Je moet wel want anders krijg je de 40+ knokploeg op je dak.quote:
euhm....je weet nog dat ik een vlammenwerpende- en spuwende, kickboxende, en schietende ninja benquote:Op maandag 20 januari 2020 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet wel want anders krijg je de 40+ knokploeg op je dak.
quote:
en je was niet thuisssssssssssssquote:Op maandag 20 januari 2020 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
dat is goed stil gehouden verdorie zeg
Oma nijn is de aanvoerder, nu jij weer.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhm....je weet nog dat ik een vlammenwerpende- en spuwende, kickboxende, en schietende ninja ben
Ik deed ze een aanbod.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ja, dagenlang in spanning... heeft ze 'm al binnen.. Het was moeilijk en zwaar afzien..quote:Op maandag 20 januari 2020 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Het 40+ undercoverteam.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dagenlang in spanning... heeft ze 'm al binnen.. Het was moeilijk en zwaar afzien..
quote:
Hij is mooiquote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem in de andere topic gezet maar ook hier dan.
Ok..ik moet echt morgen mooiere foto maken want het lijkt nu of het krasserig is maar het is echt mooi glad en glimmend. Ik ben een hele tijd bezig geweest dit goed te krijgen maar het lukt niet met kunstlicht. Heb zelfs op de plee gestaan ermee. Maar geeft wel een beetje een beeld, het is echt heel erg mooi...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jeemineequote:Op maandag 20 januari 2020 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dagenlang in spanning... heeft ze 'm al binnen.. Het was moeilijk en zwaar afzien..
Idd.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:34 schreef cafca het volgende:
Ja, complimenten voor het regelen, regelaars!![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:34 schreef cafca het volgende:
quote:
Gelukkig was het niet Gb, dan stond er 'jou team'quote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem in de andere topic gezet maar ook hier dan.
Ok..ik moet echt morgen mooiere foto maken want het lijkt nu of het krasserig is maar het is echt mooi glad en glimmend. Ik ben een hele tijd bezig geweest dit goed te krijgen maar het lukt niet met kunstlicht. Heb zelfs op de plee gestaan ermee. Maar geeft wel een beetje een beeld, het is echt heel erg mooi...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:34 schreef cafca het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig was het niet Gb, dan stond er 'jou team'
[..]
[..]
Zo'n faut zou ik nooit kunnen maken.quote:
En dat is nog allemaal waar ook.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhm....je weet nog dat ik een vlammenwerpende- en spuwende, kickboxende, en schietende ninja ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |