus ook al tijden maar men gaat er nauwelijks op in. Lekker de kop in het zand steken.quote:
Wie?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook al tijden maar men gaat er nauwelijks op in. Lekker de kop in het zand steken.
Denken dat zo'n jongen het gaat maken op dit forum is echt een illusie. Die jongen mag al blij zijn als hij op het viva forum meedraait, die gaat echt niet het verschil maken in klb of op vbl
nee meekomenquote:Op maandag 20 januari 2020 16:15 schreef Catkiller het volgende:
Zeer terechte klacht, konden nee meekomen als hooligan dus zijn ze maar internethooligan geworden.
Was al gefixed voor je dit postte maar ja, reactievermogen is moeilijk met je leeftijd he. Gelukkig speelt je mentale leeftijd daar niet een rol in anders was het helemaal geen doen.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
nee meekomen![]()
![]()
jij kon niet eens meekomen op de basisschool gezien je gebrek aan taalvaardigheid
Hier stond 'Nee meekomen'. De treurnis.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:15 schreef Catkiller het volgende:
Zeer terechte klacht, konden niet meekomen als hooligan dus zijn ze maar internethooligan geworden.
BLUEMONDAY!!!1!!!!!!11!!!!quote:Op maandag 20 januari 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:
Dit topic maakt mij erg droevig.
Waarom is iedereen zo gemeen tegen elkaar vandaag.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |