In ieder geval goed dat er nu naar die punten gekeken wordt die niet naar je zin zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben uiterst assertief in werk op zekere hoogte, sommige dingen heb je niet in de hand. En ik kan er ook weinig aan doen dat ik snel huil, aard van het beestje. Let's grow some balls vind ik dan nergens op slaan.
Schijnbaar word je afgestraft in de wereld als je wel op je werk geeft.
Ander werk is voorlopig even geen optie, ik heb het hier verder prima naar mijn zin op een paar punten na die we morgen gaan bespreken. Dingen bespreekbaar maken als je in een avondploeg zit is ook moeilijk. Als je tegen dingen aanloopt is de leidinggevende dan wel baas niet aanwezig. Overigens heb ik ook wel tegen collega's uitgevallen hoor als ze hun werk niet goed doen of het kut achterlaten. Dan krijgen ze het zekers te horen.
En collega's zijn hardleers soms en niet nadenkend.
Nou moet je natuurlijk wel de top halen, anders worden we boos.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
Goedenavond peeps...wat een verrassing lag er op me te wachten vanmiddag bij thuiskomst. Ik ben er nog helemaal beduusd van. Wat ontzettend lief van jullie
Ik heb er bijna geen woorden voor, zo'n lief en mooi gebaar. Dank je wel, ik vind het prachtig....en het gaat uiteraard mee de berg op[ afbeelding ]
Dat flitste direct door mijn hoofdquote:Op maandag 20 januari 2020 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou moet je natuurlijk wel de top halen, anders worden we boos.
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
Goedenavond peeps...wat een verrassing lag er op me te wachten vanmiddag bij thuiskomst. Ik ben er nog helemaal beduusd van. Wat ontzettend lief van jullie
Ik heb er bijna geen woorden voor, zo'n lief en mooi gebaar. Dank je wel, ik vind het prachtig....en het gaat uiteraard mee de berg op[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
M'n nek is. alhoewel rank, de laatste maanden behoorlijk sterk geworden...die kan de load wel till(yB)en
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:12 schreef Recce het volgende:
[..]
De support houdt ook in dat we willen dat je verstandig bent.
[..]
Dus dat en smakelijkquote:
Ik ben ook benieuwd.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Wil je een foto van die prullaria maken? Ben benieuwd hoe het eruit ziet
Ja dat. Niets forceren.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb hem in de andere topic gezet maar ook hier dan.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Wil je een foto van die prullaria maken? Ben benieuwd hoe het eruit ziet
Die is mooi.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem in de andere topic gezet maar ook hier dan.
Ok..ik moet echt morgen mooiere foto maken want het lijkt nu of het krasserig is maar het is echt mooi glad en glimmend. Ik ben een hele tijd bezig geweest dit goed te krijgen maar het lukt niet met kunstlicht. Heb zelfs op de plee gestaan ermee. Maar geeft wel een beetje een beeld, het is echt heel erg mooi...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze brachten het vrijdag maar ik was werken, hoewel ik dan meestal thuis werk had ik net geruild omdat ik donderdag naar de huisarts was.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:10 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk heeft ze 'm opgehaald hoor
Ik krijg wel een beetje een idee zo als ik het licht en de krasserigheid in aanmerking neem. Het is cutequote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ok..ik moet echt morgen mooiere foto maken want het lijkt nu of het krasserig is maar het is echt mooi glad en glimmend. Ik ben een hele tijd bezig geweest dit goed te krijgen maar het lukt niet met kunstlicht. Heb zelfs op de plee gestaan ermee. Maar geeft wel een beetje een beeld, het is echt heel erg mooi...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ontzettend bedankt ben er heel blij meequote:Op maandag 20 januari 2020 20:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beetje een idee zo als ik het licht en de krasserigheid in aanmerking neem. Het is cute![]()
En je zo van harte gegund.
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
Wat telt is dat je 'm binnen hebtquote:Op maandag 20 januari 2020 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze brachten het vrijdag maar ik was werken, hoewel ik dan meestal thuis werk had ik net geruild omdat ik donderdag naar de huisarts was.
Toen kwamen ze zaterdag nog een keer aan huis, terwijl ik aan had gegeven bij het afhaalpunt te leveren. En ik was dus zaterdag lopen.....
[..]
Hij is prachtig mopquote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet wel want anders krijg je de 40+ knokploeg op je dak.quote:
euhm....je weet nog dat ik een vlammenwerpende- en spuwende, kickboxende, en schietende ninja benquote:Op maandag 20 januari 2020 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet wel want anders krijg je de 40+ knokploeg op je dak.
quote:
en je was niet thuisssssssssssssquote:Op maandag 20 januari 2020 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
dat is goed stil gehouden verdorie zeg
Oma nijn is de aanvoerder, nu jij weer.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhm....je weet nog dat ik een vlammenwerpende- en spuwende, kickboxende, en schietende ninja ben
Ik deed ze een aanbod.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ja, dagenlang in spanning... heeft ze 'm al binnen.. Het was moeilijk en zwaar afzien..quote:Op maandag 20 januari 2020 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Het 40+ undercoverteam.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dagenlang in spanning... heeft ze 'm al binnen.. Het was moeilijk en zwaar afzien..
quote:
Hij is mooiquote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jeemineequote:Op maandag 20 januari 2020 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dagenlang in spanning... heeft ze 'm al binnen.. Het was moeilijk en zwaar afzien..
Idd.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:34 schreef cafca het volgende:
Ja, complimenten voor het regelen, regelaars!![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:34 schreef cafca het volgende:
quote:
Gelukkig was het niet Gb, dan stond er 'jou team'quote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:34 schreef cafca het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig was het niet Gb, dan stond er 'jou team'
[..]
[..]
Zo'n faut zou ik nooit kunnen maken.quote:
En dat is nog allemaal waar ook.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhm....je weet nog dat ik een vlammenwerpende- en spuwende, kickboxende, en schietende ninja ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |